Oferta

Wi-Fi Extender Plus – poszerz swoje domowe Wi-Fi

Piotr Domański Piotr Domański
09 października 2017
Wi-Fi Extender Plus – poszerz swoje domowe Wi-Fi

Fizyka jest nieubłagana – każda ściana, mebel, urządzenie elektroniczne, nawet zwykłe radio stojące na drodze sygnału WiFi osłabia go. Nie zauważymy tego w przeciętnej kawalerce, lecz już w dużym mieszkaniu może stanowić pewne wyzwanie, a w piętrowych domkach jednorodzinnych przeradza się to w realny problem. Od jakiegoś czasu szukaliśmy dla Was rozwiązania. Okazał się nim WiFi Extender Plus.

Sięgnąć, gdzie WiFi nie sięga

„Jakie to ma znaczenie?” zapytacie. Otóż spore – skończyły się czasy, gdy w domu był jeden komputer podłączony kabelkiem do modemu i rodzina rozpisywała sobie grafik na kolejne dni. Teraz każdy ma smartfon, do tego dochodzą tablety, jakaś konsola, jeden, a czasem dwa laptopy lub nawet zabłąkana „stacjonarka”. Lub wręcz przeciwnie – całkiem nowy komputer do gier. Domownicy chcą siedzieć w swoim kącie mieszkania, najlepiej za zamkniętymi drzwiami i jednocześnie mieć błyskawiczny transfer. Nie wierzycie? Zapytajcie rodziców nastolatków. 600 Mb/s ze światłowodu poradzi sobie nawet z kilkunastoma urządzeniami, ale nie wszystko można połączyć kablem, by zapewnić odpowiednie łącze. Więc jak można się domyśleć – WiFi to podstawa. Tyle tylko że, jak już napisałem na początku – jest zakłócane przez przeszkody i urządzenia elektryczne.

Jeżeli chcecie poczytać o naszych modemach, dekoderach i Wi-Fi Extender Plus zajrzyjcie na specjalną podstronę na orange.pl

W jednym z moich pierwszych wpisów na blogu zrobiłem nawet eksperyment domowy. Przeszedłem się z aplikacją do mierzenia siły Wi-Fi po całym mieszkaniu, a uzyskane rezultaty trafiły na plan. Im bliżej modemu, tym strata sygnału mniejsza, a więc liczba wyższa – zwróćcie uwagę, na to że wszystkie są wartościami ujemnymi. By było łatwiej oznaczyłem to także kolorami – im cieplejszy tym siła sygnału lepsza. Modem znajdował się na dolnej półce w szafce pod telewizorem, tam gdzie jest liczba -27.

Osłabienie zasiegu sygnału WiFi w mieszaniu

I tu wkracza nasz Wi-Fi Extender Plus. Urządzenie małe, kompaktowe, wielkości zasilacza komputerowego, kubka czy telefonu stacjonarnego. Czarna obudowa, dwa przyciski, dwie lampki, dwa porty Ethernet Gigabit, pozwalająca na przesyłanie danych z prędkością do 1 Gb/s (kto by pomyślał). Do tego oczywiście zasilacz. Obudowa jest solidnie wykonana, a dzięki gumowym nóżkom trzyma się podłoża. Całość nie rzuca się w oczy, co moim zdaniem jest olbrzymią zaletą – takie urządzenia mają być po prostu praktyczne i nie przykuwać uwagi. W pudełku obok samego Extendera znajdziecie zasilacz, przewód Giga Ethernet i przewodnik użytkownika.

Wi-Fi Extender Plus od Orange Polska

Jak działa Wi-Fi Extender Plus

Urządzenie to  ma jedno zadanie – rozsiać zasięg domowego Wi-Fi w miejscach, gdzie do tej pory jego zasięg nie sięgał. Robi to bardzo sprawnie, zapewniając prędkości transferu rzędu nawet kilkuset Mb/s.

Urządzenie można stosować na dwa sposoby. W pierwszym nasz Extender łapie zasięg Wi-Fi z innego urządzenia, choćby FunBox 3.0, czy FunBox 2.0 (oczywiście to nie jest zamknięta lista) i udostępnia go. Instalacja jest prosta – wystarczy, że podłączycie Wi-Fi Extender Plus do prądu, wciśniecie na modemie i Extenderze przycisk WPS, poczekacie chwilę i wszystko będzie działać. Instrukcja (z obrazkami) znajduje się także w pudełku – nie musicie więc kopiować tego fragmentu ;-). Tutaj moja uwaga – urządzenie trzeba ustawić w dobrym miejscu. Zasięg WiFi musi być w tym miejscu na tyle dobry, by było co „rozsiewać” dalej.

Jeżeli zdecydujecie się na tą opcję możecie całą sieć skonfigurować przy pomocy aplikacji Mój Funbox, o której niedawno pisaliśmy na blogu, przy okazji jej wejścia do AppStore. Słowo „skonfigurować” nie oznacza jednak w tym przypadku jedynie zmiany hasła, ale także szybkie podłączenie urządzeń, a także ustalenie kto i kiedy może z niego skorzystać.

Wi-Fi Extender Plus w Orange Polska

Druga z możliwości zakłada użycie kabla Ethernet Gigabit. To już większy kaliber działań, do zastosowania w większych domach. Wymaga jednak kabla wychodzącego z domowego modemu doprowadzonego do Extendera. Zachowuje się ono wtedy jak osoby modem z własną siecią WiFi. Jest ona w pełni konfigurowalna.

Wi-Fi Extender Plus w Orange PolskaW obu przypadkach Wasza sieć domowa będzie tak samo bezpieczna. Musicie pamiętać, by zmienić hasło z fabrycznie przypisanego na nowe, własne. O zasadach, które powinniście wziąć pod uwagę przeczytacie w jednym z licznych tekstów Michała Rosiaka, choćby: Jak mocne jest Twoje hasło?

Wi-Fi Extender Plus od Orange Polska

Cena gra rolę i to dużą

Cena przy takich urządzeniach ma znaczenie. Nie ukrywajmy – w wielu przypadkach poradzimy sobie bez niego. Przecież rodzina może zebrać się w około modemu niczym przy ognisku w jaskini, dziecko nie musi zamykać drzwi do pokoju, albo po prostu wszyscy zaakceptują, że w niektórych miejscach w domu zasięgu nie ma.

Można? Można.

Czy to wygodne? Nie.

Czy trzeba się męczyć? Można.

Tylko po co?

Szczególnie, że 230 zł to za taki Wi-Fi Extender Plus niewiele. Za tę kwotę dostajemy urządzenie zapewniające szybki transfer, dobrze wykonane i łatwe w użytkowaniu. Porównaliśmy to z podobnymi na rynku – wniosek jest jeden – w tej cenie o lepsze trudno. Bez problemu znajdziecie za to gorsze i droższe.

Moim zdaniem warto, szczególnie gdy musimy obsłużyć dwupoziomowe mieszkanie lub domek jednorodzinny. Zdaję sobie sprawę, że w Polsce mamy jedne z najmniejszych lokali mieszkalnych w Unii Europejskiej, ale ten stan się zmienia i coraz częściej między jednym, a drugim końcem mieszkania jest sporo przestrzeni. Jednak nawet przy mniejszym metrażu złe rozplanowanie czy zbrojona ściana nośna mogą znacznie utrudnić korzystanie z Wi-Fi. Wystarczy, że gniazdko sieciowe lub wyjście peszli jest dobrze „ukryte”. To dodatkowo pogarsza sytuację. Dlatego bardzo często wstawienie takiej niewielkiej skrzyneczki ma sens.

Zainteresowani? Wi-Fi Extender Plus znajdziecie na tej stronie.

Komentarze

mm
mm 16:08 09-10-2017

A ten sprzęt w połączeniu z Funbox pozwala na płynne przechodzenie między tymi nadajnikami wifi? Zwykle jest tak, że mając zasięg jednego routera nadal jesteśmy do niego zalogowani, mimo że już stoimy przy drugim routerze.

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 17:41 09-10-2017

    Muszę sprawdzić, a gdy już to zrobię dam znać.

    Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 10:51 10-10-2017

    O i już wiem! Gdy Wi-Fi Extender Plus jest skonfigurowany jako wzmacniacz sygnału Wi-Fi to urządzenia klienckie łączą się z siecią o lepszym sygnale.

    Odpowiedz
      mm
      mm 14:17 10-10-2017

      Ale płynnie zmieniają źródło zasięgu?

      Odpowiedz
        Piotr Domański
        Piotr Domański 15:25 10-10-2017

        tak

        Odpowiedz
          mm
          mm 15:31 10-10-2017

          Super, dzięki 🙂

          Odpowiedz
      Remi
      Remi 10:39 15-10-2017

      Jako wifi extender poprzez lan też działa?

      Odpowiedz
Piotrekk85
Piotrekk85 16:31 09-10-2017

Cena 230 zł to niewiele? W dzisiejszych czasach w Polsce klienci wg mnie średnio lubią takie wydatki. Lepiej wolą płacić po 10 zł miesięcznie. Albo inaczej oczekują, że operator sam dostarczy sprzęt.
Czy konfiguracja tego „cuda” jest za free przy zakupie samej usługi w ramach pierwszej bezpłatnej asysty instalacyjnej?

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 17:37 09-10-2017

    Oczywiście każda cena jest względna – dla jednych 230 zł to bardzo dużo, dla innych niewiele. Ja po prostu porównałem urządzenia dostępne na rynku, ich parametry, możliwości i cenę. I tak jak napisałem na blogu – cena za taki zestaw nie jest wygórowana. Szczególnie, że mówimy tu o Extenderze, który dokładany, jest m.in. do światłowodu, a tam ma już znaczenie czy udostępniane WiFi ma prędkość 30 Mb/s czy 300 Mb/s. Konfiguracja samego urządzenia jest banalnie prosta, ale pewnie, jeżeli poprosisz technika o pomoc nie odmówi.

    Odpowiedz
      Buka
      Buka 19:41 09-10-2017

      Panie Piotrze, czy można prosić o maila do Pana bo miałbym kilka pytań? Chyba, że to jakaś tajemnica?:)

      Odpowiedz
        Piotrekk85
        Piotrekk85 20:25 09-10-2017

        Do którego Piotra to pytanie? Bo jest tu dwóch 🙂

        Odpowiedz
          Piotr Domański
          Piotr Domański 10:55 10-10-2017

          @Piotrekk85, może to jednak do Ciebie? A tak na poważnie: piotr.domanski2(at)orange.com. Tylko proszę tu zgromadzonych o niespamowanie.

          Odpowiedz
          Buka
          Buka 11:00 10-10-2017

          Dziękuję Panie Piotrze Domański:) z mojej strony nie będzie spamu, tylko pytania na temat potencjalnych inwestycji. Pozdrawiam

          Odpowiedz
mike278
mike278 15:47 10-10-2017

Mam nadzieję że się nie zalapuje na status spamera.:) Staram sie pisać tylko w sprawach techniczno-konkursowo-logistyczno-blogowych. 🙂 Kurczę to jednak szeroka kategoria. 🙂

Odpowiedz
    pablo_ck
    pablo_ck 16:47 10-10-2017

    Dobre 🙂

    Odpowiedz
mike278
mike278 08:12 11-10-2017

Pablo a Piotr nie zaprzecza. Wpadam w depresję. 😉

Odpowiedz
Michał
Michał 11:50 12-10-2017

Jak dobrze zrozumiałem to to urządzenie musi być połączone z pierwszym routerem po wifi, a nie po kablu żeby móc płynnie przechodzić między nimi?
Czy to urządzenie w parze z routerem innej firmy (np. Huawei) będzie w stanie płynnie przenieść transmisję czy zadziała to tylko z Funboxem? Mam router LTE od Huaweia i potrzebuję rozszerzyć zasięg WiFi pod WiFi Calling. 🙂

Odpowiedz
Astis
Astis 10:54 15-10-2017

Tylko dalej nie wiem spo co mi to … wi-fi jest wszędzie xD 😉

Odpowiedz

Oferta

Idealny dla biznesmena – testujemy Blackberry KeyOne

Michał Rosiak Michał Rosiak
09 października 2017
Idealny dla biznesmena – testujemy Blackberry KeyOne

Jak sądzicie, która z obecnych wciąż na rynku czołowych marek smartfonów sięga najdalej swoją historią? W sumie to widzieliście tytuł, więc pewnie ;) się domyślacie - Blackberry to jedyna z czołowych marek, której start datuje się jeszcze na XX wiek! Gdy Nokia wprowadzała na rynek na maksa lanserską 7110biznesmeni mogli korzystać z pre-smartfona, Blackberry 850. O iPhone'ach, czy Galaxy S jeszcze nikt nie myślał.

Pełnoletnia Jeżyna

I choć pełnoletnie już Blackberry przez te wszystkie lata zaliczyło dość spektakularny zjazd, jeszcze trwa. Tegoroczny model, Blackberry KeyOne, to kolejne urządzenie "Jeżyny" pod kontrolą systemu Android. Przez bodaj miesiąc testów bardzo przyjemnie mi się z niego korzystało. Trochę smutek bierze, że udział rynkowy BB waha się na poziomie błędu statystycznego. Bez problemu widzę oczyma duszy biznesmena z KeyOne. Tym bardziej, że to jak to urządzenie jest "podtuningowane" pod tego typu użytkownika, no i fizyczna klawiatura (!) naprawdę ułatwiają życie! Przyznam się Wam, że zdarzyło mi się kilkakrotnie pisać na Blackberry KeyOne całkiem spore teksty (w autobusie słabo z otwarciem komputera) i nie czułem jakiegoś wielkiego dyskomfortu. Jeśli sami chcecie spróbować - tutaj znajdziecie KeyOne w naszej ofercie biznesowej (dostępny tylko w Orange!), a poniżej, cóż za niespodzianka :), film.

Komentarze

jaaa
jaaa 12:43 02-02-2025

Dają jakieś bonusy GB niby za darmo, ale najpierw zapłać. Zmienili pakiety od 3 lutego 2023 roku, więc niech się Orange udusi tymi GB-ajtami. Wykorzystam to co mam na koncie z karty i żegnam Orange po 26 latach. Niech się duszą sobą jak nie potrafią znaleźć pomysłu na swoje funkcjonowanie.

Odpowiedz
js
js 00:11 03-02-2025

Liczbę GB a nie ilość…

Odpowiedz
Wojtek Jabczyński
Wojtek Jabczyński 06:47 03-02-2025

Dziękuję za zwrócenie uwagi. Poprawione.

Odpowiedz
grzegorz
grzegorz 11:48 03-02-2025

panie Wojtku prosze odpisywac na maile ,jako akcjonariusz i wieloletni klient czuje sie fatalnie ze w tak „brzydki” sposob potraktowaliscie klientow ,mogliscie zostawic rozmowy za 1 pln korygujac cene do 1,50 max 2 nie wyciagacie wnisokow,wierze ze dywidenda za 2024 bedzie przynajmniej 55-60 groszy ,zastanowcie sie raz jeszcze nad modyyfikacja bo cofnelismy sie o dwie dekady!!!

Odpowiedz
marek
marek 12:29 03-02-2025

W tym tygodniu przenoszę numer do innej sieci za 9 zł miesięcznie (na kartę) gdzie mam po 300 minut do sieci komórkowych i stacjonarnych oraz 300 smsów plus 1GB w skali miesiąca. Mnie to zupełnie wystarcza, z pewnością tego nie wykorzystam. Więc żegnam również, zaczynałem od Idei w 1999 roku, ale przesadziliście zmianami od 3 lutego 2025 r.

Odpowiedz
Michal
Michal 14:29 03-02-2025

Dlaczego nie widzę takiej opcji w aplikacji mój Orange ? Tj tej ekstra paczki ?

Odpowiedz
Olgunia
Olgunia 15:19 03-02-2025

Czy GB są również przyznawane dla numeru komórkowego w Orange Love?

Odpowiedz
Pawel
Pawel 16:33 03-02-2025

Masakra mam nr 3 zaczynaliśmy od idei to co się teraz odwala to masakra szczerze w sobotę przenoszę 3 nr do plusa Orange zeszło na psy

Odpowiedz
Akcjonariusz
Akcjonariusz 16:34 03-02-2025

To nie jest PRZESADA tj ZAGŁADA widac ze chca sie sie pozbyc „karciarzy” skonczy sie tak jak z podwyzkami akcyzy!!!

Odpowiedz
Max
Max 16:56 03-02-2025

Skoro nie potraficie uszanować wieloletnich klientów to czas się pożegnać, też przechodzę do innej sieci pa pa Orange.

Odpowiedz
Klient
Klient 17:11 03-02-2025

Orange wszystkich ma za idiotów , jedną ręką dają , a drugą ręką ZABIERAJĄ !

Odpowiedz
Nick
Nick 17:38 03-02-2025

Ostatnio nawet pojawiły się problemy z doładowaniami. Pieniądze schodzą z konta a Orange akceptuje po wielu godzinach. Jakość żadna. Do tego duże problemy z internetem. Z jednej strony dają mi 100GB a zwykła strona się nie ładuje. Oby wszyscy odeszli

Odpowiedz
Beata Giska
Beata Giska 17:52 03-02-2025

W razie jakiś problemów, nieprawidłowości czy jak nie mogą Państwo czegoś znaleźć – proszę zgłosić się na infolinię czy na czacie, bo konsultanci muszą zweryfikować Wasz numer, sprawę itp. A my nie mamy wglądu w Wasze apki 😉

Odpowiedz
Dead Orange
Dead Orange 18:02 03-02-2025

Ja tak samo wyłączyli pakiety krótkoterminowe to za darmo w sieci to niech się wypchaja

Odpowiedz
Tom
Tom 18:37 03-02-2025

Nie radzę Plusa… Zasięg beznadziejny. Wyjeżdżasz z dużego miasta i masz 3G w Plusie. No ale ta magia ceny…

Odpowiedz
blue2002
blue2002 20:14 03-02-2025

Pakiety zostały wyłączone, ale jeszcze dzisiaj rano na stronie był stary regulamin, wg którego powinno to być możliwe. Regulamin został zmieniony w ciągu dnia (a powinien być zmieniony z wyprzedzeniem). Zgłosiłem reklamację, która daje podstawy pchnąć to dalej.

Odpowiedz
blue2002
blue2002 20:18 03-02-2025

Przy okazji zgłaszania reklamacji radzę od razu żądać numer, bo pierwszej reklamacji konsultant wcale nie wprowadził w system, pomimo potwierdzenia że ją wprowadził (na poważnie taka sytuacja miała miejsce – mam zapis tej rozmowy).

I w tym wszystkim nie chodzi o to, że oferta na pakiety zniknęła. Na prawdę było to takie trudne powiadomić wszystkich sms’em, że np. za miesiąc będą zmiany?

Odpowiedz
emitelek
emitelek 22:02 03-02-2025

Beata Giska
„Lutowe promocje w Orange na kartę” – dobry żart… Zabraliście kultową no-limit za 1zł – za to mamy wam przyklasnąć??? 😛

Odpowiedz
Tomasz
Tomasz 01:13 04-02-2025

Mam kilkanaście numerów w Orange, brakuje możliwości aktywacji esim z panelu mój Orange. Można zmienić na innego operatora ale ja wolę mieć zasięg niż oszczędzić 2 zl

Odpowiedz
Mariusz
Mariusz 07:11 04-02-2025

To co Orange zrobiło z pakietami krótkoterminowymi jest nie do przyjęcia. Myślę, że Orange w ten sposób pozbywa się dużej części klientów.

Odpowiedz
Klient
Klient 08:05 04-02-2025

Beata Giska – nie kompromituj się , na nic więcej ciebie nie stać ?

Odpowiedz
Siwy57
Siwy57 08:33 04-02-2025

Jakie promocje z 25 pln na 31 pln,to promocja,czy na siłę chcecie się pozbyć klienta? Po co mi te 1000giga ?

Odpowiedz
Dorota
Dorota 08:53 04-02-2025

Ja mam dzięki tym bonusom 7 TB Koszt 35zł miesięcznie darmowe rozmowy do wszystkich uważam że nie ma na co narzekać.super

Odpowiedz
Samobój
Samobój 10:27 04-02-2025

strzeliliscie sobie w kolano lub jak kto woli Samobója zmieniajac bardzo mocno oferte w Orange Free

Odpowiedz
pożegnanie z orange, byłem z wami od 2001
pożegnanie z orange, byłem z wami od 2001 10:45 04-02-2025

ceny NOWYCH pakietów są bardzo nie korzystne taniej przejść do innej sieci, żegnam

Odpowiedz
asdfa234
asdfa234 11:51 04-02-2025

Zniknął pakiet Bez limitu SMSy i rozmowy za 1zł na 1 dzień, teraz najkrótszy pakiet to za 10zł na 7 dni, czyli nie dość, że jest dużo drożej, to jeszcze muszę kupić na 7 dni nawet jeśli nie korzystam.
Koniec tego. Numer już przeniesiony do innej sieci.

Odpowiedz
Pani Beato Giska
Pani Beato Giska 11:58 04-02-2025

widzi Pani komentarze i zero reakacji czy tak sie postepuje z klientami ? Przeciez klamiecie i manipulujecie ze jakas USTAWA was do tego zmusila tj tani trick dla Naiwnych,pan rzecznik tez jest „slepy” czy nie lubi niewygodnych pytan ??? jesli tak to trzeba podac sie do dymisjii?!

Odpowiedz
463454357
463454357 12:18 04-02-2025

79gr za SMS chyba wam cegłówka na łeb spadła, niemiło było i na szczęście się skończyło, z satysfakcją żegnam najbardziej zakłamaną złodziejską antykonsumencką sieć w Polsce

Odpowiedz
Emeryt
Emeryt 12:53 04-02-2025

Starsze osoby nie potrzebują NL i full GB maja telefon tylko do odbierania od dzieci.Taki pakiet na 1 dzień przedłużał konto.

Odpowiedz
Robert
Robert 13:02 04-02-2025

Bardzo głupi pomysł zmuszanie karciarzy do wykupywania pakietów. Poza tym idiotyczne posunięcie z zabraniem NL za 1 zł. 79 groszy za minutę? OK Od teraz możecie nazywać swoją ofertę na kartę „Dla idiotów”. Oczywiście wiemy, że macie obowiązek „wyciskania” średniej z każdego numeru…róbcie tak dalej, aż się przejedziecie. „Chytry dwa razy traci”…nowe hasło w waszej kampanii reklamowej.

Odpowiedz
Robert
Robert 13:09 04-02-2025

Bardzo głupi pomysł zmuszanie karciarzy do wykupywania pakietów. Poza tym idiotyczne posunięcie z zabraniem NL za 1 zł. 79 groszy za minutę? OK Od teraz możecie nazywać swoją ofertę na kartę „Dla idiotów”. Oczywiście wiemy, że macie obowiązek „wyciskania” średniej z każdego numeru…róbcie tak dalej, aż się przejedziecie. „Chytry dwa razy traci”…nowe hasło w waszej kampanii reklamowej.

Odpowiedz
moldowa
moldowa 13:54 04-02-2025

chytry dwa razy traci oni mysla ze ludzie przejda na abonament to „zlodziejstwo w bialy dzin”

Odpowiedz
Asia
Asia 15:02 04-02-2025

A gdzie to ? Może też skorzystam😁

Odpowiedz
maciora
maciora 16:50 04-02-2025

Po 15 latach,żegnam:(

Odpowiedz
Jackson
Jackson 16:52 04-02-2025

Fakt jest taki że blog płonie w negatywnych komentarzach typu,, przenoszę nr po 30 latach do innej sieci,, po złych wiadomościach o podwyżkach, a prawda jest taka że może kilka osób max tak robi. Oczywiście nie jestem zadowolony ze zmian w ofercie na kartę ale taki wpisy Orange ma gdzieś, i dopóki nie spadnie drastycznie im użytkownikow na kartę. Niestety inni operatorzy też podnoszą ceny.

Odpowiedz
BeataGiska
BeataGiska 17:42 04-02-2025

Drodzy,o zmianach cenowych,taryfowych mówiliśmy wcześniej,dostawaliście też o tym SMS-y.Są to decyzje biznesowe(nie twórców bloga),dostosowanie się do rynku, konkurencji.Nadal mamy najbogatsze portoflio unlimited.Jako jedyni oferujemy wersje jednorazowe i cykliczne,mamy opcje tygodniowe, miesięczne, kwartalne, roczne.Stale dajemy promocje,bonusy,a jeśli jest zmiana-staramy się dawać i coś więcej.

Odpowiedz
BeataGiska
BeataGiska 17:54 04-02-2025

Dziękujemy za opinie,uwierzcie, że przekazujemy je dalej. Zobaczcie też ile jest promocji,bonusów itp. specjalnie w OnK.Mimo chęci nie jesteśmy w stanie zadowolić wszystkich,a i jak wszyscy operatorzy – czasem zmieniamy usługi,promocje się kończą,by weszły nowe.Prosimy o kulturalne komentarze. Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie, nie wchodzimy w kłótnie słowne i nie akceptujemy hejtu.

Odpowiedz
Łukasz
Łukasz 20:00 04-02-2025

Taka promocja,że zachęcacie do doładowania przez aplikację i umywacie ręce jak mieliście w zeszłym tygodniu awarię zrzucając winę na pośrednika. Od tygodnia czekam na jakąkolwiek informacje w sprawie zwrotu na konto bądź doładowanie i nic. Także gratuluję i zaczynam rozglądać się u konkurencji.

Odpowiedz
Argument
Argument 20:26 04-02-2025

Proszę Pani proszę odróżnić krytykę od hejtu bo mam wrażenie że jext ono nadużywane nic ciekawego nie wprowadziliście, nie chodzi o kłótnie tylko brak argumentów z waszej strony, dyplomacja to nie jest wasza najsilniejszą strona!

Odpowiedz
Tormentor
Tormentor 21:16 04-02-2025

Ja również po ostatnich zmianach przenoszę wszystkie numery, a mam je od czasu Idei.

