Odpowiedzialny biznes

Siedem razy 4958 dni w Orange

4 maja 2012

Siedem razy 4958 dni w Orange

Wielka majówka trwa, wszyscy delektują się odpoczynkiem i stąd deficyt ciekawych newsów, które warto skomentować. Jedyny, który wpadł mi w oko po powrocie do pracy – jak dobrze, że jutro już weekend 🙂 – to badania Ericsson Consumer Lab o naszych preferencjach m.in. dotyczących zmiany operatora komórkowego. Wynika z nich, że 62 proc. użytkowników telefonii komórkowej w Polsce nie zdradziło swojej sieci. W Orange 3 z 4 klientów nigdy nie przeszło do konkurencji. Moim zdaniem to dobry wynik, biorąc pod uwagę ogromną konkurencję na rynku. Oczywiście największy pęd do migracji jest w prepaidzie, gdzie jak ktoś się mocno uprze, to może przenosić numer co kilka dni. Przy okazji sprawdziłem, jak bije licznik najwierniejszych klientów Orange na kartę. Mamy siedmiu aktywnych użytkowników prepaid, którzy są z nami od początku, czyli już 4958 dni. To ponad 13,5 roku. Imponująca lojalność i bardzo za nią dziękuję. A wracając do badań Ericssona, to potwierdzają one, że jesteśmy mocno cenoczuli w swoich wyborach, chociaż z drugiej strony zwracamy też uwagę na jakość usług i zasięg sieci oraz profesjonalną obsługę.

Udostępnij: Siedem razy 4958 dni w Orange

Bezpieczeństwo

Dzień dobry. Jestem z telekomunikacji …

11 lutego 2010

Dzień dobry. Jestem z telekomunikacji …

Dziennik Gazeta Prawna poruszył temat telekomunikacyjnych sprzedawców-oszustów, którzy naciagają klientów na zmianę operatora. Przykłady ich pracy z mojego podwórka: „TP zmieniła nazwę i trzeba podpisać nową umowę”; „TP podzieliła się i my jesteśmy z tej części polskiej, a pani ma umowę z częścią francuską”; „TP oddaje wszystkich klientów o numerze kierunkowym 0-71 do firmy, której jestem przedstawicielem” itd. To nie jest proceder nowy i pewnie wielu z Was przypomina sobie opisywane przez media przypadki Tele2, ale moim zdaniem konkurencja  i agresywny markieting powoduje, że sprzedawcy częściej uciekają się do nieuczciwych metod. Co gorsze według naszych analiz ich ofiarami padają głównie osoby strasze i mniej obeznane w telekomunikacyjnych niuansach. Szacujemy, że takich spraw może być nawet kilkadziesiąt tysięcy rocznie i tracimy na tym kilka mln zł. Dlatego korzystając z okazji jeszcze raz zachęcam do czujności i zgłaszanie podejrzanych przypadków do nas lub bezpośrednio na policję.

Udostępnij: Dzień dobry. Jestem z telekomunikacji …

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej