CSR

Orange Polska zwycięzcą X Rankingu Odpowiedzialnych Firm

Orange Polska zajął 1. miejsce w X Rankingu Odpowiedzialnych Firm. Jest to zestawienie największych spółek w Polsce, ocenianych pod kątem jakości zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu (CSR). W tej edycji rankingu Orange zdobył najwyższą od 10 lat punktację. Ranking powstaje na postawie wyników ankiety, która co roku jest modyfikowana, w odpowiedzi na zmiany zachodzące na rynku, …

Orange Polska zwycięzcą X Rankingu Odpowiedzialnych Firm Read More »

Praktyka czyni mistrza!

Metoda małych kroków sprawdza się także we wdrażaniu społecznej odpowiedzialności w firmie. Nie trzeba od razu budować strategii CSR czy systemu zarządzania – choć oczywiście taki jest punkt docelowy – ale zacząć od jednego projektu, zobaczyć jak działa, jakie korzyści przynosi firmie, jej klientom, pracownikom, społeczności lokalnej czy środowisku. Można też zobaczyć, jak to robią …

Praktyka czyni mistrza! Read More »

Co ma CSR do marketingu?

Niedawno podczas międzynarodowego spotkania CSRowców z Orange zastanawialiśmy się nad tym, jak CSR może zmieniać myślenie marketingowe. Myślę, że dobrym przykładem takich zmian jest podejście do naszych starszych klientów, którzy w zetknięciu z nowymi technologiami mogą czuć się trochę zagubieni. „Integracja cyfrowa niezależnie od wieku”, to jeden z celów naszej strategii społecznej odpowiedzialności. Jeszcze niedawno …

Co ma CSR do marketingu? Read More »

Na bezpieczną stronę Sieci

Wszystko w jednym miejscu: edukacja o bezpiecznym korzystaniu z internetu i nowych mediów, usługi bezpieczeństwa, czy – last but not least – „moje” bezpieczeństwo teleinformatyczne. Nie musicie tego wszystkiego szukać oddzielnie, bowiem dla nas Bezpieczeństwo (takie przez duże B) te wszystkie kwestie powinno gromadzić w jednym miejscu. W tym przypadku – pod adresem orange.pl/bezpieczenstwo. Istotę Bezpiecznie …

Na bezpieczną stronę Sieci Read More »

Konrad Ciesiołkiewicz prezesem Fundacji Orange

Dziś Rada Fundacji Orange powołała na stanowisko pełniącego obowiązki prezesa Fundacji Orange Konrada Ciesiołkiewicza, dyrektora komunikacji korporacyjnej i CSR Orange Polska. Nowy prezes będzie łączył obydwie funkcje.  Dotychczasowa prezes Jadwiga Czartoryska, która kierowała Fundacją od 2008 roku, złożyła rezygnację z przyczyn osobistych. Rada Fundacji przyjęła ją, zarazem dziękując za wieloletnie zaangażowanie i zbudowanie pozycji Fundacji, …

Konrad Ciesiołkiewicz prezesem Fundacji Orange Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.