
Niestety awarie były, są i będą. Trywialne, ale prawdziwe. Borykają się z nimi wszyscy operatorzy. Nie jesteśmy i nie będziemy żadnym wyjątkiem. Rozumiem Wasze słuszne niezadowolenie i jeszcze raz przepraszam. Rozumiem też duże zainteresowanie mediów. Tak to działa. Informacja musi wzbudzać emocje. Czytając jednak część relacji mówiących o „wielkiej awarii” i „utracie zasięgu” na spokojnie wyjaśniam. Mamy awarię nie całej sieci tylko usług VoLTE i WiFi Calling. Korzysta z nich odpowiednio 4 i 2 proc. naszych klientów. W tej chwili platformy są wyłączone, a dostawcy sprzętu pracują nad znalezieniem przyczyny problemów. Zdecydowaliśmy, że nie uruchomimy ich dopóki nie będzie 100 proc. pewności, że wszystko działa poprawnie. Wszyscy klienci korzystają normalnie z naszych usług, tak jak wcześniej, kiedy nie było uruchomionych VoLTE i WiFi Calling. To oznacza, że mają zasięg, działa szybka transmisja danych itp. Proszę teraz o Waszą cierpliwość i oczywiście poinformuję, kiedy ponownie włączymy platformy.
Komentarze
-
Podstawowe usługi działają więc,cytując klasyka,nie róbmy z tego zagadnienia.
-
"Borykają się z nimi wszyscy operatorzy. " Tyle, że Wy najczęściej.
-
Dzięki, że w końcu po 3 dniach jest komunikat. "Borykają się z nimi wszyscy operatorzy." Niestety ale od około 1,5 roku to Orange jest w tym #1.
-
"To oznacza, że mają zasięg, działa szybka transmisja danych itp." dla mnie brak WiFi Calling oznacza niestety brak zasięgu czyli brak możliwości odbierania i wykonywania połączeń
-
W Waszej sieci awarie są już standardem. Awaria goni awarię. Owszem może się zdarzyć ale raz na rok lub dwa a nie co chwilę. Posiadam abonament w Orange i w T-Mobile. Porównując jakość pomiędzy sieciami, to śmiało stwierdzam że jest przepaść między Wami a T-Mobile na korzyść T-M. Płacąc i to nie małe rachunki, słowo przepraszam nic nie daje.
-
Orange i T-mobile jadą w pewnym stopniu na "jednej" sieci, ale........owszem Orange ostatnio ma częściej awarie niż konkurencja, ale wydaje mi się że Orange chyba najwięcej inwestuje w sieć i za jakiś czas będzie miał najnowszą i najlepszą sieć, nawet mogę iść o zakład :p
-
Jeśli chodzi o konfigurację sieci to Play ma najlepszą spośród wszystkich operatorów. Nie dość, że płynnie rozrzuca klientów po pasmach, a nie trzyma w najwyższej częstotliwości do zerwania sygnału tak jak w Orange to jeszcze jako jedyny operator ma przenoszenie transmisji z 3G do LTE. I jakoś Play nie ma tak wielkich awarii jak Orange. Play ma też zawsze działającą agregację, a w N! nadal są z tym problemy. Niestety Play nie ma tak dobrego zasięgu jak Orange. Prawdopodobnie problemem Orange jest LTE1800 w trybie MoCN. LTE800 i LTE2600 jest w trybie MoRAN.
-
Agregacja w strefie NSN to właściwie brak agregacji - działa ona faktycznie tylko kiedy terminal jest zalogowany w paśmie 800 lub 2600 (MoRAN). Wystarczy, że terminal mamy w LTE1800 i o agregacji możemy zapomnieć. W Plusie, który też jest na wschodzie Polski na sprzęcie NSN agregacja działa bez porównania lepiej. Zgadzam się z przedmówcą, że problemem jest zapewne pasmo LTe1800 w trybie MoCN ale trzeba się było z tym liczyć podczas wybierania dostawcy. Dlaczego posiadając aktywacje w Orange i mieszkając na terenie strefy NSN mam otrzymywać towar gorszej jakości? (bo tak to wyglada patrząc na działanie sieci w strefie Huawei). Płacimy za to tak samo. Tym bardziej chwalenie się agregacja, jak to świetnie działa, jest co najmniej nie na miejscu. Panie Wojtku - kiedy to naprawicie (bo tak to trzeba określić). Nie mówiąc o zapewnieniu płynnego h/o 3G-LTE podczas aktywnej transmisji danych....(oby tu też przeszkodą nie był sprzęt NSN bo wówczas to dopiero będzie sieć dwóch prędkości...)
-
-
-
-
ja niestety nie mam zasięgu żadnej sieci koszystam wyłącznie z wificalling
-
Taka awaria na pewno jest problemem np. dla kogoś kto siedzi właśnie za granicą i korzystał z wificaling. Dla reszty? Ja wiem, na pewno są osoby dla których jest to problem. Ciekawi mnie tylko że zawsze przy takich okazjach zjawia się sporo osób które "krzyczą" *operator-złodzieje, oszuści, kończę z Wami współpracę\umowę|abonament etc. za * wstawcie dowolnego opa: fioletowego,magentowego,pomarańczowego, zielonego (kolejność opów alfabetyczna :) ) czy jakiekolwiek wirtualnego. Tymczasem WIĘKSZOŚĆ abonentów na pewno w tym przypadku a i sporej ilości innych o awarii dowiaduje się z mediów, o ile się wogóle dowiaduje.
-
O awarii ekstra numeru trwającej od czwartku od 12 do co najmniej 1 w piątek już ani słowa. No bo po co o tym wspominać. Jakby co to nie mam ani VoLTE, ani WiFIcalling, a numer (i to służbowy) nie działał, SMSy (także autoryzacyjne z banku) nie dochodziły ,za to na miał przyszło przypomnienie z Orange o terminie płatności i sankcjach za brak terminowej wpłaty. I dalej czekam na Waszą propozycje rekompensaty za brak łączności. Ale w sumie po co dbać o wieloletniego klienta sieci #1
-
To nie sieć LTE miała awarie tylko platformy usługowe ją wykorzystujące. Cały czas możesz korzystać z LTE. Pozdrawiam
-
A co ma wspólnego LTE z czwartkową awaria Ekstra Numeru i braku możliwości wykonywania i odbierania połączeń / SMSów? Zresztą w moim wypadku LTE/3G też w telefonie w ostatni czwartek nie działało. Pozostaje otwartym pytanie czy Orange poczuwa się do kontaktu i przedstawienia jakiejś propozycji rekompensaty?
-
Poczuwamy się jak najbardziej do awarii. Kwestie ewentualnej rekompensaty reguluje Prawo telekomunikacyjne i stanowi 1/30 kwoty abonamentu za każdy dzień braku dostępu do sieci. Pozdrawiam
-
Na razie mając awarie ekstra numeru do którego się podobno poczuwacie dostałem taka odpowiedź: "Ze względu na mobilny charakter działania sieci komórkowej, prosimy o doprecyzowanie i informację o konkretnej lokalizacji, w której zaobserwowano opisane symptomy. Do przeprowadzenia szczegółowej analizy technicznej potrzebujemy informacji o nazwie miasta, ulicy wraz z numerem, województwie, powiecie, gminie oraz ewentualnie numerze w miejscowości (jeżeli nie ma ulic). Te informacje pomogą nam precyzyjnie ustalić powód zgłaszanych niedogodności." A jakie to ma znaczenie, skoro nie było problemu z siecią, ale z usługami. A może pracownicy Orange nie wiedzą o awariach swojej sieci?
-
-
-
-
-
Ta awaria tylko mnie utwierdziła w przekonaniu że lepiej w ogóle wyłączyć LTE i korzystać z 3G. Teraz wszystko działa lepiej. Problemem w LTE jest wysoki priorytet cellek na częstotliwości 2600. Telefon trzyma się do końca tej częstotliwości, a transmisja wtedy ledwo działa. Niestety w iPhone nie mogę wyłączyć poszczególnych częstotliwości jak w Androidzie. Kiedyś ludzie wyłączali 3G. Teraz będą wyłączali LTE. To smutne że inwestujecie tyle kasy w LTE, a działa ono tak słabo i najlepiej dla klienta je wyłączyć.
-
Nie chce być złośliwy ale sami nazwaliście się SIEĆ NUMER 1 pod kontem właśnie częstych awarii jakimi borykacie się od jakiegoś czasu...Wiemy że awarię zawszę będą i tego nie unikniemy.Po "coś" każda firma ma swój dział techniczny po "coś" to utworzyliście ten dział.
-
4 dzień awarii. Sieć #1 w awariach i ich długości.
-
Wczoraj wisiałem na słuchawce z BOK kazali włączać,wyłączać,wyjmować kartę i nic.Z przepływem informacji tez macie awarie,tylko faktury dochodzą reguralnie.Dziwny temat gdyż na Sony wifi calling działa a na IP 7 bylo i się nagle zmyło.Podstawowe usługi,owszem może i działają ale w obrębie wielkich miast a i tam czasem są problemy.Wystarczy oddalić się lekko od stolicy i już podstawowych usług brak,średniowiecze
-
M. "średniowiecze" w Orange wygląda tak: W przypadku sieci 3G zasięg odpowiednio 95,7% powierzchni i 99,6% polulacji - dane na koniec czerwca 2017 roku. Sieć 4G LTE pokrywa 97,6% powierzchni oraz 99,8% populacji - dane na lipiec 2017. Pozdrawiam
-
na zewnątrz i na dachach budynków
-
Chyba tak. Mieszkam na zachodzie Wrocławia i u mnie na osiedlu sygnał Orange jest tylko na zewnątrz. W mieszkaniu można używać telefonu tylko dzięki wifi calling (które od kilku dni nie działa). Szkoda też że smsy nie działają w usłudze wifi calling (jak u konkurencji) - w przypadku całkowitego braku zasięgu (jak u mnie) aby odebrać SMSa autoryzacyjnego z banku trzeba wyjść na balkon :)
-
ja mieszkam koło Wrocławia w gminie Długołęka i mam to samo zasięg w domu w jednym oknie ale porozmawiać się nie da, jeśli chodzi o autoryzacje z banków to dramat, to co inni robią chwilę mi ostatnio zajęło pół godziny.
-
-
-
Mieszkając w Katowicach, na dużym osiedlu blisko centrum, zaliczam się do tych nieszczęsnych smutnych 0,2% populacji bez zasięgu LTE ??
-
Panie Wojtku, mam przez to rozumieć, że LTE ma większy zasięg niż 3G?
-
-
-
Ta awaria z Ekstra Numerem była koszmarem! od czwartku do piątku nie działał mi główny nr oraz Ekstra nr, nie było zasięgu w ogóle! to jest porażka dla Was, że przez cały dzień ludzie byli bez kontaktu. Powinniście z automatu dla każdego dać rekompensatę ( darmowe minuty, smsy, itp.)
-
Powinni, ale przecież po co się troszczyć o klientów. W końcu nawet na oficjalnej stronie nie było żadnych informacji o awarii. Już miałem jechać z telefonem do serwisu, bo na innych numerach Orange działał.
-
-
Mój orange 4.0 bardzo nie spełniała oczekiwań, choć powoli dopracowujecie apkę, dlatego proszę też aby w aplikacji wyświetlana była ważność pakietów prepaid. Mam np. nielimitowane rozmowy i chce wiedzieć do kiedy je mam, a tego nie da rady sprawdzić.
-
5 dzień awarii usług Orange. Sieć #1
-
Czy ktoś już zgłaszał, że blog na Chrome rozjeżdża się i coś nie teges.... http://i.imgur.com/YwZEnKn.jpg
-
To nie kwestia przeglądarki, tylko szybkości ładowania strony. Niestety czasem nie domaga. W środę wprowadzamy zmiany, które mają to poprawić. Czy to wystarczy - zobaczymy.
-
-
Co z Kumulacja Doładowań sms nr 80400 , od ponad tygodnianie można dopasować w ten sposob, reklamacja złożona 6 września przez Moj Orange i cisza
-
Długo sprawdzałem z której oferty telekomów korzystać nadal. Po testach zdecydowałem się na kompromis. Wybrałem nieco gorszy zasięg Orange na rzecz usługi Wifi Calling. Połowę miesiąca przebywam w miejscu gdzie jest bardzo słaby zasięg jakiejkolwiek sieci komórkowej, natomiast mam dostęp do internetu. Usługa Wifi Calling jest więc idealna dla moich potrzeb. Ponieważ od lat pracuję w marketingu nauczony doświadczeniem "nie ufaj słowom lecz sprawdź faktycznie", przetestowałem usługę Wifi calling kupując kartę pre paid i uruchamiając usługę na poczciwym Samsung Galaxy Note 3. Wszystko idealnie funkcjonowało w pierwszym weekendzie września. Więc internetowo przeniosłem swoją główną kartę do Orange. W piątek 8 września otrzymałem smsa z info o pozytywnej aktywacji mojej karty sim w sieci Orange. Rano szybko przełożyłem karty i wybrałem się do pracy. Niestety nie udało mi się zalogować do usługi Wifi Calling. Kilka prób przekładania kart pomiędzy telefonami, reinstalacji aplikacji Wifi Calling resetowania ustawień, zmieniania sieci Wifi o ilości wypowiedzianych niecenzuralnych słów nie będę się rozpisywał. Walkę kontynuowałem w sobotę oraz niedzielę. Dopiero przeszukałem Wujka Góogle który poinformował głosami internautów o awarii sieci. Kontakt z biurem Orange - owszem szybki ale krótkie info że awaria będzie usunięta do końaca dnia (niedzieli). Poniedziałkowy poranek znów bezskuteczna walka z kartą telefonami i aplikacją. Popołudniu kolejny telefon do biura Orange i info zwrotne że awaria zostanie usunięta do końca dnia. "Do jasnych kominów" !!! Awaria nie zlikwidowana przez 4 dni !!! To chyba jakaś celowa działalność bo doprawdy dziwna !!!
-
Wojtek w biegu, więc odpowiem. Niektórzy klienci już w ramach testów korzystają z usługi. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z z planem będziemy ją udostępniać kolejnym, by wszyscy mogli znów korzystać z usługi. Zwróć także proszę uwagę, że WiFi Calling wprowadziliśmy w lutym i od tamtej pory usługa funkcjonowała bez zarzutu. Wprowadziliśmy także aplikację, która pozwala korzystać z niej także bez urządzenia wspierającego ją natywnie. Dlatego proszę o cierpliwość.
-
W dniu dzisiejszym na starej karcie SIM usługa działa. Natomiast na karcie SIM głównego numeru który użytkuję usługa wciąż nie działa. Zgłosiłem awarię ale dalej usługa na której naprawdę mi zależy i dzięki której zdecydowałem się na korzystanie z usług Orange NIE DZIAŁA !!! Proszę o interwencję !!!
-
Wczoraj w godzinach późno wieczornych udało mi się zalogować do aplikacji Wifi Calling. Dziękuję za usunięcie usterki. Niniejszym potwierdzam działanie usługi poprzez aplikację Wifi Calling na urządzeniach: - Samsung Galaxy Note 3 - SM-N9005 - Samsung Galaxy Note 4 - SM-N910C Pozdrawiam dział techniczny Orange.
-
-
-
Jakieś info ile to jeszcze może potrwać? Trzecia doba bez onterneu i tv. Legnica woj. Dolnośląskie.
-
To prawda awarie się zdarzają ale podejście orange i załatwienie sprawy jak zawsze wstyd !!!
-
5 dzień awarii VoLTE. Jutro nadal będzie awaria i brak usługi? Ludzie! Klienci w umowach powinni mieć SLA i zwrot kosztów abonamentu.
-
Dzień dobry! 6 dzień awarii Orange. Sieć #1........
-
u mnie od wczoraj działa VOLTE i VOWIFI na galaxy S7 i S5, dział techniczny bardzo szybko rozpatrzyl moją reklamację w 12h Pozdrawiam
-
WiFi calling działa, ale VoLTE już nie.
-
-
-
A kiedy w końcu pojawi się jakiś klasyczny telefon z VoLTE? Za granicą się już takie pojawiają. Sam był wziął i w końcu wymienił rodzicom te telefony 2G only z beznadziejną jakością rozmowy.
-
Tu już tydzień czyli 7 dni od kiedy Orange ma awarie VoLTE. Faktycznie sieć #1. Tylko nie piszcie proszę, że wszystkie sieci mają awarie.
-
8 dzień awarii VoLTE. Sieć #1
-
Już 10-ty dzień awarii.
-
-
Dziś we Wrocławiu na krakowskiej brak LTE
-
U mnie Volte również nie działa. Kiedy planujecie przywrócić działanie Volte?
-
I co tam słychać w sprawie VoLTE? Wiem, że jestem w 2% abonentów, ale ja słyszę wyraźną różnicę w jakości rozmów od kiedy nie ma VoLTE...
-
Pracujemy nad rozwiązaniem. Sprawa okazała się być bardzo skomplikowana, więc niestety i prace nad rozwiązaniem trwają długo. Niestety nie jestem w stanie powiedzieć kiedy usługa zacznie w pełni działać. Ale proszę uwierzyć - nam też bardzo na tym zależy.
-
Będzie to VoLTE znowu w Orange czy mam zmieniać operatora? W tej chwili okazuje się, że bez VoLTE ta sieć jest mierna - tam, gdzie mam dobry zasięg LTE często jest słaby zasięg 3G i teraz rozmowy są słabej jakości i często zrywane, następuje przełączenie nawet do 2G i utrata HD Voice podczas rozmowy... No, nie najlepiej to świadczy o "sieci #1", więc albo zmieńcie hasło reklamowe albo zacznijcie działać...
-
-
-
czemu na galaxy s7 nie działa wifi calling mam właczone w ustawieniach a nie chce zadziałac
-
A kiedy przeprosiny i wytłumaczenie za ostatni wtorek na Opolszczyźnie? A najlepsze kuriozum, to połączenie przez aplikację mój orange. Kpina. Już powoli mam tego dość. Po kilkunastu latach z pomarańczą chyba czas przesiąść się z familią na usługi innego operatora. Oszacowane przeze mnie straty spowodowane brakiem zasięgu i permanentnego braku danych mobilnych z wtorku, to... kilkanaście tyś. PLN.
-
Hehehe jeszcze 7 dni i będą bite 2 miesiące bez VoLTE. Sieć #1.
-
nadal nie dziala VoLTE w Orange?
-