Informacje prasowe

Dzięki bankowości internetowej można podpisać zdalnie umowę z Orange

08 sierpnia 2019
Dzięki bankowości internetowej można podpisać zdalnie umowę z Orange

Klienci Orange Polska korzystający z bankowości internetowej ING Banku Śląskiego, mogą zdalnie zawrzeć umowę z operatorem. Dzięki usłudze elektronicznej identyfikacji eID nie będzie już konieczności wizyty w salonie lub podpisywania dokumentu w obecności kuriera. W ten sposób można podpisać nową umowę abonamentową, bez kupowania smartfona czy innego sprzętu.

Proces weryfikacji tożsamości  zajmuje maksymalnie do kilkudziesięciu sekund i jest całkowicie bezpieczny. Poprzez wniosek w systemie bankowości internetowej Moje ING  przekazywane są jedynie te dane, które są niezbędne do zawarcia umowy w Orange Polska. Cały proces składa się z trzech kroków:

  • Na stronie www.orange.pl lub Infolinii Orange Polska wybieramy Abonament komórkowy > Chcę nowy numer > bez sprzętu.
  • Po przejściu formularza zamówienia i podaniu danych zamawiającego, zostajemy przekierowani bezpośrednio do systemu bankowości internetowej Moje ING, w celu wysłania wniosku o przekazanie danych.
  • Po zalogowaniu się do bankowości internetowej, jesteśmy poproszeni przez bank o wyrażenie zgody na przekazanie danych osobowych Orange. Po wymaganej autoryzacji zostaniemy automatycznie przeniesieni do stron Orange Polska, by sfinalizować i zawrzeć e-umowę.

- Coraz więcej spraw chcemy załatwiać zdalnie i od ręki. Dlatego w Orange Polska tworzymy usługi, które są dostępne w dowolnym momencie - online lub przez aplikację. Tak działa np. Orange Flex. Współpraca z ING otworzyła przed nami kolejne możliwości. Planujemy też współpracę z innymi bankami - mówi Adam Skręt, dyrektor Digital i Performance Marketing w Orange Polska.

Usługa zdalnego potwierdzania tożsamości (eID), wdrożona w Orange Polska przy współpracy z Blue Media i ING Bankiem Śląskim, zastępuje obowiązek fizycznego potwierdzania tożsamości lub przesyłania skanów dowodów osobistych. Dzięki bankowości internetowej, klient zyskuje wygodniejszy dostęp do usług online. Dostawcą rozwiązanie eiD jest Blue Media.

Od grudnia 2018 roku z analogicznej funkcji mogą korzystać obecni klienci Orange Polska żeby przedłużyć umowę, a od lipca 2019 r także dokupić nowe usługi. Poprzez stronę orange.pl możliwy jest także zakup urządzeń - smartfonów, tabletów, rowerów elektryczne czy hulajnogi w wygodnych ratach 0%. Podobne rozwiązania są także dostępne dla klientów biznesowych.

Zdalne potwierdzanie tożsamości (eID) pozwala także zarejestrować kartę SIM o ofertach prepaid. Proces zajmuje kilkadziesiąt sekund i zaczyna się od wypełnienia formularza na stronie https://zarejestrujnumer.blue.pl/orange. Klienci zostaną następnie przekierowani do systemu bankowości internetowej Moje ING, na której będą mieli możliwość złożenia Wniosku o przekazanie danych do Orange. Po potwierdzeniu operacji klient zostanie wylogowany i wróci na stronę operatora. Więcej o tym procesie można przeczytać na blogu operatora.


Informacje prasowe

Orange zaprasza na turniej dla graczy Fortnite. Dla mistrzów wysokie nagrody.

05 sierpnia 2019
Orange zaprasza na turniej dla graczy Fortnite. Dla mistrzów wysokie nagrody.

Jesteś świetnym graczem i chcesz się sprawdzić? Właśnie ruszyły zapisy na Orange Community Cup w Fortnite, na który zaprasza Orange Polska. Dla najlepszych pula nagród w wysokości 27 tys. zł.

Fortnite to gra akcji free-to-play, która cieszy się ogromną popularnością milionów graczy na świecie. Została wyprodukowana dwa lata temu przez Epic Games i należy do gatunku battle royale, w którym uczestnicy grają na specjalnej mapie z uzbrojeniem i przedmiotami pomocnymi w przetrwaniu.

- Poprzez Orange Community Cup w Fortnite chcemy wesprzeć rozgrywki gamingowe, do których niezbędny jest szybki, niezawodny internet - mówi Paweł Patkowski, dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej w Orange Polska. - Pokażemy graczom, że najlepszym dla nich rozwiązaniem jest światłowód z prędkością do 1 Gb/s  i bez zrywania transmisji.

Finał Orange Community Cup w Fortnite odbędzie się w warszawskim salonie Orange, w którym zmierzy się 10 najlepszych graczy. Rywalizację będzie można też oglądać na żywo w salonach Orange Polska w 5 miastach - Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu i Gdańsku. Na graczy czekać będą dodatkowe atrakcje, a także możliwość spotkania się ze znanymi twórcami i streamerami ze sceny Fortnite m.in. z Pago i Lothar, którzy skomentują finałową rywalizację.

Na stronie www.orange-cup.pl jest formularz rejestracyjny i szczegółowy regulamin. Zapisy trwają od 5 do 18 sierpnia. Pierwsze, otwarte eliminacje odbędą się 24 sierpnia.


Informacje prasowe

Wyniki Orange Polska: dalszy wzrost przychodów i EBITDAaL. Więcej światłowodów i konwergencji, dobry kwartał w usługach mobilnych

24 lipca 2019
Wyniki Orange Polska: dalszy wzrost przychodów i EBITDAaL. Więcej światłowodów i konwergencji, dobry kwartał w usługach mobilnych

Orange Światłowód dociera do niemal 3,8 mln domów i mieszkań, w 130 miastach. W drugim kwartale przybyło 35 tys. klientów najszybszego internetu. Wciąż rośnie liczba rodzin korzystających z pakietów konwergentnych - jest ich już 1,3 mln. W minionym kwartale przybyło 70 tys. klientów abonamentowych usług mobilnych Orange. Dobre wyniki pozwalają potwierdzić całoroczne przewidywania wzrostu przychodów oraz EBITDAaL. W drugim kwartale przychody Orange Polska wzrosły o 2%, a EBITDAaL zwiększyła się o 2,7% rok do roku.

- W drugim kwartale utrzymaliśmy pozytywny trend w dwóch kluczowych wskaźnikach: w ujęciu rocznym wzrosły przychody i EBITDAaL. Wyniki komercyjne są dobre, wzrasta konwergencja, usługi światłowodowe, był to również szczególnie dobry kwartał w usługach mobilnych. Co kluczowe, widzimy też pierwsze oznaki odwilży na rynku telekomunikacyjnym. W minionych miesiącach wprowadziliśmy nowe oferty w duchu strategii „więcej za więcej”. Zaproponowaliśmy klientom większe pakiety danych, odpowiadając na ich potrzeby oraz rosnące możliwości zakupowe Polaków. Wierzymy, że ta zmiana to początek nowego rozdziału dla polskiego rynku telekomunikacyjnego. Po wielu latach ostrej konkurencji skupionej na cenie, która doprowadziła do erozji wartości, zwracamy się w kierunku konkurowania głównie jakością i zakresem świadczonych usług. To wszystko pozwala nam potwierdzić całoroczne cele oraz wierzyć w trwały powrót naszej firmy na ścieżkę wzrostu - powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.

Wyniki komercyjne: więcej światłowodu i konwergencji, dobry kwartał w usługach mobilnych

W drugim kwartale przybyło 31 tys. użytkowników Orange Love. Konwergentne pakiety usług ma już 1,3 mln rodzin, czyli o 15% więcej niż przed rokiem. Rośnie udział klientów korzystających z pakietów usług wśród użytkowników domowego internetu (wzrost z 54% do 60% w ciągu roku) oraz wśród klientów usług mobilnych głosowych (wzrost z 42% do 48% w ciągu roku). ARPO, czyli średni przychód na jednego klienta konwergencji utrzymało się na stabilnym poziomie. Zarówno w ujęciu rocznym jak i w porównaniu do poprzedniego kwartału.

Z szybkiego domowego internetu od Orange korzysta o 76 tys. klientów więcej niż przed rokiem (wzrost o 3%). Dzięki inwestycjom w sieć światłowodową, z najszybszych prędkości korzysta już 37% klientów domowego internetu. Rok temu udział ten wynosił 31%. Liczba użytkowników światłowodu zwiększyła się w drugim kwartale o 35 tysięcy, czyli 52% rok do roku.

Usługi mobilne Orange cieszyły się powodzeniem zarówno w ramach Orange Love jak i poza pakietem. Klienci korzystający tylko z usług mobilnych zostawali z Orange chętniej niż wcześniej, a wskaźnik odejść znacząco zmniejszył się. W drugim kwartale przybyło aż 70 tys. klientów usług abonamentowych.

Wyniki finansowe: dalszy wzrost przychodów i EBITDAaL. Całoroczne cele potwierdzone

Przychody Orange Polska w drugim kwartale wyniosły 2,759 mld złotych i były o 2% wyższe niż w drugim kwartale ubiegłego roku. Na wynik pozytywnie wpłynęły zwłaszcza trzy czynniki:

  • dalszy rozwój usług konwergentnych (przychody z nich wzrosły o 22% rok do roku)
  • wzrost przychodów z usług IT i integratorskich (13% rok do roku)
  • wyższe przychody ze sprzedaży urządzeń m.in. smartfonów (15% wyższe niż rok wcześniej); klienci chętniej korzystają z możliwości zakupu smartfona w trakcie trwania umowy na usługi mobilne.

O 2,7 % wzrósł wskaźnik EBITDAaL (EBITDA po uwzględnieniu kosztów leasingu). Wpłynęła na to poprawa trendu marży bezpośredniej, czyli różnicy pomiędzy przychodami i kosztami bezpośrednimi, która zmniejszyła się zaledwie o 8 mln zł rok do roku. Dla porównania, w pierwszym kwartale spadek sięgał 40 mln zł rok do roku. Poprawa wynika z tego, że marża z usług wzrostowych, takich jak konwergencja, światłowód czy usługi IT i integratorskie, coraz lepiej równoważy spadek marży z usług tradycyjnych. Na wynik EBITDAaL wpłynęła także dalsza konsekwentna transformacja firmy - koszty pośrednie działalności spadły o 3% rok do roku.

W pierwszym półroczu Orange Polska wydał na inwestycje ponad 1 mld zł. Aż 36% z tej kwoty przeznaczono na rozbudowę sieci światłowodowej.

Orange Polska podtrzymuje całoroczne przewidywania dotyczące wzrostu przychodów oraz EBITDAaL, a także całoroczny cel dotyczący nakładów inwestycyjnych na poziomie 2,0 - 2,1 mld zł (w tym 700 - 800 mln zł na sieć światłowodową).

Pełna treść raportu przedstawiającego szczegółowe wyniki finansowe i komercyjne dostępna jest na stronie: http://www.orange-ir.pl

Mediateka

Scroll to Top