Odpowiedzialny biznes

Piszemy Raport Zintegrowany 2018

8 marca 2019

Piszemy Raport Zintegrowany 2018

Jak co roku zapraszamy Was do dyskusji nad naszym Raportem Rocznym.

Trochę historii

Orange Polska raportuje dane niefinansowe od ponad 11 lat. Pierwszy nasz Raport Społeczny, jeszcze dla Telekomunikacji Polskiej, powstał w 2006 roku (dane za 2005 r.). Już wtedy przygotowaliśmy raport według międzynarodowego standardu Raportowania GRI (Global Reporting Initative). Od trzech lat publikujemy raport zintegrowany i taki raport opublikujemy również za rok 2018.
Nasze poprzednie raporty znajdziecie na stronie www.orange.pl/odpowiedzialny-biznes-raporty-csr.

Dlaczego raportujemy dane niefinansowe?

Publikacja danych niefinansowych, czy to w formie oświadczenia, czy oddzielnego dokumentu, to nie tylko proces wydawniczy. To przede wszystkim proces przyjrzenia się organizacji pod kątem wpływu na otoczenie, identyfikacji najważniejszych wyzwań społecznych i określenie na ich podstawie celów, określenie mierników działań w wybranych aspektach, monitorowanie tych wskaźników, aby można było nimi zarządzać. Dobry raport to nie tylko pokazanie stanu obecnego, ale przede wszystkim sposobu realizacji wyzwań społecznych stojących przed firmą, prezentacja metody osiągania celów społecznych i stanu ich realizacji.

Dlaczego raport zintegrowany?

Raport zintegrowany oznacza, że dane finansowe i niefinansowe – społeczne, środowiskowe, znajdują się w jednym wspólnym dokumencie. Takie ujęcie pozwala nam w kompleksowy sposób opowiedzieć o firmie, kim jesteśmy i co robimy. Centralnym punktem raportu jest tzw. łańcuch wartości który pokazuje, w jakim otoczeniu działamy, z jakich kapitałów czerpiemy zasoby, jak wygląda nasz model biznesowy, strategia i wyniki.

Raport zintegrowany 2017- wersja on- line i PDF.

Dialog

Chcielibyśmy zaprosić Was do dyskusji nad zawartością naszego Raportu.

 

Udostępnij: Piszemy Raport Zintegrowany 2018

Odpowiedzialny biznes

Dialog z interesariuszami

16 września 2011

Dialog z interesariuszami

Dziś znów kilka słów o dialogu z interesariuszami (jak pamiętacie swego czasu szukałam lepszej nazwy … i ciągle szukam;).

Jedną z jego form są tzw. panele interesariuszy – coś w rodzaju grup dyskusyjnych, prowadzonych przez niezależnych moderatorów, do których zaprasza się przedstawicieli instytucji i organizacji ważnych dla firmy – partnerów biznesowych, przedstawicieli organizacji klienckich, samorządów, organizacji społecznych, liderów opinii. Podczas takiego spotkania firma pyta ich, jakie zagadnienia społeczne są dla nich ważne, jakie mają oczekiwania wobec niej. Jak się domyślacie – nie są to łatwe spotkania, ale niezwykle pouczające.

W tym tygodniu miałam okazję organizować taki panel w Gdańsku. Skupiliśmy się na kwestiach budowania społeczeństwa informacyjnego, jakości obsługi klientów, bezpieczeństwa usług. Dyskusja była niezwykle ciekawa, spojrzenia na dany temat – różne. Na przykład dla naszego dostawcy bezpieczeństwo oznaczało kwestie zabezpieczenia kabli przed kradzieżą, a dla organizacji społecznej pracującej z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie –  specjalną blokadę na limit połączeń z komórki.

Każdy głos w tej dyskusji jest przez nas skrzętnie notowany, a potem sprawdzimy, jak i kiedy możemy odpowiedzieć na zgłoszone potrzeby.


W następnym tygodniu czekają mnie jeszcze takie spotkania we Wrocławiu i w Warszawie. Trzymajcie kciuki.

Udostępnij: Dialog z interesariuszami

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej