Odpowiedzialny biznes

5 lat Orange w Polsce – rozwiązanie konkursu

6 października 2010

5 lat Orange w Polsce – rozwiązanie konkursu

Dostaliśmy od Was sporo propozycji. Poziom był dość wyrównany, więc trochę czasu nam to zajęło. Ocenialiśmy przede wszystkim pomysłowość i kreatywność, przy czym – o czym należy pamiętać – to nasze subiektywne oceny. No i nie można tych prac w żaden sposób traktować jako oficjalnych „produktów” naszej firmy. To była zabawa, a nie przetarg na agencję reklamową. A jak zabawa, to można pozwolić sobie także na przymrużenie oczu na poważne „przestępstwa” w stylu np. przerabiania znaków. No ale do rzeczy. Oto wyniki.

1. Miejsce pierwsze – Benchmark

 

Przede wszystkim za pomysł na połączenie słów z naszego hasła z konkretnymi „wydarzeniami”. Bardzo nam się to spodobało. Gratulacje!

Postanowiliśmy jednak nie kończyć na tym nagradzania, skoro tak wielu z Was się napracowało, żeby coś przysłać. Dlatego przyznaliśmy jeszcze 2. i 3. nagrodę. I tak:

2. Miejsce drugie – pablo_ck

Doceniamy przede wszystkim ilość włożonej pracy. Wojtek i Rysiek do dziś chodzą w pąsach. A my przypominamy, że blogi Orange-TP to nie tylko nasz zespół i Wojtek, ale też blogerzy z bloga sportowego i technologicznego 🙂

3. Miejsce trzecie – k@rpiu

Wszyscy mają mambę, lecz nie ja,nie należę do drużyny Actimela, nie posiadam 3-letniej gwarancji, ani gwarancji zwrotu kosztów, nie dodaję skrzydeł, nie znam Goździkowej, ze mną Ci się nie upiecze, nie zapewniam uczucia komfortu, dzięki mnie nie dostaniesz zniżki w trollu, minuta rozmowy ze mną nie kosztuje 5 gr, nie wygładzam ani nie redukuję zmarszczek, mam więcej niż dwie kalorie, nie jestem owocem Jogobelli, przed użyciem nie wymagam zapoznania się z ulotką, ani skontaktowania się z lekarzem lub farmaceutą, to ja nie mam szans z pragnieniem, nie mam pięciu gwiazdek w crash-testach, nie trafiam celnie w silny ból, nie mam pomysłu na obiad, nie posiadam napisu pod nakrętką, ani kolorowanki pod etykietą, nie pochodzę z pierwszego tłoczenia, wciąż nie wiem skąd się bierze Chocapic, nie wiem też dlaczego Cini Minis są aż tak cynamonowe, nie rozpływam się w ustach, ani w dłoni, poza tym nie brałam udziału w tańcu z gwiazdami. . . acha, jeszcze jedno. nie znajdziesz mnie w co piątej kinder niespodziance . . . ale tak naprawdę to wszystko jest bez znaczenia! ! ! Przecież dobrej marki nie trzeba reklamować . Orange „Together we can do more”.

Najpierw próbowaliśmy to zarapować, ale nam nie wyszło. Niemniej jednak doceniamy szeroki przegląd polskiego rynku reklamowego. No i jeszcze, k@rpiu, strasznie dołujący ten tekścik w sumie – tylu zalet nie masz 🙂

Tak wygląda podium. Benchmark dostaje od nas, zgodnie z obietnicą, torbę podróżną pełną niespodzianek. Pablo i k@rpiu – do Was pojadą specjalnie orangowe płyty oraz vouchery do kina. Przyślijcie mi proszę szybko Wasze adresy pocztowe

A wszystkim dziękuję za udział w konkursie. Wygląda na to, że chyba będziemy musieli zrobić jakiś kolejny, jak tylko pojawi się rocznica. Swoją drogą, przy okazji – kto z Was wie, jaka spółka z Grupy TP będzie najszybciej obchodzić jakąś okrągłą datę?

Udostępnij: 5 lat Orange w Polsce – rozwiązanie konkursu

Odpowiedzialny biznes

5 lat Orange w Polsce – konkurs

17 września 2010

5 lat Orange w Polsce – konkurs

Jakoś ostatnio dużo pisaliśmy o różnych rocznicach – ale tym razem przed nami naprawdę ważne wydarzenie. W poniedziałek minie dokładnie 5 lat od chwili, kiedy marka Orange zaczęła funkcjonować w Polsce. Wprowadzeniu nowego brandu towarzyszył m.in. koncert Stinga w Warszawie. Ktoś z Was był może wtedy na Służewcu? Dla wszystkich – i tych, którzy byli, i tych, których nie było, małe przypomnienie co tam się działo:

Swoją drogą, takie rocznice zawsze w jakimś stopniu każą myśleć nie tylko o tym co było, ale też o tym co będzie. Przypomniała mi się w związku z tym jedna ze starych reklam Orange, w której występują pan Orange i pan Future:

A skoro jest już tak miło, to postanowiliśmy zaproponować Wam konkurs – tym razem trochę bardziej wymagający. Do 30 września czekamy na Wasze propozycje reklam Orange. Forma tej reklamy jest absolutnie dowolna – to może być filmik nakręcony telefonem, zdjęcie, komiks, rysunek, tekst, nagranie głosowe… Wszystko co Wam przyjdzie do głowy. Chcemy jednak, żeby taka reklama podkreślała po pierwsze hasło „Together we can do more”, a po drugie jakoś odnosiła się do tego, że Orange jest już w Polsce od 5 lat. Wasze materiały przysyłajcie na adres konkurs.blogowy@orange.pl, koniecznie z dopiskiem w tytule „5 lat Orange”.

Ponieważ konkurs jest bardziej wymagający, możecie też tym razem liczyć na bardziej spektakularną nagrodę. Spośród nadesłanych pracy wybierzemy trzy, które najbardziej przypadną nam do gustu. Liczy się pomysł, element zaskoczenia, inwencja i fantazja. Autor najlepszej reklamy dostanie od nas torbę podróżną Orange wyprodukowaną przez Nike, do której na pewno wrzucimy różne gadżety. No i oczywiście pokażemy ją na blogu. Drugie i trzecie miejsce też nagrodzimy – nagrodami niespodziankami. To co, startujecie?

Udostępnij: 5 lat Orange w Polsce – konkurs

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej