energia

Eko – trend – oszczędzanie

Tegoroczny Światowy Dzień Ziemi (22 kwietnia) obchodzony będzie pod hasłem „Z energią zmieńmy źródła”. To dobra okazja do przyjrzenia się tematowi energii z punktu widzenia firmy telekomunikacyjnej i naszego wpływu na środowisko. Z jednej strony to wpływ pozytywny. Rozwój technologii komunikacyjnych stwarza szansę połączenie ze sobą dwóch dotąd niezbieżnych celów tj. szybkiego wzrostu gospodarczego i …

Eko – trend – oszczędzanie Read More »

Naukowcy z kilkunastu krajów Europejskich połączyli siły, aby opracować rozwiązania Smart Energy

35 wiodących firm z branży energetycznej i ICT, instytuty badawcze i uniwersytety utworzyły międzynarodowe konsorcjum FINSENY (Future INternet for smart ENergY). Jest ono częścią europejskiej inicjatywy Future Internet Public Private Partnership i jest współfinansowane przez Komisję Europejską. W projekcie uczestniczy Grupa TP. Zmiany klimatyczne i ograniczone zasoby paliw kopalnych uświadomiły konieczność stworzenia inteligentnych sieci energetycznych …

Naukowcy z kilkunastu krajów Europejskich połączyli siły, aby opracować rozwiązania Smart Energy Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.