Sieć

Przepraszam za awarię i tłumaczę o co chodzi

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
09 września 2017
Przepraszam za awarię i tłumaczę o co chodzi

Niestety awarie były, są i będą. Trywialne, ale prawdziwe. Borykają się z nimi wszyscy operatorzy. Nie jesteśmy i nie będziemy żadnym wyjątkiem. Rozumiem Wasze słuszne niezadowolenie i jeszcze raz przepraszam. Rozumiem też duże zainteresowanie mediów. Tak to działa. Informacja musi wzbudzać emocje. Czytając jednak część relacji mówiących o "wielkiej awarii" i "utracie zasięgu" na spokojnie wyjaśniam. Mamy awarię nie całej sieci tylko usług VoLTE i WiFi Calling. Korzysta z nich odpowiednio 4 i 2 proc. naszych klientów. W tej chwili platformy są wyłączone, a dostawcy sprzętu pracują nad znalezieniem przyczyny problemów. Zdecydowaliśmy, że nie uruchomimy ich dopóki nie będzie 100 proc. pewności, że wszystko działa poprawnie. Wszyscy klienci korzystają normalnie z naszych usług, tak jak wcześniej, kiedy nie było uruchomionych VoLTE i WiFi Calling. To oznacza, że mają zasięg, działa szybka transmisja danych itp. Proszę teraz o Waszą cierpliwość i oczywiście poinformuję, kiedy ponownie włączymy platformy.

Komentarze

Pan Pikuś
Pan Pikuś 17:37 09-09-2017

Podstawowe usługi działają więc,cytując klasyka,nie róbmy z tego zagadnienia.

Odpowiedz
jh
jh 17:41 09-09-2017

„Borykają się z nimi wszyscy operatorzy. ” Tyle, że Wy najczęściej.

Odpowiedz
Darek
Darek 17:52 09-09-2017

Dzięki, że w końcu po 3 dniach jest komunikat. „Borykają się z nimi wszyscy operatorzy.” Niestety ale od około 1,5 roku to Orange jest w tym #1.

Odpowiedz
df
df 18:08 09-09-2017

„To oznacza, że mają zasięg, działa szybka transmisja danych itp.”
dla mnie brak WiFi Calling oznacza niestety brak zasięgu czyli brak możliwości odbierania i wykonywania połączeń

Odpowiedz
Tomasz
Tomasz 18:59 09-09-2017

W Waszej sieci awarie są już standardem. Awaria goni awarię. Owszem może się zdarzyć ale raz na rok lub dwa a nie co chwilę. Posiadam abonament w Orange i w T-Mobile. Porównując jakość pomiędzy sieciami, to śmiało stwierdzam że jest przepaść między Wami a T-Mobile na korzyść T-M. Płacąc i to nie małe rachunki, słowo przepraszam nic nie daje.

Odpowiedz
    pablo_ck
    pablo_ck 21:02 09-09-2017

    Orange i T-mobile jadą w pewnym stopniu na „jednej” sieci, ale……..owszem Orange ostatnio ma częściej awarie niż konkurencja, ale wydaje mi się że Orange chyba najwięcej inwestuje w sieć i za jakiś czas będzie miał najnowszą i najlepszą sieć, nawet mogę iść o zakład :p

    Odpowiedz
      njhh
      njhh 12:19 10-09-2017

      Jeśli chodzi o konfigurację sieci to Play ma najlepszą spośród wszystkich operatorów. Nie dość, że płynnie rozrzuca klientów po pasmach, a nie trzyma w najwyższej częstotliwości do zerwania sygnału tak jak w Orange to jeszcze jako jedyny operator ma przenoszenie transmisji z 3G do LTE. I jakoś Play nie ma tak wielkich awarii jak Orange. Play ma też zawsze działającą agregację, a w N! nadal są z tym problemy. Niestety Play nie ma tak dobrego zasięgu jak Orange. Prawdopodobnie problemem Orange jest LTE1800 w trybie MoCN. LTE800 i LTE2600 jest w trybie MoRAN.

      Odpowiedz
        tomi81
        tomi81 15:05 10-09-2017

        Agregacja w strefie NSN to właściwie brak agregacji – działa ona faktycznie tylko kiedy terminal jest zalogowany w paśmie 800 lub 2600 (MoRAN). Wystarczy, że terminal mamy w LTE1800 i o agregacji możemy zapomnieć. W Plusie, który też jest na wschodzie Polski na sprzęcie NSN agregacja działa bez porównania lepiej. Zgadzam się z przedmówcą, że problemem jest zapewne pasmo LTe1800 w trybie MoCN ale trzeba się było z tym liczyć podczas wybierania dostawcy. Dlaczego posiadając aktywacje w Orange i mieszkając na terenie strefy NSN mam otrzymywać towar gorszej jakości? (bo tak to wyglada patrząc na działanie sieci w strefie Huawei). Płacimy za to tak samo. Tym bardziej chwalenie się agregacja, jak to świetnie działa, jest co najmniej nie na miejscu. Panie Wojtku – kiedy to naprawicie (bo tak to trzeba określić). Nie mówiąc o zapewnieniu płynnego h/o 3G-LTE podczas aktywnej transmisji danych….(oby tu też przeszkodą nie był sprzęt NSN bo wówczas to dopiero będzie sieć dwóch prędkości…)

        Odpowiedz
huboo
huboo 19:15 09-09-2017

ja niestety nie mam zasięgu żadnej sieci koszystam wyłącznie z wificalling

Odpowiedz
mike278
mike278 21:40 09-09-2017

Taka awaria na pewno jest problemem np. dla kogoś kto siedzi właśnie za granicą i korzystał z wificaling. Dla reszty? Ja wiem, na pewno są osoby dla których jest to problem. Ciekawi mnie tylko że zawsze przy takich okazjach zjawia się sporo osób które „krzyczą” *operator-złodzieje, oszuści, kończę z Wami współpracę\umowę|abonament etc. za * wstawcie dowolnego opa: fioletowego,magentowego,pomarańczowego, zielonego (kolejność opów alfabetyczna 🙂 ) czy jakiekolwiek wirtualnego.
Tymczasem WIĘKSZOŚĆ abonentów na pewno w tym przypadku a i sporej ilości innych o awarii dowiaduje się z mediów, o ile się wogóle dowiaduje.

Odpowiedz
Tomasz
Tomasz 21:55 09-09-2017

O awarii ekstra numeru trwającej od czwartku od 12 do co najmniej 1 w piątek już ani słowa. No bo po co o tym wspominać.

Jakby co to nie mam ani VoLTE, ani WiFIcalling, a numer (i to służbowy) nie działał, SMSy (także autoryzacyjne z banku) nie dochodziły ,za to na miał przyszło przypomnienie z Orange o terminie płatności i sankcjach za brak terminowej wpłaty.

I dalej czekam na Waszą propozycje rekompensaty za brak łączności. Ale w sumie po co dbać o wieloletniego klienta sieci #1

Odpowiedz
    Wojtek Jabczyński
    Wojtek Jabczyński 12:09 10-09-2017

    To nie sieć LTE miała awarie tylko platformy usługowe ją wykorzystujące. Cały czas możesz korzystać z LTE. Pozdrawiam

    Odpowiedz
      Tomasz
      Tomasz 19:01 10-09-2017

      A co ma wspólnego LTE z czwartkową awaria Ekstra Numeru i braku możliwości wykonywania i odbierania połączeń / SMSów?

      Zresztą w moim wypadku LTE/3G też w telefonie w ostatni czwartek nie działało.

      Pozostaje otwartym pytanie czy Orange poczuwa się do kontaktu i przedstawienia jakiejś propozycji rekompensaty?

      Odpowiedz
        Wojtek Jabczyński
        Wojtek Jabczyński 08:25 11-09-2017

        Poczuwamy się jak najbardziej do awarii. Kwestie ewentualnej rekompensaty reguluje Prawo telekomunikacyjne i stanowi 1/30 kwoty abonamentu za każdy dzień braku dostępu do sieci. Pozdrawiam

        Odpowiedz
          Tomasz
          Tomasz 09:23 11-09-2017

          Na razie mając awarie ekstra numeru do którego się podobno poczuwacie dostałem taka odpowiedź:

          „Ze względu na mobilny charakter działania sieci komórkowej, prosimy o doprecyzowanie i informację o konkretnej lokalizacji, w której zaobserwowano opisane symptomy.

          Do przeprowadzenia szczegółowej analizy technicznej potrzebujemy informacji o nazwie miasta, ulicy wraz z numerem, województwie, powiecie, gminie oraz ewentualnie numerze w miejscowości (jeżeli nie ma ulic).

          Te informacje pomogą nam precyzyjnie ustalić powód zgłaszanych niedogodności.”

          A jakie to ma znaczenie, skoro nie było problemu z siecią, ale z usługami. A może pracownicy Orange nie wiedzą o awariach swojej sieci?

          Odpowiedz
Mun9o
Mun9o 09:30 10-09-2017

Ta awaria tylko mnie utwierdziła w przekonaniu że lepiej w ogóle wyłączyć LTE i korzystać z 3G. Teraz wszystko działa lepiej. Problemem w LTE jest wysoki priorytet cellek na częstotliwości 2600. Telefon trzyma się do końca tej częstotliwości, a transmisja wtedy ledwo działa. Niestety w iPhone nie mogę wyłączyć poszczególnych częstotliwości jak w Androidzie. Kiedyś ludzie wyłączali 3G. Teraz będą wyłączali LTE. To smutne że inwestujecie tyle kasy w LTE, a działa ono tak słabo i najlepiej dla klienta je wyłączyć.

Odpowiedz
Łukasz
Łukasz 09:31 10-09-2017

Nie chce być złośliwy ale sami nazwaliście się SIEĆ NUMER 1 pod kontem właśnie częstych awarii jakimi borykacie się od jakiegoś czasu…Wiemy że awarię zawszę będą i tego nie unikniemy.Po „coś” każda firma ma swój dział techniczny po „coś” to utworzyliście ten dział.

Odpowiedz
Gerard
Gerard 10:41 10-09-2017

4 dzień awarii. Sieć #1 w awariach i ich długości.

Odpowiedz
M.
M. 11:11 10-09-2017

Wczoraj wisiałem na słuchawce z BOK kazali włączać,wyłączać,wyjmować kartę i nic.Z przepływem informacji tez macie awarie,tylko faktury dochodzą reguralnie.Dziwny temat gdyż na Sony wifi calling działa a na IP 7 bylo i się nagle zmyło.Podstawowe usługi,owszem może i działają ale w obrębie wielkich miast a i tam czasem są problemy.Wystarczy oddalić się lekko od stolicy i już podstawowych usług brak,średniowiecze

Odpowiedz
    Wojtek Jabczyński
    Wojtek Jabczyński 12:03 10-09-2017

    M. „średniowiecze” w Orange wygląda tak: W przypadku sieci 3G zasięg odpowiednio 95,7% powierzchni i 99,6% polulacji – dane na koniec czerwca 2017 roku. Sieć 4G LTE pokrywa 97,6% powierzchni oraz 99,8% populacji – dane na lipiec 2017. Pozdrawiam

    Odpowiedz
      huboo
      huboo 15:19 10-09-2017

      na zewnątrz i na dachach budynków

      Odpowiedz
        nn
        nn 19:16 10-09-2017

        Chyba tak. Mieszkam na zachodzie Wrocławia i u mnie na osiedlu sygnał Orange jest tylko na zewnątrz. W mieszkaniu można używać telefonu tylko dzięki wifi calling (które od kilku dni nie działa).
        Szkoda też że smsy nie działają w usłudze wifi calling (jak u konkurencji) – w przypadku całkowitego braku zasięgu (jak u mnie) aby odebrać SMSa autoryzacyjnego z banku trzeba wyjść na balkon 🙂

        Odpowiedz
          huboo
          huboo 22:58 10-09-2017

          ja mieszkam koło Wrocławia w gminie Długołęka i mam to samo zasięg w domu w jednym oknie ale porozmawiać się nie da, jeśli chodzi o autoryzacje z banków to dramat, to co inni robią chwilę mi ostatnio zajęło pół godziny.

          Odpowiedz
      MAURYCY
      MAURYCY 19:36 10-09-2017

      Mieszkając w Katowicach, na dużym osiedlu blisko centrum, zaliczam się do tych nieszczęsnych smutnych 0,2% populacji bez zasięgu LTE ??

      Odpowiedz
      lerwenos
      lerwenos 22:11 11-09-2017

      Panie Wojtku, mam przez to rozumieć, że LTE ma większy zasięg niż 3G?

      Odpowiedz
Kajka
Kajka 20:07 10-09-2017

Ta awaria z Ekstra Numerem była koszmarem! od czwartku do piątku nie działał mi główny nr oraz Ekstra nr, nie było zasięgu w ogóle! to jest porażka dla Was, że przez cały dzień ludzie byli bez kontaktu. Powinniście z automatu dla każdego dać rekompensatę ( darmowe minuty, smsy, itp.)

Odpowiedz
    Tomasz
    Tomasz 09:39 11-09-2017

    Powinni, ale przecież po co się troszczyć o klientów.
    W końcu nawet na oficjalnej stronie nie było żadnych informacji o awarii. Już miałem jechać z telefonem do serwisu, bo na innych numerach Orange działał.

    Odpowiedz
Kajka
Kajka 21:37 10-09-2017

Mój orange 4.0 bardzo nie spełniała oczekiwań, choć powoli dopracowujecie apkę, dlatego proszę też aby w aplikacji wyświetlana była ważność pakietów prepaid. Mam np. nielimitowane rozmowy i chce wiedzieć do kiedy je mam, a tego nie da rady sprawdzić.

Odpowiedz
Donat
Donat 07:34 11-09-2017

5 dzień awarii usług Orange. Sieć #1

Odpowiedz
Martek
Martek 08:50 11-09-2017

Czy ktoś już zgłaszał, że blog na Chrome rozjeżdża się i coś nie teges…. http://i.imgur.com/YwZEnKn.jpg

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 13:07 11-09-2017

    To nie kwestia przeglądarki, tylko szybkości ładowania strony. Niestety czasem nie domaga. W środę wprowadzamy zmiany, które mają to poprawić. Czy to wystarczy – zobaczymy.

    Odpowiedz
/˚ㄥ˚/
/˚ㄥ˚/ 11:45 11-09-2017

Co z Kumulacja Doładowań sms nr 80400 , od ponad tygodnianie można dopasować w ten sposob, reklamacja złożona 6 września przez Moj Orange i cisza

Odpowiedz
Andrew
Andrew 22:51 11-09-2017

Długo sprawdzałem z której oferty telekomów korzystać nadal. Po testach zdecydowałem się na kompromis. Wybrałem nieco gorszy zasięg Orange na rzecz usługi Wifi Calling. Połowę miesiąca przebywam w miejscu gdzie jest bardzo słaby zasięg jakiejkolwiek sieci komórkowej, natomiast mam dostęp do internetu. Usługa Wifi Calling jest więc idealna dla moich potrzeb. Ponieważ od lat pracuję w marketingu nauczony doświadczeniem „nie ufaj słowom lecz sprawdź faktycznie”, przetestowałem usługę Wifi calling kupując kartę pre paid i uruchamiając usługę na poczciwym Samsung Galaxy Note 3. Wszystko idealnie funkcjonowało w pierwszym weekendzie września. Więc internetowo przeniosłem swoją główną kartę do Orange. W piątek 8 września otrzymałem smsa z info o pozytywnej aktywacji mojej karty sim w sieci Orange. Rano szybko przełożyłem karty i wybrałem się do pracy. Niestety nie udało mi się zalogować do usługi Wifi Calling. Kilka prób przekładania kart pomiędzy telefonami, reinstalacji aplikacji Wifi Calling resetowania ustawień, zmieniania sieci Wifi o ilości wypowiedzianych niecenzuralnych słów nie będę się rozpisywał. Walkę kontynuowałem w sobotę oraz niedzielę. Dopiero przeszukałem Wujka Góogle który poinformował głosami internautów o awarii sieci. Kontakt z biurem Orange – owszem szybki ale krótkie info że awaria będzie usunięta do końaca dnia (niedzieli). Poniedziałkowy poranek znów bezskuteczna walka z kartą telefonami i aplikacją. Popołudniu kolejny telefon do biura Orange i info zwrotne że awaria zostanie usunięta do końca dnia. „Do jasnych kominów” !!! Awaria nie zlikwidowana przez 4 dni !!! To chyba jakaś celowa działalność bo doprawdy dziwna !!!

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 11:03 12-09-2017

    Wojtek w biegu, więc odpowiem. Niektórzy klienci już w ramach testów korzystają z usługi. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z z planem będziemy ją udostępniać kolejnym, by wszyscy mogli znów korzystać z usługi. Zwróć także proszę uwagę, że WiFi Calling wprowadziliśmy w lutym i od tamtej pory usługa funkcjonowała bez zarzutu. Wprowadziliśmy także aplikację, która pozwala korzystać z niej także bez urządzenia wspierającego ją natywnie. Dlatego proszę o cierpliwość.

