Bezpieczeństwo

(nie)Bezpieczna Sieć, cz. 5

Michał Rosiak Michał Rosiak
09 kwietnia 2015
(nie)Bezpieczna Sieć, cz. 5

Dzisiaj (nie)Bezpieczna Sieć nieco inna niż zawsze. Przygotowana wręcz nieco... przypadkiem, bowiem początkowo planowaliśmy przygotować materiał na specjalistyczną konferencję, ale wespół z kolegą Rafałem, którego też zobaczycie na filmie, doszliśmy do wniosku, że w sumie czemu by nie pokazać tego również Wam? W końcu cóż złego w tym, iż dzielimy się naszym doświadczeniem w formie komercyjnych usług bezpieczeństwa? Zawsze lepiej testowo zaatakować się samemu, zanim zrobi to cyber-przestępca!

 


Oferta

T-Mobile dołuje, reklama Play do zmiany

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
09 kwietnia 2015
T-Mobile dołuje, reklama Play do zmiany

Kolejny raport o przenoszalności numerów opublikował dziś Telepolis. Z mojego podwórka cieszę się, że Orange jest drugim po Play operatorem, którego najczęściej wybierają klienci przenoszący numer w I kwartale 2013. Przyjęliśmy prawie 69 tys. numerów, głównie abonamentowych. Dziękuję wszystkim, którzy są teraz z nami. Gratuluję Playowi wciąż dobrego wyniku, ale czas już zrobić update reklamy, bo głównie dzięki nam, wasze udziały w MNP spadły poniżej 60 proc, a jeszcze niedawno było 75 proc. Z drugiej strony zaskoczył mnie wyjątkowo słaby wynik T-Mobile. Prawie 100 tys. klientów netto na minusie daje do myślenia. Właśnie z magentowej sieci do Orange przychodzi najwięcej osób. Z naszych statystyk wynika też, że wśród klientów decydujących się na rezygnacje z usług Play, aż 45 proc. wybiera nas i to jest najlepszy wynik spośród W3. Kolejna refleksja nazywa się Virgin Mobile. Niespełna 2,7 tys. przyjętych numerów i tysiąc oddanych. Jak na kasę zaangażowaną w reklamę i śmiałe zapowiedzi podboju rynku, efekt nieprzesadnie imponujący.

fe27caacd4a72ed455234028a17e264373d.jpg


Odpowiedzialny biznes

Czas start dla kolejnych Klubów Sportowych Orange

Kasia Barys Kasia Barys
08 kwietnia 2015
Czas start dla kolejnych Klubów Sportowych Orange

50 klubów sportowych w całej Polsce, ponad 3 000 młodych zawodników trenujących z zapałem, 1720 kilogramów przekazanego sprzętu sportowego to dotychczasowe efekty programu Kluby Sportowe Orange. A to jeszcze nie koniec! Rozpoczęta we wrześniu 2014 roku akcja potrwa 2 lata, w tym czasie w całej Polsce powstanie ponad 100 Klubów Sportowych Orange. Drugi nabór do programu właśnie wystartował i potrwa do 8 maja!

Jeśli znacie dzieciaki, które nudzą się w domu, a lubią sport, w waszej miejscowości nie ma za wiele aktywności sportowych, wejdźcie na platformę internetową programu i zgłoście uczestnictwo. Pamiętajcie – klub sportowy może zgłosić niemal każdy: trener, kibic, uczeń, a nawet rodzic! Wymogiem zgłoszenia jest powołanie minimum 7-osobowej grupy inicjatywnej, współpraca i uzyskanie poparcia władz lokalnych oraz zapewnienie pomieszczenia dla Klubu Sportowego Orange. Należy uzasadnić, dlaczego klub powinien powstać właśnie w tej miejscowości oraz przygotować dwuletni plan działania klubu i jego współpracy ze społecznością lokalną.

A więc, czas - start!

Scroll to Top