Bezpieczeństwo

Jedyny taki certyfikat w kraju

M Marchwicka M Marchwicka
07 czerwca 2013
Jedyny taki certyfikat w kraju

Dzisiaj trochę „korporacyjnego PR-u”, ale naprawdę mamy się, czym pochwalić. Orange Polska odnowił posiadający (od 2006 roku) jako jedyny operator w kraju certyfikat Gold Partnera Cisco - jest to rekomendacja, która daje Klientom gwarancję, iż partner posiada odpowiednią wiedzę, doświadczenie i potencjał do skutecznej realizacji dowolnej skali przedsięwzięć teleinformatycznych w oparciu o rozwiązania na najwyższym stopniu zaawansowania technologicznego. Droga do uzyskania certyfikatu nie była prosta. Podczas audytu zweryfikowano wszystkie kluczowe sfery działalności Orange Polska w obszarze biznesowym – począwszy od oferty produktowej, poprzez procedury implementacji, do utrzymania i rozwoju usług. Szczegółowej kontroli poddano także wszystkie aspekty techniczne zarządzanych usług – od infrastruktury sprzętowej, po procesy i systemy zarządzania poziomem usług (SLM - Service Level Management). Na tych wszystkich płaszczyznach wykazaliśmy się najwyższym poziomem, jakości i niezawodności.

Ale to nie koniec! Otrzymaliśmy poziom Mastera (w programie CMSP ang. Cloud and Managed Services Partner Cisco – największego dostawcy sprzętu teleinformatycznego w Polsce) dla trzech usług (IP VPN- z zakresy transmisji danych, IP PABX- zarządzanie transmisją głosu w sieciach LAN i WAN, usprawniającą komunikację w firmie oraz UCaaS (ang. Unified Communications as a Service) – ujednolicona komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna w modelu „w chmurze” zapewniająca kontrolę kosztów), które oferujemy naszym Klientom w ramach firmy Orange i naszej spółki córki Integrated Solution.

Tym samym jest to potwierdzenie, że dołączyliśmy do elity światowych operatorów, którzy mogą pochwalić się certyfikacją na poziomie Master takich jak: British Telecom , Verizon, Deutsche Telecom, OBS, ATT, Swisscom, Telecom Italia, Telefonica.

14ed2e6b3961a1a163e184f8357c6cb510e


Odpowiedzialny biznes

Pomaganie przez bieganie c.d.

Monika Kulik Monika Kulik
07 czerwca 2013
Pomaganie przez bieganie c.d.

Nie odmówię sobie przyjemności pokazania Wam filmu z akcji "Pomaganie bieganiem", którą zorganizowała Fundacja Orange podczas OWF. Tym bardziej, że rozpoznaję kilka znajomych twarzy. Jak widać, nieźle Wam szło mimo marudzenia, że byliście zmęczeni grą miejską i parę kilometrów dołożyliście do puli ;).

Ale sami zobaczcie:

PlayWyłącz głos


Oferta

Orange Eksperci w salonach i na infolinii *900

r Grunwald r Grunwald
07 czerwca 2013
Orange Eksperci w salonach i na infolinii *900

Pisząc o Orange Ekspertach odpowiadających na Wasze zgłoszenia w internecie obiecałam, że wkrótce opowiem Wam także o Orange Ekspertach pracujących na infolinii i w wybranych salonach.

Orange Eksperci to nasze „zespoły do zadań specjalnych” - rekrutujemy ich spośród najlepszych doradców w salonach oraz w telefonicznym biurze obsługi. Specjalizują się w nowych technologiach i chętnie pomagają nie tylko w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów dotyczących smartfonów i tabletów, ale także uczą krok po kroku jak korzystać z różnych funkcji. Z ich usług mogą korzystać nie tylko klienci Orange – Eksperci w salonach i na infolinii są dostępni dla użytkowników wszystkich sieci. Może już ich spotkaliście? W salonach można ich poznać po czarnych koszulkach z charakterystycznym logo z żarówką:

d95f8309d1debe7a46671aabb7a7ed01be6

Dla osób preferujących kontakt telefoniczny mamy specjalną infolinię, w której nie trzeba słuchać komunikatów i wybierać tematów rozmowy – po połączeniu z numerem *900, a z telefonu w innej sieci lub stacjonarnego – z 703 300 900 od razu można rozmawiać z Doradcą. Osobistą pomoc w salonie można uzyskać już za 20 zł, a koszt rozmowy z infolinią to 1,99 zł za minutę połączenia z numerem *900 i 2,08 zł za minutę połączenia z numerem 703 300 900 (tak, tak, klienci Orange mają taniej :)).

Orange Ekspertów w salonach i na infolinii polecam szczególnie osobom, które kupiły swój pierwszy smartfon i potrzebują wsparcia w jego konfiguracji albo tym, którzy czują, że nie do końca rozumieją działanie tego, którego używają już od jakiegoś czasu.

Na koniec, jako ciekawostkę dodam, że wg. niedawno opublikowanych badań TNS Global, 13% Polaków nie zdaje sobie sprawy, że telefon, który zakupili jest smartfonem. Znacie kogoś takiego? Nam ciągle trudno w to uwierzyć…

Komentarze

Scroll to Top