Staramy się, aby nasza oferta regenerowanych telefonów była różnorodna i wysokiej jakości. Współpracujemy z liderami na tym rynku - Recommerce, Cadaoz i Bolttech. Teraz dołączyła firma Largo. Kolejny partner oznacza rozszerzenie naszej oferty odnowionych urządzeń.
Najnowsze badania pokazują, że bardziej niż kiedykolwiek rozważamy kupienia odnowionego smartfona. Raport "Recommerce Barometer" zaprezentowany na Mobile World Congress 2024 w Barcelonie, wykazał, że ponad 52% Europejczyków zadeklarowało chęć zakupu odnowionego smartfona w przyszłości, a 67% z nich wskazało przystępność cenową jako główną motywację.
Jak to wygląda u nas? Według badania „2024 Annual study on Consumer Electronics 2nd life[1]” aż 45% Polaków wyraziło zainteresowanie zakupem odnowionego smartfona w najbliższej przyszłości, a 20% już korzysta z odnowionego smartfona.
Także klienci Orange coraz chętniej wybierają używane produkty z drugiej ręki. Nasza sprzedaż takich telefonów wzrosła o połowę rok do roku.
Smartfony najwyższej jakości
Przypomnę, że we współpracy z dostawcami oferujemy wyłącznie wysokiej jakości odnowione telefony z 24-miesięczną gwarancją, które są dostępne we wszystkich naszych salonach oraz e-sklepie. Każdy smartfon był dokładnie sprawdzony, wyczyszczony, a dane bezpiecznie i trwale usunięte. Wszystko w nim działa, jak w nowym urządzeniu. Więcej o odnowionych telefonach pisałam tutaj.
Zakup takiego smartfona zmniejsza emisję dwutlenku węgla nawet 10-krotnie w porównaniu z kupnem nowego, bowiem oznacza emisję „tylko” 7,5 kg CO2eq. Produkcja nowego urządzenia to ok. 85 kg CO2eq[2]. Redukcja emisji gazów cieplarnianych, ochrona zasobów naturalnych potrzebnych do produkcji nowych urządzeń i redukcja potencjalnych odpadów elektronicznych to niezaprzeczalne korzyści dla środowiska i klimatu.
Dlaczego wybieramy odnowione modele
Jest kilka powodów. Na pierwszym miejscu europejscy konsumenci podawali przystępność cenową (67%). Drugim (39%) są względy środowiskowe co sugeruje, że doceniamy zalety odnowionych urządzeń. Inne powody to: zapewnienie gwarancji (27%), oznaczające rosnące zaufanie do zakupu odnowionych urządzeń, kupowanie modeli wyższej klasy (31%) i korzystanie z serwisu posprzedażowego (18%).
Klienci rozważają używane, odnowione urządzenia częściej niż kiedykolwiek, bo chcą kupić telefon ze świetnym stosunkiem jakości do ceny. Cieszę się, że dla wielu z nas coraz ważniejszym aspektem staje się korzystanie z używanego urządzenia z uwagi na pozytywny wpływ na środowisko. Rosnąca świadomość o zmianach klimatu zaczyna zmieniać nasze nawyki.
[1] Annual survey conducted by Kantar and Vodafone, 2024
[2] Microsoft Word - ADEME_Impact_Environnemental_reconditionnement_rapport_EN.docx
Komentarze
Kasiu, pomóż… Ja w innej sprawie. Ta subskrypca w Nju to ma prawdopodobnie pewne niedociągnięcia ? Czy jest Ktoś Kto mógłby pomóc znajomemu w przywróceniu subskrypcji, a bardziej w numerze, który po wybraniu „Zrezygnuj z usługi” przepadł bez powrotnie … numer kontakt do wszystkiego, jednym kliknięciem 🙁 AŁC
OdpowiedzJeżeli z subskrypcji zrezygnuje się przed upływem 14 dni od rozpoczęcia świadczenia usługi lub subskrypcja nie zostanie odnowiona do 6 miesięcy, to numer przepada bezpowrotnie. Jeszcze w przypadku ofert na kartę jest szansa odzyskania, z subskrypcji już niestety nie. Nawet podjąłem próbę przeniesienia do innego operatora po wyłączeniu numeru w subskrypcji, nastąpiła odmowa, numer już niedostępny.
Odpowiedzno to nieźle … a we wszystkich podobnych sytuacjach potrzeba 30 dni na wypowiedzenie usługi:) prawdopodobnie znalazłem ” furtkę” jak szybko wyłączyć swój numer z sieci…. 🙂
OdpowiedzKto teraz chodzi do Kina ? 🙂
OdpowiedzTak też to rozumiem, ale nie wierzę, że nic się nie da zrobić?!
Odpowiedz