    Odpowiedz
    Andrew
    Andrew 12:13 12-09-2017

    W dniu dzisiejszym na starej karcie SIM usługa działa. Natomiast na karcie SIM głównego numeru który użytkuję usługa wciąż nie działa. Zgłosiłem awarię ale dalej usługa na której naprawdę mi zależy i dzięki której zdecydowałem się na korzystanie z usług Orange NIE DZIAŁA !!! Proszę o interwencję !!!

    Odpowiedz
      Andrew
      Andrew 09:16 13-09-2017

      Wczoraj w godzinach późno wieczornych udało mi się zalogować do aplikacji Wifi Calling. Dziękuję za usunięcie usterki.
      Niniejszym potwierdzam działanie usługi poprzez aplikację Wifi Calling na urządzeniach:
      – Samsung Galaxy Note 3 – SM-N9005
      – Samsung Galaxy Note 4 – SM-N910C
      Pozdrawiam dział techniczny Orange.

      Odpowiedz
Krzysiek
Krzysiek 18:13 12-09-2017

Jakieś info ile to jeszcze może potrwać? Trzecia doba bez onterneu i tv. Legnica woj. Dolnośląskie.

Odpowiedz
edek
edek 21:17 12-09-2017

To prawda awarie się zdarzają ale podejście orange i załatwienie sprawy jak zawsze wstyd !!!

Odpowiedz
Darku
Darku 22:49 12-09-2017

5 dzień awarii VoLTE. Jutro nadal będzie awaria i brak usługi? Ludzie! Klienci w umowach powinni mieć SLA i zwrot kosztów abonamentu.

Odpowiedz
Janeczka
Janeczka 09:02 13-09-2017

Dzień dobry! 6 dzień awarii Orange. Sieć #1……..

Odpowiedz
    huboo
    huboo 12:06 13-09-2017

    u mnie od wczoraj działa VOLTE i VOWIFI na galaxy S7 i S5, dział techniczny bardzo szybko rozpatrzyl moją reklamację w 12h
    Pozdrawiam

    Odpowiedz
      Anonim1
      Anonim1 12:52 13-09-2017

      WiFi calling działa, ale VoLTE już nie.

      Odpowiedz
j
j 18:34 13-09-2017

A kiedy w końcu pojawi się jakiś klasyczny telefon z VoLTE? Za granicą się już takie pojawiają. Sam był wziął i w końcu wymienił rodzicom te telefony 2G only z beznadziejną jakością rozmowy.

Odpowiedz
Liczydło
Liczydło 06:41 14-09-2017

Tu już tydzień czyli 7 dni od kiedy Orange ma awarie VoLTE. Faktycznie sieć #1. Tylko nie piszcie proszę, że wszystkie sieci mają awarie.

Odpowiedz
Awaria
Awaria 09:39 15-09-2017

8 dzień awarii VoLTE. Sieć #1

Odpowiedz
    kjh
    kjh 11:41 17-09-2017

    Już 10-ty dzień awarii.

    Odpowiedz
Gudzo
Gudzo 10:09 18-09-2017

Dziś we Wrocławiu na krakowskiej brak LTE

Odpowiedz
lb
lb 12:03 18-09-2017

U mnie Volte również nie działa. Kiedy planujecie przywrócić działanie Volte?

Odpowiedz
yo
yo 23:36 22-09-2017

I co tam słychać w sprawie VoLTE? Wiem, że jestem w 2% abonentów, ale ja słyszę wyraźną różnicę w jakości rozmów od kiedy nie ma VoLTE…

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 18:14 23-09-2017

    Pracujemy nad rozwiązaniem. Sprawa okazała się być bardzo skomplikowana, więc niestety i prace nad rozwiązaniem trwają długo. Niestety nie jestem w stanie powiedzieć kiedy usługa zacznie w pełni działać. Ale proszę uwierzyć – nam też bardzo na tym zależy.

    Odpowiedz
      yo
      yo 21:57 26-09-2017

      Będzie to VoLTE znowu w Orange czy mam zmieniać operatora? W tej chwili okazuje się, że bez VoLTE ta sieć jest mierna – tam, gdzie mam dobry zasięg LTE często jest słaby zasięg 3G i teraz rozmowy są słabej jakości i często zrywane, następuje przełączenie nawet do 2G i utrata HD Voice podczas rozmowy… No, nie najlepiej to świadczy o „sieci #1”, więc albo zmieńcie hasło reklamowe albo zacznijcie działać…

      Odpowiedz
xWojciechX
xWojciechX 17:48 24-09-2017

czemu na galaxy s7 nie działa wifi calling mam właczone w ustawieniach a nie chce zadziałac

Odpowiedz
Tomasz
Tomasz 20:46 05-10-2017

A kiedy przeprosiny i wytłumaczenie za ostatni wtorek na Opolszczyźnie? A najlepsze kuriozum, to połączenie przez aplikację mój orange. Kpina. Już powoli mam tego dość. Po kilkunastu latach z pomarańczą chyba czas przesiąść się z familią na usługi innego operatora. Oszacowane przeze mnie straty spowodowane brakiem zasięgu i permanentnego braku danych mobilnych z wtorku, to… kilkanaście tyś. PLN.

Odpowiedz
j
j 11:51 02-11-2017

Hehehe jeszcze 7 dni i będą bite 2 miesiące bez VoLTE. Sieć #1.

Odpowiedz
    Piotr
    Piotr 19:35 10-11-2017

    nadal nie dziala VoLTE w Orange?

    Odpowiedz

Rozrywka

Dwie nowe kampanie Orange

Stella Widomska Stella Widomska
08 września 2017
Dwie nowe kampanie Orange

Dziś wystartowały dwie nowe kampanie reklamowe. Pierwsza z nich to mój ulubiony Robert Górski, w kolejnej odsłonie Orange na kartę. Nie ma kiosku, ale nadal jest zabawnie. Zobaczcie kto mu tym razem towarzyszy. Podpowiem, że będzie Zosia, Litwa i dusza romantyka. Resztę sprawdźcie sami. Dodam garść informacji praktycznych: za kreację spotu odpowiada Agencja Publicis, produkcję – Studio Tyrka, postprodukcję – Orka, a spot wyreżyserował Michał Gazda (reżyser m.in. serialu Wataha, Druga Szansa czy Belle Epoque). Media kupił dom mediowy Initiative Media.

 

Druga nowa kampania to Orange LOVE dla Firm, a w niej wesoła scenka z udziałem znanych Wam z wcześniejszych kampanii dwóch kucharzy. Za kreację tego spotu odpowiada Agencja Havas. Produkcją zajęło się M5, postprodukcją Miło, a materiał wyreżyserował Maciej Kowalczuk. Media kupił dom mediowy Initiative Media.

 

Komentarze

Klient
Klient 15:19 17-04-2025

Są jakieś plany na obszar Łańcut – Przeworsk? Przebiega tam autostrada, linia kolejowa, droga krajowa, a najbliższe nadajniki oddalone od siebie ponad 10km.

Odpowiedz
    Kinga Galon
    Kinga Galon 09:49 24-04-2025

    Jest w planach na ten rok stacja w miejscowości Wątocze (Dębina).

    Odpowiedz
tom
tom 15:35 17-04-2025

Dzień dobry, czy w najbliższym czasie planowana jest modernizacja nadajnika 26003 (ID: 27765), Starachowice ul. Na Szlakowisku 8. Czy w ramach tej modernizacji przewidywane jest również uruchomienie C-Band? Pozdrawiam serdecznie.

Odpowiedz
    Kinga Galon
    Kinga Galon 12:33 18-04-2025

    Ta stacja jest już po modernizacji – w ubiegłym roku. Na ten moment nie mamy planu uruchomienia na niej 5G C-band.

    Odpowiedz
Nikodem
Nikodem 16:43 17-04-2025

Czy możemy liczyć na dowieszenie Waszych anten do stacji Play – WAD7010 Izdebnik ? 🙂 To poprawi sygnał który jest mizerny niestety 🙁

Odpowiedz
    Kinga Galon
    Kinga Galon 09:51 24-04-2025

    Na ten moment niestety nie.

    Odpowiedz
Oliwier
Oliwier 18:44 17-04-2025

Czekamy na pasmo C w Kostrzynie Wielkopolskim🫡

Odpowiedz
    Kinga Galon
    Kinga Galon 12:35 18-04-2025

    Mamy w planach na ten rok 🙂

    Odpowiedz
Oliwier
Oliwier 18:45 17-04-2025

Przydałby się nadajnik między miejscowością Głobino, a Warblewo (76-200). Zasięg mega zrywa przy połączeniach 🙁

Odpowiedz
Oliwier
Oliwier 18:47 17-04-2025

Czy nadajnik w miejscowości Wróblewo 62-025 będzie we wrześniu 2026?

Odpowiedz
    Kinga Galon
    Kinga Galon 09:52 24-04-2025

    Nie wiem skąd informacja o wrześniu. W tym momencie nie mamy w planach budowy nowej stacji w tej miejscowości.

    Odpowiedz
Igor
Igor 13:43 18-04-2025

Na zachód od Tarnowa to jedna wielka porażka zgłaszanie problemu zasięgu od lat i nic pley stawia maszty jeden po drugim Orange nic .

Odpowiedz
turysta
turysta 14:31 18-04-2025

Co z zasięgiem Orange w Wołosate? Pozostali operatorzy tam mają zasięg tylko Orange kuleje…

Odpowiedz
Turysta
Turysta 14:34 18-04-2025

Co z zasięgiem sieci w Wołosate (Bieszczady)? Wszyscy operatorzy tam działają tylko Orange zostało z tyłu. Macie jakieś plany na poprawę zasięgu??

Odpowiedz
    Kinga Galon
    Kinga Galon 12:05 25-04-2025

    W tej części woj. podkarpackiego uruchomiliśmy w zeszłym roku stacje w miejscowościach Myczkowce, Terka, Nadolany. Kwestia budowy stacji w Wołosate jest na etapie analiz.

    Odpowiedz
Zbniew
Zbniew 15:40 18-04-2025

Czy w planach na ten rok jest modernizacja stacji na 5G w paśmie C na nadajnikach Lenartowo,Gaj,Wilczyn?

Odpowiedz
Michał
Michał 18:14 18-04-2025

Witam kiedy można spodziewać 5 G w paśmie C w miejscowości Rostarzewo w Wielkopolsce pozwolenie na pasmo C jest od Stycznia tego roku.

Odpowiedz
Andrzej
Andrzej 20:34 18-04-2025

Dzień dobry,

Czy w najbliższym czasie planowane są modernizacje i uruchomienie pasma C na nadajnikach w gminie Czernica?

Pozdrawiam,

Odpowiedz
    Kinga Galon
    Kinga Galon 14:41 25-04-2025

    Dzień dobry, w tym roku zmodernizujemy wszystkie 5 stacji bazowych w Czernicy.

    Odpowiedz
Jaro
Jaro 21:07 18-04-2025

Inwestujecie w nowe stacje bazowe i technologie i bardzo dobrze Ale może byście jednak reagowali na sugestie swoich klientów którzy tak jak chociażby ja często pod nosem przeklina bo zasięg u nas prawie żądny. Nadajnik wciąż przeciążony z niskiego stosunkowo komina. Było już tyle próśb interwencji i nic bez echa.. Może coś się poprawi jak wyłączycie u nas 3g choć wątpię. Jest blisko nadajnik Play wystarczyłoby się dogadać wam między sobą żeby z niego emitowac sygnał. Prócz spektakularnych inwestycji miejcie też na uwadze innych którzy uczciwie płacą a pozostają prawie bez zasięgu.
Mieszkaniec Strumienia woj śląskie

Odpowiedz
    Kinga Galon
    Kinga Galon 14:32 25-04-2025

    Gwarantuję, że mamy na uwadze jakość świadczonych usług i zadowolenie użytkowników sieci. W tym roku w Strumieniu zmodernizujemy 4 z 6 zlokalizowanych tam stacji bazowych. W ramach tej modernizacji uruchomimy dodatkowe warstwy LTE, które wzmocnią zasięg i pojemność sieci. Dodam, że 2 pozostałe stacje przeszły modernizację w 2023 roku.

    Odpowiedz
Krystian
Krystian 04:14 19-04-2025

Kiedy zaktualizujecie mape żeby widzieć gdzie nie ma sieci 3G bo w mojej miejscowości zostało już wyłączone a na mapie pokazuje dalej

Odpowiedz
Marcool
Marcool 07:11 19-04-2025

Kiedy będzie 5g w Chrzanowie, woj małopolskie 32-500 ?

Odpowiedz
Danuta
Danuta 08:31 19-04-2025

Wy macie choć trochę
Kosobudz ,lubuskie ,zero zasięgu komórki i internetu .Jesteśmy w lesie i trochę w dole
Nic nie dociera .Jesteśmy wykluczeni że społeczeństwa. Ani jeden operator nie odpowiedział na petycję. Ktoś nam pomoże?

Odpowiedz
Kuba
Kuba 11:27 19-04-2025

Coś wiadomo o CBandzie w lokalizacji: Rzgów plac 500-lecia 7? I jak tam modernizacja stacji wŁodzi, które nie mają aktualnie L900 mimo że miały wcześniej U900?

Odpowiedz
Driver
Driver 12:21 19-04-2025

W Ostrowie wielkopolskim przydałoby się pasmo c w centrum miasta! Bo LTE w centrum ledwo zipie.

Odpowiedz
BIAŁYSTOK
BIAŁYSTOK 13:31 19-04-2025

TO CHYBA JAKIŚ CHWYT MARKETINGOWY.W woj.podlaskim zasięg to jakaś kpina.Pozdrawiam !

Odpowiedz
Asdf
Asdf 17:14 20-04-2025

Witam. Czy jest może planowany nadajnik w Lubartowie (woj. Lubelskie)?

Odpowiedz
    Kinga Galon
    Kinga Galon 12:07 25-04-2025

    Mamy w planach rozbudowę sieci w Lubartowie, jesteśmy na wstępnym etapie procesu. Na ten moment nie jestem w stanie podać terminu.

    Odpowiedz
KrotoszynWlkp
KrotoszynWlkp 21:30 20-04-2025

Było bardzo miernie ale teraz nie można już narzekać działa super i nie ma takiej lipy jak wcześniej🔥 dzięki

Odpowiedz
Paweł
Paweł 13:45 21-04-2025

Witam.Czy jest szansa na poprawę zasięgu w gminie Wieczfnia Kościlna i pobliskich miejscowosciach?

Odpowiedz
Rob67
Rob67 16:45 22-04-2025

Niestety z pasmem C w Orange są prawdopodobnie konfiguracyjne problemy. Jeśli w stacji koegzystuje DSS 2100MHz, to w zdecydowanej większości stacji w różnych częściach kraju jest problem z zalogowaniem terminala do band C. Pomaga dopiero tryb offline w telefonie i ponownie online. Przetestowane na różnych modelach

Odpowiedz
Marcin
Marcin 22:15 22-04-2025

Witam czy doczekamy się lepszego zasięgu Orange w Tuchowie małopolska brak słów rok za rokiem czarna dup……

Odpowiedz
Jaś
Jaś 08:53 23-04-2025

Dalej czekam na nadajnik we wsi Biała w gminie Wieleń

Odpowiedz
Yoyo
Yoyo 12:13 23-04-2025

Kiedy planujecie wybudować nadajnik w powiecie Pińczowskim w gminie Złota?

Odpowiedz
    Kinga Galon
    Kinga Galon 12:11 25-04-2025

    W ubiegłym roku uruchomiliśmy nową stację w sąsiedniej gminie Pińczów, która wzmacnia sieć i zasięg również na terenie gminy Złota. Nie mamy obecnie planu na dalszą rozbudowę w gminie Złota.

    Odpowiedz
Piotr
Piotr 13:01 23-04-2025

Dzień Dobry. Pani Kingo, czy posiada Pani wiedzę kiedy może być uruchomione 5G o częstotliwości 2100 MHz na stacji o nr 10573? Orange posiada zgodę na uruchomienie tego zakresu na podstawie pozwolenia nr MNET/15/77089/14/25. Stacja jesienią ubiegłego roku była modernizowana i byłem przekonany, że właśnie ze względu na uruchomienie ww. 5G. Niestety tak się nie stało i LTE jakie jest tam „siane” jest dość intensywnie zapychane. Nadmienię, że pod koniec ubiegłego roku stałem przed wyborem operatora i tylko ze względu na posiadane pozwolenie na uruchomienie ww. 5G zdecydowałem się na Waszą ofertę dostępu do Internetu. Jednak jak na ironię Orange do tej pory nie uruchomił usługi a konkurencja, która sieje masz nieco dalej od mojej lokalizacji, całkiem niedawno uruchomiła swoje 5G w paśmie C. Będę wdzięczny za informację zwrotną. Pozdrawiam.

Odpowiedz
Gabriel
Gabriel 13:56 23-04-2025

A w Częstochowie poziom sygnału LTE i zasięg coraz słabszy. Czy to przypadek czy celowe działanie aby wymusić przechodzenie do innych operatorów?

Odpowiedz
Klient
Klient 15:43 23-04-2025

Dzięki za modernizacje muzealnych stacji, ogromny skok prędkości po uruchomieniu wszystkich pasm LTE zamiast 1-2. Szkoda tylko, że w otoczeniu tak dobrych stacji nadal są stacje na pozwoleniu T-mobile które mają tylko L800 i sygnał z nich emitowany działa na szkodę klientów Orange.

Odpowiedz
Sebastian
Sebastian 16:54 23-04-2025

Witam Pani Kingo.Czy jest planowana poprawa zasięgu w gminie Wieczfnia Kościelna powiat Mława ? W pobliskich miejscowościach występuje bardzo słaby zasięg LTE przeważnie występuje 2G ( wewnątrz budynków) ( Niestety włączenie LTE 900 na pobliskich stacjach BTS nie pomogło).

Źródło: blog Orange Polska https://biuroprasowe.orange.pl

Odpowiedz
    Kinga Galon
    Kinga Galon 12:14 25-04-2025

    Mamy w planach na pierwsze półrocze modernizację stacji w Kuklinie – uruchomione dodatkowe warstwy LTE zwiększą zasięg i pojemność sieci. Na razie nie mamy planów budowy nowej stacji w tej okolicy. Jeśli są problemy zasięgowe, zachęcam do zgłaszania tego przez Obsługę Klienta.

    Odpowiedz
Kacper
Kacper 17:19 23-04-2025

Czy możecie zainstalować swoje anteny na wieży Play MLA4425 Windyki? Dzięki tej stacji w znacznym stopniu poprawiłby się zasięg Orange w miejscowościach takich jak Windyki,Grzybowo,Wąsosze.W tych miejscowościach zasięg Orange LTE nawet na zewnątrz jest nieosiągalny. Z góry dziękuję za odpowiedz .

Źródło: blog Orange Polska https://biuroprasowe.orange.pl

Odpowiedz
    Kinga Galon
    Kinga Galon 12:16 25-04-2025

    Na dziś nie mamy takiego planu, ale może się to oczywiście zmienić.

    Odpowiedz
Mieszkaniec
Mieszkaniec 12:50 24-04-2025

Czy gmina Zduńska Wola, wsie Zamłynie, Annopole doczekają się jakiejś poprawy? Tu nawet na zewnątrz nie można się dogadać, trzeba się wspinać na wysokości, a nie każdy ma piętrowy dom! Przydałby się jakiś ekstra nadajnik, Play postawiło.

Odpowiedz
Voen776
Voen776 15:04 24-04-2025

Okolice Suwałk to jest tragedia z waszym zasięgiem. Jak tu nie poprawi się nic to wracam do konkurencji

Odpowiedz
Mariusz
Mariusz 20:29 25-04-2025

Dzień Dobry.Pani Kingo czy jest planowana modernizacja nadajników w miejscowości Wieczfnia-Kolonia i Kuklin?.W gminie Wieczfnia Kościelna a w szczególności w okolicznych miejscowościach jest bardzo słaby zasięg LTE..pomimo wyłączenia 3g i włączenia pasma czestotliwości 900.Czy są planowane jakieś modernizacje sieci bo w okolicznych miejscowosciach takich jak np Wąsosze,Grzybowo,Grzybowo-Kapuśnik czy Windyki zasięg LTE „4G” jest praktycznie nieosiągalny ??

Źródło: blog Orange Polska https://biuroprasowe.orange.pl

Odpowiedz
Tomasz
Tomasz 08:31 26-04-2025

Pani Kingo czy jest szansa na jakikolwiek kontakt z Waszej strony, jeśli mamy na terenie gminy problemy z zasięgiem, mieszkańcy je regularnie zgłaszają, można założyć dobrą wolę władz gminy na rozbudowę sieci, tylko po prostu nie ma się w ogóle do kogo zwrócić, bo przecież nie zadzwonię do konsultanta na infolinię w tej sprawie (z całym szacunkiem dla nich). Ale czy w ogóle ktoś może rozważyć temat.

Odpowiedz
Paweł
Paweł 12:58 26-04-2025

Robicie tyle nadajników, zróbcie jaki kolwiek w Leszczudół-Nowiny pod Wyszków w którym ciężko się dodzwonić z jakiej kolwiek sieci nie mówiąc o internecie. Pozdrawiam

Odpowiedz
Yoyo
Yoyo 21:05 27-04-2025

Mam pytanie: To co dały te wszystkie petycje do UKE w sprawie poprawy zasięgu w naszej gminie, padła też odpowiedź od Was że nadajnik ma powstać – przynajmniej tak urząd gminy się chwalił przed wyborami, a tu się od Pani dowiaduje że jednak nie. Pozdrawiam

Odpowiedz
    Kinga Galon
    Kinga Galon 09:46 29-04-2025

    Nie wiem co przekazał urząd gminy, więc nie jestem w stanie się do tego odnieść. Mogę powiedzieć tyle, że na terenie samej gminy Złota nie planowaliśmy inwestycji, ale – tak jak napisałam wcześniej – w okolicy, od strony Woli Chroberskiej, w gminie Pińczów uruchomiliśmy w zeszłym roku roku stację bazową. Jeden z jej sektorów jest skierowany w stronę gminy Złota. Taką informację przekazaliśmy w odpowiedzi na pismo z UKE.

    Odpowiedz
Liokko
Liokko 10:09 28-04-2025

Witam serdecznie.
Czy w Powiecie Lipnowskim woj. Kujawsko-pomorskie, a dokładnie chodzi o Zaduszniki 87-612 Czy jest coś w planach o nowy BTS? Czy nawet modernizacja nadajnika w Nowej Wsi na 5g?
Pozdrawiam serdecznie.

Odpowiedz
Krystian
Krystian 13:37 29-04-2025

Pani Kingo czy jest planowana modernizacja nadajników w miejscowości Wieczfnia-Kolonia i Kuklin?.W gminie Wieczfnia Kościelna a w szczególności w okolicznych miejscowościach jest bardzo słaby zasięg LTE..pomimo wyłączenia 3g i włączenia pasma czestotliwości 900.Czy są planowane jakieś modernizacje sieci bo w okolicznych miejscowosciach takich jak np Wąsosze,Grzybowo,Grzybowo-Kapuśnik czy Windyki zasięg LTE „4G” jest praktycznie nieosiągalny ??

Źródło: blog Orange Polska https://biuroprasowe.orange.pl

Odpowiedz
Yoyo
Yoyo 17:20 29-04-2025

Dziękuję Pani Kingo za odpowiedź, jeśli ma pani na myśli nadajnik w Kozubowie [Orange (26003) ID: 27428] to on zbyt wiele nie poprawił 🙂 a przynajmniej nie tam gdzie obiecywano poprawę. Pozdrawiam

Odpowiedz
    Kinga Galon
    Kinga Galon 16:31 30-04-2025

    Tak, chodzi o nadajnik w Kozubowie. Również pozdrawiam

    Odpowiedz
Preev
Preev 08:38 30-04-2025

Dzień dobry
Czy maszt w miejscowości Zendek ID:34256 będzie uruchomiony przed wakacjami?
Pozdrawiam

Odpowiedz
huzi32
huzi32 16:45 30-04-2025

a co z miejscowosciami po powodzi kotlina klodzka a konkretnie Stronie Ślaskie .. byl przekaznik tymczasowy 5G ale go zabraliscie i dupa zero 5G w Stroniu <Śląskim co dalej... mcie jakies plany

Odpowiedz
Użytkownik
Użytkownik 17:20 30-04-2025

Witam.Co z modernizacja nadajników w miejscowości Wieczfnia-Kolonia i Kuklin?.W gminie Wieczfnia Kościelna a w szczególności w okolicznych miejscowościach jest bardzo słaby zasięg LTE..pomimo wyłączenia 3g i włączenia pasma czestotliwości 900.Czy są planowane jakieś modernizacje sieci bo w okolicznych miejscowosciach takich jak np Wąsosze,Grzybowo,Grzybowo-Kapuśnik czy Windyki zasięg LTE „4G” jest praktycznie nieosiągalny.

Odpowiedz
Preev
Preev 06:40 03-05-2025

To zapytam inaczej, od kogo można uzyskać taką informację? Jest to bardzo ważne dla wielu osób z okolicy…

Odpowiedz
Marcin Bilski
Marcin Bilski 10:37 03-05-2025

Skalmierz gm Błaszki
Stawiają nowy maszt.
Fizycznie już jest.
Macie info jaka sieć go uruchamia?

Odpowiedz
Kacper
Kacper 13:31 05-05-2025

Czekam na więcej nadajników z C-Band w Radomsku i jakiś w Przedborzu.

Odpowiedz
Tczewiak
Tczewiak 13:11 09-05-2025

Czy jest planowana rozbudowa i lepsze pokrycie os. Bema oraz os. Czyżykowo w Tczewie? Niestety, jest jeden nadajnik przy Bałdowskiej 1, Tczew, ale nadajnik jest dosyć daleko i pokrywa powierzchnią bardzo duży obszar.
To duże osiedla, jednak przepustowość i zasięg pozostawia wiele do życzenia, na tle konkurencji.

Odpowiedz
Dominik
Dominik 12:00 21-05-2025

Miejscowosc Kamien gmina czernichów 32-070, kiedy będzie nadajnik Orange?

Odpowiedz
Mattttti
Mattttti 22:11 22-05-2025

W Gorlicach niestety nie na całym obszarze miasta dostępne jest 5G , paradoksalnie ścisłe centrum nie ma zasięgu 5G . Czy są plany uruchomienia jakiejś stacji albo nadajnika żeby to zmienić ?

Odpowiedz

Inne

Zostań Innowatorem Mazowsza

Marta Krajewska Marta Krajewska
08 września 2017
Zostań Innowatorem Mazowsza

Przedsiębiorcy i młodzi naukowcy znów mają możliwość pochwalenia się swoim innowacyjnym potencjałem. Trwa IX edycja Konkursu Innowator Mazowsza. To jeden z najbardziej prestiżowych konkursów promujących nowatorskie rozwiązania w biznesie i nauce na Mazowszu. Ideą Konkursu jest promowanie kultury kreatywności i ducha przedsiębiorczości, w szczególności w środowisku naukowym oraz wśród przedstawicieli sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Orange Polska jest partnerem tego przedsięwzięcia.

Konkurs skierowany jest do dwóch grup: mazowieckich przedsiębiorców oferujących najbardziej innowacyjne produkty lub usługi, stosujących nowoczesne rozwiązania technologiczne, organizacyjne i marketingowe. Adresowany jest także do młodych, twórczo myślących, kreatywnych naukowców, których prace doktorskie zawierają innowacyjne rozwiązania nadające się do zastosowania w praktyce gospodarczej.

Konkurs „Innowator Mazowsza” objęty jest honorowym patronatem Marszałka Województwa Mazowieckiego. O nagrody można ubiegać się w dwóch kategoriach, Młoda Innowacyjna Firma  i Innowacyjny Młody Naukowiec.

Dla najlepiej ocenionych uczestników przewidziane są następujące nagrody:

- w kategorii Młoda Innowacyjna Firma (I miejsce: 25.000 zł brutto, II miejsce: 15.000 zł brutto, III miejsce: 10.000 zł. brutto)

- w kategorii Innowacyjny Młody Naukowiec (I miejsce: 15.000 zł brutto, II miejsce: 12.500 zł brutto, III miejsce: 10.000 zł brutto.)

A także nagrody od Partnerów Konkursu: m.in. Orange Polska, Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet, Mazowiecki Inkubator Technologiczny, Startup Academy.

Termin składania wniosków upływa 25 września 2017 r. Liczy się data wpłynięcia wniosku wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami. Szczegółowe informacje na temat zasad Konkursu, regulaminu oraz wzory formularzy odpowiednich dla poszczególnych kategorii dostępne są na stronie Innowator Mazowsza.

Scroll to Top