Informacje prasowe

Orange sprzedaje spółkę Contact Center

6 lipca 2015

Orange sprzedaje spółkę Contact Center

Orange Polska i Arteria SA podpisały warunkową umowę zobowiązującą dotyczącą sprzedaży 100 proc. akcji spółki  „Contact Center”, specjalizującej się w dostarczaniu usług call & contact center oraz obsługi sprzedaży. Przewidywana wartość transakcji wynosi ok. 8,5 mln zł. Przejęcie Contact Center ma charakter warunkowy i jest uzależnione od zgody UOKIK.

Inwestor zakłada kontynuację i dalszy rozwój działalności biznesowej Contact Center oraz integrację w ramach Grupy Arteria SA.

„Sprzedaż Contact Center to kolejny przykład konsekwentnie realizowanej strategii firmy, zakładającej koncentrację na działalności telekomunikacyjnej i oferowaniu klientom najwyższej jakości usług oraz obsługi. Jest to już jedenasta transakcja Fuzji i Przejęć zrealizowana w ostatnich latach” – powiedział Maciej Nowohoński, członek zarządu Orange Polska ds. finansów. W jego opinii Arteria jest bardzo dobrym inwestorem, dzięki któremu Contact Center ma szanse rozwinąć swój potencjał.

Contact Center działa na rynku od 15 lat, od 2002 roku dostarcza usługi także klientom spoza Grupy Orange Polska. Spółka dysponuje 4 centrami call center z ponad 700 stanowiskami pracy, wśród klientów znajdują się firmy z branży ubezpieczeń, bankowości i IT.

Grupa Kapitałowa Arteria SA jest jednym z liderów rynku outsourcingowych rozwiązań dla sprzedaży i obsługi klienta oraz innych usług BPO (Business Process Outsourcing). Wartość przychodów w 2014 roku wyniosła 150 mln PLN.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
email: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Orange sprzedaje spółkę Contact Center

Odpowiedzialny biznes

Poligloci w polskim przemyśle kablowym..

11 czerwca 2014

Poligloci w polskim przemyśle kablowym..

Orange Polska i Arteria SA podpisały warunkową umowę zobowiązującą dotyczącą sprzedaży 100 proc. akcji spółki  „Contact Center”, specjalizującej się w dostarczaniu usług call & contact center oraz obsługi sprzedaży. Przewidywana wartość transakcji wynosi ok. 8,5 mln zł. Przejęcie Contact Center ma charakter warunkowy i jest uzależnione od zgody UOKIK.

Inwestor zakłada kontynuację i dalszy rozwój działalności biznesowej Contact Center oraz integrację w ramach Grupy Arteria SA.

„Sprzedaż Contact Center to kolejny przykład konsekwentnie realizowanej strategii firmy, zakładającej koncentrację na działalności telekomunikacyjnej i oferowaniu klientom najwyższej jakości usług oraz obsługi. Jest to już jedenasta transakcja Fuzji i Przejęć zrealizowana w ostatnich latach” – powiedział Maciej Nowohoński, członek zarządu Orange Polska ds. finansów. W jego opinii Arteria jest bardzo dobrym inwestorem, dzięki któremu Contact Center ma szanse rozwinąć swój potencjał.

Contact Center działa na rynku od 15 lat, od 2002 roku dostarcza usługi także klientom spoza Grupy Orange Polska. Spółka dysponuje 4 centrami call center z ponad 700 stanowiskami pracy, wśród klientów znajdują się firmy z branży ubezpieczeń, bankowości i IT.

Grupa Kapitałowa Arteria SA jest jednym z liderów rynku outsourcingowych rozwiązań dla sprzedaży i obsługi klienta oraz innych usług BPO (Business Process Outsourcing). Wartość przychodów w 2014 roku wyniosła 150 mln PLN.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
email: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Poligloci w polskim przemyśle kablowym..

Odpowiedzialny biznes

Infolinia dla całego świata

16 lutego 2011

Infolinia dla całego świata

Już wkrótce będzie można zamawiać bilety na EURO 2012 za pośrednictwem specjalnej strony w Internecie. Wczoraj poznaliśmy ceny wejściówek, a sprzedaż potrwa od 1 do 31 marca br. Chociaż wszystko wygląda łatwo, na pewno pojawi się wiele pytań od kibiców z całego świata. Dlatego UEFA podpisała umowę z firmą Contact Center, która stworzy specjalną infolinię biletową. Spółka należy do Grupy TP, która jak wiecie, została oficjalnym partnerem mistrzostw. Contact Center zapewni obsługę w sześciu językach: angielskim, polskim, ukraińskim, rosyjskim, niemieckim i francuskim. A swoją drogą, Grupa TP jako sponsor nie zapomni o kibicach i w naszych konkursach będziecie mogli wygrać bilety na mecze. Dlatego, jeśli nie uda się Wam ich kupić, bo zapowiada się więcej chętnych niż miejsc na stadionach, jeszcze nic straconego 🙂

Udostępnij: Infolinia dla całego świata

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej