Korzystając z okazji, że ruszyła kampania przypominam o usłudze Lekki SMS w ofertach na kartę. To patent na obniżenie ceny SMS-ów do wszystkich sieci wysyłanych w ciągu jednego dnia. Zasada prosta. Każda kolejna, wysłana wiadomość kosztuje o grosz mniej. Gdy stawka osiągnie poziom 1 gr, taryfikacja zaczyna się od nowa, od stawki bazowej dla danej taryfy. Usługa lekki SMS nic nie kosztuje i jest ważna przez 30 dni. Szczegóły znajdziecie tutaj.
Coraz więcej z Was ma nowoczesne smartphone`y. Szacujemy, że na rynku jest ich ok. 6 mln, z tego w Orange 1,8 mln i liczby szybko rosną. Taki telefon jest świetnym przyjacielem w komunikacji i zabawie, ale pamiętajcie, że trzeba z niego korzystać rozsądnie, zwłaszcza Ci, którzy dopiero przesiadają się na nowoczesne urządzenia. Dlaczego, o tym mówię? Ponieważ ostatnio przeczytałem kilka informacji w mediach o tym, że świadomie lub nie, niektórzy korzystali z netu w komórce i zapłacili spore rachunki. Od razu dodam, że dotyczy to wszystkich operatorów. Zatem kilka podstawowych uwag, które pomogą Wam uniknąć kłopotów. Telefony nie mogą pobierać danych bez Waszej wiedzy i musicie się na to zgodzić. Dzieje się tak np. przy włączaniu telefonu, czy ściąganiu aplikacji, update`ów oprogramowania itp. Pilnujcie tego! Nasi sprzedawcy przy zakupie aparatu zawsze muszą informować o kosztach związanych z dostępem do Internetu. Jeśli mimo to macie jakiekolwiek wątpliwości pytajcie ich do skutku lub dzwońcie do BOK. W Orange oferujemy do smartphone`ów specjalne pakiety internetowe lub taryfy z już wliczonym dostępem do Internetu. Wybierajcie je, jeśli planujecie dużo surfować przez telefon. Dostępne są nawet pakiety 1-dniowe, dla tych co sporadycznie potrzebują netu np. w podróży. Dokładniejsze informacje o tym, z czym wiąże się korzystanie z Internetu przez komórkę oraz naszą ofertę możecie znaleźć na naszej stronie. Jeśli ktoś z Was ma rady dla innych, jak bezpieczniej korzystać ze smartphone`ów zapraszam do wymiany opinii.
Już nie trzeba dzwonić do BOK czy sprawdzać w Internecie ile jeszcze złotówek czy SMS zostało na koncie. Jeśli masz iPhona w sieci Orange możesz pobrać aplikację iCare (więcej o jej możliwościach dowiecie się u Wojtka). Przebojem wdarła się na listę najchętniej pobieranych aplikacji a AppStore. W ciągu kilku dni znalazła się na 3. miejscu! Wkrótce będą z niej mogli korzystać i cieszyć się użytkownicy telefonów z systemem Android.
Orange iCare był jednym ze zwycięzców tegorocznej edycji Telekreatora (pisaliśmy Wam o tym konkursie rok wcześniej). Nie tylko zwyciężył w jednej z kategorii, to wygrał również w głosowaniu pracowników. Aplikacja otrzymała także specjalną nagrodę programu Misji Klient, który jest prowadzony w naszej firmie od kliku miesięcy i ma na celu m.in. poprawę jakości obsługi oraz doświadczeń naszych Klientów i zwiększenie ich satysfakcji (o samym programie jeszcze Wam napiszemy ale o jego namacalnych efektach pisaliśmy już wcześniej, np. Testuj z Orange czy Gwarancja zwrotu).
Nad aplikacją pracowali nasi koledzy z Orange Customer Service oraz Orange Labs Polska (na zdjęciu w trakcie odbierania nagrody wraz z Piotrem Gajkiem, dyrektorem wykonawczym Grupy TP ds. Strategii Relacji z Klientami i Jackiem Kowalskim, członkiem zarządu ds. Zasobów Ludzkich).
– Wiedzieliśmy, że klienci oczekują takiej aplikacji, bo popularność smartfonów rośnie – powiedział Kamil Madejek, jeden z twórców aplikacji. Koledzy nie spoczywają na laurach i nie zadowalają się tym, że alkiacja przekazuje dane dotyczących konta. Aplikacja ma być rozwijana o kolejne rozwiązania. – Najpierw chcemy skupić się nad najbardziej potrzebnymi funkcjami dla naszych Klientów, czyli zarządzaniu usługami. Klient będzie mógł z poziomu aplikacji aktywować i zamawiać nowe usługi lub zmieniać ich parametry – opowiada Kamil. W przyszłości aplikacja ma umożliwić również zakup kontentu (gier, tapet, aplikacji).
Koledzy z OCS i Orange Labs pracują również nad podobną aplikacja dla Klientów usług TP.