W naszym flagowym Smart Store Orange w warszawskim Sezamie uruchomiliśmy autoryzowany punkt napraw. Jeżeli korzystacie z usługi Orange Smart Care możecie tam oddać swój smartfon do naprawy i zostanie ona zrealizowana w ciągu maksymalnie 5 dni.
Naprawy smartfona w oka mgnieniu i możliwość uruchomienia Orange Smart Care
Może się nawet okazać, że wszystkie niezbędne części są na miejscu, a usterka jest do szybkiego usunięcia – wtedy naprawa zostanie zrealizowana w 2 godziny. Idealnie na spacer po Parku Saskim, zakupy w Złotych Tarasach lub (jeszcze lepiej) w Hali Mirowskiej. Wracacie i telefonik jak nowy. Co ważne, wszystkie naprawy są autoryzowane, więc macie pewność, że nie stracicie gwarancji producenta.
A co jeżeli nie macie Orange Smart Care? W Smart Store w Sezamie możecie oddać telefon w dobre ręce „naprawiaczy” i jeżeli uznają oni, że jest on w dobrym stanie możecie uruchomić usługę, nawet w trakcie trwania umowy. To jedyna taka możliwość, ponieważ w innych przypadkach usługa Orange Smart Care dostępna jest jedynie przy podpisaniu umowy z Orange lub jej kontynuacji.
Orange Smart Care – czy warto?
Czy warto się zdecydować na Orange Smart Care? Moim zdaniem tak, szczególnie w dwóch przypadkach – w pierwszym, jeżeli kupujecie telefon dla dziecka. Wybrałbym tutaj opcję tańszą, za 9,99 zł miesięcznie. Jeżeli się na nią zdecydujecie otrzymujecie 1000 zł na naprawy urządzenia po zalaniu lub uszkodzeniu wyświetlacza. Telefony kupowane dla dzieci są na ogół tańsze, więc kwota na naprawy powinna wystarczyć, a przed zalaniem zawsze warto się zabezpieczyć, bo chronią przed nim tylko najlepsze etui.
Drugim przypadkiem są drogie i przepiękne flagowce, których ceny idą w kilka tysięcy złotych. Są to najczęściej tak zgrabne słuchawki, że aż żal je pchać w etui, a jednocześnie to nadal bardzo delikatny sprzęt. Dla nich stworzona została wersja droższa – Premium, za 15,99. Pozwala ona na jedną nieograniczoną kosztowo naprawę na każde 12 miesięcy, w ramach którego możliwa jest naprawa dowolnego elementu lub w przypadku zalania wodą, nawet całego urządzenia. Wychodzi mniej niż 400 zł za dwa lata.
Zamiast etui? Czy może obok?
Osobiście, gdybym nie używał etui, wolałbym pewnie wydać tą kwotę, niż „przepalać” znacznie większą na naprawy. Szczególnie, że samo etui darmowe nie jest i w większości przypadku każdy telefon wykorzystuje inne, więc po zakupie nowego telefonu trzeba też kupować nowe etui. Od owych (dokładnie) 386,76 zł trzeba więc także odjąć jego koszt, który potrafi sięgnąć nawet 1000 zł.
Oczywiście możemy mieć olbrzymiego pecha – uszkodzić telefon, a po na prawie po raz kolejny może nam wypaść i mocno się obić. Niestety nowoczesne smartfony to nie Nokie 3310. Dlatego zawsze wykorzystanie etui lub chociaż folii ochronnej warto przemyśleć.
Pamiętajcie jednak, że Orange Smart Care to nie ubezpieczenie. To usługa, w ramach której za niewielkie pieniądze zapewniacie sobie dużo większy budżet na naprawy telefonu, a także obsługę całego procesu naprawy. Orange Smart Care, a także sam autoryzowany serwis realizowany jest we współpracy z firmą Digital Care.
Komentarze
Wszystko fajnie ze cos dodajecie ale niestety musicie też cos odjąć tak jak usługę ważność konta na rok.Coś za coś..
OdpowiedzNie zabraliśmy Konta Ważnego Rok z Orange Free na kartę. Ta usługa nadal jest tam dostępna na dotychczasowych zasadach, jeśli korzystasz z bonusów GB po doładowaniu konta. Natomiast KWR wyklucza się od zawsze z usługą „Za darmo w Orange”. Jeśli chcesz skorzystać z „Za darmo w Orange” we Free, to usługa KWR zostanie wyłączona. Zawsze jednak można do niej wrócić (START pod 8002).
OdpowiedzDziękuję za wyjaśnienie,moi rodzice maja rok ważnośc konta i doladowuja jedynie 5 zl ze mna maja ustawione za darmo przez wybranie uslugi wybrane numery za 3 zł jakbyscie zostawili rok ważność konta i wlaczyli do Orange za darmo to bylo by super no ale cóż zrobić.
OdpowiedzJak powrócić do taryfy Orange free z bonusami na internet bo jakieś badzwo włączyłem
OdpowiedzNic nie dają ! Na cały miesiąc zapłaciłam tyle ile jak zawsze, a po 2 dniach umowa zawarta miedzy mną a Orange była już nie aktualna, bez żadnego wypowiedzenia i po 10 dniach straciłam wszystkie pieniążki. Po prostu f-ma złodziei i oszustów !!!
Odpowiedz2 marca tego roku przeniosłam numer telefonu z Play do Orange i dostałam smsa że mam konto ważne rok więc doladowalam konto kwotą 30 zł i myślałam że jest to konto darmowe i że nie są pobierane opłaty za rozmowy i smsy jednak jest zupełnie inaczej. Obecnie muszę doładować konto już TRZECI RAZ OD 2 MARCA TA SAMĄ KWOTĄ CZYLI 30 ZŁ. O CO W TEJ TARYFIE KONTO WAŻNE ROK CHODZI I CZY SĄ JAKIEŚ DARMOWE PAKIETY? JESTEM W ORANGE FREE. DZIĘKUJĘ ZA UDZIELENIE OBSZERNEJ, DOKŁADNEJ I ZROZUMIAŁEJ ODPOWIEDZI.
OdpowiedzBrak najważniejszego „Usługa wyklucza się z promocją„Konto Ważne Rok.” I po temacie…
OdpowiedzZa darmo w Orange i przedłużanie ważności konta darmowym sms-em to na czym operator miałby zarabiać ?
OdpowiedzIrytujące jest pobieranie bonusowych danych a nie z pakietu nolimit za 25 zł …
Lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu ;p Nie da się mieć wszystkiego. Coś musi się wykluczać – operator musi na czymś zarabiać. Rzecz normalna i zrozumiała. Do pracy też chodzimy by zarobić i często i gęsto jest tak, że pracodawca chce od nas jak najwięcej „wyciągnąć”, a zapłacić nam za to już jak najmniej ;p Samo życie ;p
OdpowiedzNo chyba nie dziwne, że wyklucza. Za darmo nie można mieć wszystkiego. 🙂
OdpowiedzKupiłem dziś opisywany starter zgodnie z podaną informacją w artykule, ale zamiast taryfy FREE była taryfa YES. Zmieniłem na taryfę FREE bo taką potrzebowałem, ale na koncie nie widnieją teraz gigabajty danych na start na 14 dni. Czy zostałem oszukany? Czy biuro prasowe odda mi teraz pieniądze za starter ?
OdpowiedzPodpinam się do pytania
OdpowiedzAnonim, jeśli też miałeś taką sytuację, jak Lucky, napisz do mnie mail z nr telefonu, sprawdzimy, co się stało.
OdpowiedzJeśli dokonałeś samodzielnej zmiany, to cytuję Regulamin takiego startera: W przypadku dokonania przez Abonenta zmiany taryfy Orange YES na inną ofertę, Bonus dostępny w ramach Startera bezpowrotnie przepada.
OdpowiedzTo był starter bez określonej taryfy, pani w sklepie też nie wiedziała jaka to taryfa bo nie było to opisane na opakowaniu.
Pani z biura prasowego opisała w tym artykule że od dziś będzie to Orange Free, jak widać nie było !
OdpowiedzNapisz proszę mail na marta.cieslak at orange.com i podaj nr telefonu, sprawdzimy, co się stało i postaramy się to naprawić.
OdpowiedzWiedziałem, że wasza sieć to oszustwo.
OdpowiedzPrzy zmianie taryfy na free otrzymywało się 72 GB. Ktoś sobie kupił strater i zostaje z niczym. Tak się nie robi!!
Doładowanie 72 GB to był błąd techniczny. Nie było żadnego zapisu w regulaminie mówiącego o tym, że przy zmianie taryfy należą się 72 GB. Bonus na start to 6GB. Pamiętaj, że do końca wakacji podwajamy GB po każdym doładowaniu, warto skorzystać.
OdpowiedzBłąd techniczny buhahaha. Pajaców z nas robisz?
OdpowiedzTaki błąd firma wykryłaby momentalnie choćby na podstawie bezpośrednich opinii użytkowników czy innych metod monitorowania rynku. Tu natomiast sytuacja trwała to na tyle długo, że błędem nazwać jej nie sposób i wygląda to na działanie zamierzone. O co wiec chodzi? Nie wiadomo. No, a kiedy nie wiadomo o co chodzi, to… No, bo ileż to tych starterów zostało sprzedanych – linie produkcyjne pewnie ledwo wyrabiały, bo chętnych na nie nie brakowało. A teraz…? Teraz niech się nimi wszyscy wypchają, bo istota, dla której były one kupowane, okazuje się nie być dla Orange wiążąca – nie ma bowiem na to żadnego regulaminowego zapisu… Jaki jest przekręt doskonały? Taki, który daje korzyści: promocję, umocnienie pozycji na rynku oraz kasę i jeszcze zapewnia czyste rączki. Wszak nikt przyczepić się nie może, bo to był tylko „błąd”…
OdpowiedzPozdrowienia dla naciągniętych.
P.S. Na pocieszenie dodam, że zostać naciągniętym to ni ujma. Nad podobnymi numerami pracowały najtęższe hochsztaplerskie umysły tego świata i nikt nie jest w stanie uchronić się przed wkręceniem w nie. I to nawet wówczas, gdy ich mechanizmy są znane.
Cały internet huczał o tym bonusie od roku bo najpierw było 50 Gb a potem 72Gb ale jak startery schodziły to Orange pasowało a teraz to błąd techniczny. Ja używam mało internetu i chciałem sobie doładować 30zł by mieć 100Gb na rok a teraz pozostał niesmak.
OdpowiedzTaki błąd firma wykryłaby momentalnie choćby na podstawie bezpośrednich opinii użytkowników czy innych metod monitorowania rynku. Tu natomiast sytuacja trwała to na tyle długo, że błędem nazwać jej nie sposób i wygląda to na działanie zamierzone. O co wiec chodzi? Nie wiadomo. No, a kiedy nie wiadomo o co chodzi, to… No, bo ileż to tych starterów zostało sprzedanych – linie produkcyjne pewnie ledwo wyrabiały, bo chętnych na nie nie brakowało. A teraz…? Teraz niech się nimi wszyscy wypchają, bo istota, dla której były one kupowane, okazuje się nie być dla Orange wiążąca – nie ma bowiem na to żadnego regulaminowego zapisu… Jaki jest przekręt doskonały? Taki, który daje korzyści: promocję, umocnienie pozycji na rynku oraz kasę i jeszcze zapewnia czyste rączki. Wszak nikt przyczepić się nie może, bo to był tylko „błąd”…
OdpowiedzPozdrowienia dla naciągniętych.
P.S. Na pocieszenie dodam, że zostać naciągniętym to ni ujma. Nad podobnymi numerami pracowały najtęższe hochsztaplerskie umysły tego świata i nikt nie jest w stanie uchronić się przed wkręceniem w nie. I to nawet wówczas, gdy ich mechanizmy są znane.
Bardzo brzydki numer ze strony Orange.
OdpowiedzBardzo prosze o usuniecie SMS z informacją o usludze za darmo w Orange przychodzi taki sms po kazdym doladowaniu ktoś kto używa np.FREE na kartę wlaczy nie daj boze to i GB dodatkowe wyzeruje mu ponadto taka pulapka jest szkodliwa dla seniorow ponieważ mysla że bedzie za darmo w Orange a maja ważność konta na rok seniorzy nie maja dostępu do Internetu wiec nie wiedza ze to jest pulapka.Proszę o przemyslenie i usuniecie tego smsa po doładowaniu konta.Dziękuję
OdpowiedzŻeby własnym klientom stawiać takie pułapki???wstyd Orange.
OdpowiedzŁukasz, nie było naszym celem zastawianie pułapek na klientów. Poprawiliśmy to, SMS już nie przychodzi.
OdpowiedzDziekuje bardzo za szybka interwencje i poprawienie usuniecie tego smsa po doładowaniu.
OdpowiedzŁukasz, przepraszamy. Ten SMS nie powinien tam się znaleźć i zostanie usunięty, tak szybko, jak to możliwe.
OdpowiedzZałatwione 🙂 Wszystko od ręki ostatnio, tylko klienci proponują, a tutaj po paru dniach zmiany. Firma ROKU.
Odpowiedzlepiej przedłużyliby promocję 2 x więcej internetu do końca września, zamiast mieszać w ofertach i wprowadzać niepotrzebny zamęt.
OdpowiedzMasakra ale nagonka w necie na orange za ten pomysł, współczuje temu co to wymyslił 🙁
OdpowiedzJaki to ma cel ? Migracja starterów do konukrncji któ©a daje za przeniesienie 200zł i 20 GB ?
OdpowiedzW dniu dzisiejszym o godz 15tej otrzymałem sms informujący o przeniesieniu mnie z orange go do orange free na kartę. Szczegóły na orange.pl. Rzecz jasna na orange.pl nie dość że nie ma żadnych informacji na temat tych przymusowych przenosin to nie ma też słowa o stwkach za min o doładowaniach nic! Od konsultanta w BOK dowiedziałem się że moje opłaty drożeją. min połączenia 30gr sms płatne. Dotychczas przy doładowaniu za 100zł moje stawki to 20gr za min w sieci i na stacjonarne i darmowe sms oraz 29 gr poza siecią Gratuluję pomysłu! Właśnie tracicie klieta który był z wami od dwudziestu lat!
OdpowiedzMi też taka informacja przyszła i pierwsze co to widzę wzrost cen połączeń ( doładowywałem 100zł). Już szukam gdzie się przenieść.
OdpowiedzWszystkie zmiany regulaminu publikowane są z wyprzedzeniem na stronie orange.pl
OdpowiedzNie są. Nie ma nic. Dziś także otrzymałem PRZYMUSOWE przenosiny z informacją, że szczegóły są na orange.pl… Gdzie i w którym miejscu pytam, bo nie ma nic, żadnych informacji i proszę mi powiedzieć jakim prawem firma coś sobie przenosi (zwłaszcza pieniądze klienta), przecież to złamanie umowy. Czas poszukać innego operatora.
A… zapomniałem, jeśli już o przenosinach pieniędzy klientów mowa. Napisze co mnie ze strony Orange spotkało 3 mc-e temu, a mianowicie także przeniesiono mi pieniążki na stacjonarnym, na jakieś konto techniczne, bez mojej wiedzy i zgody, a później ładnie i pięknie przysłano mi do domu windykację, że rachunek mam niezapłacony.
Próbując wyjaśnić sprawę osobiście w najbliższym punkcie Orange spotkałem się z murem niezrozumienia i pogardy, pani w salonie rzekomo służąca pomocą powiedziała mi cytuję; „żebym jej dupy nie truł i nie zajmował kolejki, bo nic mi nie pomoże dopóki nie zapłacę rachunków (już zapłaconych, a okazane pokwitowanie zrzuciła z biurka nawet na niego nie zerkając)”.
OdpowiedzNa szczęście pan w dziale windykacji w Krakowie okazał się kompetentny i wyśledził PRZYMUSOWE przenosiny moich pieniążków na jakieś techniczne konto… za przywrócenie zarządzał coś koło 20 złotych…
Wspaniały operator ten Orange, żongluje pieniążkami klientów wedle własnego widzi mi się i przysyła później windykację… CHORE.
My z całą rodziną też uciekamy z Orange!
OdpowiedzTaryfy się zwiększyły??? 😮 Dziś właśnie otrzymałam taki sms. Też od lat doładowywałam sobie telefon kartami za 100 zł i byłam zadowolona ze stawek. A teraz co???
OdpowiedzZadzwoniłam do Orange, konsultantka powiedziała, że nie wie nic o tej sprawie i dodała, że jej zdaniem stawki będą te same. Oburzające! Chyba też zmienię operatora (a jestem tu już dekadę).
Otrzymałam sms z info., że od 6 listopada moja taryfa to Orange Free i wyłączono mi usługę numer bez limitu, która miała być na zawsze. To kara za wierność?
OdpowiedzW Orange nie ma nic na zawsze. W Orange jest na tyle, na ile Orange uzna że mu się opłaca… a umowy, „a co to takiego, czy są smaczne ?”
OdpowiedzJa też dostałam sms o zmianie na orange free i co??? do tej pory po doładowaniu konta otrzymywałam na miesiąc darmowe minuty do innych sieci a do orange w której to sieci jest cała moja rodzina było za darmo. konto doładowane, darmówek brak i dzwoniąć do swojej sieci otrzymuje sms ile mi zeżarło za rozmowe. ……..super
OdpowiedzTez dostałam takiego smsa. Zmienili mi taryfę na Orange Free. tzn po ile mam rozmowy smsy mmsy?
OdpowiedzOtrzymałam sms z informacją , że od 17 listopada 2019 moja taryfa to Orange Free i wyłączono mi usługę do wybranego numeru za darmo z opłata 3 zł / miesiąc. Szkoda. Co teraz ?
OdpowiedzZ tych samych powodów po 20 latach zmieniam operatora, w taki sposób traci się klientów!!
OdpowiedzCzy jeśli teraz mam konto ważne 200 dni i włączę usługę Za darmo w orange to ważność mojego konta się zmniejszy?
Odpowiedzprzyłączam się do pytania
OdpowiedzOboje z mężem jesteśmy w Orange. Mąż od 18 lat, ja przeszłam później . W jeden dzień f-ma Orange bez wypowiedzenia umowy zabrała nam to co mieliśmy od kilku lat. Obecnie jest Orange Free, które jest od poprzedniej usługi droższe i gorsze. Tak się nie robi, ani nie postępuje się z długoletnim klientem .
Odpowiedzmnie też tak załatwili nagle bez powiadomienia zmienili mi na orange free na karte
OdpowiedzSKANDAL
Zabrano mi 6 min dodatkowych za każdą rozmowe powyżej 2 min
SKANDAL !!!!
Wszystkich tak sukcesywnie załatwiają
OdpowiedzOrange robi wszystko by pozbyć się stałych klientów. Za długie lata wierności odpłacają najgorszymi ofertami i najwyższymi składkami. Zmiana oferty na Orange free, bez wcześniejszego uprzedzenia, odbiera sporo benefitow. Po blisko 15 latach pora szukać nowego operatora..
OdpowiedzTo jest firma oszukańcza, trzeba z Niej uciekać. A to o czym piszecie, że po doładowaniu już nie dostaje się SMS żeby włączyć ZA DARMO W ORANGE, to nie jest prawdą. Doładowałam swój telefon w listopadzie 2019r. i dostałam SMS, aby włączyć ZA DARMO W ORANGE. Włączyłam i w „nagrodę” straciłam wszystkie GB. Ja emerytka dałam się na to nabrać, bo nikt w tym SMS nie napisał, że tracę i KONTO WAŻNE ROK i GB.
OdpowiedzJestem w Orange GO. Dzisiaj rano otrzymałem informację, że została mi odnowiona Usługa Rozmowy SMSy bez limitu do wszystkich+pakiet GB. Usługa odnawia mi się automatycznie. Wieczorem dostałem SMSa, że od dzisiaj Twoja taryfa to Orange Free, i że moje środki i usługi zostały przeniesione. Zostałem odesłany na Orange.pl. NIESTETY NIC TAM NIE ZNALAZŁEM. Na moim koncie internetowym dalej jest informacja, iż moja taryfa to dalej Orange GO. Żadnej informacji o cenach za podstawowe usługi w tej nowej taryfie Orange Free. Pełne zaskoczenie. Czuję się tak jakbym dostał w pysk. W Orange jestem już od początków jej istnienia. Czy mam szukać nowego operatora ???
OdpowiedzChciałbym jeszcze dodać do mojego wcześniejszego komentarza to, że wszedłem na zakładkę znajdującą się na tej stronie pt. Oferta Orange Free na kartę mając nadzieję, że uzyskam tam odpowiedź na nurtujące mnie pytania. Niestety. W zakładce” bonusy za doładowania” wszystko się kreci wokół Internetu (mam już ponad 65 lat i dla mnie Internet jest marginesem) . Brak tam bonusów np. kwotowych za doładowanie itp podobnych, które były (lub są) w Orange Go. Nigdzie nie znalazłem cennika za rozmowy . Dla mnie jest to bardzo ważne gdyż posiadam u Was także drugi nr telefoniczny, z którego wykonuję rozmowy z abonentem zagranicznym. Brak informacji na temat honorowania wcześniej zawartych (aktywowanych) usług w Orange. Za kilka dni (na ten drugi nr) planuję dokonać doładowania za 100 zł i nie chciałbym aby te pieniądze mi gdzieś przepadły gdyż spodziewam się, że tamten nr także zostanie przeniesiony do Orange Free.
OdpowiedzOczekuję wyczerpującej odpowiedzi, pozdrawiam.
Chciałbym jeszcze dodać taki drobiazg. Kilkanaście miesięcy temu ( a może i więcej) byłem namawiany przez członków mojej rodziny abym zmienił operatora gdyż Orange ma problemy z zasięgiem. Odmawiałem odpowiadając, że jestem lojalny wobec dotychczasowego operatora i nic nie zmieniam. Jakiś czas później aktywowałem usługę pt : „Za darmo w Orange”. I cóż się okazało. Okazało się, że nie mam darmowych rozmów, ponieważ moje dzieci oraz krewni i znajomi dawno korzystają z usług innych operatorów. Cóż więcej dodać.
OdpowiedzZ wyczytanych komentarzy dowiedziałem się , że większość usług podrożeje a ponadto należy uważać na otrzymywane od Was SMSy gdyż można sobie zresetować zawartość konta. Proszę mnie wyprowadzić z błędu. Z poważaniem Grzegorz.
moja rodzina oraz znajomi sa w orange go od wielu lat. jak wyczerpią się środki przechodzimy do innego operatora. takie numery róbcie u siebie we francji
OdpowiedzPowiedzcie mi jak włączyć Rok Ważności Konta? Doladowałem córce telefon za 10zł, nie dostałem bonusa GB, ale widzę że nic nie straciłem bo niewiele warty (poprzednim razem był spory i z długim terminem). Ale najważniejsze – KONTO NIE PRZEDŁUŻYŁO SIĘ NA ROK, dalej zostały 33 dni.
OdpowiedzCzy ktoś mi napiszę jak aktualnie w Orange free sprawdzić ile GB się ma nie bonusowych tylko tych z doładowań bo na 411 sms ILE zwraca tylko wiadomość, że zlecenie przyjęte do realizacji i na tym się kończy. Co za szajs 🙁
OdpowiedzJak wyklucza się z GB po doładowaniu, czyli jak włączę za darmo w Orange, i doładuje za 25, to nie dostanę 15gb, a uzbierane 60gb przepadnie?
OdpowiedzJak sprawdź IC ilość gigabajtów w Orange Frri
OdpowiedzMnie chodzi tylko o włączenie darmowych rozmów na wszystkie sieci,jak to zrobić.Proszę o pomoc,dziękuję
OdpowiedzTo kasy nie zabiera bo
Odpowiedzwpisalem kod *110*47#.
Witam, oczywiście podbijam temat. Również Orange przeniósł mnie do taryfy Orange Free, potrzebuję choć jednego darmowego numeru do Orange i usługi Konto ważne Rok i GB po doładowaniu. Co zrobić??? Jeśli nic, to do jakiego operatora przechodzicie ??
OdpowiedzWitam.mam orange free na kartę i chciałbym zrobić sobie konto wazne rok i darmowe rozmowy z trzema wybranymi numerami za 3 zl osoba tylko jakich kodów użyć?? Pozdrawiam
OdpowiedzMam na koncie głównym 75 zł i dalej muszę dopasowywać Kato co miesiąc jak odebrać te pieniądze i zrobić z niego doladowanie
Odpowiedz