;

Odpowiedzialny biznes

Lekcje, które wspierają młodych w cyfrowym świecie. Oto MegaMisja (1)

Ewa Wróbel

19 kwietnia 2023

Lekcje, które wspierają młodych w cyfrowym świecie. Oto MegaMisja
1

„Moc działania razem” – pod tym hasłem nasza Fundacja zaprasza szkoły z całej Polski do bezpłatnych programów edukacyjnych. Wspierają one uczniów i uczennice w budowaniu zdrowych nawyków cyfrowych i zachęcają do współpracy. To ważne i potrzebne kompetencje w dzisiejszych czasach. Zgłoszenia do MegaMisji (dla klas 1–3) i #SuperKoderów (dla klas 4–8) przyjmujemy do 15 maja. Zajęcia rozpoczną się we wrześniu.

 „Moc działania razem”. Dlaczego takie hasło? Umiejętność współpracy to ważna kompetencja. Także (a szczególnie) w świecie pełnym technologii.  I tak się pięknie składa, że nasze inicjatywy wspierają dzieci w jej kształtowaniu. MegaMisja i #SuperKoderzy to zajęcia, na których wychodzą z ławek, tworzą coś wspólnie, dyskutują, wspólnie szukają rozwiązań i podejmują różne wyzwania. To nie jest: „Lekcja, temat, otwórzmy podręczniki na stronie…”. To ciekawa, inspirująca przygoda, która włącza dzieci w przebieg lekcji i daje im przestrzeń na działanie RAZEM.

A czego uczą się wspólnie? Dziś opowiem Wam, na czym polega MegaMisja dla klas 1 – 3, a za tydzień skupię się natomiast na #SuperKoderach dla klas 4-8. Zacznijmy od początku.

Czego uczą się dzieci w MegaMisji?

Dowiadują się, jak ważne jest krytyczne podejście do treści w internecie, czym różni się informacja od reklamy czy opinii, co można publikować w sieci. Poznają ważne zasady bezpieczeństwa w sieci, netykiety i ochrony prywatności. Uczą się dbania o cyfrową równowagę i umiar w korzystaniu z technologii. Wszystko to w formie zabawy w cyfrowe laboratorium, w którym dzieci pomagają animowanym bohaterom złapać niesfornego Psotnika. Na zajęciach mało jest pracy z urządzeniami, dużo natomiast ruchu i aktywności, które uwielbiają dzieci w tym wieku. Co ważne – to nie jest jednorazowa akcja, a 10-miesięczny cykl zajęć, które prowadzą przygotowani przez nas do tego nauczyciele i nauczycielki.

MegaMisja daje ogromną przestrzeń do współpracy uczniów w czasie pracy w parach, zespołach. Często jest to wspólna praca plastyczna nad przygotowaniem np. plakatów, komiksów, przy realizacji zaproponowanych przez nauczyciela zadań. Dzieci pracują razem bardzo chętnie, szczególnie wtedy, kiedy mają możliwość samodzielnego dobierania się w zespoły, wówczas efektywność wspólnego działania przynosi największe efekty. – mówi Krystyna Dziąg, nauczycielka ze szkoły podstawowej im. Armii Krajowej w Trzciannie w wojewódzkie łódzkim, która realizuje już zajęcia MegaMisji w swojej klasie.

Co zyskują nauczycielki, nauczyciele, szkoła?

Nauczycielki i nauczyciele otrzymują gotowe scenariusze zajęć, które wpisują się w podstawę programową i podczas 1 godziny zajęć tygodniowo pomagają dzieciom rozwijać kompetencje cyfrowe, informacyjne i medialne. Nie muszą być specjalistami w zakresie nowych technologii. Z pomocą rusza nasza Fundacja, która wspiera ich na każdym etapie projektu, a także w rozwoju ich własnych kompetencji. Program gwarantuje też nagrody dla szkół (audiobooki, książki, gry czy tablety).

Dla mnie jako nauczyciela najważniejsze jest to, że w czasie tych zajęć nie ma nudy, zawsze mijają one tak szybko, że uczniowie dziwią się, że już kończymy. Oczywiście nie bez znaczenia jest to, że w pełni realizują swoje zadanie, czyli umożliwiają nabywanie kompetencji cyfrowych przez uczniów i poszerzanie kompetencji cyfrowych przez nauczycieli. Do zajęć zostały opracowane bardzo ciekawe i szczegółowe scenariusze, więc każdy nauczyciel ma duże wsparcie w tym zakresie, co wcale nie oznacza, że nie może dołożyć w czasie realizacji zajęć czegoś od siebie. – dodaje Krystyna Dziąg.

Jak zajęcia odbierają dzieci?

Lekcja w MegaMisji zaczyna się krótką bajką o Cyfrowym Laboratorium, w którym narozrabiał pewien Psotnik. Dzieci pomagają bohaterom naprawić jego szkody, a przy tym rozwiązują zagadki i uczą się zasad bezpieczeństwa w sieci. Dzięki tej bajce i grywalizacji, chętniej angażują się w zajęcia i czekają na kolejne przygody.

W MegaMisji robimy tak różnorodne rzeczy, że dzieciaki nie mogą się doczekać kolejnych zadań. – wyjaśnia Krystyna Dziąg. Moim uczniom w programie podoba się to, że co tydzień mogą spotkać się z bliźniakami Julką i Kubą oraz Psotnikiem, ponieważ bardzo interesują ich przygody MegaMisyjnych bohaterów i z przyjemnością przyjmują do realizacji kolejne zadania, które od nich płyną. Warto podkreślić, że na każde kolejne zajęcia uczniowie czekają, a to chyba najlepsza rekomendacja. – dodaje nauczycielka.

Czasami toczą prawdziwe dyskusje, spierając się o różne sprawy i potrafią wypowiedzieć się na każdy temat. To jest fantastyczne! Małe dzieci dość późno uczą się współdziałania w grupie, współpracy. Te już to potrafią. – podsumowuje.

Jak zgłosić szkołę?

Czekamy na zgłoszenia szkół z całej Polski – niezależnie od tego, czy placówka jest mała czy duża, czy jest w dużym mieście czy na wsi – doświadczenie wielu lat pokazuje, że każdy nauczyciel i każda nauczycielka doskonale poradzi sobie z prowadzeniem zajęć MegaMisji.

Aby zacząć od września, nauczyciel do 15 maja wypełnia formularz i dołącza do niego pracę zgłoszeniową wykonaną z uczniami. Temat pracy brzmi: „Zaproś MegaMisję do swojej szkoły, przedstaw swój zespół i uzasadnij, dlaczego chcesz być w naszym programie” Ostatecznie do programu zostanie wytypowanych 140 szkół. Szczegóły znajdują się na stronie.

Znajdziecie tu też wszystkie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Można skontaktować się także z infolinią +48 502 091 955. A jak wypełnić formularz zgłoszeniowy? Oto instrukcja, krok po kroku.

Ty też wkręć się w lekcje, które wspierają uczniów w cyfrowym świecie!
Zgłoś szkołę do 15 maja!

Udostępnij: Lekcje, które wspierają młodych w cyfrowym świecie. Oto MegaMisja
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Tree. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 08:39 20-04-2023
    Super projekt 💪
    Odpowiedz

;

Odpowiedzialny biznes

Dobre praktyki ESG (2)

Monika Kulik

18 kwietnia 2023

Dobre praktyki ESG
2

W najnowszym 21. Raporcie Dobrych Praktyk Forum Odpowiedzialnego Biznesu  znajdziemy aż 1705 przykładów projektów ESG z 272 firm. Wśród nich jest 10 przykładów z Orange. Do tej pory do corocznych Raportów dobrych praktyk trafiło ponad 100 naszych projektów.

Ten raport to przegląd aktywności firm w zakresie CSR i podsumowanie najważniejszych kwestii związanych z odpowiedzialnym biznesem w Polsce. To także najważniejsza cykliczna publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Ukazuje się od 2002 roku. W tym roku po raz pierwszy tylko w wersji elektronicznej.

W raporcie firmy mogą pochwalić się projektami w zakresie ESG. Ale nie jest to publikacja promocyjna. Każda praktyka przechodzi weryfikację i jest wpisywana w szerszy kontekst Celów Zrównoważonego Rozwoju i normy ISO 2600. Gdy spojrzymy na wszystkie praktyki zbiorczo, mamy dobry obraz tego co dzieje się na rynku – nad czym pracuje biznes, jakie nowe inicjatywy i projekty wdraża.

W tegorocznym Raporcie najwięcej dobrych praktyk dotyczyło zaangażowania społecznego i rozwoju społeczności lokalnych. Ten obszar niezmiennie cieszy się dużym zainteresowaniem. Biznes angażuje się w projekty edukacyjne, społeczne i pomocowe. Znajdziecie tu także trzy przykłady z Orange:

  • Orange Digital Center czyli nasze centrum edukacji cyfrowej,
  • akcję wolontariuszek z Orange, które opowiadają dzieciom w szkołach o zawodach przyszłości,
  • konkurs Nauczyciel Jutr@, w którym Fundacja Orange nagradza inspirujących edukatorów. 

W Raporcie opisaliśmy również nasze działania na rzecz środowiska i klimatu:

  • program RE, który obejmuje konkretne działania w trosce o planetę: wydłużanie życia urządzeń (regeneracja – naprawa), zwracanie ich do obiegu (recykling – zwrot, recykling – odkup) i dawanie im nowego życia (renowacja – odnowa);
  • nasze projekty edukacyjne dla pracowników o ochronie klimatu – szkolenie #OrangeGoesGreeen, które  ukończyło już ponad 75% czy Green Academy, które uruchomiliśmy wspólnie z Collegium Civitas.

Wiele dobrych praktyk znajdziemy w tym roku w obszarze praw człowieka. W odpowiedzi na kryzys humanitarny związany z wojną w Ukrainie wiele firm zaangażowało się w działania na rzecz uchodźców i uchodźczyń. Tu też jesteśmy. W raporcie znajdziecie opisy naszych działań na rzecz pomocy osobom uciekającym przed wojną czy wsparcia dla organizacji pozarządowych, które uruchamiały centra kryzysowe. Są też przykłady zaangażowania naszych wolontariuszy i działania Fundacji Orange na rzecz edukacji dzieci z Ukrainy i pomocy im np. poprzez Telefon Zaufania 116 111 w języku ukraińskim uruchomiony wspólnie z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę.

W obszarze praktyk konsumenckich opisaliśmy nasz cykl edukacyjny Orange Expert dla seniora, w którym pokazujemy osobom starszym, jak w prosty i efektywny sposób korzystać z narzędzi cyfrowych.

W sumie zgłosiliśmy 10 praktyk, bo więcej po prostu nie było można. Wszystkie nasze zgłoszenia pozytywnie przeszły weryfikację i znalazły się w Raporcie.

Raport jest dostępny pod adresem odpowiedzialnybiznes.pl/publikacje/raport-2022.  Wszystkie praktyki trafią też do bazy elektronicznej, gdzie jest już ich kilka tysięcy. To niewyczerpane źródło inspiracji i wiedzy o tym, co możemy robić, aby nasza organizacja stała się bardziej zrównoważona i odpowiedzialna społecznie

Tradycyjnie w raporcie jest też przegląd najważniejszych wydarzeń dotyczących odpowiedzialnego biznesu w Polsce, a poza tym wykaz ważnych polskich i światowych publikacji, badań i artykułów prasowych na tematy związane z CSR. Niezmiennie polecam!

Udostępnij: Dobre praktyki ESG
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Krzysiek 15:31 19-04-2023
    gratulacje
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 08:40 20-04-2023
    Monika 💪❤️💪
    Odpowiedz

;

Oferta

Wygaszamy oferty Orange YES i Orange POP (38)

Beata Giska

18 kwietnia 2023

Wygaszamy oferty Orange YES i Orange POP
38

Przyszedł czas na wiosenne porządki w naszych ofertach na kartę. Tylko do 21 maja br. będziecie mogli korzystać z taryf Orange YES i Orange POP. Dotychczasowych użytkowników przeniesiemy wtedy do Orange Free na kartę lub będą mogli wybrać sobie inną, dostępną ofertę.

Przejście z YES i POP na Orange Free na kartę odbędzie się automatycznie i nie musicie wykonywać żadnych działań. Oczywiście nic Wam nie przepadnie. Wszystkie zgromadzone gigabajty i środki, zostaną zachowane. Ceny również będą te same co wcześniej.
Co zatem zmieni się? Przede wszystkim w Orange Free na kartę otrzymacie więcej bonusowych gigabajtów na internet, po każdym doładowaniu konta.

O zmianach poinformujemy Was na naszej stronie i SMS-owo. W razie pytań, wątpliwości czy potrzebnej pomocy – warto abyście skontaktowali się telefonicznie z biurem obsługi lub bezpośrednio z konsultantami w salonach. Jeśli nie zaakceptujecie zmiany taryfy, możecie z niej zrezygnować w każdym momencie lub poszukać innej naszej usługi.
Więcej informacji o nowej opcji na kartę znajdziecie pod linkiem.

Udostępnij: Wygaszamy oferty Orange YES i Orange POP
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Flag. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Łukasz 12:16 18-04-2023
    No i doczekaliscie sie zmian jeszcze chwila czasu i pakiet za 25 zl tez wyłącza chodz caly czas jest on dostępny.
    Odpowiedz
    • komentarz
      WilkZlasu 13:26 18-04-2023
      Nie wywołuj wilka...
      Odpowiedz
    • komentarz
      AnnRiko 13:48 19-04-2023
      A co z usługą Twoje numery, która nie jest dostępna w Orange free na kartę? Piszą Państwo, że nic nie przepadnie, czuli rozumiem, że ta usługa będzie w Orange free na kartę i nie zostanie wyłączona?
      Odpowiedz
      • komentarz
        Robert77 09:22 20-04-2023
        Podbijam pytanie, prosimy Orange o odniesienie się.
        Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 12:23 18-04-2023
    Buuuu to źle wróży. :( Potem wygaszanie usług w OFnK?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Beata Giska 10:04 19-04-2023
      Nie planujemy na razie jego wyłączenia ;) A zmiana jest korzystna i można ją traktować jako dobrą wróżbę. Zmieniła się tylko nazwa, nie cena, nic się nie traci a dochodzą gigabajty :) Tylko się cieszyć!
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 12:11 19-04-2023
        Pani Beato byłem nieprecyzyjny. Chodziło mi o wyłączenie starej usługi rozmowy SMS plus pakiet GB. Tej bez MMS. O nią się ludzie martwią. Dla wielu w tym i mnie oferta nie do pobicia. To co w nowej ofercie (wliczając 2400 ) dajecie w rok ja mam w 5 miesięcy płacąc 365 planów.😁
        Odpowiedz
  • komentarz
    HalloOrange 14:06 18-04-2023
    Co mogę zrobić jak codziennie średnio co 24h zawiesza(mrozi) mi sesję lte i muszę ręcznie resetować samolotowym lub on/off bo nie wraca w ogole połączenie(choć idzie dzwonić przez IMS volte jak przestanie działać ten internet), jakieś problemy u was których przez trzy lata u was nie doświadczyłem. Jest to wina waszej sieci, ponieważ dzieje się na moim koncie na kilku kartach, testy krzyżowe też wskazują na waszą sieć, znalazłem w różnych miejscach potwierdzenie od różnych osób nawet w tmobile a to bliźniacze sieć/nadajniki. Kto mi to wyjaśni ponieważ wasi konsultanci są z innej planety i wymiękają jak im to piszę. Mogę też podrzucić linki źródła problemu jak mojego.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Beata Giska 15:01 18-04-2023
      Spróbuj proszę albo ponownie porozmawiać z konsultantem (infolinia/czas/salon) albo napisać maila na naszą skrzynkę biura prasowego (biuro.prasowe@orange.com) - z linkami i opisem problemu, by zostało to skierowane do odpowiedniego działu i by można było kontaktować się mailowo. Mam nadzieję, że uda się pomóc. Pozdrawiam.
      Odpowiedz
  • komentarz
    sokolowiak 14:58 18-04-2023
    Według mnie to dobry ruch Orange Polska. Na pewno uprości ofertę. To dobra informacja dla klienta, bo teraz będzie miał jasny wybór - Orange abonament, Orange Flex i Orange Free na Kartę. Z drugiej strony wygaszenie starych taryf daje możliwość bezproblemowej migracji oferty na kartę na nową platformę bilingową (np. tę od Orange Flex). Taka decyzja stwarzałaby szansę na uruchomienie usług niedostępnych na starej platformie prepaid - połączeń oczekujących, rozmów konferencyjnych, przekierowań połączeń i oczywiście VoWiFi za granicą. Wcale się nie zdziwię, gdy z tymi porządkami w ofercie właśnie o to chodzi :-)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Txh 12:46 19-04-2023
      Mogli by dodać możliwość dodania dodatkowej karty z tym samym numerem sim w ofercie na kartę we flexie już dawno jest taka możliwość 😀
      Odpowiedz
  • komentarz
    Jackson 23:47 18-04-2023
    No dobra to teraz zostanie tak naprawdę tylko taryfa Orange free na kartę to może lepiej zmienic nazwę na znacznie prostsza i krótsza,,Orange na kartę``?? 😁
    Odpowiedz
    • komentarz
      mike278 08:16 19-04-2023
      Onk? Mało chwytliwy skrót. ;) Już lepiej Prepaid Orange Polska. ;)
      Odpowiedz
    • komentarz
      ZS 12:46 04-06-2023
      racja
      Odpowiedz
  • komentarz
    AnnRiko 13:46 19-04-2023
    A co z usługą Twoje numeru, która nie jest dostępna w Orange free na kartę? Piszecie, że przy zmianie nic nie przepadnie to mam rozumieć, że ta usluga zostanie i będzie w nowej taryfie?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Beata Giska 15:48 20-04-2023
      Odpowiem tutaj na dwa komentarze p. AnnRiko. Z tego, co udało mi się dowiedzieć: usługa również zostanie przeniesiona do taryfy Orange Free na Kartę. Obecnie trwają prace migracyjne.
      Odpowiedz
  • komentarz
    AnnRiko 13:52 19-04-2023
    A co z usługą Twoje numer? Nie jest ona dostępna w tej nowej taryfie, a piszą Państwo, że nic nie przepadnie przez zmianę. Mam rozumieć, że usługa będzie dostępna w nowej taryfie i nie zostanie wyłączona ?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Ronam 15:41 19-04-2023
    A co z usługą Za darmo w Orange w taryfie Free oznacza wyłączenie bonusów gigabajtów które otrzymujesz po każdym doładowaniu w ramach usługi „Internet za darmo”. Uwaga! Oznacza to również utratę wszystkich dotychczas zgromadzonych GB z bonusów po doładowaniu!
    Odpowiedz
    • komentarz
      Beata Giska 11:04 21-04-2023
      Po migracji na OFnK, automatycznie jest włączana usługa "Orange Free na Kartę (Internet za darmo)" - z gigabajtami w prezencie co miesiąc , która to wyłącza usługę "Za Darmo w Orange". O taryfach można poczytać tutaj: https://www.orange.pl/view/oferta-na-karte . Jeśli jednak klient chce wrócić do "Za Darmo w Orange" można ją będzie aktywować - wysłając SMS o treści START pod 131, lub użyć krótkiego kodu *110*47#
      Odpowiedz
      • komentarz
        Andrzej 18:03 27-05-2023
        Czyli z jednej strony otrzymamy przy przejściu dodatkowe GB związane ze stanem konta złotówkowego, ale zaraz je stracimy jak chcemy korzystać z Za darmo w Orange.
        Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 08:18 20-04-2023
    O nie ☹️ W tym roku obchodził bym 20 lat w Orange POP. Szkoda. We wrześniu byłbym z Wami 20 lat w jednej taryfie, z jedną 20 letnią karta SIM 🤪😉 Szkoda że się nie uda mi ten wyczyn.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Beata Giska 09:45 21-04-2023
      Pablo i tak cieszymy się, że to już 20 lat z naszą kartą! Ściskamy prawie urodzinowo ;) Dziękujemy też za wybór, zaufanie i stałość w uczuciach - również i w blogowym czytelnictwie ;)
      Odpowiedz
    • komentarz
      mike278 15:51 21-04-2023
      Pablo to ja nimer mam ponad 22 lata. Ale kartę wymieniłem dawno. LTE było potrzebne. No i teraz jest w nju (ale to nadal Centek jest ;) ) Swoją drogą to ile ty masz leżaków numerów?
      Odpowiedz
  • komentarz
    Kamil 17:53 20-04-2023
    Po wygaszeniu tych taryf będą rozmowy i smsy do samych numerów w Orange bezpłatne jak to było w Yes?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Beata Giska 11:16 21-04-2023
      Nie wiem, czy dobrze rozumiem pytanie, ale jeśli tak - to nie powinno się nic zmienić.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 08:52 21-04-2023
    Ja proponuję wprowadzenie usług dodatkowych do systemu prepaid oczekiwanie połączeń, zawieszenie połączenia,blokowanie połączeń wylaczenie wszystkich przekierowan na pocztę glosowa brakuje w tym systemie.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Beata Giska 10:55 21-04-2023
      Dzięki za sugestię, ciekawy pomysł, przekazałam dalej ;)
      Odpowiedz
  • komentarz
    Beata Giska 11:48 21-04-2023
    Drodzy czytelnicy, widzimy ile emocji wzbudza w Was ta oferta. Cieszymy się, że czytacie bloga, aktywnie go komentujecie, ale warto poczekać na koniec maja, aż zmieni się taryfa. Otrzymacie jeszcze SMS-y z informacjami i instrukcjami, zobaczycie jak będzie to funkcjonować, jakie są nowe rzeczy, bonusy. Przetestujecie, oswoicie się z tematem. Nie bójcie się na zapas 😉 Chcemy dla Was zmieniać się na lepsze. Zapoznajcie się też ze stroną, gdzie wiele Waszych wątpliwości może być rozwiane: www.orange.pl/view/oferta-na-karte
    Odpowiedz
    • komentarz
      Lukasz 16:50 21-04-2023
      Fajnie P.Beatko dziękujemy
      Odpowiedz
    • komentarz
      Magda 20:20 04-06-2023
      To ciekawe. Jest 4.06.2023 i jakoś nie otrzymałam wcześniej powiadomień o Waszym ruchu czyli proponowanej zmianie. Nie miałam możliwości przeanalizowania za i przeciw. Zmiana dokonała się - w ciągu kilku godzin. Czy tak się traktuje klientów - bez informacji?
      Odpowiedz
    • komentarz
      S 01:38 08-09-2023
      Jest już wrzesień. Do dziś nie otrzymałam żadnej informacji w związku ze zmianami, a o samej zmianie taryfy dowiedziałam się przez przypadek sprawdzając stan konta kilka dni temu. SMSa nie otrzymałam. Nie otrzymuję też powitań przy przekraczaniu granicy od kilku lat, to tak przy okazji, skoro już tu trafiłam. Jednego roku witano mnie kilka razy dziennie, jak tylko wyszłam na spacer, więc może limit powitań został wyczerpany. A pomarudzę Sobie, jak to w starym Małżeństwie, bo my z Pomarańczką też już grube 20 lat razem ;o)
      Odpowiedz
  • komentarz
    manyaky 17:27 21-04-2023
    Co z WiFi Calling za granicą? Orange jest jedyną siecią, gdzie ta usługa nie działa za granicą w prepaidzie
    Odpowiedz
  • komentarz
    NATALIA 23:31 26-04-2023
    A co z pakietem Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB za 25zł/mc? Jak ktoś ma usługę cykliczną czy to zostaje wraz z przeniesieniem do innej taryfy?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Beata Giska 15:10 28-04-2023
      Proszę poczekajmy na pojawienie się nowej taryfy i wtedy będą szczegółowe wytyczne. Wszystko, co posiada użytkownik zostanie przeniesione albo zastąpione nowym bonusem, tak by nikt nie był stratny. Ewentualnie, w zależności od taryf, klient otrzyma możliwość wznowienia usług, z których dotychczas korzystał.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Sylwek 11:17 04-05-2023
    T-mobile wprowadziło 400 GB na miesiąc Orange pewnie wprowadzi około 500 GB na miesiąc i nastąpi kasowanie 7-emek.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Paweł 12:52 20-05-2023
    Hej, czy będę dalej dostawał około 60GB miesięcznie po zmianie taryfy ?
    Odpowiedz
  • komentarz
    chriss 11:09 23-05-2023
    Czy zmiany w końcu zaszły? Loguję się na konto Orange i nadal widnieje Orange POP. Przy kodzie USSD ze stanem konta też jest Orange POP. Mam (bądź miałem - w zależności, czy zmiany już zaszły) pakiet cykliczny bez limitu + GB (bez MMS) w wersji archiwalnej. Co w nowej taryfie odpowiada takiemu pakietowi? Pakiet za 35 zł (jeśli tak, to taka zmiana dla mnie jest niekorzystna, bo płaciłem 25 zł)? Czy gigabajty będą się kumulować?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Marek 09:56 04-06-2023
      Przyłaczam się do pytania. Na koncie figuruje dalej Orange YES, a w zakładce "doładowania" jest czerwony słupek sięgający 50 zł. Czy to oznacza minimalne doładowanie w wysokości 50 zł/ miesiecznie?
      Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej