;

Oferta

„Za darmo w Orange” teraz w Orange Free na kartę (53)

Marta Krajewska

8 sierpnia 2019

„Za darmo w Orange” teraz w Orange Free na kartę
53

Od dzisiaj popularna usługa „Za darmo w Orange” jest dostępna także w naszej wiodącej taryfie Orange Free na kartę. Usługa umożliwia nielimitowane połączenia i SMS-y na numery komórkowe w Orange zawsze wtedy, gdy aktywne jest konto na połączenia wychodzące.

„Za darmo w Orange” wymaga aktywacji – należy wysłać SMS o treści START pod 131, lub użyć krótkiego kodu *110*47#.

Usługa wyklucza się z bonusami gigabajtów po doładowaniu. Zawsze jednak można będzie do nich powrócić.

Pojawienie się „Za darmo w Orange” w Orange Free na kartę oznacza zniknięcie Orange YES z puli taryf na start. Ale bez obaw – startery z frontem „0 zł na rozmowy i SMS-y w Orange” nadal będą dostępne w dystrybucji. Po aktywacji takiego startera, zaczniecie korzystać z taryfy Orange Free na kartę z opcją włączenia usługi „Za darmo w Orange”.

P.S. Dzisiaj wprowadziliśmy także nową możliwość rejestracji kart w Orange – teraz jest to możliwe z wykorzystaniem konta bankowego. Na blogu napisał o niej Piotrek, więc zapraszam do jego wpisu. Robi się nam… „dzień Orange na kartę”. A jeżeli chcecie przeczytać więcej o naszych innych promocjach i nowościach w Orange na kartę, zapraszamy tutaj.

A jeżeli chcecie wiedzieć o naszych najnowszych promocjach w Orange na kartę zajrzyjcie tutaj. Możecie także zajrzeć na stronę orange.pl, gdzie poznacie szczegóły naszej oferty prepaid.

Udostępnij: „Za darmo w Orange” teraz w Orange Free na kartę
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Serce. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Łukasz 09:46 08-08-2019
    Wszystko fajnie ze cos dodajecie ale niestety musicie też cos odjąć tak jak usługę ważność konta na rok.Coś za coś..
    Odpowiedz
    • komentarz
      Marta Cieślak-Krajewska 10:15 08-08-2019
      Nie zabraliśmy Konta Ważnego Rok z Orange Free na kartę. Ta usługa nadal jest tam dostępna na dotychczasowych zasadach, jeśli korzystasz z bonusów GB po doładowaniu konta. Natomiast KWR wyklucza się od zawsze z usługą „Za darmo w Orange”. Jeśli chcesz skorzystać z „Za darmo w Orange” we Free, to usługa KWR zostanie wyłączona. Zawsze jednak można do niej wrócić (START pod 8002).
      Odpowiedz
      • komentarz
        Łukasz 12:50 08-08-2019
        Dziękuję za wyjaśnienie,moi rodzice maja rok ważnośc konta i doladowuja jedynie 5 zl ze mna maja ustawione za darmo przez wybranie uslugi wybrane numery za 3 zł jakbyscie zostawili rok ważność konta i wlaczyli do Orange za darmo to bylo by super no ale cóż zrobić.
        Odpowiedz
    • komentarz
      lucy 12:41 30-12-2019
      Nic nie dają ! Na cały miesiąc zapłaciłam tyle ile jak zawsze, a po 2 dniach umowa zawarta miedzy mną a Orange była już nie aktualna, bez żadnego wypowiedzenia i po 10 dniach straciłam wszystkie pieniążki. Po prostu f-ma złodziei i oszustów !!!
      Odpowiedz
  • komentarz
    emitelek 10:02 08-08-2019
    Brak najważniejszego "Usługa wyklucza się z promocją„Konto Ważne Rok." I po temacie...
    Odpowiedz
    • komentarz
      Koolo 11:59 08-08-2019
      Za darmo w Orange i przedłużanie ważności konta darmowym sms-em to na czym operator miałby zarabiać ? Irytujące jest pobieranie bonusowych danych a nie z pakietu nolimit za 25 zł ...
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 17:38 08-08-2019
        Lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu ;p Nie da się mieć wszystkiego. Coś musi się wykluczać - operator musi na czymś zarabiać. Rzecz normalna i zrozumiała. Do pracy też chodzimy by zarobić i często i gęsto jest tak, że pracodawca chce od nas jak najwięcej "wyciągnąć", a zapłacić nam za to już jak najmniej ;p Samo życie ;p
        Odpowiedz
      • komentarz
        Ron 17:55 08-08-2019
        No chyba nie dziwne, że wyklucza. Za darmo nie można mieć wszystkiego. :)
        Odpowiedz
  • komentarz
    Lucky 16:26 08-08-2019
    Kupiłem dziś opisywany starter zgodnie z podaną informacją w artykule, ale zamiast taryfy FREE była taryfa YES. Zmieniłem na taryfę FREE bo taką potrzebowałem, ale na koncie nie widnieją teraz gigabajty danych na start na 14 dni. Czy zostałem oszukany? Czy biuro prasowe odda mi teraz pieniądze za starter ?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Anonim 17:28 08-08-2019
      Podpinam się do pytania
      Odpowiedz
      • komentarz
        Marta Cieślak-Krajewska 12:48 09-08-2019
        Anonim, jeśli też miałeś taką sytuację, jak Lucky, napisz do mnie mail z nr telefonu, sprawdzimy, co się stało.
        Odpowiedz
    • komentarz
      Ron 18:00 08-08-2019
      Jeśli dokonałeś samodzielnej zmiany, to cytuję Regulamin takiego startera: W przypadku dokonania przez Abonenta zmiany taryfy Orange YES na inną ofertę, Bonus dostępny w ramach Startera bezpowrotnie przepada.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Lucky 19:29 08-08-2019
        To był starter bez określonej taryfy, pani w sklepie też nie wiedziała jaka to taryfa bo nie było to opisane na opakowaniu. Pani z biura prasowego opisała w tym artykule że od dziś będzie to Orange Free, jak widać nie było !
        Odpowiedz
    • komentarz
      Marta Cieślak-Krajewska 12:43 09-08-2019
      Napisz proszę mail na marta.cieslak at orange.com i podaj nr telefonu, sprawdzimy, co się stało i postaramy się to naprawić.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Anonim 17:28 08-08-2019
    Wiedziałem, że wasza sieć to oszustwo. Przy zmianie taryfy na free otrzymywało się 72 GB. Ktoś sobie kupił strater i zostaje z niczym. Tak się nie robi!!
    Odpowiedz
    • komentarz
      Marta Cieślak-Krajewska 12:47 09-08-2019
      Doładowanie 72 GB to był błąd techniczny. Nie było żadnego zapisu w regulaminie mówiącego o tym, że przy zmianie taryfy należą się 72 GB. Bonus na start to 6GB. Pamiętaj, że do końca wakacji podwajamy GB po każdym doładowaniu, warto skorzystać.
      Odpowiedz
      • komentarz
        aspace 17:19 09-08-2019
        Błąd techniczny buhahaha. Pajaców z nas robisz?
        Odpowiedz
        • komentarz
          AliBaba 21:33 09-08-2019
          Taki błąd firma wykryłaby momentalnie choćby na podstawie bezpośrednich opinii użytkowników czy innych metod monitorowania rynku. Tu natomiast sytuacja trwała to na tyle długo, że błędem nazwać jej nie sposób i wygląda to na działanie zamierzone. O co wiec chodzi? Nie wiadomo. No, a kiedy nie wiadomo o co chodzi, to... No, bo ileż to tych starterów zostało sprzedanych - linie produkcyjne pewnie ledwo wyrabiały, bo chętnych na nie nie brakowało. A teraz...? Teraz niech się nimi wszyscy wypchają, bo istota, dla której były one kupowane, okazuje się nie być dla Orange wiążąca - nie ma bowiem na to żadnego regulaminowego zapisu... Jaki jest przekręt doskonały? Taki, który daje korzyści: promocję, umocnienie pozycji na rynku oraz kasę i jeszcze zapewnia czyste rączki. Wszak nikt przyczepić się nie może, bo to był tylko "błąd"... Pozdrowienia dla naciągniętych. P.S. Na pocieszenie dodam, że zostać naciągniętym to ni ujma. Nad podobnymi numerami pracowały najtęższe hochsztaplerskie umysły tego świata i nikt nie jest w stanie uchronić się przed wkręceniem w nie. I to nawet wówczas, gdy ich mechanizmy są znane.
          Odpowiedz
      • komentarz
        Jarek 21:20 09-08-2019
        Cały internet huczał o tym bonusie od roku bo najpierw było 50 Gb a potem 72Gb ale jak startery schodziły to Orange pasowało a teraz to błąd techniczny. Ja używam mało internetu i chciałem sobie doładować 30zł by mieć 100Gb na rok a teraz pozostał niesmak.
        Odpowiedz
      • komentarz
        Ali 21:36 09-08-2019
        Taki błąd firma wykryłaby momentalnie choćby na podstawie bezpośrednich opinii użytkowników czy innych metod monitorowania rynku. Tu natomiast sytuacja trwała to na tyle długo, że błędem nazwać jej nie sposób i wygląda to na działanie zamierzone. O co wiec chodzi? Nie wiadomo. No, a kiedy nie wiadomo o co chodzi, to... No, bo ileż to tych starterów zostało sprzedanych - linie produkcyjne pewnie ledwo wyrabiały, bo chętnych na nie nie brakowało. A teraz...? Teraz niech się nimi wszyscy wypchają, bo istota, dla której były one kupowane, okazuje się nie być dla Orange wiążąca - nie ma bowiem na to żadnego regulaminowego zapisu... Jaki jest przekręt doskonały? Taki, który daje korzyści: promocję, umocnienie pozycji na rynku oraz kasę i jeszcze zapewnia czyste rączki. Wszak nikt przyczepić się nie może, bo to był tylko "błąd"... Pozdrowienia dla naciągniętych. P.S. Na pocieszenie dodam, że zostać naciągniętym to ni ujma. Nad podobnymi numerami pracowały najtęższe hochsztaplerskie umysły tego świata i nikt nie jest w stanie uchronić się przed wkręceniem w nie. I to nawet wówczas, gdy ich mechanizmy są znane.
        Odpowiedz
  • komentarz
    Marek 23:10 09-08-2019
    Bardzo brzydki numer ze strony Orange.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 10:03 10-08-2019
    Bardzo prosze o usuniecie SMS z informacją o usludze za darmo w Orange przychodzi taki sms po kazdym doladowaniu ktoś kto używa np.FREE na kartę wlaczy nie daj boze to i GB dodatkowe wyzeruje mu ponadto taka pulapka jest szkodliwa dla seniorow ponieważ mysla że bedzie za darmo w Orange a maja ważność konta na rok seniorzy nie maja dostępu do Internetu wiec nie wiedza ze to jest pulapka.Proszę o przemyslenie i usuniecie tego smsa po doładowaniu konta.Dziękuję
    Odpowiedz
    • komentarz
      Łukasz 12:16 10-08-2019
      Żeby własnym klientom stawiać takie pułapki???wstyd Orange.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Marta Cieślak-Krajewska 14:26 12-08-2019
        Łukasz, nie było naszym celem zastawianie pułapek na klientów. Poprawiliśmy to, SMS już nie przychodzi.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Łukasz 15:49 12-08-2019
          Dziekuje bardzo za szybka interwencje i poprawienie usuniecie tego smsa po doładowaniu.
          Odpowiedz
    • komentarz
      Marta Cieślak-Krajewska 14:21 12-08-2019
      Łukasz, przepraszamy. Ten SMS nie powinien tam się znaleźć i zostanie usunięty, tak szybko, jak to możliwe.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Ron 18:56 12-08-2019
        Załatwione :) Wszystko od ręki ostatnio, tylko klienci proponują, a tutaj po paru dniach zmiany. Firma ROKU.
        Odpowiedz
  • komentarz
    bartsimpson 12:03 10-08-2019
    lepiej przedłużyliby promocję 2 x więcej internetu do końca września, zamiast mieszać w ofertach i wprowadzać niepotrzebny zamęt.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Antoś 15:49 10-08-2019
      Masakra ale nagonka w necie na orange za ten pomysł, współczuje temu co to wymyslił :(
      Odpowiedz
      • komentarz
