Informacje prasowe

Maciej Witucki Człowiekiem Roku 2012

24 stycznia 2013

Maciej Witucki Człowiekiem Roku 2012

Prezes Orange Polska Maciej Witucki, otrzymał tytuł Człowieka Roku na Gali Mobility Trends 2012. Kapituła przyznało go za konsekwentne budowanie pozytywnego wizerunku marki Orange w Polsce i zakończony sukcesem rebranding TP na Orange. Nagrodę „Złoty Bell” otrzymała także usługa Orange Open.

Kapituła konkursu, nagradzając Prezesa Macieja Wituckiego, podkreśliła także działania prokonsumenckie, dzięki którym klienci pod jedną marką Orange mogą korzystać zarówno z usług operatora stacjonarnego, jak i komórkowego. W efekcie otrzymują pełną gamę najnowocześniejszych usług telekomunikacyjnych w Polsce.

Potwierdzeniem tego jest nagroda „Złotego Bella” jaką otrzymała usługa Orange Open dla biznesu, która łączy oferty mobilne i stacjonarne, pozwalając klientowi dodatkowo zaoszczędzić kilkadziesiąt złotych miesięcznie. Chociaż czytelnicy magazynu „Mobility” wyróżnili opcję usługi dla firm, to z niemal identycznego rozwiązania mogą korzystać także klienci indywidualni.

Gala Mobility Trends odbyła się już po raz trzeci i jest ważnym wydarzeniem w branży nowych technologii, która podsumowuje osiągnięcia za ubiegły rok. Podczas imprezy wręczane są nagrody „ZŁOTY BELL” dla najlepszych firm, menedżerów, produktów i usług. Do udziału w Gali zaproszono ok. 500 osób z branż związanych z nowymi technologiami m.in. producentów sprzętu, operatorów i sprzedawców urządzeń mobilnych. Nagrody przyznawane były głosami czytelników oraz specjalnej kapituły konkursowej.

*  *  *
Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Maciej Witucki Człowiekiem Roku 2012

Odpowiedzialny biznes

Dwa złota dla TP

3 lutego 2012

Dwa złota dla TP

Na Gali Mobility Trends 2011 kampania „Serce i Rozum” oraz usługa Orange Combo otrzymały nagrody za najlepsze produkty, usługi i wydarzenia w dziedzinie telekomunikacji oraz nowoczesnych technologii.   

Statuetki Złoty Bell przyznane zostały wczoraj w 24 kategoriach. „Serce i Rozum” okazały się bezkonkurencyjne w kategorii „Kampania roku”. Nagroda ta cieszy tym bardziej, że uznali tak internauci, którzy brali udział w głosowaniu. Wszystkim fanom naszej reklamy bardzo za to dziękujemy.

Warto przypomnieć, że reklamy z Sercem i Rozumem zdobyły już nagrody m. in. w ubiegłorocznym konkursie klubu Twórców Reklamy oraz zostały uhonorowane bardzo prestiżowym Grand Prix EFFIE 2011 oraz złotym EFFIE w kategorii telekomunikacja.
EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych.

Natomiast Orange Combo otrzymało złotego Bella za najlepszą usługę Post-Paid. Ofertę wprowadziliśmy w maju 2011 r. Dzięki niej klient ma możliwości połączenia kilku ofert w jeden oszczędny pakiet usług, dzięki czemu może zaoszczędzić nawet 45 zł miesięcznie.

Udostępnij: Dwa złota dla TP

Odpowiedzialny biznes

Mobility Trends 2011

2 lutego 2012

Mobility Trends 2011

Prezes Orange Polska Maciej Witucki, otrzymał tytuł Człowieka Roku na Gali Mobility Trends 2012. Kapituła przyznało go za konsekwentne budowanie pozytywnego wizerunku marki Orange w Polsce i zakończony sukcesem rebranding TP na Orange. Nagrodę „Złoty Bell” otrzymała także usługa Orange Open.

Kapituła konkursu, nagradzając Prezesa Macieja Wituckiego, podkreśliła także działania prokonsumenckie, dzięki którym klienci pod jedną marką Orange mogą korzystać zarówno z usług operatora stacjonarnego, jak i komórkowego. W efekcie otrzymują pełną gamę najnowocześniejszych usług telekomunikacyjnych w Polsce.

Potwierdzeniem tego jest nagroda „Złotego Bella” jaką otrzymała usługa Orange Open dla biznesu, która łączy oferty mobilne i stacjonarne, pozwalając klientowi dodatkowo zaoszczędzić kilkadziesiąt złotych miesięcznie. Chociaż czytelnicy magazynu „Mobility” wyróżnili opcję usługi dla firm, to z niemal identycznego rozwiązania mogą korzystać także klienci indywidualni.

Gala Mobility Trends odbyła się już po raz trzeci i jest ważnym wydarzeniem w branży nowych technologii, która podsumowuje osiągnięcia za ubiegły rok. Podczas imprezy wręczane są nagrody „ZŁOTY BELL” dla najlepszych firm, menedżerów, produktów i usług. Do udziału w Gali zaproszono ok. 500 osób z branż związanych z nowymi technologiami m.in. producentów sprzętu, operatorów i sprzedawców urządzeń mobilnych. Nagrody przyznawane były głosami czytelników oraz specjalnej kapituły konkursowej.

*  *  *
Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Mobility Trends 2011

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej