awaria

Ekipa techniczna Orange Polska

Jak się kradnie kable?

– Zdzisiu! Policja jedzie, schowaj się tutaj (wskazuje palcem na mroczną głębinę studzienki kanalizacyjnej) –  Policja jedzie! – Ależ Jasiu, jak ja stąd wyjdę?! – Stul dziób i… (trzask zamykanej płyty i tupot stóp) I Zdzisiu został sam, w ciemności, wśród kabli – niektórych już przeciętych. Nad głową miał ciężką płytę, której nijak nie potrafił …

Jak się kradnie kable? Read More »

Grafika ilustracyjna stacje bazowe Orange Polska sieć mobilna

(Aktualizacja) Utrudnienia w mobilnym internecie. Przepraszamy

Piotrek Domański Możecie odczuwać trudności w korzystaniu z mobilnego internetu. Pracujemy nad tym,  by możliwie szybko je usunąć, abyście mogli znowu korzystać z usług. Prosimy Was o wyrozumiałość. Będziemy Was na bieżąco informować o sytuacji na blogu. Usługi głosowe i SMS-y działają poprawnie. Aktualizacja 18:30 Sytuacja wraca do normy. Stopniowo przywracamy funkcjonowanie usług.  Jeszcze raz …

(Aktualizacja) Utrudnienia w mobilnym internecie. Przepraszamy Read More »

Przepraszamy za awarię, dostajecie za darmo weekend z mobilnym internetem! – AKTUALIZACJA

Awarie zdarzają się każdemu operatorowi. Nie my pierwsi i ostatni. Wiemy, że niektórzy z Was mieli wczoraj przez kilka godzin kłopoty z rozmowami i dostępem do mobilnego netu. Dlatego chcemy Wam to zadośćuczynić i zdecydowaliśmy, że w najbliższą sobotę i niedzielę (9-10 lipca) będziecie mogli korzystać z mobilnego internetu w kraju całkowicie za darmo. Dotyczy …

Przepraszamy za awarię, dostajecie za darmo weekend z mobilnym internetem! – AKTUALIZACJA Read More »

Sieć mobilna Orange na Górnym Śląsku wyrabia 127% normy dzięki agregacja pasma

Przepraszamy, mamy awarię. AKTUALIZACJA – Awaria usunięta o godz. 2.00.

Przepraszamy, ale przytrafiła się nam awaria. Dlatego, możecie mieć kłopoty z połączeniami przez komórki oraz w mniejszym stopniu z dostępem do mobilnego internetu. Robimy wszystko, aby jak najszybciej je usunąć. Proszę o Waszą cierpliwość. Aktualne informacje będziemy przekazywać przez konta na Twitterze i Facebooku (rzecznika i firmowe). AKTUALIZACJA. GODZ. 23.10. Dziękuję, że jesteście cierpliwi. Sytuacja …

Przepraszamy, mamy awarię. AKTUALIZACJA – Awaria usunięta o godz. 2.00. Read More »

Przepraszamy za kłopoty z promocją „Prezenty przez cały rok”

Przepraszamy Was za kłopoty z promocją „Prezenty przez cały rok”.  Choć, jak wynika z regulaminu promocja powinna rozpocząć się 18 listopada, w dalszym ciągu osoby, które wysyłając SMS o treści PREZENT na numer 8066 otrzymują wiadomość o treści „nieprawidłowa treść SMS-a”. Robimy wszystko by promocja działała poprawnie, jednak w tym momencie nie jesteśmy w stanie …

Przepraszamy za kłopoty z promocją „Prezenty przez cały rok” Read More »

„My Blackberry is not working”

Ci z Was, którzy używają Blackberry w zeszłym tygodniu mieli pewnie trochę kłopotów z obsługą urządzenia. RIM miało problemy w dużej części świata – pisał o tym Wojtek. Aktualnie wszystko powinno już szczęśliwie działać. Ja tymczasem mam dla Was filmik, który pozwala się trochę pośmiać – nie tylko z Jeżyny, ale też z kilku innych …

„My Blackberry is not working” Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.