Odpowiedzialny biznes

Przybliżamy cyfrowy świat seniorom

19 października 2021

Przybliżamy cyfrowy świat seniorom

Niedawno pisałam o naszej kampanii społecznej „Cyfrowy świat dla wszystkich”. W drugiej odsłonie kampanii skupiamy się już na konkretach – jak cyfrowy świat przybliżamy seniorom.

W czasach przed pandemią prowadziliśmy stacjonarne warsztaty cyfrowe dla seniorów. Obecnie, z uwagi na bezpieczeństwo, przenieśliśmy się do sieci. Zdajemy sobie sprawę, że w ten sposób nie dotrzemy do tych seniorów, którzy są całkowicie off-line, dlatego wrócimy do warsztatów stacjonarnych, jak tylko będzie to możliwe. Na razie swoje działania kierujemy do tych seniorów, którzy pierwsze kroki w cyfrowym świecie mają już za sobą, ale wciąż nie czują się w nim pewnie.

Strona dla seniora

Oprócz szkoleń on-line zapraszamy też na naszą stronę interntową www.orange.pl/dlaseniora, na której zgromadziliśmy wiele przydatnych informacji dla starszych klientów.

Przede wszystkim edukujemy. Przygotowaliśmy kilkanaście filmów edukacyjnych na temat smartfonów – jak włączyć internet, korzystać z Wi-Fi, ustawić kontakty, wysłać SMS. Pokazujemy też krok po kroku, jak korzystać z naszych usług i aplikacji – jak zainstalować Mój Orange, doładować konto, opłacić fakturę. Podejmujemy też temat bezpieczeństwa – pokazujemy, jak stworzyć bezpieczne hasło czy chronić się przed oszustwami. Kolejne filmy są w przygotowaniu.

Naszym partnerem w tworzeniu materiałów edukacyjnych jest Fundacja Zaczyn, która od wielu lat zajmuje się tematem seniorów i dobrze zna ich potrzeby i oczekiwania.

Na stronie znajduje się też opis naszej oferty, rekomendacje dotyczące telefonów czy aktualności dotyczące tematów dla seniorów.

Zaangażowanie pracowników

Wiele dzieje się też wewnątrz firmy. Zbudowaliśmy zespół, który w kompleksowy sposób zajmuje się tematem seniorów. W gronie specjalistów z obsługi, sprzedaży, komunikacji, marketingu, portalu, PR i CSR pracujemy nad konkretnymi zmianami, procesami, ofertami.

Przygotowaliśmy między innymi nowe szkolenie dotyczące standardu obsługi starszych klientów dla pracowników sprzedaży i obsługi. W tematach innowacji pracowniczych pojawiło się nowe wyzwanie dotyczące pomysłów na usprawnienie oferty i obsługi dla tej grupy klientów. Działamy dalej…..

 

Udostępnij: Przybliżamy cyfrowy świat seniorom

Odpowiedzialny biznes

Cyfrowy świat dla wszystkich

12 października 2021

Cyfrowy świat dla wszystkich

Jak co roku o tej porze mamy dla Was kampanię społeczną Orange. Dwa lata temu mówiliśmy rodzicom o tym, jak odpowiedzialnie i bezpiecznie korzystać z cyfrowego świata Razem w sieci z dziećmi.
W ubiegłym roku robiliśmy coś Razem dla planety, zachęcając do oddawania używanych telefonów i do bardziej ekologicznego spojrzenia na nowe technologie.

W tym roku pokazujemy, że każdy powinien mieć dostęp do cyfrowego świata – niezależnie od miejsca zamieszkania, umiejętności, wieku czy sprawności.

Hasło tegorocznej kampanii brzmi „Mnóstwo wsparcia od innych i trochę wsparcia od Orange. Przybliżamy cyfrowy świat wszystkim”.

To „trochę” to wcale nie tak mało:

  1.  To konkretne programy, działania i wsparcie w upowszechnianiu, poznawaniu i wdrażaniu nowych technologii w codziennym życiu mniejszych i większych społeczności.

Sieć numer 1

W ostatnich 5 latach inwestycje OPL w światłowód wyniosły ponad 10 mld zł. W zasięgu światłowodu Orange jest ponad 5,4 mln gospodarstw domowych. Do roku 2025 planujemy budowę kolejnych łączy światłowodowych dla ok. 1,7 mln gospodarstw domowych, które do tej pory nie miały dostępu do ultraszybkiego internetu.

100 Pracowni Orange

Aby ułatwić mieszkańcom małych społeczności dostęp do informacji, wiedzy i technologii, stworzyliśmy Pracownie Orange. Są to multimedialne centra edukacji cyfrowej zlokalizowane w niewielkich miejscowościach. Ich zadaniem jest zapewnienie członkom miejscowych społeczności dostępu do nowych technologii, szkoleń i warsztatów. Dotąd powstało 100 Pracowni Orange w całej Polsce.

FabLab powered by Orange

W dwóch miastach, Warszawie i Gdańsku, Fundacja Orange stworzyła FabLaby – otwarte miejsca skierowane do osób, które chcą nauczyć się twórczo korzystać z nowych technologii. W FabLabach oferujemy wsparcie doświadczonych edukatorów, profesjonalny sprzęt oraz bezpłatne warsztaty dla dzieci i młodzieży.

 

  1. To wsparcie dla edukacji cyfrowej. Fundacja Orange poprzez programy edukacyjne od 16 lat uczy dzieci kompetencji cyfrowych, odpowiedzialnego i bezpiecznego korzystania z nowych technologii.

MegaMisja

MegaMisja to ogólnopolski program edukacyjny dla szkół podstawowych. Kierujemy go do nauczycieli oraz dzieci w wieku 6-10 lat. Zależy nam na tym, żeby najmłodsi byli bezpiecznymi i świadomymi użytkownikami multimediów, a nauczyciele mieli dostęp do sprawdzonych materiałów, dzięki którym mogą prowadzić nowoczesne zajęcia dla dzieci. Do tej pory w programie wzięło udział 30 000 dzieci
i ponad 1000 nauczycieli. Nowa edycja programu ruszyła we wrześniu.

#SuperKoderzy

#SuperKoderzy to ogólnopolski program edukacyjny skierowany do uczniów szkół podstawowych z klas 4-8. Jego kluczowym elementem jest nauka programowania, ale realizowana w innowacyjny sposób – nie na lekcjach informatyki, a na zajęciach przedmiotowych, np. na przyrodzie, matematyce, historii, muzyce i języku polskim. Została również uruchomiona ścieżka dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Program realizowany jest od 2016 roku i bierze w nim udział co roku kilka tysięcy dzieci. Obecnie trwa kolejna edycja.

Lekcja:Enter

Lekcja:Enter to projekt edukacji cyfrowej skierowany do nauczycieli, którego celem jest doskonalenie ich kompetencji cyfrowych. W latach 2020-2023 przeszkolonych zostanie ponad 75 tys. nauczycieli (15% z każdego województwa). Projekt jest realizowany we współpracy z Fundacją Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego oraz Instytutem Spraw Publicznych. Działania w systemie regrantingowym są realizowane przez placówki doskonalenia nauczycieli we współpracy z samorządami lub organizacjami pozarządowymi. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.

  1. To także dostęp technologii cyfrowych dla osób z niepełnosprawnościami i starszych.

Orange bez barier

Klientom z niepełnosprawnościami zapewniamy możliwość skorzystania z ponad 140 dostępnych salonów w całej Polsce. Zapewniamy w nich m.in. swobodny dostęp bez barier architektonicznych, dodatkowo przeszkolonych konsultantów, możliwość skorzystania z tłumacza migowego i inne udogodnienia. Klienci niesłyszący mogą też skorzystać z usługi tłumacza migowego podczas kontaktu z naszymi infoliniami. Tłumacz zadzwoni na naszą infolinię i pomoże w uzyskaniu potrzebnych informacji.

Dla seniora

Wprowadziliśmy wiele udogodnień dla starszych klientów w naszych salonach i na infolinii – specjalne standardy obsługi, dokumenty powiększoną czcionką czy dedykowana komunikacja dotycząca bezpieczeństwa. Organizujemy także szkolenia dla osób starszych z zakresu nowych technologii. Od 2020 roku, z powodu pandemii przenieśliśmy je do sieci i zapraszamy na „ABC cyfrowego świata ze smartfonem”. Do tej pory odbyły się 3 edycje szkoleń, z których skorzystało kilkuset seniorów. Na kolejny cykl edukacyjny zaprosimy już wkrótce.

