Reklama

Trylogia serce i rozum

4 czerwca 2010

Trylogia serce i rozum

Pewnie każdy z nas nie raz zastanawiał się, czy podejmując decyzje życiowe kierować się bardziej sercem, czy jednak rozumem? Wszak serce to synonim decyzji emocjonalnych, opartych na uczuciach. Rozum zaś to mądra analiza i „twarde” fakty. Zostawiając dylemat nie rozstrzygnięty wykorzystaliśmy go do trylogii reklamowej, aby promować: telefon, internet i pakiety telewizyjne.

Za przygotowanie spotów  odpowiedzialny był znany, amerykański reżyser Terry Rietta. Gość doskonale obeznany w świecie reklamy. Efekt?

Moim zdaniem to jedna z najfajniejszych kampanii TP, jakie widziałem. Niebanalny pomysł, spójność przekazu dla wszystkich produktów i technicznie bez zarzutu. Tylko oglądać i … kupować 🙂

Udostępnij: Trylogia serce i rozum

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej