Odpowiedzialny biznes

Ferie on-line

Monika Kulik Monika Kulik
16 stycznia 2018
Ferie on-line

Zaczęły się ferie, ale nie wszyscy mają okazję wyjechać na zimowisko.

Dzieci z Warszawy i okolic zapraszamy do naszego kreatywnego miejsca - FabLabu - na bezpłatne warsztaty z szycia i modelowania, oczywiście z udziałem nowych technologii. Na pewno wiele dzieje się też w naszych Pracowniach Orange.

Pewnie część dzieci spędzi ferie on-line. Zadbajmy przede wszystkim o to, aby dzieci nie spędzały w interencie zbyt wiele czasu, a jeśli już korzystają z sieci, żeby były w niej bezpieczne. Może pomóc w tym nasza aplikacja Chroń dzieci w sieci. Dzięki niej w prosty sposób możesz ustawić godziny dostępu do internetu oraz czas korzystania z tabletu lub smartfonu swojego dziecka. Aplikacja zasugeruje Ci, do jakich treści w internecie dziecko powinno mieć dostęp. Od Ciebie zależy, czy zaakceptujesz ten wybór, czy w prosty sposób wprowadzisz zmiany dotyczące stron, jakie dziecko może oglądać.

Ważne są nie tylko narzędzia – ale przede wszystkim rozmowa z dzieckiem na temat zasad bezpiecznego korzystania z nowych technologii. Jeśli chcesz się przygotować do takiej rozmowy i poznać najważniejsze zasady ochrony w sieci – skorzystaj z kursu dla rodziców Fundacji Orange.

Potem możecie wspólnie z dzieckiem zagrać w grę na temat bezpiecznych zachowań w sieci i nie musi to być gra on–line, ale zwykła karcianka. Wytnij załączone karty i bawcie się razem, wzajemnie losując pytania i odpowiadajcie na nie. A jeśli chcecie wrócić do mediów cyfrowych, polecamy gry i zabawy na stronie www.necio.pl lub na www.sieciaki.pl oraz kursy – e-learningowe.

Rodziców i dzieci zapraszamy również do naszej aplikacji z Psotnikiem, o której pisał Bartek – dobrze się bawiąc, dzieci uczą się mądrych i bezpiecznych zachowań w sieci i poza nią.

Ferie on-line też mogą być interesujące, jednak pod warunkiem, że zadbamy, aby były bezpieczne i rozwijające. Nie zmienia to jednak faktu, że warto iść na sanki i ulepić bałwana.

Komentarze

emitelek
emitelek 17:42 17-01-2018

Szkoda, że nie dacie dzieciakom na ferie jakiegoś pakietu danych do wykorzystania na kontakt np. z rodzicami ;P

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 11:15 18-01-2018

    emitelek, a co ma piernik do wiatraka? Dzieciom na ferie dajemy przede wszystkim kilka możliwości, produktywnego spędzania czasu. Jeżeli korzystają z naszych ofert raczej GB nie powinno im zabraknąć.

    Odpowiedz
emitelek
emitelek 18:42 17-01-2018

Szkoda, że nie dacie dzieciakom na ferie jakiegoś pakietu danych do wykorzystania na kontakt np. z rodzicami ;P

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 12:15 18-01-2018

    emitelek, a co ma piernik do wiatraka? Dzieciom na ferie dajemy przede wszystkim kilka możliwości, produktywnego spędzania czasu. Jeżeli korzystają z naszych ofert raczej GB nie powinno im zabraknąć.

    Odpowiedz
Krzysiek
Krzysiek 14:18 18-01-2018

jedyna z dużych firm która ma porządny CSR.

Odpowiedz
Krzysiek
Krzysiek 15:18 18-01-2018

jedyna z dużych firm która ma porządny CSR.

Odpowiedz
pablo_ck
pablo_ck 16:28 18-01-2018

Szkoda że w moim mieście nie ma takich warsztatów Orange ;p Ale może kiedyś uda się odwiedzić te warsztaty i stworzyć jakiś fajny gadżet 🙂

Odpowiedz
pablo_ck
pablo_ck 17:28 18-01-2018

Szkoda że w moim mieście nie ma takich warsztatów Orange ;p Ale może kiedyś uda się odwiedzić te warsztaty i stworzyć jakiś fajny gadżet 🙂

Odpowiedz

Rozrywka

Nowa kampania Orange na kartę

Stella Widomska Stella Widomska
12 stycznia 2018
Nowa kampania Orange na kartę

Chwilę mnie tu nie było, ale wracam i to z petardą. Wasz ulubiony kioskarz Robert Górski ma w naszej nowej kampanii kolegę. Jeśli śledzicie inne produkcje z Robertem, to ten duet nie wyda Wam się obcy. ;-)

A o czym tym razem opowiada nasz spot? Na warsztat wzięliśmy „Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich + GB” za 25zł. Rozwiązania ‘bez limitu’ pozwalające na korzystanie z telefonu zupełnie bez ograniczeń w zakresie połączeń i SMSów, oferujące mnóstwo GB, a wszystko w naprawdę niskiej cenie, stały się bardzo atrakcyjną alternatywą dla oferty abonamentowej przy pełnej wolności prepaida (brak umowy).

Powiecie, że przecież wszyscy nasi główni konkurenci oferują w swoim portfolio podobne rozwiązania w zbliżonej cenie. Racja, jednak to Orange wygrywa zdecydowanie ilością GB. W jednorazowej wersji usługi, przy stażu krótszym niż rok klient dostaje co miesiąc aż 15 GB. Wielkość pakietu rośnie wraz ze stażem (20 GB po 3 latach), a w wersji cyklicznej usługi dodatkowo o 1 GB co miesiąc (czyli po roku w Orange, korzystając z usługi cyklicznej pakiet wynosi 27 GB, a po 2 latach – 41 GB).

A teraz trochę technikaliów. W kampanii już po raz czwarty spotykamy się ze sławnym Polakiem, tym razem – Mikołajem Kopernikiem, który wraz z Robertem Górskim i nową postacią – Mikołajem Cieślakiem przekonują, że „prawdziwy kosmos tylko w Orange na kartę”. Kreację opracowała agencja Publicis, produkcją zajął się dom produkcyjny M5, postprodukcją studio produkcyjne Orka, a media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media. Spot wyreżyserował Michał Gazda znany z Watahy, Świadka koronnego czy Belle Epoque.

I jak Wam się podoba?

Komentarze


Rozrywka

Orange Warsaw Festival jest w dechę!

Piotr Domański Piotr Domański
12 stycznia 2018
Orange Warsaw Festival jest w dechę!

Chyba nikogo tutaj nie muszę do tego przekonywać. Widzieliście już tutaj tyle reportaży i artykułów i zapowiedzi OWF, a niektórzy z Was nawet na festiwal trafili. Teraz przyszedł czas, byście to Wy przekonali innych. Sprawa jest prosta – „Co Jest Grane 24” organizuje konkurs „Wdechy”. W tym roku znalazły się w śród nich dwie nowe nagrody. Za mecenat kultury, lub jak nazwali to w „Co Jest Grane 24” – za pieniądze dobrze wydane na kulturę. Jednym z nominowanych jest Orange Polska właśnie za Orange Warsaw Festival.

Nagrody są dwie – pierwszą przyznają fani kultury głosując poprzez SMS (premium), które można wysłać pod numer 7155 z krótkim uzasadnieniem wyboru. Druga to nagroda wydawcy, który jednak zapowiedział już, że będzie się sugerował wynikami plebiscytu na stronie internetowej konkursu.

W walce o obie nagrody konkurujemy z T-Mobile, Grupą Żywiec, Bankiem Millenium i H&M. „Wdechy” przyznawane są przez magazyn Co Jest Grane 24 od 2004. W gronie zwycięzców znaleźli się m.in. Robert Więckiewicz, Fabryka Trzciny, Maria Peszek, Krystyna Janda, Muzeum Powstania Warszawskiego, Mariusz Treliński, Krzysztof Warlikowski, Kino Iluzjon, Warszawskie Spotkania Teatralne, Festiwal Filmów Rosyjskich "Sputnik nad Polską" czy Nowy Teatr.

Gdyby trzeba Was było jeszcze przekonywać - Orange Warsaw Festival każdego roku przyciąga kilkadziesiąt tysięcy fanów muzyki i jest jednym z najważniejszych wydarzeń kulturalnych w stolicy Polski. Obok swojego wyjątkowego, miejskiego charakteru, to także jeden z najlepiej przystosowanych festiwali muzycznych dla osób z niepełnosprawnościami. To także miejsce, gdzie po raz pierwszy wystąpiła w Polsce m.in. Beyonce Knowles. Festiwal gościł w trakcie dziesięciu kolejnych edycji także m.in. Lanę Del Rey, Editors, Die Antwoord, Muse, Queens of the Stone Age, Snoop Dogg, The Prodigy i wielu innych światowych i polskich artystów.

W tym roku festiwal odbędzie się 1 i 2 czerwca na Torze Wyścigów Konnych Warszawa - Służewiec. Wśród pierwszych ogłoszonych artystów jest między innymi Sam Smith, Dua Lipa, Florence & The Machine, LCD Soundsystem oraz Tyler, The Creator.

Nasi klienci mają 15% rabat na bilety ;-) To ostateczny argument!

Komentarze

Scroll to Top