Informacje prasowe

Disclosure, Tyla, d4vd, Artemas i inni na Open’er Festival Powered by Orange

13 maja 2024
Disclosure, Tyla, d4vd, Artemas i inni na Open’er Festival Powered by Orange

Do line-upu Open’era 2024 dołącza 6 artystów: Disclosure – jeden z najważniejszych projektów muzyki elektronicznej i tanecznej ostatniej dekady, Tyla – nowe objawienie światowego popu, Artemas – autor m.in. globalnego hitu „I Like the Way You Kiss Me”, Alec Benjamin - popowy storyteller nowego pokolenia z kilkoma miliardami streamów na koncie, d4vd - jeden z najbardziej obiecujących nowych talentów z USA, a także Gloria Groove – brazylijska wokalistka i najczęściej streamowana drag queen na świecie.

DISCLOSURE

Kiedy w 2010 roku ukazał się "Offline Dexterity", debiutancki singiel duetu Disclosure, bracia Howard i Guy Lawrence byli jeszcze nastolatkami. Przez ostatnie czternaście lat zanotowali kilkanaście miliardów streamów, sprzedali ponad 7 milionów albumów i współpracowali z takimi nazwiskami jak Sam Smith, Lorde oraz The Weeknd, stając się jedną z największych marek muzyki tanecznej i elektronicznej na świecie. Po płytach "Settle" (2013), "Caracal", (2015) i "Energy" (2020), ubiegłoroczne "Alchemy" sygnalizowało powrót do korzeni. Wydawnictwo wydane zostało bez dużej wytwórni, bez gości czy chwytliwych sampli, dając nowe uczucie wolności i ekspresji. Disclosure zamkną Orange Main Stage w czwartek, 4 lipca.

TYLA

Tyla to przekraczająca granice artystka, której twórczość przepełniona jest jej energiczną osobowością, a innowacyjne podejście do popu, R&B, skropione afrykańskim amapiano sprawiają, że każdy kolejny kawałek daje poczucie świeżości. Pochodząca z Johannesburga Tyla zaprezentowała swój pierwszy singiel “Getting Late” w 2019 roku. Po kolejnych utworach, "Overdue" (2021), "Been Thinking" (2023) i "To Last" (2023), przyszedł przełom na globalną skalę za sprawą międzynarodowego hitu „Water”, który trafił do Top 10 sprzedaży w 16 krajach – m.in. w UK, USA, Australii, Nowej Zelandii oraz Szwecji, gromadząc ponad 600 milionów streamów. Jej imienny album miał premierę w marcu, a my nie możemy się doczekać, żeby zobaczyć ją na żywo na Open’erze – 6 lipca, Orange main Stage.

ARTEMAS

Artemas Diamandis zaczął publikować swoje pierwsze kawałki zaledwie w 2020 roku, a dziś można śmiało określić go mianem globalnego fenomenu. Pochodzący z Anglii 24-letni muzyk, producent i songwriter zachwycił świat swoim alternatywnym podejściem do popu, szybko budując społeczność wiernych fanów. Po wydaniu mixtape’ów „I’m Sorry I’m Like This” (2022) i „Pretty” (2024) w marcu ukazał się przełomowy kawałek „I Like the Way You Kiss Me”, który w mgnieniu oka stał się jednym z największych światowych virali ostatnich lat, lądując na szczycie sprzedaży m.in. w Austrii, Niemczech, Litwie, Łotwie, Polsce czy Szwecji, a także trafiając do pierwszej 10 w UK, RPA, Portugalii, Norwegii, Australii czy Indiach. Zobaczcie go na żywo – 6 lipca, Alter Stage.

ALEC BENJAMIN

Alec Benjamin przeszedł długą drogę od promowania swojej muzyki na parkingach sal koncertowych po wyprzedane koncerty w Ameryce Północnej, ponad 4 miliardy globalnych streamów, miliard odtworzeń klipów w YouTube i 10 milionów fanów w social mediach. Po sukcesach utworów “Let Me Down Slowly”, “Water Fountain” oraz “Oh My God”, magazyn TIME ochrzcił go mianem “popowego storytellera nowego pokolenia”. Po mixtapie “Narrated For You” (2018) i albumie “These Two Windows” (2020), w 2022 roku ukazała się płyta “(Un)Commentary”. Alec Benjamin wystąpi na Alter Stage 6 lipca.

d4vd

d4vd, czyli David Burke, już rok po napisaniu pierwszych piosenek w garderobie swojej siostry dał się poznać szerokiej publiczności jako artysta wizjonerski. W wieku 18 lat zaprezentował swój przełomowy, nagrany w całości na iPhonie singiel "Romantic Homicide", który zajął aż 34 miejsce sprzedaży w USA. W 2023 roku otrzymaliśmy jego debiutancką EP-kę "Petals To Thorns" (2023), która uczyniła go jednym z najbardziej obiecujących nowych talentów w USA. Kilka miesięcy później ukazała się jej kontynuacja - “The Lost Petals”. d4vd wystąpi na Alter Stage 6 lipca.

GLORIA GROOVE

Gloria Groove to brazylijska ikona LGBTQ+, z ponad 5 milionami słuchaczy miesięcznie w samym Spotify. W 2015 roku zaczęła występować jako drag queen, a niedługo później otrzymaliśmy przełomowy singiel „Dona” (2016) i album „O Proceder” (2017). W 2022 roku ukazała się płyta „Lady Leste”, która stała się przełomem w karierze Glorii Groove, zdobywając międzynarodową popularność – m.in. w Portugalii czy Szwecji. Album jest hołdem dla jej pochodzenia i podsumowaniem wszystkich artystycznych inspiracji, jakie zebrała dotychczas. Gloria Groove wystąpi na Alter Stage 4 lipca.

Bilety dostępne TUTAJ

 

Mediateka


Informacje prasowe

Raport “What’s Up Wholesale?” Mali i średni operatorzy rzadko sięgają po unijne środki na budowę światłowodów

09 maja 2024
Raport “What’s Up Wholesale?” Mali i średni operatorzy rzadko sięgają po unijne środki na budowę światłowodów

Mali i średni operatorzy planują rozwijać swoje sieci głównie z własnych środków. Zaledwie co piąty ankietowany operator starał się o dofinansowanie do budowy światłowodów z funduszy unijnych. Rozwój 5G w ich opinii nie spowoduje odpływu klientów z sieci stacjonarnych, za to sztuczna inteligencja może wspomóc rozwój biznesu. To wnioski z najnowszej edycji raportu dotyczącego rynku operatorskiego „What’s Up Wholesale?”, wydawanego przez Orange Polska.

Celem tegorocznego badania było określenie kierunków rozwoju krajowych sieci operatorskich. Ankietowani – mali i średni operatorzy - zostali zapytani m.in. o to, jak fundusze unijne wpłyną na rozwój ich sieci, jak oceniają oni współpracę hurtową, a także jak oceniają wpływ nowych technologii na ich biznes. W badaniu wzięło udział ponad 200 respondentów.

Programy dofinansowujące budowę sieci nie dla małych i średnich ISP?

Ponad 80% małych i średnich operatorów biorących udział w badaniu planuje zwiększać  zasięgi swoich sieci w ciągu najbliższych 2 lat. Większość zamierza ten rozwój finansować przede wszystkim z własnych środków, przeznaczając je na rozbudowę własnej infrastruktury, dostęp do sieci innych operatorów i akwizycje. Dofinansowanie z programów unijnych cieszą się mniejszym zainteresowaniem.

Tylko co piąty ankietowany wziął udział w pozyskaniu środków publicznych na zwiększenie zasięgu sieci. Ponad połowa respondentów uważa, że konkursy nie są dostosowane do ich możliwości - głównie ze względu na skomplikowane procedury i zbyt duże obszary do objęcia inwestycjami.

Wśród najczęściej wskazywanych rozwiązań, które przekonałyby operatorów do wzięcia udziału w programach są: zmniejszenie obszarów konkursowych (51%), możliwość dowolnego wyboru punktów adresowych do objęcia zasięgiem (43%) oraz brak konieczności pokrycia 100% wylicytowanego obszaru (38%). Istotne byłoby także wydłużenie czasu realizacji inwestycji (37%).

Z drugiej strony, beneficjenci programów unijnych oceniają je pozytywnie i polecają w nich udział innym przedsiębiorcom telekomunikacyjnym. W przypadku kończącego się programu POPC zdecydowana większość jego uczestników (67%) deklaruje, że osiągnęła zakładany próg rentowności w przewidywanym czasie.

Operatorzy uważają rozwój 5G za naturalny etap rynku i uważają, że ich oferty będą się rozwijać równolegle odpowiadając na zwiększone zapotrzebowanie ich klientów na usługi coraz większych przepływności. 63% uważa, że 5G nie wpłynie na ich biznes, a 13% widzi w usługach mobilnych szansę dla rozwoju swojej oferty. Większość ankietowanych nie spodziewa się także odpływu klientów z sieci stacjonarnych. Usługi mobilne chciałby wprowadzić do swojej oferty co trzeci operator. 32% widzi także szansę na rozwój w wykorzystaniu sztucznej inteligencji - przede wszystkim w obszarach obsługi klienta (23%) i zarządzania siecią (21%).

Szczegółowe wyniki badania, a także praktyczne przykłady łączenia technologii kablowych i radiowych, opisy nowoczesnych rozwiązań, takich jak 6G, Wi-Fi 7 i XGS-PON, omówienie krajowych i unijnych regulacji prawnych oraz wskazanie perspektyw rozwoju rynku dostępne są w raporcie „What’s Up Wholesale?”.

Raport do pobrania znajduje się na stronie hurt-orange.pl

---

Część hurtowa Orange Polska odpowiada za współpracę z przedsiębiorcami telekomunikacyjnymi dostarczając usługi operatorskie w oparciu o najnowsze technologie. Portfolio zawiera m.in. usługi transmisji danych, dostępu do internetu, kanalizacji i słupów, projekty techniczne, stacjonarne usługi głosowe, ofertę MVNO, a także usługi dostępu do abonentów na FTTH: BSA i LLU. Z oferty hurtowej Orange Polska korzysta blisko 3000 operatorów w Polsce i za granicą. Zobacz więcej na https://www.hurt-orange.pl/

GRAFIKA-HURT-2024


Informacje prasowe

Orange Flex świętuje piąte urodziny. Swoich klientów zaprasza do FLEXOTERII i urodzinowych promocji

08 maja 2024
Orange Flex świętuje piąte urodziny. Swoich klientów zaprasza do FLEXOTERII i urodzinowych promocji

Orange Flex ma już pięć lat. Z okazji urodzin klienci mogą wziąć udział w loterii, w której można wygrać bony na wakacje, e-bilety na koncerty i vouchery do kina. Flexowicze mogą także kupić taniej słuchawki Samsung, a w aplikacji czekają na nich niespodzianki z oferty Flex. Wszystkie urodzinowe atrakcje startują już jutro. Loteria i promocje w aplikacji potrwają 4 tygodnie. 

We FLEXOTERII, która wystartuje 9 maja rano, do zdobycia jest 555 nagród. Do tego co tydzień inna niespodzianka w aplikacji. A w tym tygodniu dodatkowo 50% rabat na słuchawki Samsung Buds FE.

Loteria Orange Flex

W loterii Orange Flex do zdobycia będzie:

  • 5 bonów do serwisu wakacje.pl o wartości 5000 zł,
  • 50 voucherów do serwisu eBilet o wartości 500 zł,
  • 500 e-kart podarunkowych na dwuosobowy seans filmowy 2D w Cinema City.

Aby wziąć udział we FLEXOTERII, należy wygenerować w aplikacji Orange Flex kod, a następnie wejść na podaną stronę WWW i go zarejestrować. W każdym tygodniu użytkownik może wygenerować jeden kod, a tym samym łącznie zagrać cztery razy, by zwiększyć swoją szansę na nagrody. Rejestracja kodów w loterii potrwa do 5.06.

Każdy kod pobrany w aplikacji, oprócz tego, że jest losem w loterii, umożliwia jednocześnie skorzystanie z promocji niespodzianek, obejmujących ofertę Orange Flex. Pierwsza już jutro!

Rabat 50% na słuchawki w Sklepie Flex

Od 9 maja w Sklepie Flex można kupić słuchawki Samsung Buds FE w cenie 239 zł zamiast 479 zł. Aby skorzystać z niższej ceny, należy wygenerować kod w Klubie Flex. Jeden użytkownik może kupić jeden produkt. Liczba produktów objętych promocją jest ograniczona, a akcja potrwa do wyczerpania puli objętej rabatem.

5 lat aplikacji, czyli jak zmieniał się Flex

Z Orange Flex korzysta już ponad 360 tys. klientów. A jak to się zaczęło? Orange Flex zadebiutował 10 maja 2019 r., a w ofercie było wtedy… aż 10 Planów do wyboru. Co ciekawe, za 35 zł, czyli cenę obecnego Planu 45 GB, użytkownicy mieli wtedy 10 GB, natomiast za 80 zł (obecny najwyższy Plan z opcją internetu bez limitu i trzech dodatkowych SIM-ów) – 100 GB.

Większe pakiety internetu to niejedyna zmiana na plus. Przez pięć lat aplikacja Orange Flex wzbogaciła się o wiele funkcji, dzięki którym obecnie użytkownicy mają nieporównanie więcej możliwości.

flex

Najważniejsze zmiany to wprowadzenie kart eSIM, opcji przekazywania GB znajomym, Klubu i Sklepu Flex, internetu UNLMTD oraz zwiększenie liczby dodatkowych bezpłatnych kart SIM lub eSIM z 1 do 3 w zależności od Planu. Tylko w ciągu ostatniego roku  Orange Flex wzbogacił się o:

  • Sejf GB, dzięki któremu GB nie przepadają i można je wykorzystać w ciągu 6 miesięcy, a nie jak dotąd miesiąca rozliczeniowego,
  • usługę przekazania numeru innej osobie w 100% cyfrowo, bez konieczności podpisywania dokumentów w salonie,
  • pakiety roamingowe Tu i Tam oraz Brytyjski, które umożliwiają korzystanie z internetu za granicą w bardzo przystępnych cenach;
  • subskrypcję roczną, w której można zyskać 12 miesięcy Planu 45 GB w cenie 10.

Orange Flex w swoim DNA ma również troskę o środowisko. W 2021 roku zyskał status usługi telekomunikacyjnej neutralnej klimatycznie. Od startu akcji EKO GB w 2020 r. Flex – dzięki swoim użytkownikom – posadził 58 000 m² Lasu Na Zawsze. Dzięki kolejnej edycji 10 000 m² lasów zostanie objęte ochroną.

 

Komentarze

Astis
Astis 10:42 07-11-2024

W tym wszystkim zapominamy, prawdopodobnie o szkołach i uczniach z edukacji ponadpodstawowej… Wiele programów dla dzieciaków, mało, albo prawie w ogóle dla młodzieży. Pewnie tak powinno być, że najważniejsze działania to działania wychowawcze w przedszkolu i szkole podstawowej, ale nie możemy zapominać o młodzieży…. Macie jakieś działania skierowane dla młodzieży? 🙂

Odpowiedz
Fundacja Orange
Fundacja Orange 14:45 08-11-2024

Faktycznie, skupiamy się najbardziej na młodszych dzieciach – taki jest zakres naszych działań i misja, ale szczęśliwie są organizacje działające też na rzecz edukacji dla kl. ponadpodstaw.
Jesteśmy partnerami niektórych z nich (szczegóły w kolejnym komentarzu).

Odpowiedz
Fundacja Orange
Fundacja Orange 15:02 08-11-2024

Faktycznie, skupiamy się najbardziej na młodszych dzieciach – taki jest zakres naszych działań i misja, ale szczęśliwie są organizacje działające też na rzecz edukacji ponadpodst. Jesteśmy partnerami niektórych z nich. Oto przykładowe projekty i wydarzenia:

Odpowiedz
Scroll to Top