AA1000

Dobry dialog

Pisałam jakiś czas temu o naszych spotkaniach z organizacjami konsumenckimi i o tym ile z tego korzyści. To jedna z dobrych praktyk tak zwanego „dialogu z interesariuszami”. Brzmi trochę strasznie, ale nie znajduję lepszego terminu na określenie „procesu konsultacji, jakie dana organizacja prowadzi ze wszystkimi grupami ważnymi dla jej funkcjonowania”. Z kim rozmawiać i jak? Jakie …

Dobry dialog Read More »

TP wspiera wprowadzenie standardów AA1000

CSRinfo i Telekomunikacja Polska umożliwią polskim przedsiębiorcom i organizacjom dostęp do międzynarodowych standardów AccountAbility – AA1000. To praktyczne narzędzie pokazujące jak budować relacje firmy z otoczeniem i prowadzić dialog. – Wprowadzenie standardów AccountAbility na polski rynek to unikalny projekt. Realizacja dialogu z interesariuszami według standardów AA1000 jest dużym wyzwaniem i Grupa TP postanowiła je podjąć. …

TP wspiera wprowadzenie standardów AA1000 Read More »

Scroll to Top