Oferta

Dwa numery na karcie SIM

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
03 marca 2010
Dwa numery na karcie SIM

W ofercie Orange dla Firm wprowadzamy usługę Ekstra Strefa Firmowa, która umożliwia korzystanie z 2 numerów (komórkowego i stacjonarnego) na jednej karcie SIM. Zasada podobna, jak z Orange strefą dla klientów indywidualnych, która ruszyła 14 lutego. Numer stacjonarny działa wyłącznie w tzw. Twojej Strefie Firmowej, która na terenie zabudowanym pokrywa obszar o promieniu ok. 500 metrów. Wystarczy ją ustalić, a potem można korzystać z obydwu numerów do odbierania i wykonywania połączeń. Dzwoniąc na komórki automatycznie łączymy się za pomocą numeru komórkowego, a telefonami stacjonarnymi za pomocą numeru stacjonarnego. Oznacza to, że system de facto sam wybiera klientowi tańszy sposób połączenia. Usługa jest dostępna na czas nieokreślony, 6,12 lub 24 miesiące. Szczegóły tutaj

Zestaw Ekstra Strefa Firmowa 6 Zestaw Ekstra Strefa Firmowa 12 Zestaw Ekstra Strefa Firmowa 24
Opłata aktywacyjna bezpłatnie
Abonament miesięczny 1,22 zł z VAT

przez pierwszy miesiąc15 zł (18,30 zł z VAT)

przez kolejne miesiące

1,22 zł z VAT

przez pierwsze 2 miesiące15 zł (18,30 zł z VAT)

przez kolejne miesiące

1,22 zł z VAT

przez pierwsze 4 miesiące15 zł (18,30 zł z VAT)

przez kolejne miesiące

Minuty do wykorzystania na połączenia stacjonarne

w ramach Twojej Strefy Firmowej

150 minut


Odpowiedzialny biznes

Różni i równie interesujący!

Bartlomiej Roch Bartlomiej Roch
03 marca 2010
Różni i równie interesujący!

Przedstawiając się czytelnikom jako redakcja bloga piszemy: „Wielu ludzi to wiele różnych, czasem bardzo odmiennych, spojrzeń. Świat Grupy Orange i TP to kilkanaście milionów osób – pracowników, klientów, partnerów, odbiorców… Każdy z nich ma własną historię. To o nich będzie ten blog”.

Różnorodność (Diversity), o której ostatnio coraz więcej się mówi w kontekście zarządzania zasobami ludzkimi oznacza podejście, wg. którego wszyscy mamy prawo się w miejscu pracy odnaleźć, mamy tam równe szanse, niezależnie od różnic między nami. Każda/y z nas jest inna/y, na swój sposób wyjątkowa/y, lubi coś innego. Mamy różne style pracy, różne umiejętności i kompetencje. Przecież niezależnie od naszych różnych uwarunkowań (fizycznych czy intelektualnych), pochodzenia (społecznego czy etnicznego), przekonań (politycznych czy religijnych), upodobań (kulinarnych czy seksualnych), etc. wszyscy mamy taki sam identyfikator pracownika GTP.

Co ciekawe, kwestie związane z edukacją nt. dyskryminacji i mobbingu, działania przeciwdziałające takim zjawiskom oraz możliwość elastycznego czasu pracy czy telepracy, zachowywanie równowagi między życiem prywatnym a zawodowym, rozwiązania antystresowe i to, co po angielsku ogólnie nazywane jest „well-being at work” czyli tworzenie przyjaznego pracownikowi środowiska pracy (w tym, niespodzianka, zawiera się nasze "poczciwe" BHP:) ) są też jak najbardziej związane z tym tematem.

Gorąco polecam lekturę dwóch publikacji nt. różnorodności, które wyjaśnią bliżej to czym ona tak naprawdę jest. Pierwsza to „Zarządzanie różnorodnością w Polsce” a druga, której zresztą jestem współautorem:) to „Różnorodność = zrozumienie, poszanowanie, zarządzanie”. Znajdują się w nich ogólne informacje na temat różnorodności nie tylko w kontekście miedzynarodowym, ale też w polskim oraz wskazówki jak można tą jakże ważną kwestią się zająć w kontekście społeczno-kulturowym naszego kraju.

roznorodnosc.JPG

Na koniec jeszcze ciekawostka: dana mniejszość w zespole powinna optymalnie liczyć ok. 30%, żeby jej przedstawiciele mogli czuć się w nim w miarę bezpiecznie i swobodnie oraz nie bali się otwarcie wyrażać swojego zdania (pamiętajmy, że jedna osoba jest często jednocześnie przedstawicielem kilku mniejszości). Dzięki temu zespoły będą bardziej kreatywne i wydajne a organizacja z kolei nie będzie tracić swoich talentów (zrekrutowanych czesto w wieloetapowym i skomplikowanym procesie oraz wyszkolonych nierzadko później w ramach kosztownych programów rozwojowych) na rzecz konkurencji, a wręcz będzie je do siebie z rynku przyciągać.

 

(*) broszury zostały wydane przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, którego GTP jest jednym z partnerów strategicznych


Oferta

Stacjonarno-komórkowe „wash&go”

Paweł Jagora Paweł Jagora
02 marca 2010
Stacjonarno-komórkowe „wash&go”

Kiedy pierwszy raz dowiedziałem się o usłudze „Extra Strefa Firmowa” (wystartowała 3 marca), przypomniał mi się kolega, który ogranięty obsesją „dostępności” kupił największą, stację bazową do telefonu stacjonarnego jaka była w sprzedaży oraz słuchawkę z dużą anteną. Tym sposobem wychodząc z biura do magazynu i na firmowy parking, zawsze był dostępny pod numerem stacjonarnym. Stacja bazowa stała na parapecie przy oknie, a on miał ubranie z odpowiednio dużymi kieszeniami gdyż słuchawka też była słusznych rozmiarów. Teraz już nie musi kombinować. Podstawowym benefitem Estra Strefy Firmowaj - oferty dostępnej jak na razie jedynie dla biznesu jest możliwość dopisania dowolnego numeru stacjonarnego do telefonu komórkowego. Może to być posiadany numer lub dodatkowy z puli Orange. Cała rzecz działa prosto. Po podpisaniu umowy i dopisaniu numeru wystarczy „powiedzieć” gdzie numer stacjonarny ma być przypisany. Można tego dokonać na kilka sposobów: przez Internet, SMS lub dzwoniąc pod specjalny numer. Ważne jest, aby przebywać wraz z telefonem w miejscu gdzie chcemy. aby numer był przypisany. Nasze położenie będzie odczytane, jako środek strefy o promieniu ok. 500 m w mieście i nieco więcej poza. Aktywny jest w niej zarówno numer stacjonarny jak i mobilny. Poza strefą połączenia na numery stacjonarne i komórkowe są wykonywane jedynie poprzez numer komórkowy. To, czy znajdujemy się w strefie jest sprawdzane za pomocą lokalizacji stacji bazowej (BTS) co jest właśnie powodem owych różnich w w zasięgu stref pomiędzy obszarami miejskimi i poza miastem. Na szczęście każdy może również sprawdzić zasięg własnej strefy samodzielnie dzięki przygotowanej usłudze dodatkowej. Warto wiedzieć, że każda strefa jest zawsze obsługiwana przez kilka BTS. Nie ma więc zagrozenia, że w przypadku awarii lub przeciążenia jednego z nadajników usługa lub abonent będzie niedostępny.

Nieco podobna odmiana tej usługi jest dostępna dla klientów indywidualnych od 15 lutego. To "Orange Strefa". W ramach tej oferty możliwe jest podpisanie umowy z Orange, na podstawie której otrzymamy kartę SIM, zabezpieczoną kodem PIN z dopisanym do niej numerem stacjonarnym. W ofercie otrzymuje się również terminal Huawei ETS 8121. Z zestawu tego można korzystać jak ze zwyczajnego telefonu stacjonarnego wewnątrz identycznie zdefiniowanej strefy (około 500m od punktu aktywacji). W przypadku opuszczenia strefy i próby zainicjowania połączenia otrzymujemy komunikat dźwiękowy.

Schemat działania usługi Extra Strefa Firmowa.

strefafirmowa.JPG

Scroll to Top