;

Sieć

Przepraszam za awarię i tłumaczę o co chodzi (55)

Wojtek Jabczyński

9 września 2017

Przepraszam za awarię i tłumaczę o co chodzi
55

Niestety awarie były, są i będą. Trywialne, ale prawdziwe. Borykają się z nimi wszyscy operatorzy. Nie jesteśmy i nie będziemy żadnym wyjątkiem. Rozumiem Wasze słuszne niezadowolenie i jeszcze raz przepraszam. Rozumiem też duże zainteresowanie mediów. Tak to działa. Informacja musi wzbudzać emocje. Czytając jednak część relacji mówiących o „wielkiej awarii” i „utracie zasięgu” na spokojnie wyjaśniam. Mamy awarię nie całej sieci tylko usług VoLTE i WiFi Calling. Korzysta z nich odpowiednio 4 i 2 proc. naszych klientów. W tej chwili platformy są wyłączone, a dostawcy sprzętu pracują nad znalezieniem przyczyny problemów. Zdecydowaliśmy, że nie uruchomimy ich dopóki nie będzie 100 proc. pewności, że wszystko działa poprawnie. Wszyscy klienci korzystają normalnie z naszych usług, tak jak wcześniej, kiedy nie było uruchomionych VoLTE i WiFi Calling. To oznacza, że mają zasięg, działa szybka transmisja danych itp. Proszę teraz o Waszą cierpliwość i oczywiście poinformuję, kiedy ponownie włączymy platformy.

Udostępnij: Przepraszam za awarię i tłumaczę o co chodzi
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Heart. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Pan Pikuś 17:37 09-09-2017
    Podstawowe usługi działają więc,cytując klasyka,nie róbmy z tego zagadnienia.
    Odpowiedz
  • komentarz
    jh 17:41 09-09-2017
    "Borykają się z nimi wszyscy operatorzy. " Tyle, że Wy najczęściej.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Darek 17:52 09-09-2017
    Dzięki, że w końcu po 3 dniach jest komunikat. "Borykają się z nimi wszyscy operatorzy." Niestety ale od około 1,5 roku to Orange jest w tym #1.
    Odpowiedz
  • komentarz
    df 18:08 09-09-2017
    "To oznacza, że mają zasięg, działa szybka transmisja danych itp." dla mnie brak WiFi Calling oznacza niestety brak zasięgu czyli brak możliwości odbierania i wykonywania połączeń
    Odpowiedz
  • komentarz
    Tomasz 18:59 09-09-2017
    W Waszej sieci awarie są już standardem. Awaria goni awarię. Owszem może się zdarzyć ale raz na rok lub dwa a nie co chwilę. Posiadam abonament w Orange i w T-Mobile. Porównując jakość pomiędzy sieciami, to śmiało stwierdzam że jest przepaść między Wami a T-Mobile na korzyść T-M. Płacąc i to nie małe rachunki, słowo przepraszam nic nie daje.
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 21:02 09-09-2017
      Orange i T-mobile jadą w pewnym stopniu na "jednej" sieci, ale........owszem Orange ostatnio ma częściej awarie niż konkurencja, ale wydaje mi się że Orange chyba najwięcej inwestuje w sieć i za jakiś czas będzie miał najnowszą i najlepszą sieć, nawet mogę iść o zakład :p
      Odpowiedz
      • komentarz
        njhh 12:19 10-09-2017
        Jeśli chodzi o konfigurację sieci to Play ma najlepszą spośród wszystkich operatorów. Nie dość, że płynnie rozrzuca klientów po pasmach, a nie trzyma w najwyższej częstotliwości do zerwania sygnału tak jak w Orange to jeszcze jako jedyny operator ma przenoszenie transmisji z 3G do LTE. I jakoś Play nie ma tak wielkich awarii jak Orange. Play ma też zawsze działającą agregację, a w N! nadal są z tym problemy. Niestety Play nie ma tak dobrego zasięgu jak Orange. Prawdopodobnie problemem Orange jest LTE1800 w trybie MoCN. LTE800 i LTE2600 jest w trybie MoRAN.
        Odpowiedz
        • komentarz
          tomi81 15:05 10-09-2017
          Agregacja w strefie NSN to właściwie brak agregacji - działa ona faktycznie tylko kiedy terminal jest zalogowany w paśmie 800 lub 2600 (MoRAN). Wystarczy, że terminal mamy w LTE1800 i o agregacji możemy zapomnieć. W Plusie, który też jest na wschodzie Polski na sprzęcie NSN agregacja działa bez porównania lepiej. Zgadzam się z przedmówcą, że problemem jest zapewne pasmo LTe1800 w trybie MoCN ale trzeba się było z tym liczyć podczas wybierania dostawcy. Dlaczego posiadając aktywacje w Orange i mieszkając na terenie strefy NSN mam otrzymywać towar gorszej jakości? (bo tak to wyglada patrząc na działanie sieci w strefie Huawei). Płacimy za to tak samo. Tym bardziej chwalenie się agregacja, jak to świetnie działa, jest co najmniej nie na miejscu. Panie Wojtku - kiedy to naprawicie (bo tak to trzeba określić). Nie mówiąc o zapewnieniu płynnego h/o 3G-LTE podczas aktywnej transmisji danych....(oby tu też przeszkodą nie był sprzęt NSN bo wówczas to dopiero będzie sieć dwóch prędkości...)
          Odpowiedz
  • komentarz
    huboo 19:15 09-09-2017
    ja niestety nie mam zasięgu żadnej sieci koszystam wyłącznie z wificalling
    Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 21:40 09-09-2017
    Taka awaria na pewno jest problemem np. dla kogoś kto siedzi właśnie za granicą i korzystał z wificaling. Dla reszty? Ja wiem, na pewno są osoby dla których jest to problem. Ciekawi mnie tylko że zawsze przy takich okazjach zjawia się sporo osób które "krzyczą" *operator-złodzieje, oszuści, kończę z Wami współpracę\umowę|abonament etc. za * wstawcie dowolnego opa: fioletowego,magentowego,pomarańczowego, zielonego (kolejność opów alfabetyczna :) ) czy jakiekolwiek wirtualnego. Tymczasem WIĘKSZOŚĆ abonentów na pewno w tym przypadku a i sporej ilości innych o awarii dowiaduje się z mediów, o ile się wogóle dowiaduje.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Tomasz 21:55 09-09-2017
    O awarii ekstra numeru trwającej od czwartku od 12 do co najmniej 1 w piątek już ani słowa. No bo po co o tym wspominać. Jakby co to nie mam ani VoLTE, ani WiFIcalling, a numer (i to służbowy) nie działał, SMSy (także autoryzacyjne z banku) nie dochodziły ,za to na miał przyszło przypomnienie z Orange o terminie płatności i sankcjach za brak terminowej wpłaty. I dalej czekam na Waszą propozycje rekompensaty za brak łączności. Ale w sumie po co dbać o wieloletniego klienta sieci #1
    Odpowiedz
    • komentarz
      Wojtek Jabczyński 12:09 10-09-2017
      To nie sieć LTE miała awarie tylko platformy usługowe ją wykorzystujące. Cały czas możesz korzystać z LTE. Pozdrawiam
      Odpowiedz
      • komentarz
        Tomasz 19:01 10-09-2017
        A co ma wspólnego LTE z czwartkową awaria Ekstra Numeru i braku możliwości wykonywania i odbierania połączeń / SMSów? Zresztą w moim wypadku LTE/3G też w telefonie w ostatni czwartek nie działało. Pozostaje otwartym pytanie czy Orange poczuwa się do kontaktu i przedstawienia jakiejś propozycji rekompensaty?
        Odpowiedz
        • komentarz
          Wojtek Jabczyński 08:25 11-09-2017
          Poczuwamy się jak najbardziej do awarii. Kwestie ewentualnej rekompensaty reguluje Prawo telekomunikacyjne i stanowi 1/30 kwoty abonamentu za każdy dzień braku dostępu do sieci. Pozdrawiam
          Odpowiedz
          • komentarz
            Tomasz 09:23 11-09-2017
            Na razie mając awarie ekstra numeru do którego się podobno poczuwacie dostałem taka odpowiedź: "Ze względu na mobilny charakter działania sieci komórkowej, prosimy o doprecyzowanie i informację o konkretnej lokalizacji, w której zaobserwowano opisane symptomy. Do przeprowadzenia szczegółowej analizy technicznej potrzebujemy informacji o nazwie miasta, ulicy wraz z numerem, województwie, powiecie, gminie oraz ewentualnie numerze w miejscowości (jeżeli nie ma ulic). Te informacje pomogą nam precyzyjnie ustalić powód zgłaszanych niedogodności." A jakie to ma znaczenie, skoro nie było problemu z siecią, ale z usługami. A może pracownicy Orange nie wiedzą o awariach swojej sieci?
            Odpowiedz
  • komentarz
    Mun9o 09:30 10-09-2017
    Ta awaria tylko mnie utwierdziła w przekonaniu że lepiej w ogóle wyłączyć LTE i korzystać z 3G. Teraz wszystko działa lepiej. Problemem w LTE jest wysoki priorytet cellek na częstotliwości 2600. Telefon trzyma się do końca tej częstotliwości, a transmisja wtedy ledwo działa. Niestety w iPhone nie mogę wyłączyć poszczególnych częstotliwości jak w Androidzie. Kiedyś ludzie wyłączali 3G. Teraz będą wyłączali LTE. To smutne że inwestujecie tyle kasy w LTE, a działa ono tak słabo i najlepiej dla klienta je wyłączyć.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 09:31 10-09-2017
    Nie chce być złośliwy ale sami nazwaliście się SIEĆ NUMER 1 pod kontem właśnie częstych awarii jakimi borykacie się od jakiegoś czasu...Wiemy że awarię zawszę będą i tego nie unikniemy.Po "coś" każda firma ma swój dział techniczny po "coś" to utworzyliście ten dział.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Gerard 10:41 10-09-2017
    4 dzień awarii. Sieć #1 w awariach i ich długości.
    Odpowiedz
  • komentarz
    M. 11:11 10-09-2017
    Wczoraj wisiałem na słuchawce z BOK kazali włączać,wyłączać,wyjmować kartę i nic.Z przepływem informacji tez macie awarie,tylko faktury dochodzą reguralnie.Dziwny temat gdyż na Sony wifi calling działa a na IP 7 bylo i się nagle zmyło.Podstawowe usługi,owszem może i działają ale w obrębie wielkich miast a i tam czasem są problemy.Wystarczy oddalić się lekko od stolicy i już podstawowych usług brak,średniowiecze
    Odpowiedz
    • komentarz
      Wojtek Jabczyński 12:03 10-09-2017
      M. "średniowiecze" w Orange wygląda tak: W przypadku sieci 3G zasięg odpowiednio 95,7% powierzchni i 99,6% polulacji - dane na koniec czerwca 2017 roku. Sieć 4G LTE pokrywa 97,6% powierzchni oraz 99,8% populacji - dane na lipiec 2017. Pozdrawiam
      Odpowiedz
      • komentarz
        huboo 15:19 10-09-2017
        na zewnątrz i na dachach budynków
        Odpowiedz
        • komentarz
          nn 19:16 10-09-2017
          Chyba tak. Mieszkam na zachodzie Wrocławia i u mnie na osiedlu sygnał Orange jest tylko na zewnątrz. W mieszkaniu można używać telefonu tylko dzięki wifi calling (które od kilku dni nie działa). Szkoda też że smsy nie działają w usłudze wifi calling (jak u konkurencji) - w przypadku całkowitego braku zasięgu (jak u mnie) aby odebrać SMSa autoryzacyjnego z banku trzeba wyjść na balkon :)
          Odpowiedz
          • komentarz
            huboo 22:58 10-09-2017
            ja mieszkam koło Wrocławia w gminie Długołęka i mam to samo zasięg w domu w jednym oknie ale porozmawiać się nie da, jeśli chodzi o autoryzacje z banków to dramat, to co inni robią chwilę mi ostatnio zajęło pół godziny.
            Odpowiedz
      • komentarz
        MAURYCY 19:36 10-09-2017
        Mieszkając w Katowicach, na dużym osiedlu blisko centrum, zaliczam się do tych nieszczęsnych smutnych 0,2% populacji bez zasięgu LTE ??
        Odpowiedz
      • komentarz
        lerwenos 22:11 11-09-2017
        Panie Wojtku, mam przez to rozumieć, że LTE ma większy zasięg niż 3G?
        Odpowiedz
  • komentarz
    Kajka 20:07 10-09-2017
    Ta awaria z Ekstra Numerem była koszmarem! od czwartku do piątku nie działał mi główny nr oraz Ekstra nr, nie było zasięgu w ogóle! to jest porażka dla Was, że przez cały dzień ludzie byli bez kontaktu. Powinniście z automatu dla każdego dać rekompensatę ( darmowe minuty, smsy, itp.)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Tomasz 09:39 11-09-2017
      Powinni, ale przecież po co się troszczyć o klientów. W końcu nawet na oficjalnej stronie nie było żadnych informacji o awarii. Już miałem jechać z telefonem do serwisu, bo na innych numerach Orange działał.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Kajka 21:37 10-09-2017
    Mój orange 4.0 bardzo nie spełniała oczekiwań, choć powoli dopracowujecie apkę, dlatego proszę też aby w aplikacji wyświetlana była ważność pakietów prepaid. Mam np. nielimitowane rozmowy i chce wiedzieć do kiedy je mam, a tego nie da rady sprawdzić.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Donat 07:34 11-09-2017
    5 dzień awarii usług Orange. Sieć #1
    Odpowiedz
  • komentarz
    Martek 08:50 11-09-2017
    Czy ktoś już zgłaszał, że blog na Chrome rozjeżdża się i coś nie teges.... http://i.imgur.com/YwZEnKn.jpg
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 13:07 11-09-2017
      To nie kwestia przeglądarki, tylko szybkości ładowania strony. Niestety czasem nie domaga. W środę wprowadzamy zmiany, które mają to poprawić. Czy to wystarczy - zobaczymy.
      Odpowiedz
  • komentarz
    /˚ㄥ˚/ 11:45 11-09-2017
    Co z Kumulacja Doładowań sms nr 80400 , od ponad tygodnianie można dopasować w ten sposob, reklamacja złożona 6 września przez Moj Orange i cisza
    Odpowiedz
  • komentarz
    Andrew 22:51 11-09-2017
    Długo sprawdzałem z której oferty telekomów korzystać nadal. Po testach zdecydowałem się na kompromis. Wybrałem nieco gorszy zasięg Orange na rzecz usługi Wifi Calling. Połowę miesiąca przebywam w miejscu gdzie jest bardzo słaby zasięg jakiejkolwiek sieci komórkowej, natomiast mam dostęp do internetu. Usługa Wifi Calling jest więc idealna dla moich potrzeb. Ponieważ od lat pracuję w marketingu nauczony doświadczeniem "nie ufaj słowom lecz sprawdź faktycznie", przetestowałem usługę Wifi calling kupując kartę pre paid i uruchamiając usługę na poczciwym Samsung Galaxy Note 3. Wszystko idealnie funkcjonowało w pierwszym weekendzie września. Więc internetowo przeniosłem swoją główną kartę do Orange. W piątek 8 września otrzymałem smsa z info o pozytywnej aktywacji mojej karty sim w sieci Orange. Rano szybko przełożyłem karty i wybrałem się do pracy. Niestety nie udało mi się zalogować do usługi Wifi Calling. Kilka prób przekładania kart pomiędzy telefonami, reinstalacji aplikacji Wifi Calling resetowania ustawień, zmieniania sieci Wifi o ilości wypowiedzianych niecenzuralnych słów nie będę się rozpisywał. Walkę kontynuowałem w sobotę oraz niedzielę. Dopiero przeszukałem Wujka Góogle który poinformował głosami internautów o awarii sieci. Kontakt z biurem Orange - owszem szybki ale krótkie info że awaria będzie usunięta do końaca dnia (niedzieli). Poniedziałkowy poranek znów bezskuteczna walka z kartą telefonami i aplikacją. Popołudniu kolejny telefon do biura Orange i info zwrotne że awaria zostanie usunięta do końca dnia. "Do jasnych kominów" !!! Awaria nie zlikwidowana przez 4 dni !!! To chyba jakaś celowa działalność bo doprawdy dziwna !!!
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 11:03 12-09-2017
      Wojtek w biegu, więc odpowiem. Niektórzy klienci już w ramach testów korzystają z usługi. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z z planem będziemy ją udostępniać kolejnym, by wszyscy mogli znów korzystać z usługi. Zwróć także proszę uwagę, że WiFi Calling wprowadziliśmy w lutym i od tamtej pory usługa funkcjonowała bez zarzutu. Wprowadziliśmy także aplikację, która pozwala korzystać z niej także bez urządzenia wspierającego ją natywnie. Dlatego proszę o cierpliwość.
      Odpowiedz
    • komentarz
      Andrew 12:13 12-09-2017
      W dniu dzisiejszym na starej karcie SIM usługa działa. Natomiast na karcie SIM głównego numeru który użytkuję usługa wciąż nie działa. Zgłosiłem awarię ale dalej usługa na której naprawdę mi zależy i dzięki której zdecydowałem się na korzystanie z usług Orange NIE DZIAŁA !!! Proszę o interwencję !!!
      Odpowiedz
      • komentarz
        Andrew 09:16 13-09-2017
        Wczoraj w godzinach późno wieczornych udało mi się zalogować do aplikacji Wifi Calling. Dziękuję za usunięcie usterki. Niniejszym potwierdzam działanie usługi poprzez aplikację Wifi Calling na urządzeniach: - Samsung Galaxy Note 3 - SM-N9005 - Samsung Galaxy Note 4 - SM-N910C Pozdrawiam dział techniczny Orange.
        Odpowiedz
  • komentarz
    Krzysiek 18:13 12-09-2017
    Jakieś info ile to jeszcze może potrwać? Trzecia doba bez onterneu i tv. Legnica woj. Dolnośląskie.
    Odpowiedz
  • komentarz
    edek 21:17 12-09-2017
    To prawda awarie się zdarzają ale podejście orange i załatwienie sprawy jak zawsze wstyd !!!
    Odpowiedz
  • komentarz
    Darku 22:49 12-09-2017
    5 dzień awarii VoLTE. Jutro nadal będzie awaria i brak usługi? Ludzie! Klienci w umowach powinni mieć SLA i zwrot kosztów abonamentu.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Janeczka 09:02 13-09-2017
    Dzień dobry! 6 dzień awarii Orange. Sieć #1........
    Odpowiedz
    • komentarz
      huboo 12:06 13-09-2017
      u mnie od wczoraj działa VOLTE i VOWIFI na galaxy S7 i S5, dział techniczny bardzo szybko rozpatrzyl moją reklamację w 12h Pozdrawiam
      Odpowiedz
      • komentarz
        Anonim1 12:52 13-09-2017
        WiFi calling działa, ale VoLTE już nie.
        Odpowiedz
  • komentarz
    j 18:34 13-09-2017
    A kiedy w końcu pojawi się jakiś klasyczny telefon z VoLTE? Za granicą się już takie pojawiają. Sam był wziął i w końcu wymienił rodzicom te telefony 2G only z beznadziejną jakością rozmowy.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Liczydło 06:41 14-09-2017
    Tu już tydzień czyli 7 dni od kiedy Orange ma awarie VoLTE. Faktycznie sieć #1. Tylko nie piszcie proszę, że wszystkie sieci mają awarie.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Awaria 09:39 15-09-2017
    8 dzień awarii VoLTE. Sieć #1
    Odpowiedz
    • komentarz
      kjh 11:41 17-09-2017
      Już 10-ty dzień awarii.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Gudzo 10:09 18-09-2017
    Dziś we Wrocławiu na krakowskiej brak LTE
    Odpowiedz
  • komentarz
    lb 12:03 18-09-2017
    U mnie Volte również nie działa. Kiedy planujecie przywrócić działanie Volte?
    Odpowiedz
  • komentarz
    yo 23:36 22-09-2017
    I co tam słychać w sprawie VoLTE? Wiem, że jestem w 2% abonentów, ale ja słyszę wyraźną różnicę w jakości rozmów od kiedy nie ma VoLTE...
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 18:14 23-09-2017
      Pracujemy nad rozwiązaniem. Sprawa okazała się być bardzo skomplikowana, więc niestety i prace nad rozwiązaniem trwają długo. Niestety nie jestem w stanie powiedzieć kiedy usługa zacznie w pełni działać. Ale proszę uwierzyć - nam też bardzo na tym zależy.
      Odpowiedz
      • komentarz
        yo 21:57 26-09-2017
        Będzie to VoLTE znowu w Orange czy mam zmieniać operatora? W tej chwili okazuje się, że bez VoLTE ta sieć jest mierna - tam, gdzie mam dobry zasięg LTE często jest słaby zasięg 3G i teraz rozmowy są słabej jakości i często zrywane, następuje przełączenie nawet do 2G i utrata HD Voice podczas rozmowy... No, nie najlepiej to świadczy o "sieci #1", więc albo zmieńcie hasło reklamowe albo zacznijcie działać...
        Odpowiedz
  • komentarz
    xWojciechX 17:48 24-09-2017
    czemu na galaxy s7 nie działa wifi calling mam właczone w ustawieniach a nie chce zadziałac
    Odpowiedz
  • komentarz
    Tomasz 20:46 05-10-2017
    A kiedy przeprosiny i wytłumaczenie za ostatni wtorek na Opolszczyźnie? A najlepsze kuriozum, to połączenie przez aplikację mój orange. Kpina. Już powoli mam tego dość. Po kilkunastu latach z pomarańczą chyba czas przesiąść się z familią na usługi innego operatora. Oszacowane przeze mnie straty spowodowane brakiem zasięgu i permanentnego braku danych mobilnych z wtorku, to... kilkanaście tyś. PLN.
    Odpowiedz
  • komentarz
    j 11:51 02-11-2017
    Hehehe jeszcze 7 dni i będą bite 2 miesiące bez VoLTE. Sieć #1.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr 19:35 10-11-2017
      nadal nie dziala VoLTE w Orange?
      Odpowiedz

;

Reklama

Dwie nowe kampanie Orange (14)

Stella Widomska

8 września 2017

Dwie nowe kampanie Orange
14

Dziś wystartowały dwie nowe kampanie reklamowe. Pierwsza z nich to mój ulubiony Robert Górski, w kolejnej odsłonie Orange na kartę. Nie ma kiosku, ale nadal jest zabawnie. Zobaczcie kto mu tym razem towarzyszy. Podpowiem, że będzie Zosia, Litwa i dusza romantyka. Resztę sprawdźcie sami. Dodam garść informacji praktycznych: za kreację spotu odpowiada Agencja Publicis, produkcję – Studio Tyrka, postprodukcję – Orka, a spot wyreżyserował Michał Gazda (reżyser m.in. serialu Wataha, Druga Szansa czy Belle Epoque). Media kupił dom mediowy Initiative Media.

 

Druga nowa kampania to Orange LOVE dla Firm, a w niej wesoła scenka z udziałem znanych Wam z wcześniejszych kampanii dwóch kucharzy. Za kreację tego spotu odpowiada Agencja Havas. Produkcją zajęło się M5, postprodukcją Miło, a materiał wyreżyserował Maciej Kowalczuk. Media kupił dom mediowy Initiative Media.

 

Udostępnij: Dwie nowe kampanie Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Plane. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Kajka 17:00 08-09-2017
    Gdybyście do tych rozmów dodali SMS, MMS byłoby ciekawie i pewnie bym skorzystała za 25 zł.
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 17:14 08-09-2017
      Dokładnie :) Tym bardziej że konkurencja kusi takimi pakietami w tej cenie :)
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 17:51 08-09-2017
        Można tak sobie wypisywać w każdym poście co sobie kto życzy, ale to nie zmieni trendu. Drożej. I tyle.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Pan Pikuś 19:03 08-09-2017
          W nju nic nie drożeje. Wręcz przeciwnie.
          Odpowiedz
          • komentarz
            161 01:46 09-09-2017
            A czy temat odnosi się do nju? Tj ktoś wyżej napisał orange podnosi ceny usług. Zabiera bonusy/profity Oferta ta na kartę to porażka. Zastanawia mnie to w jaki sposób chcą przy obecnej ofercie ftth love zwiększyć bazę klientow światłowodowych.? Do tej pory ftth się sprzedawało słabo. "Polepszenie oferty" raczej nie przyczyni się do pozyskiwania nowych klientów. Tylko pozostało oczekiwać na nowy sezon komercyjny haha.
            Odpowiedz
            • komentarz
              mike278 17:37 10-09-2017
              Obawiam się że ten trend będzie dotyczył wszystkich operatorów. Sięgnięto dna możliwych obniżek, i nie jest tak różowo w temacie usług łączonych dodatków jak Tidale, Spotyfi czy inne "Muzodajnie". A na czymś zarabiać trzeba. Dodatkowo RLAH też nie jest fajną rzeczą dla naszych operatorów. Stąd wniosek podwyżki. Orange tylko uwidocznił trend, że skończyło się dobre. Tzn. nadal może być dobrze jeśli weźmie się np 5 różnych usług ( w tym np.: energia i finanse) internet, Tv i abo komórkowe czy stacjonarne. Niestety w moim przypadku uwielbiam słowo dywersyfikacja.
              Odpowiedz
              • komentarz
                pablo_ck 21:22 11-09-2017
                @mike278 nic dodać nic ująć :)
                Odpowiedz
              • komentarz
                161 22:06 11-09-2017
                Chyba sam nie wierzysz w to co piszesz. Mysle ze problem leży w ftth. Było budować sieć latami a nie teraz na hura a sprzedaż delikatnie mówiąc słaba. Juz chyba ponad 2 mln HH w zasięgu ftth a usług raptem 140 tys. To tylko jeden z czynników obecnej sytuacji w orange. Nikt nie oczekiwał obniżenia cen bo te i tak stały na tym samym poziomie od kilku lat ;).
                Odpowiedz
                • komentarz
                  mike278 13:24 12-09-2017
                  Ależ wierzę. Powiem że tak jak kiedyś inni nie mieli wyboru w obniżkach tak teraz pójdą w ślady i stwierdzą że można zarabiać więcej.
                  Odpowiedz
    • komentarz
      Łukasz 10:00 10-09-2017
      Właśnie w ofercie brakuje tych popularnych MMS-ów pakiet może kosztować 30 zł /35 zł ale z MMS-ami ;)
      Odpowiedz
    • komentarz
      Astis 10:58 12-09-2017
      A nie ma smsów? Wow to straszne :/ :p
      Odpowiedz
  • komentarz
    emitelek 14:06 10-09-2017
    Odgrzewane kotlety! - Za miesiąc minie dwa lata od wprowadzenia usługi Rozmowy bez limitu do wszystkich; nie wydaje się wam, że czas coś z tym zrobić??? Za 25 złotych dawać tylko komórkowe? A gdzie stacjonarne??? Z czym do ludzi? Popatrzcie na konkurencję! :P http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1999468/4094911444.pdf
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 18:36 11-09-2017
      Ps. Jak nie znacie to poczytajcie :P https://a2mobile.pl/niewyczerpalne-pakiety
      Odpowiedz
  • komentarz
    manyaky 22:31 09-10-2017
    Szkoda, ze nie ciśniecie ofertą 28zł i 50GB...
    Odpowiedz

;

Inne

Zostań Innowatorem Mazowsza (0)

Marta Krajewska

8 września 2017

Zostań Innowatorem Mazowsza
0

Przedsiębiorcy i młodzi naukowcy znów mają możliwość pochwalenia się swoim innowacyjnym potencjałem. Trwa IX edycja Konkursu Innowator Mazowsza. To jeden z najbardziej prestiżowych konkursów promujących nowatorskie rozwiązania w biznesie i nauce na Mazowszu. Ideą Konkursu jest promowanie kultury kreatywności i ducha przedsiębiorczości, w szczególności w środowisku naukowym oraz wśród przedstawicieli sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Orange Polska jest partnerem tego przedsięwzięcia.

Konkurs skierowany jest do dwóch grup: mazowieckich przedsiębiorców oferujących najbardziej innowacyjne produkty lub usługi, stosujących nowoczesne rozwiązania technologiczne, organizacyjne i marketingowe. Adresowany jest także do młodych, twórczo myślących, kreatywnych naukowców, których prace doktorskie zawierają innowacyjne rozwiązania nadające się do zastosowania w praktyce gospodarczej.

Konkurs „Innowator Mazowsza” objęty jest honorowym patronatem Marszałka Województwa Mazowieckiego. O nagrody można ubiegać się w dwóch kategoriach, Młoda Innowacyjna Firma  i Innowacyjny Młody Naukowiec.

Dla najlepiej ocenionych uczestników przewidziane są następujące nagrody:
– w kategorii Młoda Innowacyjna Firma (I miejsce: 25.000 zł brutto, II miejsce: 15.000 zł brutto, III miejsce: 10.000 zł. brutto)
– w kategorii Innowacyjny Młody Naukowiec (I miejsce: 15.000 zł brutto, II miejsce: 12.500 zł brutto, III miejsce: 10.000 zł brutto.)

A także nagrody od Partnerów Konkursu: m.in. Orange Polska, Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet, Mazowiecki Inkubator Technologiczny, Startup Academy.

Termin składania wniosków upływa 25 września 2017 r. Liczy się data wpłynięcia wniosku wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami. Szczegółowe informacje na temat zasad Konkursu, regulaminu oraz wzory formularzy odpowiednich dla poszczególnych kategorii dostępne są na stronie Innowator Mazowsza.

Udostępnij: Zostań Innowatorem Mazowsza
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Plane. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej