
Ostatnio, gdy pytano mnie nad czym pracuję – odpowiadałam, że między innymi nad uruchomieniem usługi tłumacza migowego dla infolinii.
Ale jak to? – zwykle słyszałam zdziwienie. Jak osoba niesłysząca może zadzwonić na infolinię?
Jak ? Bardzo prosto.
Aby połączyć się z tłumaczem on-line, Klient na naszej stronie internetowej klika na ikonę tłumacza.
Wywoływane jest oddzielne okno, w którym pojawia się obraz z kamery Klienta i obraz z kamery tłumacza.
Osoba niesłysząca miga w jakiej sprawie dzwoni, a tłumacz łączy się telefonicznie z odpowiednią infolinią Orange.
Następuje tłumaczenie w czasie rzeczywistym: Klient miga, tłumacz przekazuje informację w języku polskim do Doradcy, a następnie tłumaczy jego odpowiedź na język migowy. Po zakończonej rozmowie tłumacz rozłącza się z Doradcą, a następnie kończy rozmowę z niesłyszącym Klientem.
Usługa tłumacza migowego przy połączeniu z infolinią dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00. Usługę zapewnia firma Migam.
Oferujemy także dostęp do tłumacza języka migowego na oznaczonym stanowisku w wybranych salonach sprzedaży Orange w godzinach 9.00 -17.00.
Od dziś na naszą infolinię może zadzwonić osoba niesłysząca.
Usługa tłumacza migowego jest dla Klientów bezpłatna.