;

Oferta

Urodzinowo-imieninowy prezent od Orange (0)

Wojtek Jabczyński

15 grudnia 2009

Urodzinowo-imieninowy prezent od Orange
0

Jeśli masz telefon w dowolnej ofercie prepaid Orange, wyślesz nam SMS-em swoje imię, datę urodzin i imienin to w każdy jubileuszowy dzień otrzymasz w prezencie 120 minut na rozmowy. Będziesz mógł je wykorzystać w sieci Orange, dokładnie w te szczególne dla Ciebie dni. Do prezentu dołączymy spersonalizowane życzenia. Usługa rusza od dzisiaj. Wystarczy wysłać SMS-a za 20 gr. pod numer 506, wpisując w treści: swoje imię, datę urodzin i imienin np. Wojtek, 28.01.1971, 23.04. A priori uznaliśmy, że każdy ma tylko jedną datę urodzin i imienin. Sprawdzać danych w USC nie zamierzamy i wertować kalendarzy również nie będziemy, ale chętnych na podwójne świętowanie wyłowimy 🙂 Prezenty można łączyć ze wszystkimi innymi usługami i promocjami. Minimalny staż w Orange to miesiąc. Szczegóły znajdziecie tutaj.

120minut.jpg

Udostępnij: Urodzinowo-imieninowy prezent od Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Ciężarówka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Wiem jak naprawić polską piłkę (0)

Jarosław Konczak

14 grudnia 2009

Wiem jak naprawić polską piłkę
0

Nasza liga zapadła w sen zimowy, podobnie jak nasza reprezentacja, ale już znacznie wcześniej, nie mówiąc o zimowym śnie naszych zespołów w europejskich pucharach, które tradycyjnie zasypiają już na przełomie lata i jesieni. Mimo to w jesienne wieczory polska piłka nie próżnuje tylko … debatuje. Debatuje nad tym jak jest, a jak być powinno, jak grać, a jak nie grać, jak szkolić, jak sponsorować itd., itp. Widziałem więc debatę w Przeglądzie Sportowym, gdzie wielkie nazwiska pisały wielkie teksty i budziło to z pewnością wielkie kontrowersje. Widziałem też debatę w Canal +, gdzie gości było wielu, ale i tak o wszystkim mówił jej organizator, o swoiskim nazwisku Bertrand Le Guern. Widziałem jeszcze inne rozmowy i debaty, aż wreszcie wczoraj zobaczyłem debatę w TVP, gdzie przemawiały znów osoby o wielkich nazwiskach i bardzo odległych datach urodzenia.
To mnie zainspirowało, do tego, że jestem prawdopodobnie ostatnią osoba, która nie przeprowadziła debaty. Spędziłem więc natychmiast dzieci w dużym pokoju – Michał (l. 10), Maja i Milena (po 8 lat). Żona zbojkotowała obrady. Ale to dobrze. Dajmy głos najmłodszym. Nie będę opisywał długich i zażartych dyskusji, nagłych zwrotów akcji, ciętych ripost, długich konstruktywnych wywodów i wzajemnych uszczypliwości. Przejdę do wniosków. Według nas należy: poprawić szkolenie dzieci i młodzieży, zwiększyć nakłady na polską piłkę, budować boiska, zmienić mentalność piłkarzy, wprowadzić uczciwych, zawodowych sędziów, kluczowe stanowiska w PZPN obsadzać fachowcami, itd itp. (pełną listę postulatów nie damy jednak do UEFA ani FIFA. Zgodnie z w sumie słuszną sugestią dzieci, przekażemy ją Świętemu Mikołajowi)
P.S. I na koniec na specjalne życzenie Mai: lody z orzechami i bitą śmietaną dla wszystkich!!!

Udostępnij: Wiem jak naprawić polską piłkę
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Filiżanka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Logo pod specjalnym nadzorem (0)

Kasia Barys

14 grudnia 2009

Logo pod specjalnym nadzorem
0

I stało się. Mamy logo ME 2012. Od teraz specjalna komórka UEFA będzie szczególnie monitorować i pilnować, by korzystać mogli z niego tylko ci, którzy zapłacili. I to słono. Póki co oficjalnie logotypem może posługiwać się tylko Adidas. Do niego powoli będą dołączać inni giganci. Poza nimi będą „fałszywi sponsorzy”, którzy stosując ambush marketing, będą starali się wszelkimi sposobami pokazać swój związek z futbolem i mistrzostwami. Te kampanie czy pojedyncze działania będą miały na celu stworzyć wrażenie wśród klientów czy kibiców, że dana marka jest sponsorem wydarzenia. UEFA gwarantuje ochronę praw sponsorskich, będzie również przeciwdziałać nieuczciwym praktykom. A potrafi być skuteczna. Chroni logotyp, maskotkę, nazwę już podczas przygotowań do ME. W trakcie samych meczy i dzień przed w bliskim sąsiedztwie stadionów ma nawet swoją „policję”, która organoleptycznie sprawdza, czy obecne są te marki, które za to płaciły. I dobrze, bo płacąc miliony euro można oczekiwać ochrony. Kreatywność wykaże pewnie sporo dużych  i mniejszych firm. A wiemy przecież, że… Polak potrafi. UEFA już powinna więc brać się do roboty:)

Przykład nieuprawnionego wykorzystania logo olimpijskiego

Udostępnij: Logo pod specjalnym nadzorem
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Dom. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej