Sieć

Przepraszam za awarię i tłumaczę o co chodzi

Wojciech Jabczyński Wojciech Jabczyński
09 września 2017
Przepraszam za awarię i tłumaczę o co chodzi

Niestety awarie były, są i będą. Trywialne, ale prawdziwe. Borykają się z nimi wszyscy operatorzy. Nie jesteśmy i nie będziemy żadnym wyjątkiem. Rozumiem Wasze słuszne niezadowolenie i jeszcze raz przepraszam. Rozumiem też duże zainteresowanie mediów. Tak to działa. Informacja musi wzbudzać emocje. Czytając jednak część relacji mówiących o "wielkiej awarii" i "utracie zasięgu" na spokojnie wyjaśniam. Mamy awarię nie całej sieci tylko usług VoLTE i WiFi Calling. Korzysta z nich odpowiednio 4 i 2 proc. naszych klientów. W tej chwili platformy są wyłączone, a dostawcy sprzętu pracują nad znalezieniem przyczyny problemów. Zdecydowaliśmy, że nie uruchomimy ich dopóki nie będzie 100 proc. pewności, że wszystko działa poprawnie. Wszyscy klienci korzystają normalnie z naszych usług, tak jak wcześniej, kiedy nie było uruchomionych VoLTE i WiFi Calling. To oznacza, że mają zasięg, działa szybka transmisja danych itp. Proszę teraz o Waszą cierpliwość i oczywiście poinformuję, kiedy ponownie włączymy platformy.

Komentarze

Pan Pikuś
Pan Pikuś 17:37 09-09-2017

Podstawowe usługi działają więc,cytując klasyka,nie róbmy z tego zagadnienia.

Odpowiedz
jh
jh 17:41 09-09-2017

„Borykają się z nimi wszyscy operatorzy. ” Tyle, że Wy najczęściej.

Odpowiedz
Darek
Darek 17:52 09-09-2017

Dzięki, że w końcu po 3 dniach jest komunikat. „Borykają się z nimi wszyscy operatorzy.” Niestety ale od około 1,5 roku to Orange jest w tym #1.

Odpowiedz
df
df 18:08 09-09-2017

„To oznacza, że mają zasięg, działa szybka transmisja danych itp.”
dla mnie brak WiFi Calling oznacza niestety brak zasięgu czyli brak możliwości odbierania i wykonywania połączeń

Odpowiedz
Tomasz
Tomasz 18:59 09-09-2017

W Waszej sieci awarie są już standardem. Awaria goni awarię. Owszem może się zdarzyć ale raz na rok lub dwa a nie co chwilę. Posiadam abonament w Orange i w T-Mobile. Porównując jakość pomiędzy sieciami, to śmiało stwierdzam że jest przepaść między Wami a T-Mobile na korzyść T-M. Płacąc i to nie małe rachunki, słowo przepraszam nic nie daje.

Odpowiedz
    pablo_ck
    pablo_ck 21:02 09-09-2017

    Orange i T-mobile jadą w pewnym stopniu na „jednej” sieci, ale……..owszem Orange ostatnio ma częściej awarie niż konkurencja, ale wydaje mi się że Orange chyba najwięcej inwestuje w sieć i za jakiś czas będzie miał najnowszą i najlepszą sieć, nawet mogę iść o zakład :p

    Odpowiedz
      njhh
      njhh 12:19 10-09-2017

      Jeśli chodzi o konfigurację sieci to Play ma najlepszą spośród wszystkich operatorów. Nie dość, że płynnie rozrzuca klientów po pasmach, a nie trzyma w najwyższej częstotliwości do zerwania sygnału tak jak w Orange to jeszcze jako jedyny operator ma przenoszenie transmisji z 3G do LTE. I jakoś Play nie ma tak wielkich awarii jak Orange. Play ma też zawsze działającą agregację, a w N! nadal są z tym problemy. Niestety Play nie ma tak dobrego zasięgu jak Orange. Prawdopodobnie problemem Orange jest LTE1800 w trybie MoCN. LTE800 i LTE2600 jest w trybie MoRAN.

      Odpowiedz
        tomi81
        tomi81 15:05 10-09-2017

        Agregacja w strefie NSN to właściwie brak agregacji – działa ona faktycznie tylko kiedy terminal jest zalogowany w paśmie 800 lub 2600 (MoRAN). Wystarczy, że terminal mamy w LTE1800 i o agregacji możemy zapomnieć. W Plusie, który też jest na wschodzie Polski na sprzęcie NSN agregacja działa bez porównania lepiej. Zgadzam się z przedmówcą, że problemem jest zapewne pasmo LTe1800 w trybie MoCN ale trzeba się było z tym liczyć podczas wybierania dostawcy. Dlaczego posiadając aktywacje w Orange i mieszkając na terenie strefy NSN mam otrzymywać towar gorszej jakości? (bo tak to wyglada patrząc na działanie sieci w strefie Huawei). Płacimy za to tak samo. Tym bardziej chwalenie się agregacja, jak to świetnie działa, jest co najmniej nie na miejscu. Panie Wojtku – kiedy to naprawicie (bo tak to trzeba określić). Nie mówiąc o zapewnieniu płynnego h/o 3G-LTE podczas aktywnej transmisji danych….(oby tu też przeszkodą nie był sprzęt NSN bo wówczas to dopiero będzie sieć dwóch prędkości…)

        Odpowiedz
huboo
huboo 19:15 09-09-2017

ja niestety nie mam zasięgu żadnej sieci koszystam wyłącznie z wificalling

Odpowiedz
mike278
mike278 21:40 09-09-2017

Taka awaria na pewno jest problemem np. dla kogoś kto siedzi właśnie za granicą i korzystał z wificaling. Dla reszty? Ja wiem, na pewno są osoby dla których jest to problem. Ciekawi mnie tylko że zawsze przy takich okazjach zjawia się sporo osób które „krzyczą” *operator-złodzieje, oszuści, kończę z Wami współpracę\umowę|abonament etc. za * wstawcie dowolnego opa: fioletowego,magentowego,pomarańczowego, zielonego (kolejność opów alfabetyczna 🙂 ) czy jakiekolwiek wirtualnego.
Tymczasem WIĘKSZOŚĆ abonentów na pewno w tym przypadku a i sporej ilości innych o awarii dowiaduje się z mediów, o ile się wogóle dowiaduje.

Odpowiedz
Tomasz
Tomasz 21:55 09-09-2017

O awarii ekstra numeru trwającej od czwartku od 12 do co najmniej 1 w piątek już ani słowa. No bo po co o tym wspominać.

Jakby co to nie mam ani VoLTE, ani WiFIcalling, a numer (i to służbowy) nie działał, SMSy (także autoryzacyjne z banku) nie dochodziły ,za to na miał przyszło przypomnienie z Orange o terminie płatności i sankcjach za brak terminowej wpłaty.

I dalej czekam na Waszą propozycje rekompensaty za brak łączności. Ale w sumie po co dbać o wieloletniego klienta sieci #1

Odpowiedz
    Wojtek Jabczyński
    Wojtek Jabczyński 12:09 10-09-2017

    To nie sieć LTE miała awarie tylko platformy usługowe ją wykorzystujące. Cały czas możesz korzystać z LTE. Pozdrawiam

    Odpowiedz
      Tomasz
      Tomasz 19:01 10-09-2017

      A co ma wspólnego LTE z czwartkową awaria Ekstra Numeru i braku możliwości wykonywania i odbierania połączeń / SMSów?

      Zresztą w moim wypadku LTE/3G też w telefonie w ostatni czwartek nie działało.

      Pozostaje otwartym pytanie czy Orange poczuwa się do kontaktu i przedstawienia jakiejś propozycji rekompensaty?

      Odpowiedz
        Wojtek Jabczyński
        Wojtek Jabczyński 08:25 11-09-2017

        Poczuwamy się jak najbardziej do awarii. Kwestie ewentualnej rekompensaty reguluje Prawo telekomunikacyjne i stanowi 1/30 kwoty abonamentu za każdy dzień braku dostępu do sieci. Pozdrawiam

        Odpowiedz
          Tomasz
          Tomasz 09:23 11-09-2017

          Na razie mając awarie ekstra numeru do którego się podobno poczuwacie dostałem taka odpowiedź:

          „Ze względu na mobilny charakter działania sieci komórkowej, prosimy o doprecyzowanie i informację o konkretnej lokalizacji, w której zaobserwowano opisane symptomy.

          Do przeprowadzenia szczegółowej analizy technicznej potrzebujemy informacji o nazwie miasta, ulicy wraz z numerem, województwie, powiecie, gminie oraz ewentualnie numerze w miejscowości (jeżeli nie ma ulic).

          Te informacje pomogą nam precyzyjnie ustalić powód zgłaszanych niedogodności.”

          A jakie to ma znaczenie, skoro nie było problemu z siecią, ale z usługami. A może pracownicy Orange nie wiedzą o awariach swojej sieci?

          Odpowiedz
Mun9o
Mun9o 09:30 10-09-2017

Ta awaria tylko mnie utwierdziła w przekonaniu że lepiej w ogóle wyłączyć LTE i korzystać z 3G. Teraz wszystko działa lepiej. Problemem w LTE jest wysoki priorytet cellek na częstotliwości 2600. Telefon trzyma się do końca tej częstotliwości, a transmisja wtedy ledwo działa. Niestety w iPhone nie mogę wyłączyć poszczególnych częstotliwości jak w Androidzie. Kiedyś ludzie wyłączali 3G. Teraz będą wyłączali LTE. To smutne że inwestujecie tyle kasy w LTE, a działa ono tak słabo i najlepiej dla klienta je wyłączyć.

Odpowiedz
Łukasz
Łukasz 09:31 10-09-2017

Nie chce być złośliwy ale sami nazwaliście się SIEĆ NUMER 1 pod kontem właśnie częstych awarii jakimi borykacie się od jakiegoś czasu…Wiemy że awarię zawszę będą i tego nie unikniemy.Po „coś” każda firma ma swój dział techniczny po „coś” to utworzyliście ten dział.

Odpowiedz
Gerard
Gerard 10:41 10-09-2017

4 dzień awarii. Sieć #1 w awariach i ich długości.

Odpowiedz
M.
M. 11:11 10-09-2017

Wczoraj wisiałem na słuchawce z BOK kazali włączać,wyłączać,wyjmować kartę i nic.Z przepływem informacji tez macie awarie,tylko faktury dochodzą reguralnie.Dziwny temat gdyż na Sony wifi calling działa a na IP 7 bylo i się nagle zmyło.Podstawowe usługi,owszem może i działają ale w obrębie wielkich miast a i tam czasem są problemy.Wystarczy oddalić się lekko od stolicy i już podstawowych usług brak,średniowiecze

Odpowiedz
    Wojtek Jabczyński
    Wojtek Jabczyński 12:03 10-09-2017

    M. „średniowiecze” w Orange wygląda tak: W przypadku sieci 3G zasięg odpowiednio 95,7% powierzchni i 99,6% polulacji – dane na koniec czerwca 2017 roku. Sieć 4G LTE pokrywa 97,6% powierzchni oraz 99,8% populacji – dane na lipiec 2017. Pozdrawiam

    Odpowiedz
      huboo
      huboo 15:19 10-09-2017

      na zewnątrz i na dachach budynków

      Odpowiedz
        nn
        nn 19:16 10-09-2017

        Chyba tak. Mieszkam na zachodzie Wrocławia i u mnie na osiedlu sygnał Orange jest tylko na zewnątrz. W mieszkaniu można używać telefonu tylko dzięki wifi calling (które od kilku dni nie działa).
        Szkoda też że smsy nie działają w usłudze wifi calling (jak u konkurencji) – w przypadku całkowitego braku zasięgu (jak u mnie) aby odebrać SMSa autoryzacyjnego z banku trzeba wyjść na balkon 🙂

        Odpowiedz
          huboo
          huboo 22:58 10-09-2017

          ja mieszkam koło Wrocławia w gminie Długołęka i mam to samo zasięg w domu w jednym oknie ale porozmawiać się nie da, jeśli chodzi o autoryzacje z banków to dramat, to co inni robią chwilę mi ostatnio zajęło pół godziny.

          Odpowiedz
      MAURYCY
      MAURYCY 19:36 10-09-2017

      Mieszkając w Katowicach, na dużym osiedlu blisko centrum, zaliczam się do tych nieszczęsnych smutnych 0,2% populacji bez zasięgu LTE ??

      Odpowiedz
      lerwenos
      lerwenos 22:11 11-09-2017

      Panie Wojtku, mam przez to rozumieć, że LTE ma większy zasięg niż 3G?

      Odpowiedz
Kajka
Kajka 20:07 10-09-2017

Ta awaria z Ekstra Numerem była koszmarem! od czwartku do piątku nie działał mi główny nr oraz Ekstra nr, nie było zasięgu w ogóle! to jest porażka dla Was, że przez cały dzień ludzie byli bez kontaktu. Powinniście z automatu dla każdego dać rekompensatę ( darmowe minuty, smsy, itp.)

Odpowiedz
    Tomasz
    Tomasz 09:39 11-09-2017

    Powinni, ale przecież po co się troszczyć o klientów.
    W końcu nawet na oficjalnej stronie nie było żadnych informacji o awarii. Już miałem jechać z telefonem do serwisu, bo na innych numerach Orange działał.

    Odpowiedz
Kajka
Kajka 21:37 10-09-2017

Mój orange 4.0 bardzo nie spełniała oczekiwań, choć powoli dopracowujecie apkę, dlatego proszę też aby w aplikacji wyświetlana była ważność pakietów prepaid. Mam np. nielimitowane rozmowy i chce wiedzieć do kiedy je mam, a tego nie da rady sprawdzić.

Odpowiedz
Donat
Donat 07:34 11-09-2017

5 dzień awarii usług Orange. Sieć #1

Odpowiedz
Martek
Martek 08:50 11-09-2017

Czy ktoś już zgłaszał, że blog na Chrome rozjeżdża się i coś nie teges…. http://i.imgur.com/YwZEnKn.jpg

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 13:07 11-09-2017

    To nie kwestia przeglądarki, tylko szybkości ładowania strony. Niestety czasem nie domaga. W środę wprowadzamy zmiany, które mają to poprawić. Czy to wystarczy – zobaczymy.

    Odpowiedz
/˚ㄥ˚/
/˚ㄥ˚/ 11:45 11-09-2017

Co z Kumulacja Doładowań sms nr 80400 , od ponad tygodnianie można dopasować w ten sposob, reklamacja złożona 6 września przez Moj Orange i cisza

Odpowiedz
Andrew
Andrew 22:51 11-09-2017

Długo sprawdzałem z której oferty telekomów korzystać nadal. Po testach zdecydowałem się na kompromis. Wybrałem nieco gorszy zasięg Orange na rzecz usługi Wifi Calling. Połowę miesiąca przebywam w miejscu gdzie jest bardzo słaby zasięg jakiejkolwiek sieci komórkowej, natomiast mam dostęp do internetu. Usługa Wifi Calling jest więc idealna dla moich potrzeb. Ponieważ od lat pracuję w marketingu nauczony doświadczeniem „nie ufaj słowom lecz sprawdź faktycznie”, przetestowałem usługę Wifi calling kupując kartę pre paid i uruchamiając usługę na poczciwym Samsung Galaxy Note 3. Wszystko idealnie funkcjonowało w pierwszym weekendzie września. Więc internetowo przeniosłem swoją główną kartę do Orange. W piątek 8 września otrzymałem smsa z info o pozytywnej aktywacji mojej karty sim w sieci Orange. Rano szybko przełożyłem karty i wybrałem się do pracy. Niestety nie udało mi się zalogować do usługi Wifi Calling. Kilka prób przekładania kart pomiędzy telefonami, reinstalacji aplikacji Wifi Calling resetowania ustawień, zmieniania sieci Wifi o ilości wypowiedzianych niecenzuralnych słów nie będę się rozpisywał. Walkę kontynuowałem w sobotę oraz niedzielę. Dopiero przeszukałem Wujka Góogle który poinformował głosami internautów o awarii sieci. Kontakt z biurem Orange – owszem szybki ale krótkie info że awaria będzie usunięta do końaca dnia (niedzieli). Poniedziałkowy poranek znów bezskuteczna walka z kartą telefonami i aplikacją. Popołudniu kolejny telefon do biura Orange i info zwrotne że awaria zostanie usunięta do końca dnia. „Do jasnych kominów” !!! Awaria nie zlikwidowana przez 4 dni !!! To chyba jakaś celowa działalność bo doprawdy dziwna !!!

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 11:03 12-09-2017

    Wojtek w biegu, więc odpowiem. Niektórzy klienci już w ramach testów korzystają z usługi. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z z planem będziemy ją udostępniać kolejnym, by wszyscy mogli znów korzystać z usługi. Zwróć także proszę uwagę, że WiFi Calling wprowadziliśmy w lutym i od tamtej pory usługa funkcjonowała bez zarzutu. Wprowadziliśmy także aplikację, która pozwala korzystać z niej także bez urządzenia wspierającego ją natywnie. Dlatego proszę o cierpliwość.

    Odpowiedz
    Andrew
    Andrew 12:13 12-09-2017

    W dniu dzisiejszym na starej karcie SIM usługa działa. Natomiast na karcie SIM głównego numeru który użytkuję usługa wciąż nie działa. Zgłosiłem awarię ale dalej usługa na której naprawdę mi zależy i dzięki której zdecydowałem się na korzystanie z usług Orange NIE DZIAŁA !!! Proszę o interwencję !!!

    Odpowiedz
      Andrew
      Andrew 09:16 13-09-2017

      Wczoraj w godzinach późno wieczornych udało mi się zalogować do aplikacji Wifi Calling. Dziękuję za usunięcie usterki.
      Niniejszym potwierdzam działanie usługi poprzez aplikację Wifi Calling na urządzeniach:
      – Samsung Galaxy Note 3 – SM-N9005
      – Samsung Galaxy Note 4 – SM-N910C
      Pozdrawiam dział techniczny Orange.

      Odpowiedz
Krzysiek
Krzysiek 18:13 12-09-2017

Jakieś info ile to jeszcze może potrwać? Trzecia doba bez onterneu i tv. Legnica woj. Dolnośląskie.

Odpowiedz
edek
edek 21:17 12-09-2017

To prawda awarie się zdarzają ale podejście orange i załatwienie sprawy jak zawsze wstyd !!!

Odpowiedz
Darku
Darku 22:49 12-09-2017

5 dzień awarii VoLTE. Jutro nadal będzie awaria i brak usługi? Ludzie! Klienci w umowach powinni mieć SLA i zwrot kosztów abonamentu.

Odpowiedz
Janeczka
Janeczka 09:02 13-09-2017

Dzień dobry! 6 dzień awarii Orange. Sieć #1……..

Odpowiedz
    huboo
    huboo 12:06 13-09-2017

    u mnie od wczoraj działa VOLTE i VOWIFI na galaxy S7 i S5, dział techniczny bardzo szybko rozpatrzyl moją reklamację w 12h
    Pozdrawiam

    Odpowiedz
      Anonim1
      Anonim1 12:52 13-09-2017

      WiFi calling działa, ale VoLTE już nie.

      Odpowiedz
j
j 18:34 13-09-2017

A kiedy w końcu pojawi się jakiś klasyczny telefon z VoLTE? Za granicą się już takie pojawiają. Sam był wziął i w końcu wymienił rodzicom te telefony 2G only z beznadziejną jakością rozmowy.

Odpowiedz
Liczydło
Liczydło 06:41 14-09-2017

Tu już tydzień czyli 7 dni od kiedy Orange ma awarie VoLTE. Faktycznie sieć #1. Tylko nie piszcie proszę, że wszystkie sieci mają awarie.

Odpowiedz
Awaria
Awaria 09:39 15-09-2017

8 dzień awarii VoLTE. Sieć #1

Odpowiedz
    kjh
    kjh 11:41 17-09-2017

    Już 10-ty dzień awarii.

    Odpowiedz
Gudzo
Gudzo 10:09 18-09-2017

Dziś we Wrocławiu na krakowskiej brak LTE

Odpowiedz
lb
lb 12:03 18-09-2017

U mnie Volte również nie działa. Kiedy planujecie przywrócić działanie Volte?

Odpowiedz
yo
yo 23:36 22-09-2017

I co tam słychać w sprawie VoLTE? Wiem, że jestem w 2% abonentów, ale ja słyszę wyraźną różnicę w jakości rozmów od kiedy nie ma VoLTE…

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 18:14 23-09-2017

    Pracujemy nad rozwiązaniem. Sprawa okazała się być bardzo skomplikowana, więc niestety i prace nad rozwiązaniem trwają długo. Niestety nie jestem w stanie powiedzieć kiedy usługa zacznie w pełni działać. Ale proszę uwierzyć – nam też bardzo na tym zależy.

    Odpowiedz
      yo
      yo 21:57 26-09-2017

      Będzie to VoLTE znowu w Orange czy mam zmieniać operatora? W tej chwili okazuje się, że bez VoLTE ta sieć jest mierna – tam, gdzie mam dobry zasięg LTE często jest słaby zasięg 3G i teraz rozmowy są słabej jakości i często zrywane, następuje przełączenie nawet do 2G i utrata HD Voice podczas rozmowy… No, nie najlepiej to świadczy o „sieci #1”, więc albo zmieńcie hasło reklamowe albo zacznijcie działać…

      Odpowiedz
xWojciechX
xWojciechX 17:48 24-09-2017

czemu na galaxy s7 nie działa wifi calling mam właczone w ustawieniach a nie chce zadziałac

Odpowiedz
Tomasz
Tomasz 20:46 05-10-2017

A kiedy przeprosiny i wytłumaczenie za ostatni wtorek na Opolszczyźnie? A najlepsze kuriozum, to połączenie przez aplikację mój orange. Kpina. Już powoli mam tego dość. Po kilkunastu latach z pomarańczą chyba czas przesiąść się z familią na usługi innego operatora. Oszacowane przeze mnie straty spowodowane brakiem zasięgu i permanentnego braku danych mobilnych z wtorku, to… kilkanaście tyś. PLN.

Odpowiedz
j
j 11:51 02-11-2017

Hehehe jeszcze 7 dni i będą bite 2 miesiące bez VoLTE. Sieć #1.

Odpowiedz
    Piotr
    Piotr 19:35 10-11-2017

    nadal nie dziala VoLTE w Orange?

    Odpowiedz

Rozrywka

Dwie nowe kampanie Orange

Stella Widomska Stella Widomska
08 września 2017
Dwie nowe kampanie Orange

Dziś wystartowały dwie nowe kampanie reklamowe. Pierwsza z nich to mój ulubiony Robert Górski, w kolejnej odsłonie Orange na kartę. Nie ma kiosku, ale nadal jest zabawnie. Zobaczcie kto mu tym razem towarzyszy. Podpowiem, że będzie Zosia, Litwa i dusza romantyka. Resztę sprawdźcie sami. Dodam garść informacji praktycznych: za kreację spotu odpowiada Agencja Publicis, produkcję – Studio Tyrka, postprodukcję – Orka, a spot wyreżyserował Michał Gazda (reżyser m.in. serialu Wataha, Druga Szansa czy Belle Epoque). Media kupił dom mediowy Initiative Media.

 

Druga nowa kampania to Orange LOVE dla Firm, a w niej wesoła scenka z udziałem znanych Wam z wcześniejszych kampanii dwóch kucharzy. Za kreację tego spotu odpowiada Agencja Havas. Produkcją zajęło się M5, postprodukcją Miło, a materiał wyreżyserował Maciej Kowalczuk. Media kupił dom mediowy Initiative Media.

 

Komentarze


Inne

Zostań Innowatorem Mazowsza

Marta Krajewska Marta Krajewska
08 września 2017
Zostań Innowatorem Mazowsza

Przedsiębiorcy i młodzi naukowcy znów mają możliwość pochwalenia się swoim innowacyjnym potencjałem. Trwa IX edycja Konkursu Innowator Mazowsza. To jeden z najbardziej prestiżowych konkursów promujących nowatorskie rozwiązania w biznesie i nauce na Mazowszu. Ideą Konkursu jest promowanie kultury kreatywności i ducha przedsiębiorczości, w szczególności w środowisku naukowym oraz wśród przedstawicieli sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Orange Polska jest partnerem tego przedsięwzięcia.

Konkurs skierowany jest do dwóch grup: mazowieckich przedsiębiorców oferujących najbardziej innowacyjne produkty lub usługi, stosujących nowoczesne rozwiązania technologiczne, organizacyjne i marketingowe. Adresowany jest także do młodych, twórczo myślących, kreatywnych naukowców, których prace doktorskie zawierają innowacyjne rozwiązania nadające się do zastosowania w praktyce gospodarczej.

Konkurs „Innowator Mazowsza” objęty jest honorowym patronatem Marszałka Województwa Mazowieckiego. O nagrody można ubiegać się w dwóch kategoriach, Młoda Innowacyjna Firma  i Innowacyjny Młody Naukowiec.

Dla najlepiej ocenionych uczestników przewidziane są następujące nagrody:

- w kategorii Młoda Innowacyjna Firma (I miejsce: 25.000 zł brutto, II miejsce: 15.000 zł brutto, III miejsce: 10.000 zł. brutto)

- w kategorii Innowacyjny Młody Naukowiec (I miejsce: 15.000 zł brutto, II miejsce: 12.500 zł brutto, III miejsce: 10.000 zł brutto.)

A także nagrody od Partnerów Konkursu: m.in. Orange Polska, Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet, Mazowiecki Inkubator Technologiczny, Startup Academy.

Termin składania wniosków upływa 25 września 2017 r. Liczy się data wpłynięcia wniosku wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami. Szczegółowe informacje na temat zasad Konkursu, regulaminu oraz wzory formularzy odpowiednich dla poszczególnych kategorii dostępne są na stronie Innowator Mazowsza.

Scroll to Top