Sieć

Tabelkowo-badaniowe cuda Netii

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
03 kwietnia 2013
Tabelkowo-badaniowe cuda Netii

Uwielbiam informacje w stylu zobaczcie, jacy jesteśmy wspaniali, a konkurencja kiepska. I do tego uwiarygniające badanie przeprowadzone na niewielkiej grupie klientów. Oczywiście wybranych losowo i nie wiedzących dla kogo jest robione. Do tego zgrabna grafika, na której niby nie wymieniamy z kim się porównujemy, ale wszystko musi być jasne. I news gotowy. Telepolis go weźmie, a czytający kupią lub nie. Po pierwszych komentarzach, wnoszę, że raczej to drugie. A o co dokładnie chodzi? Chodzi o badanie Netii, w którym niedwuznacznie porównuje się z Orange Polska i twierdzi, że ma fantastyczny wskaźnik NPS (Net Promoter Score), który dla wszystkich operatorów jest jednym z kluczowych parametrów oceniających poziom obsługi i zadowolenia z usług. Co więcej nasz konkurent podkreśla, że na ich sieci jest super bajka, a na dzierżawionej, czyli naszej do bani. Oczywiście sami najlepiej ocenicie wiarygodność takich badań. Mi pozostaje przyznać szczerze, że sami nie jesteśmy do końca zadowoleni z naszych wyników i zdajemy sobie sprawę, że możemy wiele poprawić. Dlatego pracujemy nad tym nieustająco, czego przykładem choćby innowacyjna aplikacja obsługowa na Facebooku i Orange Experci, z którymi macie styczność na blogu. Szczegółowo też badamy od wielu lat cały rynek i to na kilkutysięcznych próbach. Z ostatnich badań wynika, że podane przez Netię liczby są znacznie gorsze i nie zawsze lepsze od Orange Polska, niż raczyli się sami pochwalić. Dlatego moim zdaniem zamiast malować trawę na zielono i kreślić kolejne wykresy, lepiej zająć się faktycznym działaniem. I chociaż w 2012 roku NPS nam wzrósł, nie zamierzamy z tego powodu popadać w samozachwyt. Wręcz przeciwnie musimy dalej pracować. Akurat tutaj pokora wobec klientów jest niezbędna i kolegom z Netii, życzę aby mieli jej więcej.

e3db7fe48c862027eae9c343a68007db79e


Odpowiedzialny biznes

Wzór na szczęście

Arletta Wojtala Arletta Wojtala
03 kwietnia 2013
Wzór na szczęście

Na naszej stronie na Facebooku udostępniliśmy dziś aplikację, dzięki której Ci z Was, którzy korzystają tego serwisu, mogą zwizualizować swój wzór na szczęście. Używając ikon, dodając swoje fotografie, teksty, zdjęcia profilowe znajomych możecie zdefiniować, co daje Wam szczęście i nadać temu graficzną formę. Utworzone w ten sposób grafiki są prezentem dla Was - możecie je zapisać na komputerze lub opublikować na Facebooku. To autorzy wzorów zdecydują, z kim chcą się podzielić.

a8a652d84af1f337efb572dda8eb13e3166

Do wygrania są tablety Samsung Galaxy Tab 2 z mobilnym internetem Orange Free na kartę. Aby je wygrać, należy opisać swój wzór na szczęście oraz wykazać się wiedzą na temat oferty Szczęśliwi czasu nie liczą. W jej ramach możecie korzystać z nieograniczonych rozmów do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych, z nielimitowanych SMS-ów, swobodnie korzystać z internetu w telefonie dzięki gigabajtom danych w abonamencie oraz z nieograniczonego dostępu do muzyki w aplikacji Deezer.

Już teraz wiem, że wybór zwycięzcy nie będzie prosty, ale przed nami aż 4 edycje i 4 szanse na wygraną do 14.04.2013. Zapraszam na nasz profil na FB.


Odpowiedzialny biznes

Twój 1% się liczy

Monika Kulik Monika Kulik
02 kwietnia 2013
Twój 1% się liczy

13-letni Szymon pisze wiadomość, że ktoś podszywa się pod niego na znanym portalu społecznościowym. Nie wie, co powinien zrobić w tej sytuacji. Magda, lat 15,  że pewien mężczyzna zaczął ją szantażować, że opublikuje jej nagie zdjęcia w sieci i wyśle jej znajomym. Magda boi powiedzieć o tym rodzicom. 16-letni Adam dzwoni, ponieważ czuje irytację kiedy nie może korzystać z Internetu, spędza w nim 6-9 godzin dziennie, ma bardzo trudną sytuację rodzinną – to tylko niektóre sprawy z jakimi spotkają się osoby pracujące w Helpline.

Do Helpline.org.pl dzwonią codziennie młodzi ludzie, którzy spotkali się z zagrożeniami w Internecie i potrzebują fachowej pomocy. Najtrudniejsze są sytuacje, gdy ktoś wysyła lub prezentuje treści, zawierające pornografię, przemoc czy też próbuje uwieść dzieci.

W każdej z takich sytuacji konsultanci Helpline.org.pl udzielają wsparcia młodym internautom oraz instruują, co powinni zrobić.

W ubiegłym roku Helpline.org.pl udzielił pomocy w prawie 3400 sprawach związanych zagrożeniem bezpieczeństwa dzieci i młodzieży online. Podjęto 17 interwencji do dostawców usług i treści oraz 18 interwencji prawnych związanych z przestępstwami internetowymi wobec dzieci. Helpline prowadzi Fundacja Dzieci Niczyje.

Fundacja Dzieci Niczyje to jedna organizacji, które zachęcają nas do przekazania 1% na swoją działalność. Współpracujemy z nimi od 9 lat. Warto im pomóc.

658f34068a92a4e5f93be85aa1f78d42f21

Jeśli nie wiecie, co zrobić ze swoim 1% - poszukajcie organizacji społecznych w swoich miejscowościach, zobaczcie, co robią i wpiszcie w odpowiednią rubrykę PIT ich numer KRS. Spis wszystkich organizacji, które zbierają 1% znajduje się na stronie www.bopp.pozytek.gov.pl.

A wy jakim organizacjom pomagacie poprzez 1%?

Scroll to Top