Wczoraj po konferencji dla mediów pojawiło się sporo pytań dotyczących nowej oferty. Dlatego postanowiłem na szybko wrzucić Wam zbiór odpowiedzi, których na bieżąco udzielałem na Twitterze oraz na te, które przykuły moją uwagę na portalach branżowych. Wkrótce ruszy strona internetowa aplikacji gdzie znajdziecie więcej użytecznej wiedzy.
1. Czy w skład Music Pass wchodzi Spotify.
Tak, Spotify jest Music Pass od startu oferty.
2. Czy w przypadku Flex trzeba rejestrować kartę jak w ofertach prepaid?
Rejestracja odbywa się w aplikacji poprzez zeskanowanie dowodu oraz zrobienie selfie. Po potwierdzeniu rejestracji, zdjęcia nie są przechowywane.
3. Kiedy można przenieść się z abonamentu do Orange Flex?
Na 6 miesięcy przed końcem umowy. Umowa zostaje rozwiązana bez kary umownej. Wystarczy potwierdzenie numerem PESEL w aplikacji, nie potrzebujesz nowej karty SIM, usługi będą działały na tym, co masz.
4. Kiedy można przenieść się z prepaid Orange do Orange Flex?
W dowolnym momencie. Wystarczy potwierdzenie numerem PESEL w aplikacji, nie potrzebujesz nowej karty SIM, usługi będą działały na tym, co masz.
5. Czy mogę przenieść się z nju mobile?
Tak, dokładnie tak samo jak w przypadku ofert Orange prepaid.
6. Czy po przeniesieniu z Orange na kartę lub abonamentu wiąże się z wymianą karty SIM?
Nie potrzebujesz nowej karty SIM, usługi będą działały na tej, co masz. Jeśli masz eSIM, to też nie musisz instalować nowego.
7. Czy w Orange Flex jest eSIM?
Możecie korzystać z eSIM jako karty głównej - wgrać w iPhone Xs, iPhone Xr czy iPhone Xs Max. Pracujemy nad udostępnieniem usługi analogicznej do „Ekstra karta eSIM”, która pozwoli na wgranie eSIM do Apple Watch.
8. Czy w Video Pass wprowadzone będzie ograniczenie jakości oglądanych materiałów np. na Youtube?
W ramach Video Pass nie ma ograniczeń prędkości.
9.Czy są jakiekolwiek opłaty aktywacyjne przy przenoszeniu do Orange Flex?
NIE zapłacicie za a) aktywację, b) kartę SIM, c) kuriera d) cokolwiek innego przy przenoszeniu, co nie przyszło mi do głowy.
10. Jaki będzie lejek transmisji po zużyciu pakietu danych?
64 kb/s
11. Czy będzie można w aplikacji na jednym telefonie obsługiwać więcej numerów?
Tak, jest to możliwe. Jeżeli będziemy chcieli coś zrobić na innym koncie, trzeba się przelogować.
[Aktualizacja 29.11.2019]
We Flex pojawił się także możliwość dodawania kilku numerów w ramach "Rodziny". Przeczytacie to tym w tekście Rodzina w stylu Orange Flex. Nowe funkcjonalności i plany od 15 zł.
12. Czy z Orange Flex mogą korzystać firmy?
Nie, Orange Flex to oferta dla klientów indywidualnych. Ale nie powiedzieliśmy ostatniego słowa ;-)
13. Czy w Orange Flex płaci się za usługi w roamingu?
Podobnie, jak w abonamencie Orange w roamingu nie ma opłat poza tymi, które wynikają ze zbyt długiego przebywania za granicą, Chodzi o zasady Fair Use Policy.
14. Jak rozliczane będzie przejście na niższy pakiet?
Z rozpoczęciem kolejnego cyklu aktywuje się niższy pakiet i niższa opłata.
15. Czy działa zawieszenie połączenia, oczekiwanie na połączenie, telekonferencja?
Zawieszenie połączenia i połączenie oczekujące działają. Telekonferencji nie wspieramy w Orange Flex.
16. Czy dokupienie GB (1, 5, 10) zwiększa pakiet w UE?
Nie zwiększa. Mamy dodatkowe pakiety GB w roamingu w dobrych cenach. Natomiast aktywacja Video Pass zwiększa pakiet GB w Unii Europejskiej
17. Jak wygląda kwestia przejścia z nju przy dwóch numerach?
Każdą kartę należy zarejestrować na oddzielne loginy i przenieść normalnie, bez konieczności wymiany karty SIM.
18. Czy VoLTE i WiFi Calling działa w Flex?
Działa i w kraju i poza jego granicami.
19. Czym „skutkuje” zerwanie umowy w Flex w czasie okresu rozliczeniowego? Procentowo oddajecie zadeklarowana kwotę? Czy jest jakiś miesięczny okres rezygnacji?
Możesz zrezygnować z oferty Flex kiedy chcesz w trakcie swojego cyklu. Usługa będzie ważna do końca okresu rozliczeniowego, a następnie Plan zostanie wyłączony. Nie ma okresu wypowiedzenia. Po rezygnacji z Planu przez 6 miesięcy trzymamy dla Ciebie numer i może do nas wrócić kiedy chcesz przywracając swój Plan.
Jeżeli pojawią się kolejne, nietypowe będziemy na nie odpowiadać. Ale zajrzyjcie najpierw na stronę flex.orange.pl.
P.S. Zaszło sporo zmian w ofercie Orange Flex - dzięki Waszym sugestiom. Zajrzyjcie do tekstu "Klienci zmieniają Orange Flex. Nowe plany i więcej GB, czyli #chceszmasz".
Komentarze
O proszę, zmiany idą w dobrym kierunku 🙂 Tylko te mmsy ;p Czemu nie chcecie ich dodać w prepaid do Waszych pakietów 🙂
OdpowiedzNa ekranie z akceptacją umowy jest pole na wpisanie nazwy urządzenia (chodzi o aktywacje na Apple Watch 4 LTE). Mimo, że nazwa jest wpisana pojawia się informacja, że to pole musi być wypełnione i nie można przejść dalej.
OdpowiedzTrzeba wisać nazwę bez znaków specjalnych, polskich i spacji.
OdpowiedzCzy mozna miec standardowa karte SIM + ekstra eSIM jako ten sam numer?
Odpowiedz„Dzięki tej samej usłudze – „Ekstra karta eSIM” możecie współdzielić także ten sam numer na dwóch smartfonach obsługujących tę technologię. Przydatne, jeżeli chcecie mieć dwa telefony dostępne pod tym samym numerem.”
OdpowiedzTak, można. Możesz mieć eSIM, jako karta główna jest tym samym co zwykły SIM (fizyczny w telefonie). Ekstra karta eSIM to inna usługa. Możesz ją aktywować na smartwatchu (smartfonie, tablecie), zarówno posiadając eSIM jak i zwykły fizyczny SIM na smartfonie.
OdpowiedzPiotrze,udało się może coś dowiedzieć odnośnie światłowodu u Mnie?
OdpowiedzSprawdzam 😉
OdpowiedzOtrzymałem qr kod do uruchomienia esim na Apple Watch 4, niestety nie mogę przejść procesu rejestracji. Pokazuje komunikat „Wewnętrzny błąd komponentu External device„. Czy mogę prosić o podpowiedz co z tym zrobić?
OdpowiedzInstalacja eSIM na AW nie następuje poprzez QR kod, lecz przez aplikację AW na iPhone. Cały proces pokazaliśmy tutaj: https://youtu.be/35v2ayvhOwE
OdpowiedzWitam.
OdpowiedzMoze pan pomóc w rozwiązaniu problemu. Poprzez aplikację w Iphonie X , próbuję uruchomić na Apple Watch 4 LTE usługe , ale ciągle wyskakuje komunikat „wewnętrzny błąd komponentu External device ?
Z góry dziękuje.
U mnie w mój orange nie daje się uruchomić extra esim, a infolinia uparcie twierdzi, że usługa jeszcze nie działa dla segmentu „small”.
OdpowiedzWitam,
OdpowiedzOd dwóch miesięcy ciągle proszę z o pomoc w umożliwieniu korzystania z karty e sim na Apple Watch serii 5 GPS CELLULAR. Dziś po kolejnej rozmowie z infolinią Orange otrzymałam informację, że wewnętrzny błąd komponentu external device, który się pojawia przy próbie zarejestrowania karty na apple watchu, jest problemem występującym po stronie oprogramowania apple. W związku z powyższym zadzwoniłam do działu wsparcia technicznego apple i otrzymałam informację, że żadna taka sytuacja nie ma miejsca. Proszę o informację dlaczego Państwo wprowadzacie w błąd użytkowników i dlaczego informujecie, że karty esim Orange działają na apple patchu skoro nie działają i doskonale o tym Państwo wiecie??? Proszę o odpowiedź.
Kilka sugestii: 1) czy nazwa urządzenia AW jest poprawna – nie ma polskich znaków, 2) czy masz odpowiednie urządzenia (iPhone 6 lub wyższy) 3) czy urządzenie jest kupione w Europie?
Odpowiedzpodłączam się pod pytanie. na oba pytania odpowiadam tak: zakupione w Europie. co dalej ?
OdpowiedzWitam, Od ok miesiąca używam e-sim na Apple Watch 5 cellular. W zasadzie wszystko działa ok, jednak zauważam pogorszenie jakości rozmów na iphonie. Czy można coś z tym zrobić?
Odpowiedz