Contact Center

Orange sprzedaje spółkę Contact Center

Orange Polska i Arteria SA podpisały warunkową umowę zobowiązującą dotyczącą sprzedaży 100 proc. akcji spółki  „Contact Center”, specjalizującej się w dostarczaniu usług call & contact center oraz obsługi sprzedaży. Przewidywana wartość transakcji wynosi ok. 8,5 mln zł. Przejęcie Contact Center ma charakter warunkowy i jest uzależnione od zgody UOKIK. Inwestor zakłada kontynuację i dalszy rozwój …

Orange sprzedaje spółkę Contact Center Read More »

Poligloci w polskim przemyśle kablowym..

Dziś o dość wyjątkowym projekcie, który zrealizowaliśmy w ciekawej firmie – TELE-FONIKA Kable S.A. Grubo ponad rok temu dyskutowaliśmy tu o nowych trendach w świecie Contact Center. Okazuje się, że (w pewnym stopniu) te trendy udało nam się wprowadzić w rzeczywistość w Contact Center trzeciego w Europie producenta kabli i przewodów. TELE-FONIKA Kable S.A. to …

Poligloci w polskim przemyśle kablowym.. Read More »

Infolinia dla całego świata

Już wkrótce będzie można zamawiać bilety na EURO 2012 za pośrednictwem specjalnej strony w Internecie. Wczoraj poznaliśmy ceny wejściówek, a sprzedaż potrwa od 1 do 31 marca br. Chociaż wszystko wygląda łatwo, na pewno pojawi się wiele pytań od kibiców z całego świata. Dlatego UEFA podpisała umowę z firmą Contact Center, która stworzy specjalną infolinię biletową. Spółka należy do Grupy …

Infolinia dla całego świata Read More »

Scroll to Top