Odpowiedzialny biznes

EUROpraktyki2012 – szansa na dobry start

7 grudnia 2012

EUROpraktyki2012 – szansa na dobry start

Już za niespełna 130 dni rozpocznie się UEFA EURO 2012. W związku z zaangażowaniem Grupy TP w to największe piłkarskie wydarzenie Europy, powstał program EUROpraktyki2012. Zachęcałam Was już jakiś czas temu do udziału w projekcie. Tylko do 29 lutego czekamy na Wasze zgłoszenia – prowadzimy obecnie rekrutację na dwa stanowiska: Digital Coach oraz Praktykant w obszarze ICT.  Wystarczy wejść na stronę www.EUROpraktyki2012.orange.pl, wypełnić formularz aplikacyjny, załączyć wymagane dokumenty i cierpliwie czekać na telefon od rekrutera.  Poszukujemy studentów wszystkich kierunków i lat, którym nie sprawia problemów komunikowanie się w języku angielskim, lubiących nowe wyzwania i chcących zobaczyć jak wygląda EURO 2012 „od kuchni”.

EUROpraktykować możecie w 4 miastach: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Gdańsku. Wszyscy studenci, którzy dołączą do naszej drużyny, otrzymają wynagrodzenie, pakiet gadżetów z brandingiem UEFA EURO 2012, a także certyfikat potwierdzający uczestnictwo w pracach przy organizacji Mistrzostw. Udział w EUROpraktykach może okazać się również pierwszym gwizdkiem do kariery w Grupie TP – na najlepszych czekają wakacyjne staże w naszej firmie.

Udostępnij: EUROpraktyki2012 – szansa na dobry start

Odpowiedzialny biznes

Petabajty do 231 krajów

13 lipca 2012

Petabajty do 231 krajów

Z cyklu telekomunikacyjnym ciekawostek podsumowujących EURO 2012 i działań Orange Polska, jako partnera technologicznego tym razem jedna, ale za to duża liczba. Podczas turnieju przesłaliśmy przez naszą sieć ok. 4 PB (Petabajtów) danych, co możemy porównać do 892 405 płyt DVD o pojemności 4,7 GB. Dzięki temu sygnał telewizyjny z Międzynarodowego Centrum Nadawczego trafiał później do 231 krajów na całym świecie, w których kibice śledzili mecze. Przypomnę, że podczas transmisji nie było nawet najmniejszej przerwy, co oznacza, że nasze zadanie wypełniliśmy w 100 proc.

416d3662cd3d04d662d163c89358874090f

Udostępnij: Petabajty do 231 krajów

Odpowiedzialny biznes

Tak wyglądało nasze Euro

10 lipca 2012

Tak wyglądało nasze Euro

Już za niespełna 130 dni rozpocznie się UEFA EURO 2012. W związku z zaangażowaniem Grupy TP w to największe piłkarskie wydarzenie Europy, powstał program EUROpraktyki2012. Zachęcałam Was już jakiś czas temu do udziału w projekcie. Tylko do 29 lutego czekamy na Wasze zgłoszenia – prowadzimy obecnie rekrutację na dwa stanowiska: Digital Coach oraz Praktykant w obszarze ICT.  Wystarczy wejść na stronę www.EUROpraktyki2012.orange.pl, wypełnić formularz aplikacyjny, załączyć wymagane dokumenty i cierpliwie czekać na telefon od rekrutera.  Poszukujemy studentów wszystkich kierunków i lat, którym nie sprawia problemów komunikowanie się w języku angielskim, lubiących nowe wyzwania i chcących zobaczyć jak wygląda EURO 2012 „od kuchni”.

EUROpraktykować możecie w 4 miastach: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Gdańsku. Wszyscy studenci, którzy dołączą do naszej drużyny, otrzymają wynagrodzenie, pakiet gadżetów z brandingiem UEFA EURO 2012, a także certyfikat potwierdzający uczestnictwo w pracach przy organizacji Mistrzostw. Udział w EUROpraktykach może okazać się również pierwszym gwizdkiem do kariery w Grupie TP – na najlepszych czekają wakacyjne staże w naszej firmie.

Udostępnij: Tak wyglądało nasze Euro

Odpowiedzialny biznes

Eurostatystyki Euroentuzjastów

6 lipca 2012

Eurostatystyki Euroentuzjastów

Z zespołu Euro 2012 dostałem kilka ciekawych statystyk, którymi chętnie się z wami podzielę. Potwierdzają, że klientom Orange entuzjazm związany z mistrzostwami i naszą reprezentacją mocno się udzielił, czego dowodem miliony przegadanych minut i wysłanych wiadomości. Pod względem SMS-ów najbardziej emocjonującym meczem był pojedynek Polski z Czechami. Tuż po jego zakończeniu kibice w całym kraju w sieci Orange wysłali 1, 27 mln SMS-ów. Niewiele mniej, bo 1, 21 mln było po spotkaniu z Rosją. Z kolei rekord MMS-ów – 71, 5 tys., padł podczas pierwszego dnia EURO 2012, tuż przed meczem z Grecją. Najwięcej połączeń kibice wykonali na Placu Defilad w Warszawie (Strefa Kibica) 8 czerwca i 12 czerwca. Tylko w tych dwóch było to ponad 941 tys. minut, a ponadto przetransferowano125 GB danych. Jeśli wszystkie dni podsumować i porównać to bezspornie najbardziej emocjonującym telekomunikacyjnie meczem był pojedynek Polski i Rosji. Tego dnia we wszystkich miejscach związanych z EURO 2012 tzn. stadionach, strefach kibica, lotniskach itp. zanotowaliśmy łącznie 5,6 mln minut połączeń.

a4263ceb03a3cee0633fba315fbddb02465

Udostępnij: Eurostatystyki Euroentuzjastów

Odpowiedzialny biznes

Euro w sieci – Michał Sadowski (Brand24)

6 lipca 2012

Euro w sieci – Michał Sadowski (Brand24)

Euro 2012 już się zakończyło, więc w naturalny sposób nadszedł czas podsumowań. Ciekawą prezentację na temat naszyh zachowań w sieci w trakcie turnieju przygotował Brand24:

                          1cd57fda31d1b6456f6dbde2f47ae9adcad

A oto kilka zdań komentarza, przygotowanych na naszą prośbę przez Michała Sadowskiego, szefa Brand24.

af6314312f2511b7aaa557f9e15c497ddf8

fot. Aleksandra Anzel/www.webdokwadratu.pl

Badania natężenia dyskusji online związanej z Euro 2012 potwierdzają to, co intuicyjnie czujemy sa mi jako użytkownicy mediów społecznościowych. Impreza zawładnęła świadomością Internautów już na kilka tygodni przed jej rozpoczęciem. Nie dziwi również fakt, że największe dziennie natężenie wzmianek dla fraz związanych z imprezą miało miejsce w dniach, w których mecze rozgrywała Polska kadra. Co ciekawe, w dniu finału imprezy wzmianki na temat Euro padały ponad 4-krotnie mniej niż w kontekście meczu otwarcia Polska vs Grecja. Najbardziej aktywnym medium okazał się Facebook, który wygenerował ponad połowę zebranych treści. Drugą najbardziej aktywną kategorią były mikroblogi, których udział w dyskusji wahał się od 20 do 25%.

Interesujący jest także wpływ dyskusji o Euro 2012 na inne marki. Ogromny wzrost natężenia dyskusji zanotowała marka TVP, która naraziła się Internautom usuwaniem amatorskiego klipu promującego mecz Polska Czechy. Raport pokazuje też bezpośrednią korelację dużych wydarzeń (jak mecze polskiej kadry) na konsumpcję/dyskusję na temat produktów spożywczych jak czipsy, czy piwo. Wesołym przykładem produktu, którego buzz był znacząco podbijany przez Euro jest … żel do włosów. Poziom dyskusji na temat tego produktu był znacząco podbijany przez mecze kadry Portugalii z Cristiano Ronaldo na czele.

Dla mnie osobiście najciekawszym spostrzeżeniem są wyniki ze szczegółowego monitoringu meczu Polska vs Rosja. 12 czerwca około godziny 22:05, monitoring wychwycił gigantyczną liczbę wzmianek o Łukaszu Piszczku. Skąd takie wyniki? Okazało się, że komentator telewizyjny w pierwszej chwili pomylił strzelca bramki, którym był Jakub Błaszczykowski z Łukaszem Piszczkiem. Omyłka trwała tylko kilka, kilkanaście sekund. To pokazuje jak niewiele czasu potrzebują użytkownicy mediów społecznościowych aby komentować wydarzenia, które rozgrywają się na ich oczach.

 

Ze swojej strony mogę tylko dodać, że bardzo się cieszymy, że fantastycznie angażowaliście się w komunikację, przede wszystkim na Facebooku – zarówno na profilu Orange Polska, jak i na Sercu i Rozumie. No i naturalnie na Piłkarskiej Reprezentacji Polski. Dziękujemy 🙂

Udostępnij: Euro w sieci – Michał Sadowski (Brand24)

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej