Reklama

Mamy wielką moc. Mamy wielką odpowiedzialność.

14 października 2019

Mamy wielką moc. Mamy wielką odpowiedzialność.

No właśnie, pamiętajcie o tym, że razem mamy i moc i odpowiedzialność. I wcale nie w kontekście dzisiejszego wyniku wyborów to piszę, a w kontekście technologii. Niesamowicie zmieniły nasze życie, choćby w aspekcie rozwoju czy komunikacji. Dały nam ogromne możliwości. Ale nie ma co ukrywać, że również one mają swoje ciemne strony. Takie, jak choćby nadużywanie czasu spędzanego przed ekranem czy kontakt z nieodpowiednimi treściami. Dlatego tak ważne, żeby technologii używać świadomie i tego samego uczyć nasze dzieci. Ja tylko przypomnę, że jako Orange od wielu lat dbamy o bezpieczeństwo internautów i mądrą edukację cyfrową. Pamiętajcie – we wszystkim wskazany jest umiar i równowaga.

Właśnie o tym jest nasza nowa globalna kampania, która pojawi się w 27 krajach, gdzie działa Orange. Spot wyreżyserowała Katia Lewkowicz, a producentem jest Publicis Conseil. Nad przygotowaniem polskiej adaptacji czuwała agencja Leo Burnett oraz dom produkcyjny Orka i studio dźwiękowe Lunapark. Za media w tej kampanii odpowiada dom mediowy Initiative Media.  Dodam tylko od siebie, że w czasach gorączki zakupów, ciśnięcia sprzedaży i wyników czasem warto się zatrzymać i spojrzeć na te tematy z refleksją. Bo przecież wszystko jest dla ludzi. Trzeba tylko wiedzieć jak i po co. I pamiętajcie, że prawdziwe życie jest tu i teraz. Zostawiam Was z tym (przynajmniej dla mnie) wzruszającym obrazem.

Udostępnij: Mamy wielką moc. Mamy wielką odpowiedzialność.

Reklama

Orange zbliża – reszta zależy od Ciebie

26 lipca 2018

Orange zbliża – reszta zależy od Ciebie

Od ponad tygodnia w mediach możecie spotkać nasza nową kampanię wizerunkową przygotowaną przez Publicis France. Trwający 90 sekund  film (wyreżyserowany przez Nico Pereza Viegę), to prosta historia dwojga ludzi, których mimo wielu przeciwności spotkanych po drodze, łączy pomarańczowa lina.

Spot to jeden z elementów kampanii 360°, w której skład wchodzą między innymi telewizja, kino, digital, OOH, prasa i social media. Kampania uzupełniona została o również o niestandardowe formaty, jakie zobaczyć można na przykład w przejściu podziemnym w okolicach Rotundy w Warszawie.

Myślą przewodnią kampanii jest hasło „Orange zbliża – reszta zależy od Ciebie”. Potraktowaliśmy ją bardzo dosłownie i postanowiliśmy zbliżyć do siebie dwa zupełnie odległe światy. Dlatego w tym projekcie spotkało się dwoje wyjątkowych artystów: legenda warszawskiego hip-hopu Sokół i młoda, prężnie rozwijająca się artystka kolażowa Beata Barrakuz Śliwińska. Owocem tego niecodziennego spotkania stał się mural inspirowany kampanią Orange oraz życiem i twórczością rapera, zaprojektowany przez Barrakuz. Praca powstała w kultowym miejscu spotkań warszawiaków — na „Patelni”, tuż przy przystanku Metro Centrum. Nie mieliście jeszcze okazji zobaczyć naszego murala? Koniecznie odwiedźcie „Patelnię”  i eksplorujcie wszystkie ukryte w nim smaczki. A jeśli macie do nas daleko, to popatrzcie na zdjęcie murala w całej okazałości. I pamiętajcie – Orange zbliża!

Udostępnij: Orange zbliża – reszta zależy od Ciebie

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej