Odpowiedzialny biznes

Rekordy XVIII WOŚP

Monika Kulik Monika Kulik
11 stycznia 2010
Rekordy XVIII WOŚP

Prognozy ekonomiczne złe - stagnacja i pogodowe złe – śnieżyce, unieruchomione pociągi i komunikacja miejska, ale nic nie zatrzymało wczorajszego XVIII Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jurek tak, jak obiecywaliśmy we wpisie z 8 stycznia, kibicowaliśmy i staraliśmy się pomóc.

Chyba się udało ;). Mamy kolejny rekord – o północy na liczniku WOŚP było już 36 mln złotych. Rekordowo zlicytowano też nasze złote karty telefoniczne – tę z numerem 1 wylicytowano za 225 tys. zł (kliknijcie na link i zobaczcie jakie emocje towarzyszyły aukcji), czyli prawie czterokrotonie więcej niż za jedynkę w ubiegłym roku. W sumie z licytacji złotych kart wyszła kwota 856 338 zł (dla porównania w ubiegłym roku prawie 400 tys.).  Klienci Orange wysłali 227 039 SMSów, na łączną kwotę 1 135 195 zł., a na linię charytatywną tp zadzwoniło ponad 8 977 osób, co przekłada się na kwotę ponad 36 tys. zł. W sumie mamy więc dzięki naszym klientom i aukcji kart blisko 2 mln złotych. Dziękujemy.

Kolejne 2 mln zł Fundacja WOŚP zebrała dzięki aukcjom internetowym, a jeszcze trzeba zliczyć wszystkie puszki. Jak zwykle przemierzając warszawskie ulice kilkadziesiąt razy natknęłam się na wolontariuszy z puszkami, a jedyną ochroną przed ich siłą przekonywania było naklejone już czerwone serduszko. Nic dziwnego, w tym roku w organizację zbiórki zaangażowało się 120 tys. wolontariuszy.

Mamy ponad 36 milionów na oddziały onkologiczne - w poniedziałkowy zimowy poranek to naprawdę gorąca wiadomość;)


Sieć

Konkretniej o przenoszeniu numerów

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
09 stycznia 2010
Konkretniej o przenoszeniu numerów

Wczoraj Bartek Dobrzyński z Playa pochwalił się, że w ubiegłym roku do jego firmy klienci przenieśli najwięcej numerów. Podał, że było to 54 proc. wszystkich, czyli 218 tys. Myślę, że równie ciekawe będzie poznanie jakim saldem przyjścia/odejścia wykazali się najwięksi operatorzy w 2009 roku. Pokazuje to najlepiej, jak poradzili sobie w nowej rzeczywistości. Według naszych danych saldo w zaokrągleniu do tysiąca wygląda następująco: Play + 213 tys; Orange - 38 tys; Plus - 76 tys; Era - 101 tys. Jeśli chodzi o przeniesienie numeru klienci najczęściej wybierali: Play (220 tys); Orange (80 tys); Plus (62 tys); Era (47 tys) i mBank (3 tys). Wynika z tego, że z W3 najlepiej udało się nam przekonać klientów do swojej oferty. Co więcej, kiedy weźmiemy pod uwagę tylko najbardziej pożądany rynek klientów biznesowych to możemy pochwalić się tym, że aż 1/3 więcej firm zdecydowała się przenieść numer do Orange niż od nas odeszła. Na koniec mała refleksja. Patrząc na nakłady finansowe na kampanię marketingową, wynajęcie do boju Andrzeja Sołtysika i pracę włożoną w popularyzację MNP, to spodziewałem się lepszego wyniku Playa :-)


Odpowiedzialny biznes

Kolekcjoner złotych kart

Monika Kulik Monika Kulik
09 stycznia 2010
Kolekcjoner złotych kart

Z okazji Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy co roku produkowanych jest dokładnie 100 numerowanych, złotych kart. Są ewenementem na rynku kolekcjonerskim. Nie tylko dlatego, że są unikatowe i mają w sobie prawdziwe złoto. Ich posiadanie to oznaka nie tyle zasobnego portfela, co dobrego serca. Nic dziwnego, że ich licytacja cieszy się niezwykłym powodzeniem. W 2009 roku dochód z licytacji kart wyniósł prawie 400 tys. złotych.

Za najcenniejsze uchodzą te z numerem 1 i 100, i aby je zdobyć trzeba nie raz zapłacić kilkadziesiąt tysięcy złotych. Jednym z ludzi, dla których złote karty mają duże znaczenie emocjonalne, jest p. Sławomir Pawlik.

 

Wielka pasja (o innym kolekcjonerze pisaliśmy tutaj) połączona ze złotym sercem. Jedną z cennych kart ze swojej kolekcji p.Sławek przekazał na tegoroczną aukcję WOŚP – do wylicytowania jest złota karta z 2001 roku o numerze 64.

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.