Informacje prasowe

Kibicuj podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej 2016 oglądając mecze w telewizji Orange

7 czerwca 2016

Kibicuj podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej 2016 oglądając mecze w telewizji Orange

UEFA EURO 2016™ rusza za kilka dni. Fani piłki nożnej będą mogli obejrzeć wszystkie mecze na żywo w telewizji Orange. Oferta dotyczy klientów posiadających usługi Neostrada z Telewizją i Funpack. Dostęp można kupować od 2 czerwca i kosztuje 99 zł za cały okres trwania Mistrzostw.  

Oferta Orange dotyczy korzystania od 10 czerwca do 10 lipca 2016 roku z kanałów Polsat Sport 2, Polsat Sport 3, na których będą transmitowane na żywo i bez żadnych przerw reklamowych, wszystkie 51 meczów Euro 2016. To ponad 200 godzin relacji. W telewizji można będzie także obejrzeć ekskluzywne materiały z meczów i pobytu reprezentacji Polski we Francji, wielogodzinne studia z obszernymi analizami oraz relacje pokazujące atmosferę panującą we wszystkich meczowych miastach Francji.

Jednorazowa opłata za uzyskanie dostępu do kanałów Polsat Sport 2 i Polsat Sport 3  wynosi 99 zł. Dostęp do kanałów Polsat Sport 2 i Polsat Sport 3 nastąpi w ciągu 2 godzin dla zamówień złożonych w godzinach 6.00-22.00 Dla zamówień złożonych w godz. 22.00-6.00 dostęp zapewnimy do godz. 8.00. Aktywacja zostanie potwierdzona smsem. Zamówienia można dokonać pod bezpłatnym numerem 801 234 567 lub 510 100 100 (opłata według cennika).

Orange jest Globalnym Sponsorem i Oficjalnym Dostawcą Usług Telekomunikacyjnych UEFA EURO 2016™. Firma będzie świadczyła wszystkie usługi stacjonarne i mobilne. Będzie także odpowiedzialna za dostarczanie partnerom nadawczym i kibicom na całym świecie sygnał z meczów na żywo z 10 stadionów we Francji. Zapewni również organizatorom, obsłudze, mediom, sędziom oraz wolontariuszom w trakcie turnieju łączność za pośrednictwem około 25 tys. punktów dostępowych.
Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange

Nasz blog: www.blog.orange.pl

Udostępnij: Kibicuj podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej 2016 oglądając mecze w telewizji Orange

Informacje prasowe

Podświetl Wieżę Eiffla w czasie każdego meczowego wieczoru UEFA EURO 2016 razem z Orange i Paryżem

30 maja 2016

Podświetl Wieżę Eiffla w czasie każdego meczowego wieczoru UEFA EURO 2016 razem z Orange i Paryżem

Orange, oficjalny sponsor i partner telekomunikacyjny UEFA EURO 2016, 14 kwietnia rozpoczął kampanię związaną z EURO 2016 i uruchomił platformę sponsoringową – Orange Sponsors You,  stawiając kibiców na pierwszym planie. Orange dzieli się ponad trzema tysiącami biletów na mecze i dwustoma pakietami VIP, umożliwiającymi oglądanie rozgrywek. Orange rozpoczał także swoją globalną kampanię telewizyjną i reklamową z udziałem gwiazdy Zinédine Zidane, który będzie pomagał Orange wybrać najbardziej zaangażowanych fanów na świecie. Reklama będzie połączona z  wyjątkowym filmem 360°, który zostanie udostępniony na OrangeSponsorsYou.com już 6 czerwca.  

Pokaż swoje wsparcie dla piłki nożnej, oświetlając Wieżę Eiffla
Razem z Paryżem, Orange da fanom piłki nożnej szansę wzięcia udziału w tworzeniu spektakularnego pokazu światła w stolicy Francji. Każdego dnia podczas UEFA EURO 2016 będą odbywały się mecze na stadionach, ale także wirtualne mecze pomiędzy fanami. Będą oni mieli wpływ na to, jakimi kolorami podświetlona będzie Wieża Eiffla. Każdego wieczoru turnieju, 10 minut po końcowym gwizdku ostatniego meczu, wieża zostanie podświetlona kolorami kraju, który otrzymał największe wsparcie fanów w mediach społecznościowych. Wybór najlepszych postów fanów, opublikowanych w mediach społecznościowych, będzie również wyświetlany na Wieży Eiffla. Iluminację będzie można oglądać na żywo na OrangeSponsorYou.com.

Kliknij na ikonę Więży Eiffla, aby przejść do filmu.

Beatrice Mandine, wiceprezes ds. marki i komunikacji w Orange skomentowała: „Nie tylko kierujemy światła reflektorów na fanów, ale także pomagamy im w  decydowaniu, jak Paryż i Wieża Eiffla będą uczestniczyć w świętowaniu UEFA EURO 2016. To unikalna możliwość, jaką Orange daje fanom, którzy mogą sprawić, by UEFA EURO 2016 stał się czasem świętowania dla wszystkich.” 

„Unikalne partnerstwo pomiędzy Miastem Paryż a Orange daje możliwość  iluminacji tego wyjątkowego zabytku mieszkańcom Paryża i jego gościom, których połączy wspólna pasja do piłki nożnej . Chcemy, by  UEFA EURO 2016 stał się  radosnym wydarzeniem, w którym każdy może uczestniczyć” – powiedział Jean-François Martins, zastępca burmistrza  Paryża odpowiedzialny za sport i turystkę.

Wszyscy fani z całego świata, bez względu na to czy są klientami Orange czy nie, mogą włączyć się do gry i pokazać swoje wsparcie poprzez media społecznościowe (Facebook, Twitter czy Instagram) używając hasztagu kraju wspieranej przez nich reprezentacji grającej w danym dniu (#POL dla Polski). Te wiadomości i filmiki będą podawane pomiarowi każdego meczowego dnia w godzinach pomiędzy 00:01 a 21:30.

Zostań Oficjalnym Fanem Meczu – tylko dzięki Orange
W czasie każdego meczu turnieju, Orange będzie szukał najbardziej zaangażowanych  fanów na stadionach. Orange skieruje na nich światła reflektorów i oznaczy ich jako „Fan of the Match”. Poznamy ich w czasie przerwy, a ich wizerunki będą pokazywane na wielkich ekranach na stadionie, na Wieży Eiffla i na platformach społecznościowych Orange.  Zwycięzcy będą również zapraszani po zakończeniu meczu na płytę stadionu w celu odebrania oficjalnego trofeum „Fan of the Match”.

W celu wyłonienia Fana Meczu, Orange zaangażował zespół fotografów, którzy będą poszukiwali tych fanów najbardziej kibicują swoim drużynom.

  • Więcej informacji na temat Orange Sponsors You dostępnych jest pod adresem: www.OrangeSponsorsYou.com
  • Globalny spot reklamowy z udziałem Zinedine Zidane dostepny jest pod linkiem: www.orangesponsorsyou.com/row/360-video/
  • Dostawcą platformy Orange Sponsors You i cyfrowej strategii Orange jest Poke
  • Reżyserem światowej kampanii reklamowej Orange Sponsors You z udziałem Zinedine Zidane jest Ivan Grbovic. Producentem jest agencja Publicis

Orange jest jednym z wiodących na świecie operatorów telekomunikacyjnych z sprzedażą na poziomie 40 miliardów euro w 2015 roku i 155 tysiącami pracowników na dzień 31 marca 2016, w tym 96 tysiącami pracowników w Francji. Grupa jest obecna w 28 krajach i posiada 252 milionów klientów na całym świecie (stan 31 marca 2016), w tym 191 milionów klientów usług mobilnych i 18 milionów klientów usług stacjonarnego Internetu szerokopasmowego. Orange jest również wiodącym dostawcą globalnych usług informatycznych i telekomunikacyjnych dla międzynarodowych przedsiębiorstw w ramach marki Orange Business Services. W marcu 2015, Grupa przedstawiła swój plan strategiczny „Essentials2020”, która stawia klientów na pierwszym planie w celu umożliwienia im pełnego korzystania z cyfrowego wszechświata i mocy jego sieci nowej generacji.

Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange 

Nasz blog: www.blog.orange.pl

Udostępnij: Podświetl Wieżę Eiffla w czasie każdego meczowego wieczoru UEFA EURO 2016 razem z Orange i Paryżem

Informacje prasowe

Orange Globalnym Sponsorem i Oficjalnym Dostawcą Usług Telekomunikacyjnych UEFA EURO 2016™

28 października 2015

Orange Globalnym Sponsorem i Oficjalnym Dostawcą Usług Telekomunikacyjnych UEFA EURO 2016™

UEFA i Orange informują, że Orange oficjalnie dołączył do programu komercyjnego UEFA EURO 2016™ jako sponsor globalny z wyłącznymi prawami na cały świat. Będzie również Oficjalnym Dostawcą Usług Telekomunikacyjnych UEFA EURO 2016™.

Łączymy z tym, co ważne

UEFA EURO 2016™ to już druga okazja do współpracy Orange z UEFA w realizowaniu  najważniejszego wydarzenia piłkarskiego Europy i trzeciej największej imprezy sportowej na świecie. W ramach swojej kampanii EURO 2016™, Orange będzie tworzył oferty na wyłączność, umożliwiając klientom uczestniczenie w tym, co dla nich ważne.

Oficjalny Dostawca Usług Telekomunikacyjnych UEFA EURO 2016™

Jako Oficjalny Dostawca Usług Telekomunikacyjnych i Globalny Sponsor UEFA EURO 2016™ Orange będzie świadczył wszystkie usługi stacjonarne i bezprzewodowe. Będzie także odpowiedzialny za dostarczanie partnerom nadawczym i kibicom na całym świecie sygnału z meczów na żywo z 10 stadionów we Francji. Zapewni również organizatorom, obsłudze, mediom, sędziom oraz wolontariuszom w trakcie turnieju łączność za pośrednictwem około 25.000 punktów dostępowych oraz usługi mobilne.

Do obsługi EURO 2016™ zostanie przydzielonych ponad 800 inżynierów i ekspertów Orange.

EURO 2016 będzie jednym z najbardziej zaawansowanych pod względem komunikacji turniejów w historii piłki nożnej i jesteśmy dumni, że możemy pomóc gospodarzowi – Francji – w jego przygotowaniu. Gdy chodzi o sport i piłkę nożną, emocje sięgają zenitu i cieszę się, że Orange może pomóc przybliżyć te mistrzostwa klientom i fanom na całym świecie. Sponsorując te rozgrywki chcemy łączyć ludzi z tym co dla nich ważne, w ten sposób tworząc dla nich nową wartość – powiedziała Beatrice Mandine, wiceprezes ds. Komunikacji i Marki Orange.

– Jest nam niezmiernie miło powitać Orange w roli Globalnego Sponsora UEFA EURO 2016. Wsparcie Orange w transmitowaniu sygnału telewizyjnego zapewni fanom na całym świecie możliwość jak najpełniejszego przeżycia fantastycznych emocji towarzyszących mistrzostwom. Jednocześnie, nasze partnerstwo pomoże UEFA w realizacji najbardziej zaawansowanego pod względem komunikacji, najbardziej cyfrowego wydarzenia w historii. Cieszymy się, że możemy ponownie współpracować z prawdziwym partnerem, który będzie kluczowy dla sukcesu turnieju oraz globalnych doświadczeń fanów – skomentował Guy-Laurent Epstein, Dyrektor Marketingu UEFA Events SA.

Informacje o Orange

Orange jest jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych na świecie, który w 2014 sprzedał usługi o wartości 39 mld euro i zatrudnia 157.000 pracowników na całym świecie (dane na dzień 30 września 2015), w tym 98.000 we Francji. W 28 krajach na całym świecie Grupa obsługuje 263 milionów klientów (dane na dzień 30 czerwca 2015), w tym 200 mln użytkowników mobilnych i 18 milionów klientów stacjonarnych usług szerokopasmowych. Orange jest również wiodącym dostawcą globalnych usług IT i telekomunikacyjnych dla przedsiębiorstw wielonarodowych, pod marką Orange Business Services. W marcu 2015 roku Grupa zaprezentowała nowy plan strategiczny ‚Essentials2020,’ który stawia potrzeby klientów w centrum swojej strategii w celu umożliwienia im korzystania w pełni z cyfrowego wszechświata i mocy jego sieci nowej generacji.

Orange jest notowany na NYSE Euronext Paris (symbol ORA) oraz na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (symbol ORAN).

Więcej Informacji o Orange:

www.orange.com, www.orange-business.com, www.livetv.orange.com

Twitter: @orangegrouppr

Orange oraz wszelkie nazwy produktów i usług Orange zawarte w tym materiale są znakami towarowymi Orange lub Orange Brand Services Limited.

Informacje o UEFA

UEFA jest organizacją zarządzającą europejską piłką nożną. Misją UEFA jest promowanie, ochrona i rozwój europejskiego futbolu na każdym poziomie rozgrywek, promowanie zasad jedności i solidarności, a także zarządzanie wszelkimi kwestiami związanymi z europejską piłką. Więcej informacji można uzyskać na stronie UEFA.org. lub kontaktując się zespołem ds. Mediów & Public Relations: media@uefa.ch

 

Kontakt dla mediów w Orange: +33 1 44 44 93 93 / +44 7746 515781        

Emmanuel Gauthier; emmanuel2.gauthier@orange.com

Emma Ralphson; emma.ralphson@orange.com

Kontakt do mediów w Orange Polska:
Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
e-mail: wojciech.jabczynski@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange

Udostępnij: Orange Globalnym Sponsorem i Oficjalnym Dostawcą Usług Telekomunikacyjnych UEFA EURO 2016™

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej