ARC Rynek i Opinia

Marketing „nisz”

Coraz bardziej popularne staje się kierowanie akcji marketingowych do starannie wyselekcjonowanych grup klientów, dotąd uważanych za „niszowych”. Okazało się, że te „nisze” są naprawdę dość liczne, stąd obecna ilość „przekazów” skierowanych do konkretnych grup: osób 50+, młodych matek, aktywnych mężczyzn przed 40tką, rodziców, etc. I nie jest to tylko komunikacja marketingowa, ale również tworzenie nowych …

Marketing „nisz” Read More »

Orange najaktywniejszym sponsorem w Polsce

Marka Orange jest najaktywniejszym sponsorem w Polsce – według badania „Sponsoring Monitor 2009”, przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia. Respondenci wskazywali ją najczęściej jako pierwszą, w spontanicznych odpowiedziach na zapytanie o marki, które ich zdaniem najczęściej angażują się w działania sponsoringowe. Wyniki badania „Sponsoring Monitor 2009”, to potwierdzenie, że obrana przez nas strategia sponsoringowa jest …

Orange najaktywniejszym sponsorem w Polsce Read More »

Scroll to Top