Odpowiedz
Zniesmaczona
Zniesmaczona 21:51 04-02-2025

Wróćcie do oferty 1 PLN z waloryzacja ceny do 1,50 lub delikatnie wyżej i dlaczego cofnęliśmy się obok 20 lat i za rozmowy w sieci musimy płacić?

Odpowiedz
NickName
NickName 23:51 04-02-2025

Rozmowy Bez Limitu za 1,3… to było to co wyróżniało was i dawało prawdziwą jakość. Szczególnie opcja za 1zł. Jeśli myślicie że klienci dla których taka usługa jest ważna ucieszą się z dodatkowych GBajtów, to zdecydowanie menedżment za dużo zarabia i odkeił się od rzeczywistości. Przy okazji widzę, że bonusy GB z doładowań to już tylko przez internet. Czas na zmiany.

Odpowiedz
Pomarańczowy TRUMpCH
Pomarańczowy TRUMpCH 07:54 05-02-2025

Właśnie zróbcie waloryzację cenowa pakietów 1,3,5 zł. Ten pakiet na 7 dni za 10 złotych jest nieakceptowalny. Piszę Pani że propozycje są przekazywane na szczeble wyższe i coś z tego wynika?

Odpowiedz
Bonus
Bonus 10:53 05-02-2025

Dobra dziś pierwsza środa miesiąca co dajecie dla karciarzy? Mam nadzieję że nie jakaś cyber tarcza..

Odpowiedz
Tomek
Tomek 10:55 05-02-2025

Ponad 20 lat w Orange. Kilka numerów w rodzinie. Ceny rozmów i SMS to tragedia. Usunięcie no limit za 1zł, wzrost cen pakietów – czas się pożegnać po wykorzystaniu obecnych no limitów.

Odpowiedz
marek
marek 10:56 05-02-2025

Jak mówiłem tak zrobiłem, już złozyłem dyspozycje przeniesienia trzech numerów do innej sieci po 26 latach. Więc już mnie nie interesujecie. Możecie dalej podnosić ceny i robić z ludzi idiotów promocjami na miliony GB.

Odpowiedz
Wednesday
Wednesday 11:47 05-02-2025

ochrona peselu na 2 miesiace free, powinni zrobic jak dla klientow Abonamentowych w „kazda srode” dla mnie to DYSKRIMINACJA zglosze do UOKiK

Odpowiedz
eeeeeeeeee
eeeeeeeeee 18:30 05-02-2025

PESEL można zastrzec w aplikacjach rządowych, nie potrzeba płacić 12 zł Orange 🙂

Odpowiedz
Chisinau
Chisinau 18:56 05-02-2025

Ciekawostka prezes Orange Polska jest pani z Mołdawii, mają taką zasadę od wielu lat że się zmieniają w trójkącie( bez głupich skojarzeń)Polska Mołdawia Rumunia
https://biuroprasowe.orange.pl/informacje-prasowe/zmiany-w-kierownictwie-orange-polska-od-1-wrzesnia/

Odpowiedz
pipipi
pipipi 16:31 06-02-2025

PI PI PI PIIIIIIIIIIIIIIIIIII………….. connection off

Odpowiedz
oszczedny
oszczedny 20:50 06-02-2025

Jak się tylko skończy ten wypizd na dworze to pakuję babcię do samochodu i przeniesiemy numery do innej małej sieci, w której jest 3 krotnie taniej. W dzisiejszych czasach zaczyna się robić odwrotnie tzn tylko nowy klient jest szanowany.

Odpowiedz
Kuba
Kuba 21:11 06-02-2025

Jak włączyć usługę z 3600GB za 40zl?

Odpowiedz
Sławomir
Sławomir 09:25 07-02-2025

To jest jakiś żart z likwidacją oferty no limit za 1zł na 1 dzień.Chyba Orange chce pozbyć się jak najwięcej klientów.

Odpowiedz
smalecOWNIK
smalecOWNIK 14:21 07-02-2025

Pani Beata Giska zaniemowila,ciekawe czy sama wymysla takie Suchary czy ktos ja „naprowadza”? Nie jest to Hejt tylko proste pytanie!

Odpowiedz
Pani Beato Giska
Pani Beato Giska 14:32 07-02-2025

juz sie pozbywaja,oni sie skuppiaja na wysoko marzowych tzw Konwergentnych ktorzy maja kilka uslug

Odpowiedz
emitelek
emitelek 22:24 07-02-2025

No cóż… Bardzo przykro czyta się powyższe komentarze, które jednak pokazują niesmak po wprowadzonych przez orange zmianach… Niestety ja też, jak inni, mam w planach zmianę operatora na głównych numerach, które mam od nastu lat!!! Chyba, że ktoś jednak na waszych wyższych szczeblach decyzyjnych się ogarnie… :/

Odpowiedz
Romania
Romania 11:30 08-02-2025

Pani prezes Orange Polska jest Mołdawianka i z żalem musimy patrzrc że w jej ojczyźnie i Rumunii jest dużo lepsza oferta niż w Polsce, wczoraj pojawił się artykuł że Rumunia pod względem siły nabywczej wynagrodzeń wyprzedziła Polskę…

Odpowiedz
Kk
Kk 22:35 09-02-2025

A wystarczyło skrócić czas no limit za 1zł . Było 2 dni, mogliście skrócić do jednego dnia, albo nawet rozwiązać to godzinowo. Wyobraźcie sobie teraz jeden telefon do przychodni, gdzie wiadomo, że jest długi czas oczekiwania i kolejka na linii… Cena smsa to już jakiś obłęd. Gratulacje, zmusiliście mnie do przesiadki na komunikator.

Odpowiedz
Emerytka
Emerytka 11:36 10-02-2025

Celowo to zrobili wiedząc że strasi ludzie niewiele będą w stanie zrobić, tj obrzydliwe.

Odpowiedz
Rob
Rob 17:35 10-02-2025

Czy jak zrealizowałem już 12×400 gb z poprzedniej promocji sprzed ponad roku, i teraz ładuję 35 zł miesięcznie aby podtrzymać no limit i ważność bonusu, to czy mogę teraz aktywować nowe 12×200 gb za 35 zł i dalej dokładać do puli uzbierane go bonusa, czy aktywują nowe 12×200 gb za 35 zł wyzeruję sobie to, co do tej pory uzbierałem?

Odpowiedz

Oferta

Mamy awans, a kibice duuużo GB!

Piotr Domański Piotr Domański
08 października 2017
Mamy awans, a kibice duuużo GB!

Rekord frekwencji na narodowym – ponad 57 tys. kibiców, 4 bramki i piękna piłka nożna. Tak w skrócie można podsumować zwycięski mecz z Czarnogórą. Mecz, dzięki któremu polska reprezentacja weszła z pierwszego miejsca w grupie do Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. Pierwsza połowa nasza, potem Czarnogóra wyrównała, a na koniec przyszedł Lewandowski i pozamiatał. „Uff, dobrze, że mamy w drużynie gościa, który zarabia 20 mln euro rocznie.” cytując kolegę ;-).

Ale czy godzi się, by takie zwycięstwo, takie nerwy i taki awans uczcić jedynie pakietem 4 GB za 4 bramki? Na pewno nie!

Dlatego tym razem w ramach „Pakietu Kibica” mamy dla Was 28 GB ważne przez 10 dni. Dokładnie tyle, ile bramek strzeliła nasza reprezentacja w ciągu całych eliminacji. To dużo, dlatego zdecydowaliśmy się wydłużyć okres ważności pakietu do 10 dni. Pakiet będzie można aktywować do 11.10 wysyłając hasło MAMYAWANS na numer 277. Oczywiście nie trzeba być kibicem piłki nożnej, by aktywować pakiet ;-)

Tutaj znajdziecie regulamin "Pakietu Kibica".

Korzystajcie! 28 GB piechotą nie chodzi, szczególnie przez 10 dni.

Komentarze

jaaa
jaaa 12:43 02-02-2025

Dają jakieś bonusy GB niby za darmo, ale najpierw zapłać. Zmienili pakiety od 3 lutego 2023 roku, więc niech się Orange udusi tymi GB-ajtami. Wykorzystam to co mam na koncie z karty i żegnam Orange po 26 latach. Niech się duszą sobą jak nie potrafią znaleźć pomysłu na swoje funkcjonowanie.

Odpowiedz
js
js 00:11 03-02-2025

Liczbę GB a nie ilość…

Odpowiedz
Wojtek Jabczyński
Wojtek Jabczyński 06:47 03-02-2025

Dziękuję za zwrócenie uwagi. Poprawione.

Odpowiedz
grzegorz
grzegorz 11:48 03-02-2025

panie Wojtku prosze odpisywac na maile ,jako akcjonariusz i wieloletni klient czuje sie fatalnie ze w tak „brzydki” sposob potraktowaliscie klientow ,mogliscie zostawic rozmowy za 1 pln korygujac cene do 1,50 max 2 nie wyciagacie wnisokow,wierze ze dywidenda za 2024 bedzie przynajmniej 55-60 groszy ,zastanowcie sie raz jeszcze nad modyyfikacja bo cofnelismy sie o dwie dekady!!!

Odpowiedz
marek
marek 12:29 03-02-2025

W tym tygodniu przenoszę numer do innej sieci za 9 zł miesięcznie (na kartę) gdzie mam po 300 minut do sieci komórkowych i stacjonarnych oraz 300 smsów plus 1GB w skali miesiąca. Mnie to zupełnie wystarcza, z pewnością tego nie wykorzystam. Więc żegnam również, zaczynałem od Idei w 1999 roku, ale przesadziliście zmianami od 3 lutego 2025 r.

Odpowiedz
Michal
Michal 14:29 03-02-2025

Dlaczego nie widzę takiej opcji w aplikacji mój Orange ? Tj tej ekstra paczki ?

Odpowiedz
Olgunia
Olgunia 15:19 03-02-2025

Czy GB są również przyznawane dla numeru komórkowego w Orange Love?

Odpowiedz
Pawel
Pawel 16:33 03-02-2025

Masakra mam nr 3 zaczynaliśmy od idei to co się teraz odwala to masakra szczerze w sobotę przenoszę 3 nr do plusa Orange zeszło na psy

Odpowiedz
Akcjonariusz
Akcjonariusz 16:34 03-02-2025

To nie jest PRZESADA tj ZAGŁADA widac ze chca sie sie pozbyc „karciarzy” skonczy sie tak jak z podwyzkami akcyzy!!!

Odpowiedz
Max
Max 16:56 03-02-2025

Skoro nie potraficie uszanować wieloletnich klientów to czas się pożegnać, też przechodzę do innej sieci pa pa Orange.

Odpowiedz
Klient
Klient 17:11 03-02-2025

Orange wszystkich ma za idiotów , jedną ręką dają , a drugą ręką ZABIERAJĄ !

Odpowiedz
Nick
Nick 17:38 03-02-2025

Ostatnio nawet pojawiły się problemy z doładowaniami. Pieniądze schodzą z konta a Orange akceptuje po wielu godzinach. Jakość żadna. Do tego duże problemy z internetem. Z jednej strony dają mi 100GB a zwykła strona się nie ładuje. Oby wszyscy odeszli

Odpowiedz
Beata Giska
Beata Giska 17:52 03-02-2025

W razie jakiś problemów, nieprawidłowości czy jak nie mogą Państwo czegoś znaleźć – proszę zgłosić się na infolinię czy na czacie, bo konsultanci muszą zweryfikować Wasz numer, sprawę itp. A my nie mamy wglądu w Wasze apki 😉

Odpowiedz
Dead Orange
Dead Orange 18:02 03-02-2025

Ja tak samo wyłączyli pakiety krótkoterminowe to za darmo w sieci to niech się wypchaja

Odpowiedz
Tom
Tom 18:37 03-02-2025

Nie radzę Plusa… Zasięg beznadziejny. Wyjeżdżasz z dużego miasta i masz 3G w Plusie. No ale ta magia ceny…

Odpowiedz
blue2002
blue2002 20:14 03-02-2025

Pakiety zostały wyłączone, ale jeszcze dzisiaj rano na stronie był stary regulamin, wg którego powinno to być możliwe. Regulamin został zmieniony w ciągu dnia (a powinien być zmieniony z wyprzedzeniem). Zgłosiłem reklamację, która daje podstawy pchnąć to dalej.

Odpowiedz
blue2002
blue2002 20:18 03-02-2025

Przy okazji zgłaszania reklamacji radzę od razu żądać numer, bo pierwszej reklamacji konsultant wcale nie wprowadził w system, pomimo potwierdzenia że ją wprowadził (na poważnie taka sytuacja miała miejsce – mam zapis tej rozmowy).

I w tym wszystkim nie chodzi o to, że oferta na pakiety zniknęła. Na prawdę było to takie trudne powiadomić wszystkich sms’em, że np. za miesiąc będą zmiany?

Odpowiedz
emitelek
emitelek 22:02 03-02-2025

Beata Giska
„Lutowe promocje w Orange na kartę” – dobry żart… Zabraliście kultową no-limit za 1zł – za to mamy wam przyklasnąć??? 😛

Odpowiedz
Tomasz
Tomasz 01:13 04-02-2025

Mam kilkanaście numerów w Orange, brakuje możliwości aktywacji esim z panelu mój Orange. Można zmienić na innego operatora ale ja wolę mieć zasięg niż oszczędzić 2 zl

Odpowiedz
Mariusz
Mariusz 07:11 04-02-2025

To co Orange zrobiło z pakietami krótkoterminowymi jest nie do przyjęcia. Myślę, że Orange w ten sposób pozbywa się dużej części klientów.

Odpowiedz
Klient
Klient 08:05 04-02-2025

Beata Giska – nie kompromituj się , na nic więcej ciebie nie stać ?

Odpowiedz
Siwy57
Siwy57 08:33 04-02-2025

Jakie promocje z 25 pln na 31 pln,to promocja,czy na siłę chcecie się pozbyć klienta? Po co mi te 1000giga ?

Odpowiedz
Dorota
Dorota 08:53 04-02-2025

Ja mam dzięki tym bonusom 7 TB Koszt 35zł miesięcznie darmowe rozmowy do wszystkich uważam że nie ma na co narzekać.super

Odpowiedz
Samobój
Samobój 10:27 04-02-2025

strzeliliscie sobie w kolano lub jak kto woli Samobója zmieniajac bardzo mocno oferte w Orange Free

Odpowiedz
pożegnanie z orange, byłem z wami od 2001
pożegnanie z orange, byłem z wami od 2001 10:45 04-02-2025

ceny NOWYCH pakietów są bardzo nie korzystne taniej przejść do innej sieci, żegnam

Odpowiedz
asdfa234
asdfa234 11:51 04-02-2025

Zniknął pakiet Bez limitu SMSy i rozmowy za 1zł na 1 dzień, teraz najkrótszy pakiet to za 10zł na 7 dni, czyli nie dość, że jest dużo drożej, to jeszcze muszę kupić na 7 dni nawet jeśli nie korzystam.
Koniec tego. Numer już przeniesiony do innej sieci.

Odpowiedz
Pani Beato Giska
Pani Beato Giska 11:58 04-02-2025

widzi Pani komentarze i zero reakacji czy tak sie postepuje z klientami ? Przeciez klamiecie i manipulujecie ze jakas USTAWA was do tego zmusila tj tani trick dla Naiwnych,pan rzecznik tez jest „slepy” czy nie lubi niewygodnych pytan ??? jesli tak to trzeba podac sie do dymisjii?!

Odpowiedz
463454357
463454357 12:18 04-02-2025

79gr za SMS chyba wam cegłówka na łeb spadła, niemiło było i na szczęście się skończyło, z satysfakcją żegnam najbardziej zakłamaną złodziejską antykonsumencką sieć w Polsce

Odpowiedz
Emeryt
Emeryt 12:53 04-02-2025

Starsze osoby nie potrzebują NL i full GB maja telefon tylko do odbierania od dzieci.Taki pakiet na 1 dzień przedłużał konto.

Odpowiedz
Robert
Robert 13:02 04-02-2025

Bardzo głupi pomysł zmuszanie karciarzy do wykupywania pakietów. Poza tym idiotyczne posunięcie z zabraniem NL za 1 zł. 79 groszy za minutę? OK Od teraz możecie nazywać swoją ofertę na kartę „Dla idiotów”. Oczywiście wiemy, że macie obowiązek „wyciskania” średniej z każdego numeru…róbcie tak dalej, aż się przejedziecie. „Chytry dwa razy traci”…nowe hasło w waszej kampanii reklamowej.

Odpowiedz
Robert
Robert 13:09 04-02-2025

Bardzo głupi pomysł zmuszanie karciarzy do wykupywania pakietów. Poza tym idiotyczne posunięcie z zabraniem NL za 1 zł. 79 groszy za minutę? OK Od teraz możecie nazywać swoją ofertę na kartę „Dla idiotów”. Oczywiście wiemy, że macie obowiązek „wyciskania” średniej z każdego numeru…róbcie tak dalej, aż się przejedziecie. „Chytry dwa razy traci”…nowe hasło w waszej kampanii reklamowej.

Odpowiedz
moldowa
moldowa 13:54 04-02-2025

chytry dwa razy traci oni mysla ze ludzie przejda na abonament to „zlodziejstwo w bialy dzin”

Odpowiedz
Asia
Asia 15:02 04-02-2025

A gdzie to ? Może też skorzystam😁

Odpowiedz
maciora
maciora 16:50 04-02-2025

Po 15 latach,żegnam:(

Odpowiedz
Jackson
Jackson 16:52 04-02-2025

Fakt jest taki że blog płonie w negatywnych komentarzach typu,, przenoszę nr po 30 latach do innej sieci,, po złych wiadomościach o podwyżkach, a prawda jest taka że może kilka osób max tak robi. Oczywiście nie jestem zadowolony ze zmian w ofercie na kartę ale taki wpisy Orange ma gdzieś, i dopóki nie spadnie drastycznie im użytkownikow na kartę. Niestety inni operatorzy też podnoszą ceny.

Odpowiedz
BeataGiska
BeataGiska 17:42 04-02-2025

Drodzy,o zmianach cenowych,taryfowych mówiliśmy wcześniej,dostawaliście też o tym SMS-y.Są to decyzje biznesowe(nie twórców bloga),dostosowanie się do rynku, konkurencji.Nadal mamy najbogatsze portoflio unlimited.Jako jedyni oferujemy wersje jednorazowe i cykliczne,mamy opcje tygodniowe, miesięczne, kwartalne, roczne.Stale dajemy promocje,bonusy,a jeśli jest zmiana-staramy się dawać i coś więcej.

Odpowiedz
BeataGiska
BeataGiska 17:54 04-02-2025

Dziękujemy za opinie,uwierzcie, że przekazujemy je dalej. Zobaczcie też ile jest promocji,bonusów itp. specjalnie w OnK.Mimo chęci nie jesteśmy w stanie zadowolić wszystkich,a i jak wszyscy operatorzy – czasem zmieniamy usługi,promocje się kończą,by weszły nowe.Prosimy o kulturalne komentarze. Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie, nie wchodzimy w kłótnie słowne i nie akceptujemy hejtu.

Odpowiedz
Łukasz
Łukasz 20:00 04-02-2025

Taka promocja,że zachęcacie do doładowania przez aplikację i umywacie ręce jak mieliście w zeszłym tygodniu awarię zrzucając winę na pośrednika. Od tygodnia czekam na jakąkolwiek informacje w sprawie zwrotu na konto bądź doładowanie i nic. Także gratuluję i zaczynam rozglądać się u konkurencji.

Odpowiedz
Argument
Argument 20:26 04-02-2025

Proszę Pani proszę odróżnić krytykę od hejtu bo mam wrażenie że jext ono nadużywane nic ciekawego nie wprowadziliście, nie chodzi o kłótnie tylko brak argumentów z waszej strony, dyplomacja to nie jest wasza najsilniejszą strona!

Odpowiedz
Tormentor
Tormentor 21:16 04-02-2025

Ja również po ostatnich zmianach przenoszę wszystkie numery, a mam je od czasu Idei.

Odpowiedz
Zniesmaczona
Zniesmaczona 21:51 04-02-2025

Wróćcie do oferty 1 PLN z waloryzacja ceny do 1,50 lub delikatnie wyżej i dlaczego cofnęliśmy się obok 20 lat i za rozmowy w sieci musimy płacić?

Odpowiedz
NickName
NickName 23:51 04-02-2025

Rozmowy Bez Limitu za 1,3… to było to co wyróżniało was i dawało prawdziwą jakość. Szczególnie opcja za 1zł. Jeśli myślicie że klienci dla których taka usługa jest ważna ucieszą się z dodatkowych GBajtów, to zdecydowanie menedżment za dużo zarabia i odkeił się od rzeczywistości. Przy okazji widzę, że bonusy GB z doładowań to już tylko przez internet. Czas na zmiany.

Odpowiedz
Pomarańczowy TRUMpCH
Pomarańczowy TRUMpCH 07:54 05-02-2025

Właśnie zróbcie waloryzację cenowa pakietów 1,3,5 zł. Ten pakiet na 7 dni za 10 złotych jest nieakceptowalny. Piszę Pani że propozycje są przekazywane na szczeble wyższe i coś z tego wynika?

Odpowiedz
Bonus
Bonus 10:53 05-02-2025

Dobra dziś pierwsza środa miesiąca co dajecie dla karciarzy? Mam nadzieję że nie jakaś cyber tarcza..

Odpowiedz
Tomek
Tomek 10:55 05-02-2025

Ponad 20 lat w Orange. Kilka numerów w rodzinie. Ceny rozmów i SMS to tragedia. Usunięcie no limit za 1zł, wzrost cen pakietów – czas się pożegnać po wykorzystaniu obecnych no limitów.

Odpowiedz
marek
marek 10:56 05-02-2025

Jak mówiłem tak zrobiłem, już złozyłem dyspozycje przeniesienia trzech numerów do innej sieci po 26 latach. Więc już mnie nie interesujecie. Możecie dalej podnosić ceny i robić z ludzi idiotów promocjami na miliony GB.

Odpowiedz
Wednesday
Wednesday 11:47 05-02-2025

ochrona peselu na 2 miesiace free, powinni zrobic jak dla klientow Abonamentowych w „kazda srode” dla mnie to DYSKRIMINACJA zglosze do UOKiK

Odpowiedz
eeeeeeeeee
eeeeeeeeee 18:30 05-02-2025

PESEL można zastrzec w aplikacjach rządowych, nie potrzeba płacić 12 zł Orange 🙂

Odpowiedz
Chisinau
Chisinau 18:56 05-02-2025

Ciekawostka prezes Orange Polska jest pani z Mołdawii, mają taką zasadę od wielu lat że się zmieniają w trójkącie( bez głupich skojarzeń)Polska Mołdawia Rumunia
https://biuroprasowe.orange.pl/informacje-prasowe/zmiany-w-kierownictwie-orange-polska-od-1-wrzesnia/

Odpowiedz
pipipi
pipipi 16:31 06-02-2025

PI PI PI PIIIIIIIIIIIIIIIIIII………….. connection off

Odpowiedz
oszczedny
oszczedny 20:50 06-02-2025

Jak się tylko skończy ten wypizd na dworze to pakuję babcię do samochodu i przeniesiemy numery do innej małej sieci, w której jest 3 krotnie taniej. W dzisiejszych czasach zaczyna się robić odwrotnie tzn tylko nowy klient jest szanowany.

Odpowiedz
Kuba
Kuba 21:11 06-02-2025

Jak włączyć usługę z 3600GB za 40zl?

Odpowiedz
Sławomir
Sławomir 09:25 07-02-2025

To jest jakiś żart z likwidacją oferty no limit za 1zł na 1 dzień.Chyba Orange chce pozbyć się jak najwięcej klientów.

Odpowiedz
smalecOWNIK
smalecOWNIK 14:21 07-02-2025

Pani Beata Giska zaniemowila,ciekawe czy sama wymysla takie Suchary czy ktos ja „naprowadza”? Nie jest to Hejt tylko proste pytanie!

Odpowiedz
Pani Beato Giska
Pani Beato Giska 14:32 07-02-2025

juz sie pozbywaja,oni sie skuppiaja na wysoko marzowych tzw Konwergentnych ktorzy maja kilka uslug

Odpowiedz
emitelek
emitelek 22:24 07-02-2025

No cóż… Bardzo przykro czyta się powyższe komentarze, które jednak pokazują niesmak po wprowadzonych przez orange zmianach… Niestety ja też, jak inni, mam w planach zmianę operatora na głównych numerach, które mam od nastu lat!!! Chyba, że ktoś jednak na waszych wyższych szczeblach decyzyjnych się ogarnie… :/

Odpowiedz
Romania
Romania 11:30 08-02-2025

Pani prezes Orange Polska jest Mołdawianka i z żalem musimy patrzrc że w jej ojczyźnie i Rumunii jest dużo lepsza oferta niż w Polsce, wczoraj pojawił się artykuł że Rumunia pod względem siły nabywczej wynagrodzeń wyprzedziła Polskę…

Odpowiedz
Kk
Kk 22:35 09-02-2025

A wystarczyło skrócić czas no limit za 1zł . Było 2 dni, mogliście skrócić do jednego dnia, albo nawet rozwiązać to godzinowo. Wyobraźcie sobie teraz jeden telefon do przychodni, gdzie wiadomo, że jest długi czas oczekiwania i kolejka na linii… Cena smsa to już jakiś obłęd. Gratulacje, zmusiliście mnie do przesiadki na komunikator.

Odpowiedz
Emerytka
Emerytka 11:36 10-02-2025

Celowo to zrobili wiedząc że strasi ludzie niewiele będą w stanie zrobić, tj obrzydliwe.

Odpowiedz
Rob
Rob 17:35 10-02-2025

Czy jak zrealizowałem już 12×400 gb z poprzedniej promocji sprzed ponad roku, i teraz ładuję 35 zł miesięcznie aby podtrzymać no limit i ważność bonusu, to czy mogę teraz aktywować nowe 12×200 gb za 35 zł i dalej dokładać do puli uzbierane go bonusa, czy aktywują nowe 12×200 gb za 35 zł wyzeruję sobie to, co do tej pory uzbierałem?

Odpowiedz
Scroll to Top