        Adam 17:14 10-08-2019
        Jaki to ma cel ? Migracja starterów do konukrncji któ©a daje za przeniesienie 200zł i 20 GB ?
        Odpowiedz
  • komentarz
    jacek 16:39 05-11-2019
    W dniu dzisiejszym o godz 15tej otrzymałem sms informujący o przeniesieniu mnie z orange go do orange free na kartę. Szczegóły na orange.pl. Rzecz jasna na orange.pl nie dość że nie ma żadnych informacji na temat tych przymusowych przenosin to nie ma też słowa o stwkach za min o doładowaniach nic! Od konsultanta w BOK dowiedziałem się że moje opłaty drożeją. min połączenia 30gr sms płatne. Dotychczas przy doładowaniu za 100zł moje stawki to 20gr za min w sieci i na stacjonarne i darmowe sms oraz 29 gr poza siecią Gratuluję pomysłu! Właśnie tracicie klieta który był z wami od dwudziestu lat!
    Odpowiedz
    • komentarz
      marian 19:02 06-11-2019
      Mi też taka informacja przyszła i pierwsze co to widzę wzrost cen połączeń ( doładowywałem 100zł). Już szukam gdzie się przenieść.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 11:04 11-11-2019
        Wszystkie zmiany regulaminu publikowane są z wyprzedzeniem na stronie orange.pl
        Odpowiedz
        • komentarz
          Rohen 10:40 28-11-2019
          Nie są. Nie ma nic. Dziś także otrzymałem PRZYMUSOWE przenosiny z informacją, że szczegóły są na orange.pl... Gdzie i w którym miejscu pytam, bo nie ma nic, żadnych informacji i proszę mi powiedzieć jakim prawem firma coś sobie przenosi (zwłaszcza pieniądze klienta), przecież to złamanie umowy. Czas poszukać innego operatora. A... zapomniałem, jeśli już o przenosinach pieniędzy klientów mowa. Napisze co mnie ze strony Orange spotkało 3 mc-e temu, a mianowicie także przeniesiono mi pieniążki na stacjonarnym, na jakieś konto techniczne, bez mojej wiedzy i zgody, a później ładnie i pięknie przysłano mi do domu windykację, że rachunek mam niezapłacony. Próbując wyjaśnić sprawę osobiście w najbliższym punkcie Orange spotkałem się z murem niezrozumienia i pogardy, pani w salonie rzekomo służąca pomocą powiedziała mi cytuję; "żebym jej dupy nie truł i nie zajmował kolejki, bo nic mi nie pomoże dopóki nie zapłacę rachunków (już zapłaconych, a okazane pokwitowanie zrzuciła z biurka nawet na niego nie zerkając)". Na szczęście pan w dziale windykacji w Krakowie okazał się kompetentny i wyśledził PRZYMUSOWE przenosiny moich pieniążków na jakieś techniczne konto... za przywrócenie zarządzał coś koło 20 złotych... Wspaniały operator ten Orange, żongluje pieniążkami klientów wedle własnego widzi mi się i przysyła później windykację... CHORE.
          Odpowiedz
          • komentarz
            LW 23:33 04-01-2020
            My z całą rodziną też uciekamy z Orange!
            Odpowiedz
    • komentarz
      J. 14:46 14-11-2019
      Taryfy się zwiększyły??? :o Dziś właśnie otrzymałam taki sms. Też od lat doładowywałam sobie telefon kartami za 100 zł i byłam zadowolona ze stawek. A teraz co??? Zadzwoniłam do Orange, konsultantka powiedziała, że nie wie nic o tej sprawie i dodała, że jej zdaniem stawki będą te same. Oburzające! Chyba też zmienię operatora (a jestem tu już dekadę).
      Odpowiedz
  • komentarz
    Teresa 09:26 07-11-2019
    Otrzymałam sms z info., że od 6 listopada moja taryfa to Orange Free i wyłączono mi usługę numer bez limitu, która miała być na zawsze. To kara za wierność?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Rohen 10:47 28-11-2019
      W Orange nie ma nic na zawsze. W Orange jest na tyle, na ile Orange uzna że mu się opłaca... a umowy, "a co to takiego, czy są smaczne ?"
      Odpowiedz
    • komentarz
      Magda 20:35 31-12-2019
      Ja też dostałam sms o zmianie na orange free i co??? do tej pory po doładowaniu konta otrzymywałam na miesiąc darmowe minuty do innych sieci a do orange w której to sieci jest cała moja rodzina było za darmo. konto doładowane, darmówek brak i dzwoniąć do swojej sieci otrzymuje sms ile mi zeżarło za rozmowe. ........super
      Odpowiedz
    • komentarz
      etna 13:43 03-01-2020
      Tez dostałam takiego smsa. Zmienili mi taryfę na Orange Free. tzn po ile mam rozmowy smsy mmsy?
      Odpowiedz
  • komentarz
    Andrzej 21:28 18-12-2019
    Z tych samych powodów po 20 latach zmieniam operatora, w taki sposób traci się klientów!!
    Odpowiedz
  • komentarz
    Bodan00 08:29 19-12-2019
    Czy jeśli teraz mam konto ważne 200 dni i włączę usługę Za darmo w orange to ważność mojego konta się zmniejszy?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Przemek 20:34 29-12-2019
      przyłączam się do pytania
      Odpowiedz
  • komentarz
    anonim 12:46 30-12-2019
    Oboje z mężem jesteśmy w Orange. Mąż od 18 lat, ja przeszłam później . W jeden dzień f-ma Orange bez wypowiedzenia umowy zabrała nam to co mieliśmy od kilku lat. Obecnie jest Orange Free, które jest od poprzedniej usługi droższe i gorsze. Tak się nie robi, ani nie postępuje się z długoletnim klientem .
    Odpowiedz
    • komentarz
      uczciwy 17:33 04-01-2020
      mnie też tak załatwili nagle bez powiadomienia zmienili mi na orange free na karte SKANDAL Zabrano mi 6 min dodatkowych za każdą rozmowe powyżej 2 min SKANDAL !!!!
      Odpowiedz
      • komentarz
        LW 23:36 04-01-2020
        Wszystkich tak sukcesywnie załatwiają
        Odpowiedz
  • komentarz
    M. 00:11 05-01-2020
    Orange robi wszystko by pozbyć się stałych klientów. Za długie lata wierności odpłacają najgorszymi ofertami i najwyższymi składkami. Zmiana oferty na Orange free, bez wcześniejszego uprzedzenia, odbiera sporo benefitow. Po blisko 15 latach pora szukać nowego operatora..
    Odpowiedz
  • komentarz
    MARY27 17:59 07-01-2020
    To jest firma oszukańcza, trzeba z Niej uciekać. A to o czym piszecie, że po doładowaniu już nie dostaje się SMS żeby włączyć ZA DARMO W ORANGE, to nie jest prawdą. Doładowałam swój telefon w listopadzie 2019r. i dostałam SMS, aby włączyć ZA DARMO W ORANGE. Włączyłam i w "nagrodę" straciłam wszystkie GB. Ja emerytka dałam się na to nabrać, bo nikt w tym SMS nie napisał, że tracę i KONTO WAŻNE ROK i GB.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Grzegorz 21:07 07-01-2020
    Jestem w Orange GO. Dzisiaj rano otrzymałem informację, że została mi odnowiona Usługa Rozmowy SMSy bez limitu do wszystkich+pakiet GB. Usługa odnawia mi się automatycznie. Wieczorem dostałem SMSa, że od dzisiaj Twoja taryfa to Orange Free, i że moje środki i usługi zostały przeniesione. Zostałem odesłany na Orange.pl. NIESTETY NIC TAM NIE ZNALAZŁEM. Na moim koncie internetowym dalej jest informacja, iż moja taryfa to dalej Orange GO. Żadnej informacji o cenach za podstawowe usługi w tej nowej taryfie Orange Free. Pełne zaskoczenie. Czuję się tak jakbym dostał w pysk. W Orange jestem już od początków jej istnienia. Czy mam szukać nowego operatora ???
    Odpowiedz
  • komentarz
    Grzegorz 21:46 07-01-2020
    Chciałbym jeszcze dodać do mojego wcześniejszego komentarza to, że wszedłem na zakładkę znajdującą się na tej stronie pt. Oferta Orange Free na kartę mając nadzieję, że uzyskam tam odpowiedź na nurtujące mnie pytania. Niestety. W zakładce" bonusy za doładowania" wszystko się kreci wokół Internetu (mam już ponad 65 lat i dla mnie Internet jest marginesem) . Brak tam bonusów np. kwotowych za doładowanie itp podobnych, które były (lub są) w Orange Go. Nigdzie nie znalazłem cennika za rozmowy . Dla mnie jest to bardzo ważne gdyż posiadam u Was także drugi nr telefoniczny, z którego wykonuję rozmowy z abonentem zagranicznym. Brak informacji na temat honorowania wcześniej zawartych (aktywowanych) usług w Orange. Za kilka dni (na ten drugi nr) planuję dokonać doładowania za 100 zł i nie chciałbym aby te pieniądze mi gdzieś przepadły gdyż spodziewam się, że tamten nr także zostanie przeniesiony do Orange Free. Oczekuję wyczerpującej odpowiedzi, pozdrawiam.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Grzegorz 22:18 07-01-2020
    Chciałbym jeszcze dodać taki drobiazg. Kilkanaście miesięcy temu ( a może i więcej) byłem namawiany przez członków mojej rodziny abym zmienił operatora gdyż Orange ma problemy z zasięgiem. Odmawiałem odpowiadając, że jestem lojalny wobec dotychczasowego operatora i nic nie zmieniam. Jakiś czas później aktywowałem usługę pt : "Za darmo w Orange". I cóż się okazało. Okazało się, że nie mam darmowych rozmów, ponieważ moje dzieci oraz krewni i znajomi dawno korzystają z usług innych operatorów. Cóż więcej dodać. Z wyczytanych komentarzy dowiedziałem się , że większość usług podrożeje a ponadto należy uważać na otrzymywane od Was SMSy gdyż można sobie zresetować zawartość konta. Proszę mnie wyprowadzić z błędu. Z poważaniem Grzegorz.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Mariusz D 13:23 09-01-2020
    moja rodzina oraz znajomi sa w orange go od wielu lat. jak wyczerpią się środki przechodzimy do innego operatora. takie numery róbcie u siebie we francji
    Odpowiedz
  • komentarz
    Ufok0000 16:45 19-01-2020
    Powiedzcie mi jak włączyć Rok Ważności Konta? Doladowałem córce telefon za 10zł, nie dostałem bonusa GB, ale widzę że nic nie straciłem bo niewiele warty (poprzednim razem był spory i z długim terminem). Ale najważniejsze - KONTO NIE PRZEDŁUŻYŁO SIĘ NA ROK, dalej zostały 33 dni.
    Odpowiedz

;

Oferta

Wystarczy bankowość internetowa by zarejestrować prepaid w Orange (21)

Piotr Domański

8 sierpnia 2019

Wystarczy bankowość internetowa by zarejestrować prepaid w Orange
21

Sporo tych możliwości rejestracji karty SIM w Orange na kartę się nam nazbierało. Cały proces mocno spowszechniał, jednak tym razem pojawia się coś naprawdę dużego. Od dzisiaj możecie zarejestrować Orange na kartę wspierając się bankowością internetową – Moje ING w ING Banku Śląskim, a w przyszłości także w innych bankach.

Szybciej, sprawniej i bez wychodzenia z domu – zarejestruj swojego prepaida

Co Wam to da? Będziecie mogli zarejestrować numer na kartę nie wychodząc z domu. Sądzę, że dla osób z niepełnosprawnościami, czy złamaną nogą może być to spore ułatwienie. Co równie ważne (bo często o tym pisaliście), nie podajecie nikomu Waszych danych.

Przepływają one z banku do Orange automatycznie. Nie będę wspomniał, że cały proces nie potrwa zbyt długo, więc oszczędzicie też czas. Same plusy.

3 proste kroki i już wam SIM działa

Całość odbywa się w trzech prostych krokach. Na początek wchodzicie na stronę https://zarejestrujnumer.blue.pl/orange. To strona Blue Media, firmy dzięki współpracy z którą możliwy jest cały proces. Wypełniacie tam krótki formularz, z którego zostajecie przekierowani do procesu logowania do Moje ING. Tam złożycie wniosek o przekazanie danych osobowych z banku do Orange. Ostatnim krokiem jest akceptacja zlecenia jednorazowym kodem, podobnie jak w zleceniu przelewu. Klik, Klik i Wasze dane – dokładnie PESEL, imię i nazwisko trafiają do nas, byśmy mogli zarejestrować kartę. Łatwo, bezpiecznie i przyjemnie dla wszystkich. Karta zacznie działać po chwili.

Cały proces jest możliwy dzięki wprowadzeniu, wspólnie z Blue Media usługi elektronicznego potwierdzania tożsamości (eID). Dzięki niej możecie także podpisać nową umowę na naszej stronie, o czym piszemy w komunikacie prasowym. Zainteresowani?

Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o najnowszych promocjach i okazjach w Orange na kartę wejdźcie tutaj.

Dzisiaj newsami o naszej ofercie na kartę podzieliliśmy się z Martą. Ona najczęściej o tym pisze dla Was, ale postanowiłem ją nieco odciążyć, dokonując błyskawicznego przejęcia tematu 😉 Tak, że ja mam dzisiaj dla Was wieści o nowych możliwościach rejestracji, a Marta opisała Wam zmiany w ofercie i odpalenie „Za darmo w Orange” także w OFnK. Prawdziwy „Dzień Orange na kartę” na naszym blogu 😉

Udostępnij: Wystarczy bankowość internetowa by zarejestrować prepaid w Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Ciężarówka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    PAWEŁ 11:04 08-08-2019
    Moglibyście wykorzystać tą możliwość do rejestracji pre-paid-ów i podpisywania umów na usługi Orange i Nju bez kuriera . https://inteligo.pl/aktualnosci/komunikaty/e-tozsamosc-i-mojeid-dla-klientow-inteligo/ Możliwości są tylko trzeba je wykorzystać .
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 11:06 08-08-2019
      Ale właśnie to zrobiliśmy, tylko z innym bankiem, ale będziemy poszerzać liczbę banków korzystających z usługi.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotrekk85 11:22 08-08-2019
        Z uwagi na to że mojeID jest wspierane przez państwowe banki, to popularności eID nie zdobędzie. Nie wiele banków zdecyduje się mieć dwie tożsamości jak ING. Klienci się pogubią i tak w tym.
        Odpowiedz
      • komentarz
        PAWEŁ 11:25 08-08-2019
        Ciekawe czy doczekamy się tego w Inteligo ? I ile to czasu Wam zajmie ?
        Odpowiedz
        • komentarz
          pablo_ck 17:32 08-08-2019
          Czekamy na współpracę z kolejnymi Bankami, chociaż mam już kilka zarejestrowanych prepaidów na siebie, więc rejestracja za pomocą sms też jest bardzo prosta :)
          Odpowiedz
          • komentarz
            PAWEŁ 20:07 08-08-2019
            SMS-em zarejestrujesz tylko 5 kart sim .
            Odpowiedz
  • komentarz
    Krzysiek 11:13 08-08-2019
    Nie lepiej skorzystać z profilu zaufanego MC i wówczas mamy dostęp do wszystkich banków?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Ron 18:02 08-08-2019
      Nie, osobiście wolę opcję w/w.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Krzysiek 19:22 08-08-2019
        Wiesz co to Profil zaufany? Działa dużo lepiej i jest bardziej dostępne niz ta opcja.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Michał 10:45 09-08-2019
          Prywatne podmioty nie mają do niego dostępu.
          Odpowiedz
          • komentarz
            Krzysiek 12:41 09-08-2019
            Nieprawda. Prywatne banki maja dostęp do Profilu zaufanego.
            Odpowiedz
            • komentarz
              Michał 14:38 09-08-2019
              Tylko od strony wystawcy, ale nie aby móc go weryfikować.
              Odpowiedz
              • komentarz
                Krzysiek 15:51 09-08-2019
                Nieprawda. Normalnie e-bankowość dział i w tym zakresie.
                Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 12:38 08-08-2019
    Pieknie fajnie ze coś nowego tworzycie im więcej nowości tym lepiej dla klientów
    Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 17:51 08-08-2019
    Kolejne ułatwienie bez wychodzenia z domu. Muszę przyznać, że tyle zmian co ostatnio, to może pochwalić się tylko Orange - FLEX, Orange Zawsze bez limitu, Raty 0% dla wszystkich. Większość tematów Orange załatwię przez internet, do tego samodzielna wymiana karty SIM :) Zostaję na dłużej ;)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Michał 10:45 09-08-2019
    Tylko trochę zmieniliście procedurę, ale w ING i Millennium rejestracja jest od bardzo dawna.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 23:10 13-12-2019
      To zupełnie inna procedura, a możliwość rejestracji prepaid z jej wykorzystaniem, to tylko ułamek jej możliwości. Pisaliśmy o tym w komunikacie prasowym: https://biuroprasowe.orange.pl/informacje-prasowe/dzieki-bankowosci-internetowej-mozna-podpisac-zdalnie-umowe-z-orange/
      Odpowiedz
  • komentarz
    MiloszPL 16:00 09-08-2019
    Dlaczego nie budujecie światłowodu na wsiach? Mieszkańcy miast mają 80 mb/s a wsi 2 mb/s pobierania. Miasta mogą poczekać...
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 23:11 13-12-2019
      Inwestujemy także w miejscowościach wiejskich. To wideo jest chyba najlepszym dowodem: https://biuroprasowe.orange.pl/blog/swiatlowod-dotarl-nawet-na-koniec-swiata-podsumowujemy-2018-w-sieci-stacjonarnej/
      Odpowiedz
  • komentarz
    Pawelski 21:36 13-12-2019
    Po ostatniej aktualizacji na iPhone 6s aplikacja przestała działać.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 23:12 13-12-2019
      O jakiej aplikacji piszesz?
      Odpowiedz

;

Urządzenia

Punkt napraw w Sezamie dla klientów Orange Smart Care (1)

Piotr Domański

7 sierpnia 2019

Punkt napraw w Sezamie dla klientów Orange Smart Care
1

W naszym flagowym Smart Store Orange w warszawskim Sezamie uruchomiliśmy autoryzowany punkt napraw. Jeżeli korzystacie z usługi Orange Smart Care możecie tam oddać swój smartfon do naprawy i zostanie ona zrealizowana w ciągu maksymalnie 5 dni.

Naprawy smartfona w oka mgnieniu i możliwość uruchomienia Orange Smart Care

Może się nawet okazać, że wszystkie niezbędne części są na miejscu, a usterka jest do szybkiego usunięcia – wtedy naprawa zostanie zrealizowana w 2 godziny. Idealnie na spacer po Parku Saskim, zakupy w Złotych Tarasach lub (jeszcze lepiej) w Hali Mirowskiej. Wracacie i telefonik jak nowy. Co ważne, wszystkie naprawy są autoryzowane, więc macie pewność, że nie stracicie gwarancji producenta.

A co jeżeli nie macie Orange Smart Care? W Smart Store w Sezamie możecie oddać telefon w dobre ręce „naprawiaczy” i jeżeli uznają oni, że jest on w dobrym stanie możecie uruchomić usługę, nawet w trakcie trwania umowy. To jedyna taka możliwość, ponieważ w innych przypadkach usługa Orange Smart Care dostępna jest jedynie przy podpisaniu umowy z Orange lub jej kontynuacji.

Orange Smart Care – czy warto?

Czy warto się zdecydować na Orange Smart Care? Moim zdaniem tak, szczególnie w dwóch przypadkach – w pierwszym, jeżeli kupujecie telefon dla dziecka. Wybrałbym tutaj opcję tańszą, za 9,99 zł miesięcznie. Jeżeli się na nią zdecydujecie otrzymujecie 1000 zł na naprawy urządzenia po zalaniu lub uszkodzeniu wyświetlacza. Telefony kupowane dla dzieci są na ogół tańsze, więc kwota na naprawy powinna wystarczyć, a przed zalaniem zawsze warto się zabezpieczyć, bo chronią przed nim tylko najlepsze etui.

Drugim przypadkiem są drogie i przepiękne flagowce, których ceny idą w kilka tysięcy złotych. Są to najczęściej tak zgrabne słuchawki, że aż żal je pchać w etui, a jednocześnie to nadal bardzo delikatny sprzęt. Dla nich stworzona została wersja droższa – Premium, za 15,99. Pozwala ona na jedną nieograniczoną kosztowo naprawę na każde 12 miesięcy, w ramach którego możliwa jest naprawa dowolnego elementu lub w przypadku zalania wodą, nawet całego urządzenia. Wychodzi mniej niż 400 zł za dwa lata.

Zamiast etui? Czy może obok?

Osobiście, gdybym nie używał etui, wolałbym pewnie wydać tą kwotę, niż „przepalać” znacznie większą na naprawy. Szczególnie, że samo etui darmowe nie jest i w większości przypadku każdy telefon wykorzystuje inne, więc po zakupie nowego telefonu trzeba też kupować nowe etui. Od owych (dokładnie) 386,76 zł trzeba więc także odjąć jego koszt, który potrafi sięgnąć nawet 1000 zł.

Oczywiście możemy mieć olbrzymiego pecha – uszkodzić telefon, a po na prawie po raz kolejny może nam wypaść i mocno się obić. Niestety nowoczesne smartfony to nie Nokie 3310. Dlatego zawsze wykorzystanie etui lub chociaż folii ochronnej warto przemyśleć.

Pamiętajcie jednak, że Orange Smart Care to nie ubezpieczenie. To usługa, w ramach której za niewielkie pieniądze zapewniacie sobie dużo większy budżet na naprawy telefonu, a także obsługę całego procesu naprawy. Orange Smart Care, a także sam autoryzowany serwis realizowany jest we współpracy z firmą Digital Care.

Udostępnij: Punkt napraw w Sezamie dla klientów Orange Smart Care
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Ciężarówka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 18:44 07-08-2019
    Chyba że się ma niezniszczalną Lumię 920 ;p Gwoździe można nią przypijać, naprawdę ;p A etui i folia dla nowych smartfonów - to jak ze zdrowiem, lepiej zapobiegać i chronić, niż później leczyć :) ';p
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej