Oferta

Elastyczne pakiety internetowe w Orange na kartę (18)

Marta Cieślak-Krajewska

21 stycznia 2019

Elastyczne pakiety internetowe w Orange na kartę
18

Udostępnij: Elastyczne pakiety internetowe w Orange na kartę
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Gwiazda. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Łukasz 16:07 21-01-2019
    Wszystko ładnie to wygląda.Moglibyście wprowadzić coś dla osób starszych dla seniorów oni nie potrzebują internetu jak to moi rodzice.Senior to też klient ;)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Kleopatra 17:32 21-01-2019
      Brawo Łukasz! POPieram Cię w całości. Moja mama korzysta z rozmów tylko i czasem smsów, więc ciekawej alternatywy nie mam, by jej włączać pakiet poza tym 100 min na 7dni, ale to męczące pamiętać co tydzień, większość minut przepada, bo nie sumują się jak to oczywiście w Orange zawsze praktykują- wykupiłeś to wydzwoń albo wyzerujemy Ci. Brakuje w prepaidzie niedrogiego pakietu z zaszytymi minutami i troszkę SMSów na miesiąc.
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 18:02 21-01-2019
        Jest pakiet 200 minut na 31 dni za 14 zł, ale uważam że za 15 zł można by zrobić sam no limit na rozmowy, bo jeśli za 25 zł mamy pakiet z "no limit" w którym mamy 15GB Internetu to 25 zł - 10 zł za paczkę netu to za 15 minut czemu by nie stworzyć pakietu samych rozmów.
        Odpowiedz
      • komentarz
        Piotrekk85 22:17 21-01-2019
        Jest pakiet 120 min za 9 zł na miesiąc, jednorazowy i cykliczny. Co chcieć więcej dla takich osób?
        Odpowiedz
  • komentarz
    PAWEŁ 16:21 21-01-2019
    Zmieńcie mechanizm doładowań aby było tak , że mam konto ważne np .30 dni po doładowaniu za 50zł miał bym ważne 123 dni a nie 93 .
    Odpowiedz
    • komentarz
      Łukasz 17:07 21-01-2019
      Za dobrze by było.Operator też chce zarobić to nie jest instytucja charytatywna.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Kleopatra 17:29 21-01-2019
        Masz rację Paweł brak sumowania ważności konta to porażka. Skoro w karcie za 50zł wykupujemy ważność 3 miesiące i tego samego dnia ponownie doładujemy za 50zł to powinno przedłużyć na 6-cy, ten temat od lat się maglował i Orange stworzyło pamiętam sumowanie ważności, a kod trzeba było wysłać smsem by doładowanie zsumowało ważność.
        Odpowiedz
        • komentarz
          PAWEŁ 17:55 21-01-2019
          Obecnie mamy RwK ale sprawa sumowania ważna dla tych co mają OFnK i internet po doładowaniu , trzeba pilnować terminów .
          Odpowiedz
          • komentarz
            emitelek 19:17 21-01-2019
            Sam napisałeś - mamy RWK! Nie wiem w czym problem z tą promocją w taryfie OFnK! :/ Konto główne zawsze jest przedłużane, a net od pamiętnego Grunwallu już nie!
            Odpowiedz
            • komentarz
              PAWEŁ 20:00 21-01-2019
              @emitelek = Mam OFnK i pakiet ważny jeszcze 12 dni , jeśli dzisiaj doładuje np . 50zł to stracę 12 dni . Gdyby była kumulacja to pakiet w takim przypadku był by ważny 115 dni a nie 93 dni . A jeśli przegapie termin doładowania to stracę pakiet internetu .
              Odpowiedz
        • komentarz
          Łukasz 19:16 21-01-2019
          Ja z tego korzystam kumulacja ważności konta tylko doładowuję dużymi nominałami niestety
          Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 17:57 21-01-2019
    Pakiety fajne, może z niektórych się skorzysta :) Co do wypowiedzi powyżej - popieram inicjatywę wprowadzenia pakietu np., samych rozmów do wszystkich sieci na 30 dni z 15 zł.
    Odpowiedz
  • komentarz
    sylwekzolkusza 18:49 21-01-2019
    Nju na kartę, same rozmowy, jest pakiet za 19 pln .
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 19:29 21-01-2019
      Idąc tym tropem - a2mobile pakiet rozmowy za 9,90zł na 31 dni!...
      Odpowiedz
      • komentarz
        Kleopatra 19:48 21-01-2019
        W Virgin 300min/300sms/1GB na miesiąc za 9 zł dlatego strasznie to razi, że w Orange nie ma nic pośrodku tego. Bardzo zazdroszczę Virgin jednak sentyment trzyma w Orange. No limit do 15zł byłby SUPER oczywiście wraz ze stacjonarnymi.
        Odpowiedz
  • komentarz
    Pablo 20:38 21-01-2019
    Szkoda, że ten lejek jest taki wąski. Mogłoby być 1Mb/s albo nawet 512Kb/s, żeby chociaż dało się jakąkolwiek stronę otworzyć w razie potrzeby. 64Kb/s to tak jakby go nie było w ogóle.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Kleopatra 05:22 22-01-2019
      Pewnie po to taki niski lejek, abyś właśnie nie mógł otworzyć żadnej strony hehe ;)
      Odpowiedz
    • komentarz
      Efekt 06:54 22-01-2019
      Tak to działa
      Odpowiedz

Odpowiedzialny biznes

Gotowi na zmianę? (3)

Bartłomiej Kuczyński

18 stycznia 2019

Gotowi na zmianę?
3

Udostępnij: Gotowi na zmianę?
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Dom. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Bartosz Rymkiewicz 11:41 18-01-2019
    Bartku, trzymam za Ciebie kciuki! :) Jesteście w najlepszych możliwych rękach!
    Odpowiedz
    • komentarz
      Resboy 17:38 20-01-2019
      Na jakie barwy zmienił pracodawcę?
      Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 09:10 21-01-2019
    Witami i życzymy powodzenia :)
    Odpowiedz

Sieć

Rok refarmingu i 5G – podsumowujemy 2018 (28)

Piotr Domański

18 stycznia 2019

Rok refarmingu i 5G – podsumowujemy 2018
28

Udostępnij: Rok refarmingu i 5G – podsumowujemy 2018
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Samolot. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Nokian 08:57 18-01-2019
    Witam. Gratuluję rozbudowy sieci i sprawnego konkurowania z fioletowym partnerem/konkurentem :) Proszę o informację czy znany jest już termin refarmingu dla miast ściany wschodniej - Białystok, Lublin, Siedlce, Suwałki.
    Odpowiedz
  • komentarz
    kozien70 09:31 18-01-2019
    Świetnie. Szkoda tylko, że Orange kompletnie zaniedbał uruchamianie kolejnych L800 na stacjach miejskich. Nie chce mi się kolejny raz wymieniać lokalizacji, na których Wasz partner-konkurent ma L800, a Wy nie. Sam napisałeś, że ten rok w Orange to było przede wszystkim L2100 i L2600. Brak pasma zasięgowego 800 na wielu miejskich stacjach to nieustanne problemy z połączeniami VoLTE wewnątrz budynków, uporczywe trzymanie się szczątków sygnału L2600 lub L2100 połączone z drenażem baterii. U innych działa to dużo lepiej.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 09:40 18-01-2019
      Nie wszystkie stacje/systemy są współdzielone w ramach NetWorkS!, dlatego mogą się one różnić parametrami. Trudno odnieść mi się do konkretnych przykładów, niestety nazwa miasta, którą podałeś w jednym z wcześniejszych komentarzy niestety nie jest dokładną lokalizacją. Odpowiadając na Twoje pytanie dotyczące zaniedbywania uruchamiania 800 MHz, to w 2018 odpaliliśmy ponad 1600 takich systemów. Co do zasięgu wewnątrz budynków - to kwestia fizyki, o czym zapewne wiesz.
      Odpowiedz
      • komentarz
        tomi81 09:53 18-01-2019
        Piotrze - kozien ma rację. Nie mówimy o stacjach nie współdzielonych, a o tych na których macie wspólne L1800 i nie dodajecie nowych pasm (ewentualnie tylko L2600), podczas gdy Wasz partner posiada zarówno L800 jak i L2600. W drugą stronę spotkanie takiej sytuacji to na prawdę przypadek. Takich stacji jest na prawdę sporo. Osobną kwestia to nowe uruchomienia Waszego partnera na masztach Play - koledzy z Wielkopolski donoszą o mnóstwie stacji z których nie ma w ogóle Waszego sygnału (jest tylko TMobile). Czy to też jest kierunek rozwoju/macie lany na poprawę tej sytuacji? Inna sprawa to stacje np. górskie (schroniska), które jakiś czas temu także się przewijały w komentarzach (stacje TMobile) - czy na nich też nie macie planów udostępnienia własnego sygnału? Nawet Plus zaczął na nich uruchamiać własne stacje - trochę wstyd, że mając tam uruchomioną (planowaną) stację partnera nie ma z niej sygnału Orange i wybierając się w góry trzeba zabierać kartę innego operatora (choćby Waszego partnera...). Uprzedzając ewentualną odpowiedź - prośba o nie używanie argumentu inwestycji w sieć stacjonarną/światłowodową, którą także dla swojego partnera udostępniacie (oczywiście nie za darmo...).
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 10:02 18-01-2019
          Jeżeli odczuwasz trudności w korzystaniu z naszych usług podaj lokalizację, gdzie występują - dam znać kolegom zajmującym się siecią. Jeżeli z kolei prosisz mnie o wejście w dyskusję na temat wieloletniej strategii rozbudowy naszej sieci mobilnej oraz zarządzania pasmem, to przepraszam, ale nie zrobię tego. Nie dyskutuje się o tym w komentarzach pod wpisem na blogu korporacyjnym, bo to po prostu informacje tajne. W górach poprawiamy zasięg, pojawiliśmy się także w schroniskach, gdzie jeszcze do niedawna nas nie było. Będę o tym pisać w przyszłym tygodniu. A ostatniego zdania nie będę komentować.
          Odpowiedz
          • komentarz
            tomi81 10:57 18-01-2019
            Odpowiadając na ostatnie zdanie - nie musisz tego komentować - użyłem tylko Twojego argumentu z dyskusji, którą prowadziłeś z inny użytkownikiem. Temat strategii i jej upubliczniania to osobna kwestia - jest to oczywiste. Nie uważam jednak, iż pisząc o braku uruchamiania L800 i związanym z tym dyskomfortem przy korzystaniu z Waszych usług przy wykorzystaniu VoLTE dotykamy tematu o którym nie możesz rozmawiać? Również podniesienie argumentu o braku Waszego zasięgu (podczas gdy zapewnia go partner) nie uważam, za temat wyłączony z dyskusji. Zwracam tylko uwagę, iż obniża to jakość świadczonych przez Orange usług (vs to co zapewnia konkurencja) i jako Wasz klient mogę oczekiwać ich podniesienia. Odnosząc się do jakości usług (w tym kwestii związanej z VoLTE poruszonej przez koziena) - jeżeli oczekujesz podania pełnej listy nie ma problemu (nie będę pisało na forum o wszystkim bo jest tego sporo - w przypadku chęci zajęcia się tematem służę zestawieniem) - kilka przykładów poniżej: 1. Białystok - śródmieście (rejon ulic Suraskiej, Rynek Kościuszki, Lipowa) - wewnątrz budynków szczątki L800 z odległych stacji (RSRP -128, SINR 1-2), po czym spadek do śladów U900, a najczęściej do 2G - abonent często niedostępny, zaś po szczęśliwym nawiązaniu połączenia jakość taka, że nic nie słychać. Najbliższa stacja (ul. Nowy Świat 2) z L1800/2600 - brak planów na L800 (choć anteny wymienione, wolne porty są). Internet, na zewnątrz, o prędkości roamingu w Play (służę screenami w razie potrzeby). Indoor - w większości błąd połączenia. Brak planów na nową stację w okolicy, potrzeba posiłkowania się internetem od innego dostawcy i korzystanie z VoWIfi, nie obsługującego dalej smsów (może przy okazji dopytasz kolegów kiedy możemy spodziewać się tej funkcji wdrażanej już przeszło 1,5 roku); 2. Białystok, centrum - rejon ul. Ks. Abramowicza, Krakowska, Al. Piłsudskiego - sytuacja zbliżona do powyższej (mowa o zasięgu indoor). Stacja obsługująca rejon na Kościele Św. Rocha - dalej bez jakiegokolwiek LTE!Jeżeli macie problem z proboszczem blokującym rozbudowę (od 3-4 lat) - zmieńcie lokalizację (obok jest dużo możliwości z czego skorzystała konkurencja); 3. Białystok - sypialnie - pierwszy przykład z brzegu - oś. Dziesięciny 2, brak dedykowanych stacji oraz rozbudowy stacji obsługującej okolicę (ul. Antoniu Fabryczny) - tu mamy przynajmniej L1800 zapewniające sygnał w paśmie LTE outdoor (indoor b. słabe U900, ze spadkiem do 2G podczas rozmowy, co równa się praktycznym brakiem zrozumienia rozmówcy) - ratunek - ponownie VoWifi, ale nie o to chodzi w sieci komórkowej.... 4. Białystok - oś. Bojary - stacja na niskim akademiku, także bez L800 (sytuacja analogiczna jak z Nowym Światem) - uwagi takie same. Mogę tak wymieniać dalej (także poza Białymstokiem) - pytanie czy mam to robić? Centrum miasta wymaga pilnej weryfikacji (poza pojemnością zapewnienia zasięgu indoor w czymś innym aniżeli zapchane U900 i 2G), tyle, że od kilku lat tematem nikt się nie zajmuje (pomimo wielu monitów). Przyznaj, że pewnym kuriozum jest potrzeba używania kart konkurencji, aby możliwe było komfortowe korzystanie z podstawowych usług Orange w centrum miasta (poprzez "protezę" VoWifi). O transmisji danych (a właściwie jej braku) nie wspomnę. Jeżeli w górach faktycznie zaczynacie coś działać (również w wymienionych przeze mnie obszarach - Tatrach i stacjach partnera), nie zaś poprzez dostawianie TEMPów przy stokach to tylko pozostaje kibicować (w oczekiwaniu na kolejny artykuł).
            Odpowiedz
            • komentarz
              Piotr Domański 11:03 18-01-2019
              Jeżeli chodzi kwestie tego o czym możemy lub o czym nie możemy pisać, to chyba każdy zostanie przy swojej opinii. Co do podanych przez Ciebie lokalizacji - sprawdzę.
              Odpowiedz
              • komentarz
                tomi81 11:37 18-01-2019
                Dziękuję. Zaczekam na info w sprawie podanych lokalizacji, nie mniej (podobnie jak w odpowiedzi do postu koziena) nie ma potrzeby przerzucania się lokalizacjami - Wasi sieciowcy doskonale wiedzą na których stacjach Wasz partner ma uruchomione L800 (czy też stację bazową, która nie działa w Waszej sieci), a na których nie ma go w przypadku Orange ;) . Tu chodzi o zasygnalizowanie problemu w skali całej sieci na tle partnera (nie zaś pojedynczych lokalizacji), ale to zapewne sprowadzisz do ingerencji w strategię firmy (nie podlegającej publicznej dyskusji).
                Odpowiedz
      • komentarz
        kozien70 10:57 18-01-2019
        Jest PR a obok są realia. Świetnie, że uruchomiliście ponad 1600 L800, ale Wasz konkurent-współpracownik uruchomił ich jeszcze więcej. Czy jesteś w stanie podać, ile z tych 1600 systemów to L800 w Łodzi albo w Poznaniu? Bo piszę o stacjach miejskich, a nie wiejskich, gdzie faktycznie większość Waszego LTE opiera się L800 (tu dla odmiany gołym, bez wyższych pasm co też jest słabe) Myślę, że na swoim stanowisku jesteś w stanie zweryfikować, które konkretne stacje w tych miastach mają L800 T-mobile, a Orange nie. Jeśli nie - zapraszam na zaprzyjaźnione forum telko lub chociażby poznańską stronę "łowców BTS", na której jest dokładna mapka wielkopolskich stacji wszystkich sieci/systemów. Nie ściemniamy. Jeździmy, skanujemy sieć, wiemy co gdzie świeci, piszemy o tym :) Jest spora różnica na niekorzyść Orange. Tak jak pisał tomi - chodzi o stacje wspólne N! Różnica taka, że Orange od roku mocno oszczędza, uruchamiając na nich jeśli już to tylko L2600, zaś T-mobile częściej daje komplet włącznie z L800.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 11:07 18-01-2019
          Jeżeli Twoim zdaniem gdzieś podałem nieprawdę i mijam się z realami, proszę wskaż to miejsce. Proszę napisz w których lokalizacjach masz trudności z korzystaniem z naszych usług z chęcią przekażę kolegom, którzy zajmują się siecią.
          Odpowiedz
          • komentarz
            brak_nicku 12:32 18-01-2019
            Wydaje mi się, że kozien70 nie pisał nigdzie iż podałeś nieprawdę. Chodzi tylko (i aż) o wspólne stacje, na których T-mobile uruchamia LTE800, a Orange nie.
            Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 10:07 18-01-2019
    W Smartfonie mam ustawione LTE/3G/2G kolejność, więc nie dziwne, że pierwsza sieć do rozmów to 3G (VoLTE nie obsługuje). Szkoda, że wszystkie smartfony nie obsłużą VoLTE, brak wsparcia dla większości słuchawek.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 10:32 18-01-2019
    Tekst na Blogu oczywiście pierwsza klasa i chętnie przeczytałem popijając poranną kawę :) Nieprzypadkowo wpis pojawił się właśnie dzisiaj ;)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 11:15 18-01-2019
      Zupełnie przypadkowo, po prostu na niektóre dane trzeba czekać. My nie za bardzo czujemy potrzebę, by się z kimkolwiek ścigać ;-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Ron 12:13 18-01-2019
        To prawda, przy tylu stacjach nie ma potrzeby konkurować, ale zawsze może się zmienić ;) Konkurencja zapowiada rozbudowę i zauważmy że na większości stacji odpalają komplet pasm (nawiązując do tematu kolegów o L800). Zmieniając temat patrzę jak koledzy za blokiem "ciągną kabla" FTTH dla Orange :D:D
        Odpowiedz
  • komentarz
    ACDC 10:33 18-01-2019
    Szkoda tylko że nie wprowadzacie VoLTE na telefonach Huawei...
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 11:17 18-01-2019
      Bardzo byśmy chcieli, a prace trwają.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Emil 10:35 18-01-2019
    Na Podkarpaciu poza miastami dwie trzecie stacji jest tylko z Lte 800
    Odpowiedz
  • komentarz
    Robert 10:37 18-01-2019
    Będzie synchronizacja fazy?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 09:08 21-01-2019
      Nic nie słyszałem na temat prac w tym zakresie.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Janek 13:28 18-01-2019
    Panie Piotrze, podaje przykład stacji T-Mobile w Warszawie (!), na której jest obecne tylko T-Mobile. Mają tam cztery pasma LTE, U900 i U2100 oraz G900. Ul. Zabraniecka 4, id stacji 26812. Stacja odpalona jakoś w wakacje 2018. Do tej pory brak na niej Orange. Obok są studia Cyfrowego Polsatu i inne firmy. Zasięg i pojemność są niezbędne. To Warszawa więc kluczowa aglomeracja. Kiedy Orange wejdzie na ten obiekt partnera z N!? Przykładów jest więcej.
    Odpowiedz
  • komentarz
    jhg 15:21 18-01-2019
    Jak wyglądają statystyki użycia kodeka HD Voice? Czy po zmianach w konfiguracji (dłuższym trzymaniu w 3G, ale też zmniejszeniu zasobów w 2G/3G) są duże zmiany?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Resboy 17:12 18-01-2019
    Piotrze, czyli networks polega na tym, że tam gdzie Orange ma lokalizację, tam T Mobile może sobie uruchomić swoje pasma ze wspólnych anten i vice versa? Może, ale nie musi, ale ma prawo?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 09:07 21-01-2019
      Jeżeli chcesz wiedzieć więcej o modelach współpracy międzyoperatorskiej zajrzyj do wpisów i komunikatów prasowych: https://biuroprasowe.orange.pl/informacje-prasowe/ptk-centertel-i-ptc-zawieraja-umowe-o-wspolwykorzystywaniu-sieci/ i https://biuroprasowe.orange.pl/blog/gdy-dwoch-operatorow-korzysta-z-jednej-anteny-i-nie-tylko/. Pamiętaj jednak, że na początku ubiegłego roku informowaliśmy o odejściu od współpracy w modelu MOCN. Przeczytasz o tym tutaj: https://biuroprasowe.orange.pl/informacje-prasowe/orange-polska-przeznaczy-wiecej-pasma-lte-4g/
      Odpowiedz
  • komentarz
    tokarek 17:46 18-01-2019
    Czy Orange wspiera rozmowy konferencyjne przez VoLTE i/lub VoWiFi?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Filip 20:01 18-01-2019
    Jak się ma ta część tekstu do modemu w Galaxy S9? "Naszą stacją bazową z najmocniejszą konfiguracją – 4 pasmami i modulacją 256 QAM i MIMO 4×4 na wszystkich częstotliwościach jest nadal stacja bazowa przy pl. Politechniki w Warszawie. Teoretycznie ta konfiguracja w warunkach laboratoryjnych powinna pozwalać na wyciągniecie prędkości w okolicach 900 Mb/s. Nie ma jednak na polskim rynku żadnych urządzeń, które by sobie z nią poradziły."
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 09:03 21-01-2019
      To że urządzenie obsługuje agregację na pewnym poziomie i MIMO 4x4 nie oznacza że: a) agregacja i MIMO 4x4 działają jednocześnie na wszystkich częstotliwościach oraz b) że kombinacja pasm jest możliwa przy posiadanych przez operatorów zasobach pasma. Niestety szczegółowe kombinacje pasm rzadko są podawane, więc trudno ocenić co kryje się za takim takim "CA kilkanaście".
      Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 23:08 18-01-2019
    Nareszcie coś piszą o tych Kielcach :) Oj było tego trochę wszystkiego :) Sieć działa na 5+ :)
    Odpowiedz

Oferta

Obniżka ceny Samsung Galaxy A7+szybki TEST (8)

Marta Cieślak-Krajewska

17 stycznia 2019

Obniżka ceny Samsung Galaxy A7+szybki TEST
8

Udostępnij: Obniżka ceny Samsung Galaxy A7+szybki TEST
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Filiżanka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 17:48 17-01-2019
    Obniżka może i jest, ale w tym przypadku niewielka. W sklepach internetowych model ten można kupić o 20 zł drożej. I jest jeden mały plusik - mamy czystego softa :) Ja uważam że operatorzy powinni skupiać się na usługach a użytkownicy we własnym zakresie na urządzeniach i kupować je na wolnym rynku. Wówczas byłby wilk syty i owca cała.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Marta Cieślak-Krajewska 11:05 18-01-2019
      pablo, obniżka ceny tego modelu to nawet 240 zł, w przypadku Planu Wzbogaconego. Co do oprogramowania - telefony, które sprzedajemy są zoptymalizowane pod kątem działania naszej sieci. Dlatego warto kupować je u nas.
      Odpowiedz
      • komentarz
        emitelek 18:48 18-01-2019
        Optymalizacja do waszej sieci? A jak mi się zechce inna sieć? Przecież nikt nie jest "na smyczy". Natomiast pablo_ck wskazał "realną" cenę, a nie w jakimś waszym planie, i niestety jesteście do tyłu w temacie ceny! :P
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 14:04 21-01-2019
          Jesteśmy do tyłu w temacie ceny? Ciekawe... bo ja widzę, że napisał tam: " W sklepach internetowych model ten można kupić o 20 zł drożej." Czyli jednak w temacie ceny jesteśmy do przodu. A jeżeli chcesz przejść do innego operatora - droga wolna, simlocków nie ma. Po prostu telefony, które są kupowane u nas optymalizujemy, innych nie.
          Odpowiedz
      • komentarz
        Pan Pikuś 18:51 18-01-2019
        WiFi Calling oraz VoLTE w S6 i S9 działa bez waszego brandu 🙂
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 14:05 21-01-2019
          To wyjątek potwierdzający regułę. Wystarczy spojrzeć na listę urządzeń które wspierają obie usługi, zresztą nie tylko u nas.
          Odpowiedz
  • komentarz
    Mateusz 19:07 17-01-2019
    Szklana obudowa i smartfon to pewien paradoks. Z jednej strony faktycznie telefon wygląda elegancko, z drugiej strony niemal każdy "chowa" taki sprzęt do etui by nie uszkodzić plecków ;)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Marta Cieślak-Krajewska 10:29 18-01-2019
      To prawda; poza tym szklana obudowa zbiera odciski palców. Ale nawet jeśli jest w etui, to wiemy, że smartfon jest elegancki ;-)
      Odpowiedz

Bezpieczeństwo

Karty was ochronią (6)

Michał Rosiak

17 stycznia 2019

Karty was ochronią
6

Udostępnij: Karty was ochronią
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Gwiazda. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Mateusz 22:34 17-01-2019
    Z Netflixa zrezygnowałem na 7 dni przed upływem darmowego okresu, a mimo usługa wciąż był dla mnie dostępna aż do końca. Podobnie jest z platformą Origin. To jest najlepsze rozwiązanie ;)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Michał Rosiak 11:24 18-01-2019
      Zdecydowanie najbardziej wolę tak, ale nie wszędzie się da. Poza tym... po co rezygnować z Netflixa? :)
      Odpowiedz
  • komentarz
    MAURYCY 07:19 18-01-2019
    Ja nie korzystam z okresów próbnych a danych karty staram się nigdy nie podawać. Wyjątkiem są linie lotnicze (zakup biletów) i czasem booking.com (często chcą dane karty do weryfikacji). A rozwiązaniem na to jest wg mnie karta prepaid (przedpłacona) - nie pobiorą więcej niż jest dostępne, wystarczy trzymać odpowiednio mało na niej. Ja osobiście w tym celu mam kartę Revolut (no może nie tylko w tym celu bo to przede wszystkim karta multiwalutowa, ale jako prepaid na Polskę też się sprawdza wyśmienicie) na którą przelewam tyle pieniędzy ile potrzebuję nie chomikując na niej oszczędności, a ponadto aplikacja na smartfonie oczywiście powiadamia w czasie rzeczywistym o wszystkich transakcjach. Narzekasz na falę scamu z linkami do wypisania z ofert? To chyba właśnie ekstra sprawa, bo nie musisz sam sobie przypominać (jak napisałeś - mailem z odroczoną wysyłką), oni to zrobią za Ciebie. Co za różnica czy dostałbyś maila od siebie czy od nich? A nie musisz tego przynajmniej dodawać do "to-do list" :-)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Michał Rosiak 11:26 18-01-2019
      Na takie maile narzekał nie będę, to świetna sprawa jest. Boję się tego, że mogą je zacząć słać przestępcy, na takiej zasadzie jak "faktury Orange". Ślą do wszystkich, z nadzieją, że trafią na naszych abonentów.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 10:38 18-01-2019
    Ja natomiast nigdy nie podaje numerów karty płatniczej nigdzie.Lubię płacić kartą lub robię blikiem to mi wystarczy.
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 23:02 18-01-2019
    Blok to jest to :)
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej