Film

Różyczka bierze Złote Lwy

31 maja 2010

Różyczka bierze Złote Lwy

Gdy 10 marca zapraszaliśmy Was na premierę „Różyczki” wiedziałem, że rekomendujemy świetny film, jeden z najlepszych, które do tej pory koprodukowała Telekomunikacja Polska. Obraz, który nie tylko jest bardzo dobrze zrobiony i zagrany, ale również w atrakcyjny sposób opowiada kawałek naszej najnowszej historii. „Różyczka” pokazuje atmosferę, o której już nie pamiętamy, gdy nawet najbliższy człowiek mógł być donosicielem służby bezpieczeństwa.

Tym bardziej cieszę się, że film znalazł również uznanie jury 35. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. „Różyczka” Jana Kidawy – Błońskiego otrzymała Złote Lwy dla najlepszego filmu, a grająca tytułową rolę Magdalena Boczarska nagrodę za najlepszą pierwszoplanową rolę żeńską. Do kompletu doszła jeszcze nagroda za dźwięk dla Joanny Napieralskiej. Ponadto, w Gdyni nagrodę za za najlepszą muzykę otrzymała kolejna koprodukcja TP – film „Trick”.

Zapraszam na relację z festiwalu. Więcej informacji o 35. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych, nagrodach w poszczególnych kategoriach i najciekawszych filmach znajdziecie na www.orangefilm.pl.

Udostępnij: Różyczka bierze Złote Lwy

Informacje prasowe

Różyczka zwycięzcą festiwalu filmowego w Gdyni

31 maja 2010

Różyczka zwycięzcą festiwalu filmowego w Gdyni

„Różyczka” Jana Kidawy – Błońskiego, której koproducentem jest Telekomunikacja Polska, otrzymała Złote Lwy – główną nagrodę 35. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych. Magdalenę Boczarską nagrodzono za główną rolę kobiecą w tym filmie. Werdykt jury przypieczętowała publiczność pięciominutowymi brawami, zapewniając „Różyczce” Złotego Klakiera dla najdłużej oklaskiwanego na festiwalu filmu. Wkrótce film ponownie będzie można obejrzeć w kinach.

– „Różyczka” Jana Kidawy – Błońskiego to kolejna nagradzana przez znawców filmu koprodukcja TP. Bardzo się cieszymy z tego sukcesu. Utwierdza nas w przekonaniu, że polska kinematografia zyskuje dzięki zaangażowaniu naszej firmy, i że mamy „szczęśliwą rękę” w wyborze filmów, które decydujemy się wesprzeć – powiedział Dominique Lesage, dyrektor Pionu Kontentu Grupy TP. Telekomunikacja Polska działa na rynku produkcji filmowych od kilku lat – jest koproducentem 12 filmów fabularnych i 1 dokumentu, co czyni ją jednym z najważniejszych partnerów polskiej kinematografii.

Jury festiwalu filmowego w Gdyni nagrodziło również Wiesława Znyka i Joannę Napieralską za dźwięk w filmie „Różyczka”. Z kolei Paweł Mykietyn otrzymał nagrodę za muzykę do filmu „Trick”, który również powstał w koprodukcji z Telekomunikacją Polską.

Więcej informacji o filmie Różyczka oraz relację z 35. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni można obejrzeć na stronie www.orangefilm.pl

Zapraszamy również na www.blog.tp.pl

 

* * * * *

W ciągu ostatniego roku swoje premiery w kinach miało 6 filmów, które powstały przy udziale TP: Miłość na wybiegu, Dzieci Ireny Sendlerowej, Nigdy nie mów nigdy, Trick, Różyczka oraz Piksele. Do tej pory największy sukces ze wszystkich filmowych koprodukcji Telekomunikacji Polskiej odniósł Katyń Andrzeja Wajdy, który w 2008 roku walczył o najbardziej prestiżową filmową nagrodę świata – Oscara – w kategorii najlepszy film nieanglojęzyczny. W sumie koprodukcje TP obejrzało około 6,5 mln widzów.

Udostępnij: Różyczka zwycięzcą festiwalu filmowego w Gdyni

Sieć

Zasięg, ach ten zasięg …

22 grudnia 2009

Zasięg, ach ten zasięg …

Sądziłem, że już nie wybuchnie żaden gorący temat do Świąt, a tu proszę UKE opublikował badania sieci GSM900/1800 i UMTS w Warszawie, w których nawet nieźle wypadliśmy Na Telepolis Witek zrobił news dnia i dyskusja zrobiła się zażarta Odezwało się wielu praktyków, którzy na swój sposób interpretowali wyniki, komentowali i wyzłośliwiali się w zależności jakiego operatora lubią. Dyskutując o zasięgu i jakości sieci, co wielokrotnie na blogu mówiłem, trzeba pamiętać, że zależy to od bardzo wielu czynników (mocy nadajników, ich rozmieszczenia, ukształtowania terenu, liczbie osób korzystających w danej chwili itp).  Badania, jakie zrobił UKE dają ogólny obraz, którego nie sposób lekceważyć. Zarazam należy pamiętać, że w poszczególnych miejscach mogą być różne od uśrednionych wyników. Stąd zaciekłe dyskusje, które moim zdaniem wynikają przede wszystkim z indywidualnych doświadczeń. Jedno jest pewne każdy operator inwestuje ogromne pieniądze w rozwój swojej sieci, aby klienci byli zadowoleni. Wiemy nawzajem, jakie kto ma urządzenia i zasięg, a niezależne badania UKE tylko to potwierdzają i są dobrym motywatorem. Wszak zawsze lepiej być wyżej niż konkurencja. Ciekawe jak wypadną testy poza stolicą?

Udostępnij: Zasięg, ach ten zasięg …

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej