Informacje prasowe

Od dziś Orange Polska zamiast TP i PTK Centertel

31 grudnia 2013

Od dziś Orange Polska zamiast TP i PTK Centertel

Połączenie Telekomunikacji Polskiej z PTK Centertel stało się faktem. Od dziś działają jako jedna firma Orange Polska. Połączenie nie wiąże się z żadnymi zmianami umów dla klientów.

Połączenie nastąpiło poprzez przeniesienie całego majątku PTK Centertel na TP. Nową firmą kierować będzie dotychczasowa struktura zarządcza Grupy Orange Polska. Połączenie ma na celu poprawienie efektywności działań i usprawnienie obsługi klientów. Uprości procesy i będzie wspierać rozwój oferty. Zmiana nazwy to finał długiego procesu wewnętrznej integracji spółek.

„Już dziś oferujemy najszerszy na rynku pakiet usług konwergentnych  Chcemy utrzymać pozycję lidera w udziale wartościowym na rynkach mobilnym i stacjonarnym. Dzięki formalnemu połączeniu TP i PTK Centertel będziemy mogli jeszcze lepiej wykorzystać potencjał Orange Polska i siłę konwergencji, która wyróżnia nas na tle konkurencji” – powiedział prezes Orange Polska Bruno Duthoit.

Zmiany w strukturze Orange Polska nie pociągają za sobą konieczności zawierania nowych umów na usługi, z których dotąd korzystali klienci TP i PTK. Nie wpłyną również na warunki świadczenia tych usług. Mając na uwadze wcześniejsze próby oszukiwania naszych klientów, informujemy, że ewentualne nadużycia można zgłaszać poprzez bezpłatną infolinię 800 500 005. Pod tym numerem konsultanci przyjmują od klientów zgłoszenia oraz udzielają informacji jak postępować w takich przypadkach.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Od dziś Orange Polska zamiast TP i PTK Centertel

Odpowiedzialny biznes

Odwracanie kota ogonem nową nazwą

14 czerwca 2012

Odwracanie kota ogonem nową nazwą

„Zmieniamy nazwę, by nikt nie mógł nam niczego zarzucić. W przeszłości zdarzały się jednostkowe przypadki nadużyć, dziś chcemy pokazać, że jesteśmy silną firmą i to nasza konkurencyjna oferta była i jest naszą najsilniejszą stroną”. Tak oto mój kolega po fachu, rzecznik Polskiej Telefonii Stacjonarnej, a wcześniej Telekomunikacji Dzień Dobry tłumaczy Gazecie Wyborczej, dlaczego jego firma zmieniła nazwę. To zdecydowanie nowatorskie i bardzo szybkie podejście do idei rebrandingu. Łatwo i skutecznie odcinamy się od przeszłości i puszczamy w niepamięć „jednostowe przypadki”, które obficie opisywały media.  Walczymy z monopolem Telekomunikacji Polskiej i od dziś jesteśmy już prężną i uczciwą firmą. Brawo. Tak trzymać. I tylko proszę zarejestrujcie chociaż swoją „nową” firmę w KRS i rejestrze przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonym przez UKE, bo na dziś, według dostępnego tam wykazu, nie istniejecie.

192ecbc115d4dd1a2c173f85e2e0e219150

Udostępnij: Odwracanie kota ogonem nową nazwą

Informacje prasowe

Orange Open i dużo więcej na powitanie w Orange Polska

16 kwietnia 2012

Orange Open i dużo więcej na powitanie w Orange Polska

Od dziś wszystkie usługi mobilne i stacjonarne oferowane dotychczas przez Grupę TP są dostępne pod jedną marką Orange. Wraz ze zmianą marki, OrangePolska wprowadza liczne oferty i promocje – klienci z Orange zyskują więcej, nie tracąc nic z tego, co mieli dotychczas.

Wszyscy klienci mogą od dziś w Orange skorzystać z kompletnego zestawu usług stacjonarnych i mobilnych łącząc je w jeden pakiet – Orange Open. Dokupując telefon komórkowy do pakietu usług stacjonarnych – telefonu domowego, szybkiego internetu stacjonarnego i telewizji, dostępnych w FunPacku HD, klienci zaoszczędzą miesięcznie 15 złotych. Dokupując dwie usługi mobilne, czyli telefon i internet mobilny, miesięcznie zapłacą o 30 złotych mniej, przez cały czas korzystania zOrange Open. Suma oszczędności wynikających z oferty Orange Open jest jednak jeszcze wyższa ponieważ zakup FunPacka HD także oznacza oszczędność, co najmniej 46 zł miesięcznie, w porównaniu do zakupu poszczególnych usług oddzielnie. Oferta usług mobilnych dostępnych w Orange Open obejmuje nowoczesne smartfony, netbooki i modemy w cenach od 1 zł.

Nowością jest także oferta FunPack HD i rozmowy na świat. Od dziś, klienci kupujący FunPack HD otrzymają w pakiecie Plan międzynarodowy, czyli bezpłatne, nielimitowane rozmowy telefoniczne nie tylko na numery stacjonarne w Polsce, jak dotychczas, ale także do większości krajów Unii Europejskiej oraz do USA, Kanady i Australii.

Dla wszystkich klientów korzystających dotąd z usług telefonii stacjonarnej i internetowej TP na powitanie w Orange przygotowany został bezpłatny Pakiet 1000 Minut na Start. Można je wykorzystać na połączenia z numerami komórkowymi w sieci Orange w Polsce, numerami stacjonarnymi w Polsce, a także połączenia międzynarodowe (na telefony stacjonarne i komórki) w krajach, w których działa Orange. Pakiet można aktywować do 31 maja, a wykorzystać w kolejnym miesiącu. Aktywacji można dokonać na stronie orange.pl, dzwoniąc z telefonu stacjonarnego pod numer *200 (opłata 0,36 zł brutto za połączenie) bądź SMS-em o treści START.nr_telefonu_stacjonarnego na numer 6505 (koszt SMS-a zgodny z cennikiem operatora komórkowego).

Również dotychczasowi klienci usług mobilnych zyskają możliwość bezpłatnych połączeń. Aby mogli powitać w Orange swoich znajomych i bliskich korzystających z telefonów stacjonarnych, w czasie najbliższego Weekendu z Orange będą mieli do dyspozycji 1000 bezpłatnych minut na połączenia z telefonami stacjonarnymi. Co więcej, ten szczególny Weekend z Orange potrwa przez cały tydzień – od 23 do 29 kwietnia. Szczegółowe informacje znajdują się na www.orange.pl/weekndyzorange .

Dla obecnych klientów usług mobilnych Orange pojawia się także promocyjna oferta nielimitowanych połączeń do wszystkich sieci w Polsce z abonamentem w cenie 79,99 zł. Rozmowy bez limitu Orange obejmują nie tylko rozmowy do sieci komórkowych, jak w ofertach innych operatorów, ale również połączenia na numery stacjonarne. Od teraz klienci Orange mogą bez ograniczeń i obaw o wysokość rachunków dzwonić na ponad 50 milionów numerów komórkowych i prawie 10 milionów numerów stacjonarnych. Oferta łączy się z Orange Open – a więc może być dodatkowo jeszcze tańsza o 15 zł. To najlepsza oferta nielimitowana na rynku.

Usługi Orange to także wygoda i swoboda korzystania z multimediów. Przykładem tego będzie Telewizja Tu i Tam, która zostanie udostępniona już w maju. Dzięki niej, to klient będzie decydował, czy chce obejrzeć ulubiony program telewizyjny bądź film na ekranie telewizora, w komputerze, tablecie lub smartfonie, czy nawet na kilku urządzeniach jednocześnie. Na powitanie w Orange przez 3 miesiące w Telewizji Tu i Tam będzie można bezpłatnie oglądać ponad 20 kanałów telewizyjnych oraz 30 filmów na życzenie miesięcznie – w każdym miejscu, o każdej porze. Ponadto, co miesiąc 10 filmów zostanie zastąpionych nowymi tytułami – w sumie klienci będą mogli obejrzeć bezpłatnie aż 50 filmów.

* * *

Orange jest najprzyjaźniejszym operatorem dla użytkowników smartfonów w Polsce. Oferuje szybką sieć i nowoczesne usługi stacjonarne i mobilne w ofertach abonamentowych, mix i na kartę, dla klientów indywidualnych oraz firm. Posiada specjalnie przygotowane plany taryfowe (Pelikan i Pantera) z bezpłatnym dostępem do portali społecznościowych, a także atrakcyjne pakiety transmisji danych pozwalających w pełni wykorzystać możliwości smartfonów, bez obaw o wysokość rachunku. Klienci mogą wybierać z bogatej oferty najnowocześniejszych telefonów i tabletów, w najlepszych cenach na rynku i zmieniać je już po 9 miesiącach od podpisania umowy. W kwietniu nowościami są: HTC One X, LG Swift L3, Motorola Motoluxe i Motorola DefyMini.

Dlaczego warto wybrać smartfona w Orange szukaj na: www.orange.pl/smartfony oraz www.mojtelefon.info. Recenzje, wideoprezentacje, testy i instruktaże na stronach: www.orange.pl/telefony i www.orange.pl/technotrendy-testy.phtml .

Pobierz prezentację TP zmienia się w Orange

Udostępnij: Orange Open i dużo więcej na powitanie w Orange Polska

Informacje prasowe

Orange marką Telekomunikacji Polskiej

16 kwietnia 2012

Orange marką Telekomunikacji Polskiej

Witamy w Orange! Od dziś marką handlową Telekomunikacji Polskiej jest Orange. Zmiana ta oznacza nowe produkty dla klientów, w tym nową kategorię produktu Open, czyli kompletny pakiet usług mobilnych i stacjonarnych. To także nowy standard obsługi oraz dostęp klientów stacjonarnych do takich programów jak Środy z Orange czy loteria biletów na UEFA EURO2012™.

Nowa marka pokazuje naszą gotowość na nowe wyzwania. Wielokrotnie podkreślałem, że naszym celem jest stworzenie unikatowej oferty dla klientów pod jedną marką Orange. Żyjemy w czasach cyfrowej rewolucji i wszystko, co tak długo wydawało się niemożliwe stało się faktem. Kluczem do tych zmian jest konwergencja i jestem dumny, że Orange jako pierwszy oferuje dziś klientom usługę w kategorii Open. Usługa Orange Open to rozmowy stacjonarne i komórkowe, ultraszybki internet na biurku oraz dostępny w całej Polsce internet mobilny. A do tego telewizja i rozrywka na wszystkich możliwych urządzeniach: telewizorze, komputerze, tablecie i komórce – mówi Maciej Witucki, prezes Orange Polska.

Poza dostępem do konwergentnej oferty Orange Open już wkrótce zaproponujemy każdemu klientowi oglądanie tych samych programów telewizyjnych i filmów w telewizorze, na komputerze, tablecie i telefonie. Przygotowaliśmy też specjalne promocje, np. 1000 minut na powitanie w Orange, nielimitowane połączenia międzynarodowe z FunPackiem HD oraz dostęp do atrakcji zarezerwowanych do tej pory dla klientów usług mobilnych, takich jak loteria biletów na UEFA EURO 2012™, Środy z Orange i Orange Warsaw Festival.

Nasi klienci w jednym salonie załatwią zarówno sprawy dotyczące usług mobilnych jak i stacjonarnych, niezależnie od tego czy należą do TP czy PTK Centertel. Pod marką Orange będziemy oferować też wszystkie nasze dotychczasowe usługi.

Nasze propozycje to również szeroko rozumiane wsparcie edukacji internetowej, zwłaszcza w małych miejscowościach. Na preferencyjnych warunkach dostarczamy internet do ponad 10 tys. szkół. Aktywnie uczestniczymy w przekształcaniu publicznych bibliotek gminnych w nowoczesne centra informacyjne oferując bezpłatny internet dla ponad 3,5 tys. placówek.

Teraz dołącza kolejny projekt, 50 Pracowni Orange, czyli nowoczesnych, multimedialnych centrów cyfrowych w miejscowościach do 20 tys. mieszkańców, z których będzie można korzystać bezpłatnie. Pracownie Orange uzyskały patronat Magdaleny Gaj, prezes UKE.

Jesteśmy wiodącym dostawcą usług na polskim rynku. Powiększamy wielką, międzynarodową rodzinę Orange, z której usług na 5 kontynentach korzysta 226 mln klientów. Orange jest uważana za jedną z najbardziej innowacyjnych marek i posiada jeden z najwyższych wskaźników rozpoznawalności. W 2011 roku została uznana za 36 markę w globalnym rankingu Millward Brown BrandZ, a jej wartość została oszacowana na 17,6 mld USD. To marka godna zaufania, przyjazna i nowoczesna.

Pobierz prezentację TP zmienia się w Orange

Udostępnij: Orange marką Telekomunikacji Polskiej

Informacje prasowe

Wielka przeprowadzka Serca i Rozumu do Orange

3 kwietnia 2012

Wielka przeprowadzka Serca i Rozumu do Orange

Zapowiedziany rebranding całości usług stacjonarnych TP na Orange wspiera kampania wizerunkowa w mediach. Wykorzystuje ona motyw przeprowadzki Serca i Rozumu do Orange.

Popularni bohaterowie reklam TP pakują dobytek na wóz przeprowadzkowy, zabierają też ze sobą postaci znane z wcześniejszych reklam: Panią Piloto, Laptopo i Telefono, mysz oraz owcę Dolores. W świecie Orange są witani przez minutki i esemski. Spot w wersji 30 i 45 sekundowej jest emitowany w telewizji  (TVP, Polsat, TVN, tematyczne kanały AtMedia, tematyczne kanały TVN, tematyczne kanały Polsatu, TVP Info) oraz w Internecie.

W kampanii radiowej Rozum udaje się do wróżki, która każe mu kierować się w stronę pomarańczowego światła. Kampania jest również obecna w prasie – advertoriale wzorowane na wywiady z Sercem i Rozum i kampania billboardowa. Towarzyszą jej działania ambientowe, virale głosowe zamieszane na YT, ogłoszenia (Serce i Rozum proszą o pomoc w przeprowadzce), oraz ciężarówki przeprowadzkowe i taksówki z kartonem przeprowadzkowym na dachu z informacją „śmigamy do Orange”.

Kampania jest również komunikowana w mediach społecznościowych, na blogu firmowym Orange-TP, na YouTube i Facebooku. Wraz z rozpoczęciem kampanii wprowadzony również został nowy wygląd fanpage’a Serca i Rozumu (przejście na Timeline).

Kreację komunikacji ATLowej przygotowała agencja Publicis, wyprodukował ją FilmIt, za postprodukcję odpowiadał Platige Image, a media zakupił dom mediowy MEC. Za działania niestandardowe odpowiada agencja ArtGrapgh, a za komunikację w internecie i mediach społecznościowych agencja interaktywna LemonSky (dawniej ADV).

Udostępnij: Wielka przeprowadzka Serca i Rozumu do Orange

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej