wyniki finansowe

Wyniki Grupy TP za 1 kwartał 2010

W pierwszym kwartale Grupa TP zahamowała spadek przychodów, zwłaszcza w segmencie komórkowym. W porównaniu do 1 kwartału ubiegłego roku podwoiła się liczba klientów usług telewizyjnych, zwiększyła się też liczba abonamentowych klientów Orange. Ograniczono także odejścia klientów telefonii stacjonarnej. Pozytywne efekty w postaci oszczędności dał program transformacji Grupy TP. Wszystko to pozwala  potwierdzić całoroczne prognozy finansowe. …

Wyniki Grupy TP za 1 kwartał 2010 Read More »

Grupa TP przedstawiła wyniki za 2009 rok oraz plan strategiczny

Pomimo spowolnienia na rynku w 2009 roku oraz znacznej obniżki stawek MTR, Grupa TP z nadwyżką zrealizowała cel, którym było uzyskanie wolnych przepływów pieniężnych na poziomie minimum 3mld złotych. Było to możliwe m.in. dzięki rozpoczętemu w 2009 roku programowi optymalizacji kosztów, który przyniósł ok. 380 mln zł oszczędności.   Zmiany na rynku oraz porozumienie podpisane z Prezesem UKE …

Grupa TP przedstawiła wyniki za 2009 rok oraz plan strategiczny Read More »

Wyniki Grupy TP za pierwsze trzy kwartały 2009 roku

W pierwszych III kwartałach 2009 roku Grupa TP osiągnęła dwucyfrowy wzrost przychodów z usług szerokopasmowego internetu, kilkukrotny wzrost liczby użytkowników usług telewizyjnych, a także zwiększenie liczby abonamentowych klientów Orange. Niemniej trudne warunki rynkowe spowodowane przede wszystkim kryzysem gospodarczym oraz dwukrotną obniżką stawek MTR wpłynęły niekorzystnie zarówno na przychody jak i zysk netto firmy. Grupa TP …

Wyniki Grupy TP za pierwsze trzy kwartały 2009 roku Read More »

Wyniki Grupy TP za pierwsze półrocze 2009

Grupa TP odnotowała w pierwszym półroczy 2009 spadek przychodów o 6,1% w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. To efekt kilku czynników: pełnego wpływu obniżki stawek MTR, nasilenia konkurencji cenowej na rynku komórkowym oraz spowolnienia gospodarczego, które odczuł cały rynek. W tej sytuacji Grupa TP nadal  utrzymuje dwucyfrowy wzrost przychodów z usług szerokopasmowego dostępu …

Wyniki Grupy TP za pierwsze półrocze 2009 Read More »

Wyniki Grupy TP za pierwszy kwartał 2009 roku

Na wyniki Grupy TP w pierwszym kwartale 2009 negatywnie wpłynęły skutki decyzji regulacyjnych (dwukrotna obniżka stawek MTR) oraz zmienność kursów walut. Ponadto, gwałtownie wyhamował wzrost całego rynku telekomunikacyjnego. W tych trudnych warunkach biznesowych, pomimo dwucyfrowego wzrostu sprzedaży szerokopasmowego dostępu do Internetu, przychody Grupy TP zmniejszyły się o 4,7%.  Grupa TP utrzymuje jednak silną pozycję finansową …

Wyniki Grupy TP za pierwszy kwartał 2009 roku Read More »

Wszyscy byli pierwszymi

Lubię dzień po ogłoszeniu wyników Grupy TP. Ze wszystkich spadają emocje: szefów, analityków i dziennikarzy. Kończą się nieustające spekulacje, czas mniej lub bardziej trafnych konsensusów, a zastępują je realne cyfry, dokonania i plany. Nie jednak o wynikach chcę mówić, bo zostały przez media i analityków rozebrane na czynniki pierwsze. Liderem pod względem liczby kart SIM …

Wszyscy byli pierwszymi Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.