Oferta

Promocje tygodnia: przeceniamy Samsunga Galaxy S24 i telewizory

Beata Giska Beata Giska
10 października 2024
Promocje tygodnia: przeceniamy Samsunga Galaxy S24 i telewizory

Od dziś, za mniej niż zwykle, kupicie Samsunga Galaxy S24 5G 128 GB. Zaoszczędzicie nawet 864 zł. Możecie też dobrać sobie tańszy smart TV, idealny na długie, jesienne seanse.

Największe obniżki znajdziecie przy zakupie Samsunga Galaxy S24 5G 128 GB z planami L i M oraz pakietami Orange Love Extra i Standard. Dzięki nim flagowy model koreańskiego koncernu kupicie już od 78 zł miesięcznie w systemie 36 rat. To wytrzymały smartfon, mocno wspierany przez AI, z aparatem stworzonym do robienia świetnych fotografii i funkcjami profesjonalnych tłumaczeń.

Także od dzisiaj, obniżamy ceny 55. i 65. calowych telewizorów Q-ledowych Samsung. Promocja dotyczy smart TV kupowanych w ofercie na abonament. Niezależnie czy wybierzecie Plan S, M lub L czy którykolwiek z pakietów Orange Love - w Waszej kieszeni zostanie 576 zł. Liczba telewizorów objętych obniżką jest ograniczona.


Rozrywka

Telewizja od Orange – co w niej znajdziecie

Beata Giska Beata Giska
09 października 2024
Telewizja od Orange – co w niej znajdziecie

Na jesienne dni i mroźne zimowe wieczory poleca się Telewizja od Orange. Wybierzcie Wasze ulubione kanały, wypożyczajcie filmy do domu, wciągnijcie się w hity z kina i najpopularniejsze seriale na Netflixie czy MAX.

Sprawdźcie na czym polega nasza rozrywkowa oferta telewizyjna dla całej rodziny? Jakie urządzenia i nowoczesne funkcjonalności Wam dajemy? Wreszcie jak zaoszczędzić na usługach, a przy tym uniknąć domowej bitwy o pilota. Zapraszam na kolejny odcinek naszego cyklu video. A więcej o Telewizji od Orange, cenach i programach, znajdziecie tutaj. Miłego seansu.

Komentarze

emitelek
emitelek 20:31 06-08-2025

Wojtku! To w końcu prezent, czy bonus??? Coś w ostatnich miesiącach dajecie same bonusy, a nie prezenty!!!

Odpowiedz
Wojtek Jabczyński
Wojtek Jabczyński 07:22 07-08-2025

Tak wolisz, w obydwu przypadkach to 50 GB 😉 Miłego korzystania

Odpowiedz
Łukasz
Łukasz 08:11 07-08-2025

W końcu szczerze konkretny prezent dla karciarzy

Odpowiedz
Xen
Xen 15:01 09-08-2025

Kiedy forum nju zostanie wyłączone? Bo odnośnik został ukryty na stronie, jak i wyszukiwarki nie podają adresu.Jedynie pamiętając adres można wejść na nie.

Odpowiedz
Jarociniak
Jarociniak 17:39 13-08-2025

Kiedy bonusy jakieś w nju???

Odpowiedz
emitelek
emitelek 17:38 16-08-2025

Jarociniak – może na 13 urodziny nju dostaniesz bieda paczkę 13GB !!! haha
https://www.pepper.pl/promocje/nju-12-gb-na-12-urodziny-gratis-1034540

Odpowiedz
Jasio kc
Jasio kc 22:59 16-08-2025

Marnie. Dyskryminacja innych sposobów do doładowań. Zupełnie jak w play. Mam kupon z kodem i co?

Odpowiedz
Jasio kc
Jasio kc 23:01 16-08-2025

A dlaczego dla tych co klasycznie doładowują kuponem ze sklepu. dyskryminacja

Odpowiedz

Innowacje

Max pomoże wybrać smartfon

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
08 października 2024
Max pomoże wybrać smartfon

Dzięki wykorzystaniu generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) nasz wirtualny asystent Max będzie porównywać różne modele smartfonów. Wyjaśni parametry, wytłumaczy różnice, a na koniec zaproponuje klientom urządzenia najbardziej odpowiadające ich potrzebom. Właśnie ruszyły testy.

Pierwsze rozmowy telefoniczne z klientami Max przeprowadził w lipcu 2018 roku, a na czacie zaczął pomagać rok później. Wtedy nikt nawet nie przypuszczał jak szybko będzie się rozwijać sztuczna inteligencja w kontaktach z klientami.

Dziś Max obsługuje ponad milion rozmów miesięcznie. Standardowo, w godzinach szczytu prowadzi jednocześnie ponad 200 rozmów telefonicznych przychodzących i ok. 50 czatów. Oczywiście jest gotowy na obsługę większej liczby połączeń, jeśli byłaby taka konieczność.

Teraz wirtualny asystent Orange wchodzi na kolejny poziom i będzie aktywnie wspierał klientów podczas wyboru telefonu podczas rozmowy na czacie. Na początek rozwiązanie udostępniliśmy testowo małej grupie klientów, którą stopniowo będziemy rozszerzać. Naszym celem jest, aby doświadczenia klientów z Maxem były jak najbardziej naturalne i kontekstowe, jak rozmowa z konsultantem na infolinii czy w salonie.

To innowacyjne rozwiązanie - wykorzystujące technologię GenAI - jest jednym w wielu, nad którymi pracujemy w Orange Polska.

Komentarze

Scroll to Top