Oferta

E-umowa dla klientów biznesowych. Jak to działa?

28 maja 2018

E-umowa dla klientów biznesowych. Jak to działa?

Pewnie czytaliście, że od dzisiaj część firm, które korzystają z usług Orange będzie mogło dokupić nowe usługi – Biznes Pakiet Fiber, Biznes Pakiet i Dostęp do Internetu DSL zdalnie, bez wychodzenia z firmy. E-umowa to spore ułatwienie. Do tej pory, nasz sprzedawca, czy kurier musiał osobiście pojechać do klienta by załatwić te formalności. Czasem robił to nasz monter w czasie instalacji. Lecz zdarzały się literówki, czasem niedogadany szczegół. Czasu na dokładną analizę nie zawsze było wystarczająco dużo. Przedsiębiorcy to zabiegani ludzie, z masą rzeczy do załatwienia, więc czasem sprzedawca trafiał w niewłaściwy moment.

A teraz – kawka, herbatka, w biurze, lub już w domu w trakcie wieczornej lektury maila. Klient wchodzi na stronę, potwierdza tokenem SMS, że jest właściwą osobą, przegląda umowę, ma czas na każdy załącznik. Jeżeli coś chciałby zmienić – robi to zdalnie. Jeżeli nie – akceptuje. I w tym  momencie zupełnie zdalnie – trafia do niego mailem e-umowa w pliku PDF. W sukurs przyszła nam więc „transformacja cyfrowa” i „automatyzacja” – dwa „słowa-wytrychy”, które tym razem przyjmują kształt fajnej usługi.

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Zaraz, zaraz zapytacie! A skąd Orange będzie wiedział, że właściwa osoba podpisała w ten sposób umowę? I czy każdy przedstawiciel firmy będzie mógł z tego skorzystać? Już odpowiadam i pokażę Wam nieco „kuchni” całego przedsięwzięcia. Otóż wszystko zaczyna się nieco wcześniej – w momencie, gdy nasz sprzedawca zaproponuje przejście na taką formę podpisywania, a właściwie zawierania, umowy. Warunki są dwa – po pierwsze klient powinien być z nami dłużej niż 6 miesięcy. Po drugie, nie powinien nam zalegać z rachunkami. Kolejnym krokiem jest wypełnienie dokumentu, w którym obok prostej informacji „tak, chcę e-umowę” znajdują się adresy mailowe i numery telefonów (MSISDN) osób (bądź osoby), które zdaniem właściciela firmy powinny mieć prawo zawierać z nami umowy. I z jego perspektywy to tyle. Reszta dzieje się w tle. Nasz handlowiec podaje dane w systemie i oznacza, że klient akceptuje taką formę działania.

Przedsiębiorca wychodzi z biura - grafika ilustracyjna do wpisu o e-umowach

Gdy nasz klient będzie chciał skorzystać z takiej możliwości wchodzi na stronę, gdzie czekać już będzie na niego umowa, wcześniej dogadana na przykład telefonicznie, czy mailowo z handlowcem. W specjalnie przygotowanym systemie tworzony będzie PDF, zawierający e-Umowę oraz wszystkie niezbędne załącznik oraz regulaminy. Oczywiście będzie można je pobrać i później pobrać na dysku. Jednak by wejść do tego systemu klient musi przejść proces autoryzacji na stronie. Aplikacja wysyła (z pewną pomocą innego systemu) do klienta token SMS, następnie weryfikuje, czy został on poprawnie wprowadzony i dopiero wtedy zobaczy on stronę akceptacji.

I ta e-umowa to nie jest nasze ostatnie słowo!

Resztę znacie już z pierwszych akapitów tekstu. Wszystko bezpiecznie, szybko i sprawnie. A my przy okazji zaoszczędzimy nieco czasu, benzyny i papieru. W pierwszym roku dokładnie tyle:

Od razu odpowiem na dwa pytania, które mogą paść – po pierwsze, tak planujemy e-umowę rozszerzać na kolejne usługi. Po drugie planujemy podobne, choć oczywiście nie identyczne rozwiązanie dla klientów indywidualnych – nawet je testujemy w jednym z Warszawskich salonów, o czym w grudniu pisał Wojtek w tekście „Nie trzeba papieru, żeby podpisać umowę z Orange”.

Udostępnij: E-umowa dla klientów biznesowych. Jak to działa?

Informacje prasowe

Klienci biznesowi Orange mogą podpisać umowę bez wychodzenia z firmy

28 maja 2018

Klienci biznesowi Orange mogą podpisać umowę bez wychodzenia z firmy

Orange Polska wdrożył rozwiązanie, które pozwoli stałym klientom zawrzeć umowę na usługi Biznes Pakiet Fiber, Biznes Pakiet i Dostęp do Internetu DSL za pośrednictwem strony internetowej i telefonu komórkowego. Klient będzie miał możliwość zdalnej weryfikacji i/lub wskazania poprawek do naniesienia w dokumencie. W wielu przypadkach pozwoli to skrócić o połowę czas instalacji usług.

Dzięki e-umowie nie będzie już konieczności drukowania i dostarczania dokumentów przez przedstawiciela Orange Polska, kuriera lub partnera technicznego w chwili instalacji. Oznacza to także więcej czasu na analizę umowy.

– Wprowadzenie e-umowy w ofercie dla firm pozwoli na szybsze dostarczenie klientom usług m.in. światłowodu. Nowa możliwość oznacza także oszczędność czasu, który nasi przedstawiciele będą mogli poświęcić klientom zamiast zajmowania się formalnościami. Cały proces – zautomatyzowany, cyfrowy, jest w pełni bezpieczny dzięki zastosowaniu rozwiązań znanych choćby z bankowości elektronicznej. W przyszłości mamy w planach poszerzenie dostępności e-umów na kolejne usługi – mówi Jakub Górnik, dyrektor Digitalizacji i Rozwoju Rynku Biznesowego w Orange Polska.

Z e-umowy może skorzystać przedsiębiorstwo będące klientem Orange od co najmniej 6 miesięcy i bez zaległości płatniczych. Firma składa oświadczenie, w którym upoważnia swoich reprezentantów do zawierania umów w formie elektronicznej oraz podaje niezbędne dane – adresy mailowe przedstawicieli i numery ich telefonów komórkowych.

Dzięki temu, gdy klient będzie chciał podpisać nową umowę wystarczy, że mailowo lub telefonicznie poinformuje o chęci jej zawarcia. Otrzyma e-mail, z linkiem do strony internetowej, z której może pobrać dokument i zawrzeć e-umowę. Autoryzacja na stronie odbywa się przez token SMS, podobnie jak w przypadku bankowości elektronicznej. Klient ma możliwość pobrania dokumentów i ich akceptacji bądź skierowania do poprawki. Jeżeli zgodzi się na przygotowaną przez przedstawiciela Orange treść umowy, wystarczy, że kliknie „akceptuję”, a na jego skrzynkę mailową przyjdzie ostateczna wersja umowy, a zlecenie podłączenia usługi po stronie operatora zostanie automatycznie uruchomione.

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com 

Udostępnij: Klienci biznesowi Orange mogą podpisać umowę bez wychodzenia z firmy

Informacje prasowe

Nowa oferta Biznes Pakietu – nielimitowane rozmowy i szybki internet dla firm w korzystnej cenie

11 lutego 2013

Nowa oferta Biznes Pakietu – nielimitowane rozmowy i szybki internet dla firm w korzystnej cenie

Orange Polska wprowadza nową, uproszczoną i korzystniejsza ofertę Biznes Pakietu, czyli zestawu usług telekomunikacyjnych oraz udogodnień ułatwiających prowadzenie firmy. Do wyboru są 4 opcje przeznaczone dla średnich firm oraz 4 dla dużych przedsiębiorstw. Klienci korzystający z Biznes Pakietu otrzymują w ramach stałej miesięcznej opłaty m.in. plan taryfowy z nielimitowanymi rozmowami, profesjonalny biznesowy Internet, hosting, darmowy e-sklep oraz wirtualną centralkę do zarządzania połączeniami telefonicznymi w firmie.

Oferta Biznes Pakietu dla średnich firm składa się z: Internetu DSL prędkością do 10 Mb/s, od 1 do 6 zewnętrznych linii telefonicznych oraz wirtualnej centralki PBX zarządzającej nawet 20 numerami wewnętrznymi. Usługa pozwala na zachowanie dotychczasowych numerów telefonicznych firmy, nie wymaga też wymiany aparatów telefonicznych, z których korzysta firma.

Klienci mogą korzystać z planu podstawowego z nieograniczonymi połączeniami na numery stacjonarne w sieci Orange Polska lub z planu nielimitowanego, który umożliwia rozmowy bez ograniczeń ze wszystkimi numerami stacjonarnymi i komórkowymi w kraju.
Decydując się na Biznes Pakiet klienci otrzymują profesjonalny internet stacjonarny z prędkością do 10 Mbit/s, wraz z stałymi adresami IP, dzięki którym można uruchomić serwer WWW, a także aplikacją pozwalającą na utworzenie e-sklepu. Bezprzewodowa sieć Wi-Fi pozwala na korzystanie z internetu i urządzeń biurowych.

W pakiecie znajdują się także dodatkowe funkcjonalności, takie jak wirtualny fax (fax2mail), biznesowy pakiet hostingowy, oraz pakiet bezpieczeństwa (firewall). Stała, opłata abonamentowa – od 139 zł netto (170,97 zł z VAT) miesięcznie – za wszystkie wymienione wcześniej usługi pozwala firmom starannie zaplanować wydatki i nie martwić się o wysokość rachunków telefonicznych.
Oferta Biznes Pakietu dla dużych firm przeznaczona jest dla przedsiębiorstw posiadających już centrale PABX i zatrudniających kilkudziesięciu pracowników. Umożliwia im korzystanie z symetrycznego dostępu do internetu, hostingu, firewalla, e-sklepu, wirtualnego faksu i WiFi. Dodatkowo w ramach tej usługi firma może swoje oddziały połączyć w sieć VPN. Jeżeli firma nie posiada własnej centrali może skorzystać z oferty Orange: Centrala Diatonis doskonale współdziała z usługą Biznes Pakiet.

Szczegóły oferty można znaleźć na stronie www.orange.pl

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Nowa oferta Biznes Pakietu – nielimitowane rozmowy i szybki internet dla firm w korzystnej cenie

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej