Informacje prasowe

Złota Antena dla Orange Polska – Firmy Roku 2014

26 marca 2015
Złota Antena dla Orange Polska – Firmy Roku 2014

Podczas XV Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów, na specjalnej gali, przyznane zostały nagrody Złotych i Kryształowych Anten Świata Telekomunikacji i Mediów. Złotą Antenę dla firmy 2014 roku otrzymał Orange Polska, nagrodzony za projekt Szerokopasmowe Lubuskie. Nagrodę odebrał prezes Bruno Duthoit.

"Bardzo się cieszę, że mogę odebrać „Złotą Antenę” dla Orange Polska. Każda nagroda jest dla nas dowodem, że nasze zaangażowanie na rzecz rozwoju gospodarczego i społecznego ma sens. Dziś infrastruktura to nie tylko drogi i tory kolejowe, ale również inwestycje w sieci szerokopasmowe. To one pozwalają nam łączyć nowe pomysły z technologią, podnosić jakość życia i zwiększać możliwości rozwoju. Złota Antena Świata Telekomunikacji jest dowodem na to, że Orange Polska uczestniczy we wprowadzaniu tych zmian" – powiedział Bruno Duthoit, odbierając nagrodę podczas Wielkiej Gali Złotych i Kryształowych Anten.

Orange Polska został nagrodzony za skuteczne zarządzanie i realizację projektu Szerokopasmowe Lubuskie. Kapituła doceniła wzorową współpracę publiczno-prywatną z Urzędem Marszałkowskim województwa lubuskiego oraz pro klienckie nastawienie towarzyszące planowaniu i realizacji inwestycji, które skutkowało wybudowaniem 1418 km linii światłowodowych szybkiego internetu w latach 2011-2014. Sieć ta objęła swoim zasięgiem 52 tysiące mieszkańców województwa lubuskiego, którzy zyskali realną możliwość korzystania z nowoczesnych technologii, a cały region impuls do szybszego rozwoju gospodarczego.

„Złote Anteny” świata telekomunikacji oraz „Kryształowe Anteny” świata mediów, to nagrody dla osób, firm i instytucji, które wyróżniają się i przyczyniają do rozwoju tych sektorów w Polsce. Poza Orange Polska w tym roku wyróżniono też m.in. Magdalenę Gaj, prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej, która została laureatką Złotej Anteny w kategorii człowiek roku.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

email: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Metronomy na Orange Warsaw Festival 2015

24 marca 2015
Metronomy na Orange Warsaw Festival 2015

Do line-up’u tegorocznej edycji Orange Warsaw Festival dołącza kolejny wykonawca. Metronomy zagrają w niedzielę – 14 czerwca. Kolejni artyści, którzy w czerwcu zagrają na Torze Wyścigów Konnych Służewiec, zostaną ogłoszeni wkrótce.

METRONOMY to trzyosobowy zespół z Devon w Wielkiej Brytanii, którego główną siłą napędową jest wokalista, Joseph Mount. Ich ostatni album, Love Letters, już w tytule nawiązuje do doznań i sposobów ich komunikowania, do tych rzeczy które zawsze są obecne. To nie przypadek, ponieważ ten krążek jest ponadczasowy. Muzycy na płycie próbują stworzyć nowe brzmienie w stary, sprawdzony sposób. Przeplatają elektroniczne i eksperymentalne dźwięki z tradycyjnymi metodami nagrywania. A to wszystko nie po to, żeby być retro, tylko aby pokazać dawne standardy jakości, oraz stanąć w szeregu z najlepszymi.

To, co wydarzyło się w ciągu ostatnich kilku lat również pomaga. Wydany w 2011 roku album The English Riviera zebrał świetnie recenzje krytyków, skutkując w nominacji do nagrody Mercury. Album został nazwany „wizjonerskim” (magazyn NME), „szykownym” (The Times). Evening Standard określił nagranie jako „rewelacje” a i-D nazwał muzyków „pionierami”. Zespół również wyprzedał koncert w Royal Albert Hall, pojechał w trasę po Europie i Ameryce Północnej – wiele zespołów zdecydowałoby się osiąść na laurach po takich osiągnięciach, ale to nie w stylu Metronomy.

