
Dzisiaj w zastępstwie Stelki chciałam pochwalić się naszym sukcesem. Branża Public Relations doceniła projekt Ekipa Orange, przyznając nam dwie nagrody Złotego Spinacza podczas XVII gali Związku Firm Public Relations. Srebrna statuetka została przyznana w kategorii Social Media, a brązowa w kategorii Komunikacja Antykryzysowa i Komunikacja Kryzysowa. Nagrody odebraliśmy wspólnie z Follow Agency i Leo Burnett.
Ekipa Orange to projekt realizowany od prawie roku. W grudniu 2018 roku zorganizowaliśmy konkurs, w którym do wygrania było dołączenie do naszej Ekipy. Zwyciężyli Ula i Michał, którzy prowadzą kanał Orange Polska na Instagramie oraz występują w filmach, gdzie testują telefony, aplikacje i pokazują ważne dla nas tematy. Projekt bardzo szybko okazał się sukcesem. Sentyment na naszych kanałach ekspresowo przechylił się na pozytywny, a zaangażowanie Ekipy Orange pozwoliło nam prawie zlikwidować obecny tam hejt. Liczba obserwujących kanał Orange Polska na Instagramie wzrosła o 20% i nadal rośnie, a liczba wyświetleń jest większa o 4 miliony! To nasz wspólna zasługa.
Konkurs Złote Spinacze skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora Public Relations w Polsce. Jego celem jest podnoszenie standardów oraz zwiększanie profesjonalizmu w tej branży. 80-osobowe jury składa się z przedstawicieli organizacji biznesowych i pozarządowych, praktyków i ekspertów branży PR oraz mediów w Polsce, a także autorytetów środowiska akademickiego. W tym roku przyznano 20 złotych, 34 srebrne oraz 29 brązowe Spinacze, w łącznie 31 kategoriach konkursowych.