  1. To także udostępnianie nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań dla biznesu. Dla tych co stawiają pierwsze kroki na drodze biznesowej – startupów, jak i dla tych bardziej zaawansowanych – zarówno zarówno małych i średnich firm jak i dużych korporacji.

Wsparcie dla startupów

W Orange Fab rozwijamy, testujemy i wdrażamy innowacyjne rozwiązania. Startupy mają zapewnione wsparcie mentorskie i techniczne w zakresie dostępu do platform chmurowych, takich jak Live Objects i Integrated Computing, oraz łączności LTE-M lub 5G, a także możliwość wspólnego z Orange oferowania swoich produktów i usług. Dla Orange taka współpraca oznacza dostęp do nieszablonowych pomysłów, technologii i modeli biznesowych naszych partnerów. Pozwala to nam na identyfikację, definiowanie i prezentację nowych źródeł przychodów lub oszczędności, a w rezultacie na budowanie przewagi konkurencyjnej.

Więcej na www.orange.pl/cyfrowyswiatdlawszystkich.

Udostępnij: Cyfrowy świat dla wszystkich

Odpowiedzialny biznes

Orange w Kampanii 17 Celów

21 września 2021

Orange w Kampanii 17 Celów

Nowa strategia Orange Polska .Grow stawia odpowiedzialność społeczną na równi z innymi filarami strategicznymi, a wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem zyskują tę samą wagę oraz ten sam poziom zarządzania, co cele biznesowe. Bliżej mówi o tym Witold Drożdż – Członek Zarządu ds. Strategii i Spraw Korporacyjnych w rozmowie z Wojtkiem Jabczyńskim.

.Grow – oznacza, że rozwijamy się razem z otoczeniem, w którym działamy, w symbiozie i współpracy z innymi. To strategia zarządzania wpływem na otoczenie i interesariuszy – klientów, pracowników, inwestorów, partnerów biznesowych i społecznych oraz środowisko. Chodzi o maksymalizowanie pozytywnego wpływu i niwelowanie tego negatywnego.

Agenda 2030

Odniesieniem do tak rozumianej odpowiedzialności jest nasze zaangażowanie w realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju. Cele te obecne są w naszej strategii społecznej odpowiedzialności od kilku lat. W 2017 roku dołączyliśmy też do partnerstwa na rzecz zrównoważonego rozwoju podpisując deklarację na rzecz realizacji Agendy 2030 w Polsce.

Agenda 2030 to strategia rozwoju świata do 2030 roku w oparciu o 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju (ang. Sustainable Development Goals). Została przyjęta w 2015 roku przez wszystkie 193 państwa członkowskie ONZ. To nie tylko deklaracje, ale konkretne zobowiązanie. 17 Celów rozpisano na 169 zadań, których realizacja mierzona jest przez 231 wskaźników. Za ich raportowanie odpowiadają rządy. A w ich realizację powinniśmy włączyć się my wszyscy, a szczególnie biznes, który ma ogromny wpływ na gospodarkę, społeczeństwo i środowisko.

Kampania 17 Celów

Aby podkreślić nasze zaangażowanie w realizację Agendy 2030 niedawno przystąpiliśmy do Kampanii 17 Celów, której inicjatorem jest CSR Consulting, a patronem Ministerstwo Rozwoju i Technologii.  Partnerami merytorycznymi są Forum Odpowiedzialnego Biznesu, UN Global Compact, GUS oraz Krajowa Izba Gospodarcza. Kampania prowadzona jest w szerokim partnerstwie firm i instytucji i jest przykładem, jak w praktyce może wyglądać międzysektorowa współpraca na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju. Obecnie w tym partnerstwie jest ponad 500 firm, które podejmują konkretne i wymierne działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. W tym również my.

Orange na rzecz Celów Zrównoważonego Rozwoju

Ponieważ technologia cyfrowa została wskazana jako kluczowy obszar dla osiągnięcia Celów Zrównoważonego Rozwoju, zidentyfikowaliśmy te cele, na które możemy wywrzeć największy wpływ – znalazły się one w naszej strategii społecznej odpowiedzialności w Polsce i na świecie.

Nowa strategia biznesowa Grupy Orange Engage 2025 odwołuje się do zobowiązań zrównoważonego rozwoju, identyfikując 6 kluczowych obszarów, w których możemy wnieść najbardziej pozytywny wkład.

Są to cele:

9 – Innowacyjność, przemysł, infrastruktura

10 – Mniej nierówności

12 – Odpowiedzialna konsumpcja i produkcja

13 – Działania w dziedzinie klimatu

16 – Pokój, sprawiedliwości i silne instytucje

17 – Partnerstwa na rzecz celów.

Wsród naszych priorytetów strategicznych jest troska o klimat i środowisko naturalne, ponieważ technologia cyfrowa może przyczyniać się do transformacji gospodarki w kierunku większej niskoemisyjności i ekologiczności. W ramach naszej polityki klimatycznej koncentrujemy się na zmianach w kluczowych obszarach – zwiększaniu efektywności energetycznej i zmniejszeniu emisji CO2 oraz włączaniu zasad gospodarki o obiegu zamkniętym do naszych działań. Dużym wyzwaniem jest dla nas także włączenie cyfrowe – chcemy, aby nowe technologie były dostępne dla wszystkich niezależnie od wieku, sprawności, miejsca zamieszkania czy umiejętności i przyczyniały się do powszechnego rozwoju społeczno-gospodarczego. Poprzez inwestycje w rozwój sieci, zapewnienie powszechnego dostępu do usług czy edukację cyfrową dzieci i młodzieży, a także seniorów przyczyniamy się do większej integracji i równości cyfrowej.

Kampania edukacyjna Dobre Cele

A tych, którzy chcą się dowiedzieć więcej o Celach Zrównoważonego Rozwoju zapraszamy 24 września na wydarzenie online: „Światowy Dzień Działania: Celuj w jutro. Już dziś! #dobrecele”. Szczegóły znajdziecie na stronie Kampanii 17 Celów, inicjatora kampanii. Wydarzenie jest częścią obchodów Światowego Dnia Działania, który odbywa się co roku, w rocznicę przyjęcia Agendy 2030 przez ONZ. Na całym globie organizowane są wydarzenia szerzące wiedzę o Celach i zachęcające do podjęcia działań na ich rzecz, tworząc światowy ruch dla ich osiągnięcia.

Agenda wydarzenia i rejestracja na stronie Kampanii 17 Celów.

Biznes również angażuje się w edukację konsumentów na temat zrównoważonego rozwoju. Podczas Światowego Dnia Działania Partnerzy Kampanii 17 Celów będą rozmawiać o tym, jak robić to skutecznie. Wystąpią przedstawiciele firm: BASF, Bank BNP Paribas, Carlsberg Polska, Danone, Orange Polska, Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań i Stena Recykling. Przedyskutują jak prowadzić komunikację dotyczącą trudnych tematów, budować zaangażowanie społeczne czy zachęcać do dawania drugiego życia produktom.

Tego dnia startuje też ogólnopolska kampania edukacyjna na temat Celów Zrównoważonego Rozwoju – Dobre Cele. Ma pokazać konsumentom jak codziennymi wyborami i działaniami przyczynić się do lepszej przyszłości planety i poprawy jakości życia.

Udostępnij: Orange w Kampanii 17 Celów

Odpowiedzialny biznes

Wróciliśmy do biur

31 sierpnia 2021

Wróciliśmy do biur

Od 1 września dzieci wracają do szkoły a my do naszych biur. W pandemii w Orange pracowaliśmy najpierw zdalnie, potem przez jakiś czas w modelu hybrydowym, by podczas kolejnej fali zachorowań wrócić do pracy z domu. Cały czas mieliśmy jednak możliwość przychodzenia do biura, a wszystko w pełnym reżimie sanitarnym. Do dyspozycji klientów były służby techniczne, a po okresie lockdownu czynne były też nasze stacjonarne punkty obsługi klienta.

W miarę łagodzenia sytuacji epidemiologicznej i zwiększania się liczny zaszczepionych osób, myśleliśmy o powrocie do biur. Zastanawialiśmy się jaka będzie nasza praca, jakie są oczekiwania – pracowników i pracodawcy. Czy możliwy jest powrót do czasów sprzed pandemii?

Okazuje się, że nie.

Praca zdalna – zalety i wady

W badaniu z wiosny 2020 roku, czyli z początku pandemii, 68 % pracodawców uważało, że efektywność podczas pracy zdalnej jest taka sama, jak w przypadku pracy stacjonarnej, a 24 %pracowników odpowiedziało, że nawet większa niż w biurze.  W naszej wewnętrznej ankiecie pracowniczej w marcu 2020 roku – 92% badanych oceniło model pracy zdalnej jako dobry lub bardzo dobry, a 95% przyznało, że funkcjonowanie zespołu w pracy zdalnej jest dobre lub bardzo dobre. Co więcej, 68% pracowników zdecydowanie chciałoby kontynuacji pracy zdalnej w przyszłości. Podobne wyniki pokazują badania ogólne – 64% % zatrudnionych pozytywnie ocenia zdalną pracę i chciałoby ją utrzymać w przyszłości. 

Ale praca w domu ma też swoje minusy. Tęskniliśmy za byciem razem, za kontaktami społecznymi i spotkaniami nie tylko on-line.

Praca zdalna była dla wielu osób trudnym doświadczeniem. Zmieniła sposób funkcjonowania zespołów i ich współpracę z innymi funkcjami, która uległa rozluźnieniu. Analizy narzędzi Microsoftu pokazują, że praca zdalna może powodować osobną komunikację w zespołach oraz ogranicza komunikację pomiędzy zespołami.​ Jak się okazuje networking, spontaniczne spotkania na korytarzu czy żarty w kuchni nie dają się odwzorować w świecie cyfrowym. Wiele pomysłów zaś powstaje z przypadkowych inspiracji od innych osób, a projekt może posunąć się dalej dzięki spotkaniu kogoś w windzie. W pracy potrzebujemy bezpośrednich kontaktów z innymi.

Dlatego wybraliśmy model hybrydowy

Praca hybrydowa

Swoboda i elastyczność, które cechują taką formę pracy, muszą iść w parze z dobrą organizacją i planowaniem. Model hybrydowy oznacza reorganizację przestrzeni biurowej na przykład poprzez tworzenie tzw. hot desków. To także zmiana organizacji pracy i nowe narzędzia cyfrowe.

Dlatego w Orange nasze biura bardzo się zmieniły – mamy więcej przestrzenni do pracy i salek do spotkań, a nasi managerowi wyszli z gabinetów. Uruchamiamy też specjalną aplikację, dzięki której będziemy mogli rezerwować miejsca do pracy przy biurku a także sprawdzić, gdzie siedzą inne osoby z naszego lub innego zespołu. Nadal jednak pracować będziemy tylko na wyznaczonych stanowiskach, aby utrzymać odpowiedni dystans między osobami.

Jak wracamy

Od 1 września 2021 pracujemy w Orange w 4 modelach pracy w zależności od charakteru naszych zadań i stanowisk  – w trybie stacjonarnym, w terenie, hybrydowym oraz w formie telepracy. Podstawowy model pracy hybrydowej to minimum 2 dni w tygodniu w biurze.

2 dni w biurze, 3 dni pracy z domu – taki podział był najczęstszą opcją wskazywaną przez pracowników i preferowaną przez managerów.

W naszych zespołach, nie widzieliśmy się w pełnym składzie od ponad roku, dlatego potrzebujemy też bycia razem, wspólnych spotkań. Przyjęliśmy zasadę, że 1 dzień w biurze będziemy całym zespołem. Pozostałe dni – do ustalenia wewnętrznie, w miarę potrzeb i preferencji.

Podczas pandemii wypracowaliśmy też standardy efektywnych spotkań i sposobów komunikacji. W naszym planie dnia mamy godzinę bez spotkań, a pomiędzy wydarzeniami w naszym kalendarzu muszą być zachowane odpowiednie przerwy. Nadal też będziemy korzystać z różnych narzędzi cyfrowych, do których przyzwyczailiśmy się w pandemii – szybkiej komunikacji przez Skype i inne komunikatory, pracy zespołowej na One Drive i Plazzie, a w pracy projektowej – z Tablic Kanban na ShP lub Jira.

Wracamy w reżimie sanitarnym, a każda z naszych lokalizacji jest odpowiednio przygotowana i bezpieczna. Będą obowiązywały nas maseczki w przestrzeniach wspólnych, limity osób w salach spotkań czy windzie, a z korytarzy nie znikną pojemniki z płynem dezynfekującym.

Praca nie jest już taka sama, ale z nami są Ci sami ludzie.

uśmiechająca się kobieta za biurkiem

Udostępnij: Wróciliśmy do biur

Odpowiedzialny biznes

Zagłosuj na najlepszy raport

24 sierpnia 2021

Zagłosuj na najlepszy raport

Zapraszamy do głosowania na najlepsze raporty zrównoważonego rozwoju. Jak co roku, internauci mogą wybrać najlepszy ich zdaniem raport z zakresu odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju. Wybrać można spośród 55 raportów, wśród których jest 48 raportów firm, 5 z organizacji pozarządowych, a 2 z uczelni i administracji. Wśród nich po raz kolejny znalazł się też Raport Zintegrowany Orange Polska.

Od CSR do zrównoważonego rozwoju

Jak widać nie tylko biznes stara się pokazać, w jaki sposób zarządza swoim wpływem na otoczenie. Nie mówimy już o odpowiedzialności społecznej biznesu, ale o odpowiedzialności społecznej organizacji. Jest to też zgodne z definicją ze standardu ISO 26 000 – CSR to „Odpowiedzialność organizacji za wpływ jej decyzji i działań (produkty, serwis, procesy) na społeczeństwo i środowisko”. Mówimy więc
o odpowiedzialności instytucji państwowych, rządów czy organizacji społecznych, o wszystkich aspektach ich funkcjonowania – produktach serwisach, procesach i o samach decyzjach, które też mogą mieć pozytywny czy negatywny wpływ na otoczenie.

Konkurs zmienił swoją nazwę. Wcześniej mówiliśmy o raportach społecznych – dziś szerzej o raportach zrównoważonego rozwoju. To dobre rozwiązanie, aby poprzez nową narrację zwrócić uwagę na to, że dziś raport społeczny to już nie opis zaangażowania społecznego, ale kompleksowy obraz wpływu danej organizacji na otoczenie zewnętrzne i wewnętrzne. To integracja trzech obszarów – ekonomicznego, społecznego i środowiskowego.

Jak czytać Raport

Raporty to bardzo kompleksowy opis organizacji. To nie tylko podsumowanie działalności za dany rok, ale też pokazanie szerszego podejścia firmy do zarządzania, jej strategii i wpływu na otoczenie. To powinna być relacja rzetelna i wiarygodna, czytelna zarówno dla analityków giełdowych i inwestorów, instytucji państwowych, jak również dla partnerów biznesowych czy społecznych. Każdy powinien znaleźć tu informacje interesujące dla siebie. Dlatego w raporcie mówimy zarówno językiem liczb
i wskaźników, jak również poprzez obraz i opowieść.

W tym roku dużo miejsca poświęcamy pandemii, która zmieniła wiele w życiu ludzi i organizacji. Pokazujemy, jak nasze organizacje zdały ten egzamin wobec pracowników, klientów i całego otoczenia społecznego. Sprawdźcie, jak sytuacja wygląda w podmiotach, na których raporty chcecie zagłosować.

Jak głosować

Głosować można do 20 września poprzez formularz dostępny na stronie www.raportyzr.pl.
W formularzu należy wskazać 3 publikacje, na które chcemy oddać głos. Następnie trzeba wpisać swój adres e-mail, który jest niezbędny do weryfikacji oddanego głosu.

Konkurs

Równolegle z głosowaniem internautów toczą się obrady eksperckiego jury, które przyzna nagrody
w kategoriach – raport zintegrowany, raport zrównoważonego rozwoju, debiut, nagrody Giełdy Papierów Wartościowych oraz Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej.

Konkurs Raporty Zrównoważonego Rozwoju to inicjatywa mająca na celu upowszechnianie idei odpowiedzialnego biznesu (CSR), zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i zaangażowania społecznego, skierowana do firm i organizacji publikujących raporty ze swojej aktywności w tych obszarach. Pierwsza edycja konkursu miała miejsce w 2007 roku. Organizatorami projektu są: Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz Deloitte.

Zapraszamy do głosowania.

Okładka Raportu rocznego 2020

Udostępnij: Zagłosuj na najlepszy raport

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej