Nie przypominam sobie, aby ogłoszenie wyników Grupy TP zbiegło się z dniem zakochanych. Zawsze jednak musi być ten pierwszy raz. W 2011 roku ograniczyliśmy spadek przychodów, utrzymaliśmy pozycję lidera na rynku komórkowym, odbił się broadband, rozpędzamy naszą współpracę z TVN i T-Mobile, wreszcie zakończyliśmy spór z DPTG. Tradycyjnie szczegółowe cyferki i tabelki znajdziecie na naszej stronie, a ja skupię się na wybranych danych. Mamy ponad 14,6 mln klientów Orange, smartfony osiągnęły 35 proc. sprzedaży i używa ich 2,1 mln klientów. To powoduje, że rośnie ARPU z transmisji danych. Z szerokopasmowego dostępu do netu korzysta 2,346 mln klientów Grupy TP. Już prawie połowa (47 proc.) decydujących się na neo wybiera opcję 6 Mb/s lub wyższą. Pakiety "n" ma 24 tys. abonentów. Cele na 2012 rok to przede wszystkim utrzymanie pozycji lidera na rynku mobilnym oraz większy wzrost w szerokopasmowym dostępie do netu. Będziemy wykorzystywać mocno nasz kontrakt sponsorski przy EURO 2012 oraz mamy ambicję poprawiać naszą obsługę. A na koniec bardzo wam dziękuję, że jesteście z nami.