ORANGE WARSAW FESTIVAL 2015

Orange Warsaw Festival 2015 odbędzie się w dniach od 12 do 14 czerwca na Torze Wyścigów Konnych Służewiec. Festiwal potrwa 3 dni, a na 3 scenach wystąpi 49 wykonawców. Orange Warsaw Festival jest organizowany od 2008 roku, zgromadził 250 tys. widzów i jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych wydarzeń muzycznych w Polsce.

Dotychczas ogłoszeni wykonawcy to Muse, The Chemical Brothers, Incubus, Noel Gallagher’s High Flying Birds, Bastille, Mark Ronson (DJ Set), Hey, Metronomy, FKA twigs, Nosowska, Big Sean, Paloma Faith, Parkway Drive, Papa Roach, Three Days Grace, Asking Alexandria, Mela Koteluk, Maria Peszek, Molesta Ewenement, Łąki Łan, Gooral, Palma Violets, Wolf Alice, Sheppard, Kamp!, Bokka, Kari, Kadebostany, Birth of Joy, Carrion, Coria, Cosovel, Baasch, Lari Lu oraz K Bleax.

W sprzedaży są zarówno karnety jak i bilety jednodniowe. Każdy klient Orange może kupić maksymalnie 2 karnety lub 2 bilety jednodniowe w kategoriach GA, GA (D) i GA (KIDS) ze zniżką 15%.

Bilety można kupić na www.orangewarsawfestival.pl/bilety i www.eventim.pl oraz w sieci stacjonarnych punktów sprzedaży Eventim.

Bilety w sprzedaży ratalnej dostępne są w systemie rezerwacyjnym Eventim. Aby zakupić bilet na raty, należy wysłać wiadomość e-mail na adres: info@eventim.pl tytuując ją „OWF15 – RATY”.

Bieżące informacje na temat Orange Warsaw Festival 2015 znajdują się na stronach festiwalu.

www.orangewarsawfestival.pl

www.facebook.com/OrangeWarsawFestival

Dodatkowych informacji udzielą:

• z ramienia Organizatora Festiwalu – firmy Rochstar Events:

Monika Nowaczewska

Head Of Communication

monika.nowaczewska@rochstar-events.com

• z ramienia Sponsora Tytularnego Festiwalu – firmy Orange Polska:

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Pięć start-upów w finale II edycji programu Orange Fab

24 marca 2015
Pięć start-upów w finale II edycji programu Orange Fab

Aplikacje do zdalnej kontroli urządzeń w domu lub biurze, wezwania pomocy drogowej, promowania lokalnych usług, a także program lojalnościowy i wirtualny asystent klienta - to projekty zakwalifikowane do finałowego etapu II edycji programu Orange Fab, wspierającego innowacyjne pomysły małych i średnich firm. Lista finalistów ogłoszona została 24 marca podczas debaty z cyklu Miasteczko Myśli, poświęconej start-upom i innowacyjności w biznesie.

Do udziału w II edycji Orange Fab zgłoszono 107 usług i rozwiązań. Eksperci oceniali je pod kątem możliwości dalszego rozwijania i zgodności z charakterem działalności Orange. Finałową piątkę czeka teraz 12 tygodni akceleracji, czyli dopracowywania finalnej wersji produktu i jego modelu biznesowego.

„Otwartość dużych firm, szczególnie tych pracujących z najnowszymi technologiami jak Orange Polska, jest kluczowa dla rozwoju i innowacyjności gospodarki. Dzięki takim programom jak Orange Fab wpływ społeczny zaznaczamy nie tylko poprzez bezpośrednie oddziaływanie naszych innowacji na życie ludzi czy społeczności, ale także poprzez transfer wiedzy i doświadczenia do podmiotów z którymi współpracujemy. Pozwala im to wprowadzać na rynek własne innowacyjne projekty i rozwiązania w dziedzinie pracy, rozrywki, nauki i stylu życia” – powiedział Piotr Muszyński, wiceprezes Orange Polska.

Aplikacja „Usługi LBS za pomocą femtokomórek” autorstwa firmy PKRM wykorzystuje innowacyjną metodę wykrywania telefonu komórkowego za pomocą małej stacji nadawczej. Umożliwia to m.in. promowanie usług świadczonych w okolicy, w której przebywa właściciel telefonu.

„Brinch” stworzony przez Lemon Labs to wirtualny asystent klienta. Pozwala na lepsze poznanie zachowań i nawyków kupujących i dzięki temu tworzenie spersonalizowanych ofert komunikowanych przez smartfony.

Edu4work opracował aplikację „hollo.pl”, która zapewnia możliwość zgłoszenia awarii lub wypadku drogowego, szybkiego wezwania pomocy i rozliczenia należności za usługę dzięki modułowi płatności mobilnych.

„Kekemeke” firmy Sellupp to skuteczny program lojalnościowy dla klientów małych i średnich firm usługowych, który znaną zasadę zbierania pieczątek na kartonikach przenosi w świat technologii mobilnych. Umożliwia dwustronną komunikację z konsumentami.

„OORT” opracowany przez firmę Thing pozwala użytkownikom kontrolować urządzenia w ich otoczeniu za pomocą jednej aplikacji w smartfonie lub na tablecie, bez względu na ich producenta. Umożliwia tworzenie własnego systemu inteligentnego domu bądź biura.

Ponadto firma HYENT, która stworzyła grę o tej samej nazwie, została wyróżniona nagrodą specjalną. Gra „Hyent” toczy się w świecie rzeczywistym, akcje są oparte o aktywności w otaczającym nas środowisku. Gracze uzyskują punkty wymienne na pieniądze i pozycje rankingowe z wartościowymi nagrodami. Rywalizacja ma również aspekt marketingowy.

Orange Polska na badania i rozwój przeznacza rocznie 50 - 60 mln zł. W polskim Orange Lab opracowywane są rozwiązania dopasowane do wszystkich grup klientów, w tym osób starszych i z niepełnosprawnościami. Firma aktywnie promuje innowacyjność, w oparciu o model otwartych innowacji.

Program Orange Fab wpiera innowacyjne pomysły zgłaszane przez małe i średnie firmy - start-upy. Ocenia je zespół ekspertów. Najlepsi mają szansę na rozwój swojego produktu, nawiązanie nowych kontaktów biznesowych,  wsparcie finansowe i współpracę z Orange. Z kolei Orange zyskuje szansę na pozyskanie innowacyjnych produktów do swojej oferty.

Firma organizuje także Business Intelligence Hackathon API (BIHAPI), konkurs na innowacyjne rozwiązania informatyczne na bazie otwartych danych dostarczanych przez miasta i  samorządy. Uczestnicy tworzą usługi na potrzeby lokalnych społeczności. Natomiast dzięki projektowi Imagine with Orange każdy może podzielić się swoimi pomysłami i zyskać pomoc w ich realizacji. Zgłoszone poprzez platformę internetową http://imagine.orange.pl są komentowane i wzbogacane przez ludzi z całego świata. Społeczność wybiera najbardziej trafne i pomysłowe propozycje.

Miasteczko Myśli to cykl debat organizowanych przez Orange Polska - miejsce otwartej dyskusji na ważne tematy, nie tylko dla rynku telekomunikacyjnego. Do wymiany poglądów zapraszani są menadżerowie innowacyjnych firm, przedstawiciele wyższych uczelni oraz ważnych dla rynku instytucji, wpływowi liderzy opinii. Debata „Przepis na start-up” byłą już piątą z kolei. Eksperci dyskutowali jak budować w firmach kulturę innowacji, zawierać sojusze za start-up’ami a także o specyfice tego rynku w Polsce i na świecie.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

email: biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top