Oferta

Na pomoc Klientowi!

28 listopada 2011

Na pomoc Klientowi!

Wojtek na swoim blogu doniósł już, że na facebookowym profilu Orange Polska pojawiła się dziś nowa zakładka – „Pomoc Orange”. To już kolejny pomysł na to, jak wychodzić  naprzeciwko Waszym potrzebom. Pewnie mieliście okazję widzieć już Forum Pomocy Technicznej, Wirtualnego Doradcę albo „Powiedz ile”, bo ostatnio informowaliśmy o ich istnieniu.

Ta nowa aplikacja to po części wasza zasługa – kilkukrotnie prosiliście nas o stworzenie podobnego narzędzia. Do tych propozycji dołożyliśmy parę naszych pomysłów – no i jest. A to pewnie nie koniec 🙂 Mnie osobiście najbardziej podoba się to, że doradcy myOrange to ludzie z krwi i kości – od dziś będziecie widzieć, kto Was wspomaga 🙂

Napiszcie, jak Wam się podoba i co jeszcze moglibyśmy zrobić, żeby Wam ułatwić życie w temacie obsługi w sieci. Wiecie, że Was słuchamy 🙂

Udostępnij: Na pomoc Klientowi!

Informacje prasowe

W Orange klienci mają lepiej

3 listopada 2011

W Orange klienci mają lepiej

Dziś w telewizji, prasie, internecie oraz na bilbordach wystartowała kampania „w Orange zależy nam, żeby nasi klienci mieli lepiej”. Przez cały listopad klienci będą mogli dowiedzieć się jak łatwiej i wygodniej korzystać z oferty Orange dzięki usługom: forum pomocy technicznej, powiedz ile oraz wirtualny doradca.

– Celem kampanii jest pokazanie co robimy w Orange by klienci byli zadowoleni z naszych usług. Dlatego w naszych reklamach mówimy o konkretnych rozwiązaniach, które odpowiadają na ich najczęstsze potrzeby – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki Mediów i Komunikacji Grupy TP.

– Komunikujemy działania, które są odpowiedzią Orange na oczekiwania klientów. Wynikają one z rozmów, które prowadzimy z nimi we wszystkich kanałach social media, a w szczególności na blogach, Facebooku i innych forach. Nasze zaangażowanie w media społeczne traktujemy serio i wyciągamy z nich wnioski – mówi Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor PR i Sponsoringu Grupy TP.

Narzędzia stworzone przez Orange pomagają klientom w ich najczęstszych bolączkach: jak rozwiązać problem z telefonem czy internetem, skontrolować stan swoich wydatków oraz dobrać ofertę optymalną do indywidualnych potrzeb.

Forum pomocy technicznej – www.orange.pl/forum – to miejsce gdzie użytkownik znajdzie odpowiedzi na standardowe i rzadziej występujące problemy techniczne dotyczące telefonów, internetu, technologii i usług. Może tam również podzielić się własnym doświadczeniem z korzystania z usług Orange czy zaproponować własne, niestandardowe rozwiązanie jakiegoś problemu.

Powiedz ile – jest usługą umożliwiającą bezpłatne sprawdzenie pozostałych do wykorzystania środków z abonamentu czy ilości SMS-ów. By to zrobić wystarczy wpisać na telefonie krótki kod (*103*#), wysyłać SMS o treści ILE pod numer 8005 lub zalogować się na swoje konto na www.orange.pl. Usługa dostępna jest dla osób korzystających z abonamentowych i mix taryf Delfin, Pelikan i Pantera.

Wirtualny doradca – to aplikacja, która na podstawie analizy odpowiedzi na kilka prostych pytań dotyczących sposobu korzystania z telefonu, sugeruje ofertę dopasowaną do indywidualnych potrzeb klienta Orange. Wirtualny doradca sugeruje najlepiej dopasowaną taryfę oraz usługi, które pozwolą obniżyć koszty połączeń, SMS-ów czy korzystania z internetu w telefonie. Aplikacja pomaga dobrać najlepszą ofertę zarówno dla klientów korzystających z oferty abonamentowej, jak i na kartę. Dostępna jest na profilu Orange na Facebooku: www.facebook.com/OrangePolska.

Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett, a media zaplanował dom mediowy Mediaedge:cia.

Udostępnij: W Orange klienci mają lepiej

Reklama

Zależy nam, abyście mieli lepiej

3 listopada 2011

Zależy nam, abyście mieli lepiej

Dzisiaj startujemy z inną niż zazwyczaj kampanią. W spotach, na billboardach i w Internecie pokażemy, że możecie łatwiej i wygodniej korzystać z oferty Orange dzięki m.in. usługom: forum pomocy technicznej, powiedz ile oraz wirtualny doradca. Komunikujemy konkretne, przydatne rozwiązania, ale zarazem chcemy jeszcze raz podkreślić, że słuchamy Waszych oczekiwań i w miarę możliwości staramy się je spełniać. Sam wielokrotnie na blogu prosiłem Was o uwagi, z których później część była uwzględniana. Ostatnia nasza akcja na Facebooku, która przez część mediów i internautów, była krytykowana za zbytnią otwartość, jest dobrym przykładem, że nie boimy się konstruktywnej krytyki i serio traktujemy social media. Oczywiście nie jestem naiwny i wiem, że Wasze oczekiwania są często większe niż możemy od razu zaoferować, czy od strony marketingowej, czy technicznej. To może niektórych z Was denerwować i dawać sposobność, aby sobie po nas pojeździć. Nie zmieni to jednak naszych celów, że chcemy prowadzić z wami rozsądny dialog (choć często bolesny, czego nie raz doświadczyłem) i oferować coraz lepszą obsługę. Więcej informacji o naszej kampanii oraz spot do obejrzenia znajdziecie tutaj.

Udostępnij: Zależy nam, abyście mieli lepiej

Reklama

W Orange łatwiej

3 listopada 2011

W Orange łatwiej

Orange startuje dziś z kampanią prezentującą trzy ciekawe rozwiązania dla klientów.Odpowiadają one na Wasze najczęstsze bolączki: jak rozwiązać problem z telefonem czy internetem, skontrolować stan swoich wydatków czy dobrać ofertę do indywidualnych potrzeb.

Nasze reklamy będziecie mieli okazję oglądać przez cały listopad w telewizji, prasie, internecie i na bilbordach. Dziś premierowo jedna z nich.

W kampanii chodzi o dotarcie do naszych klientów z informacją, że mamy dla nich usługi, które pomagają rozwiązać problemy techniczne – forum pomocy technicznej, dobrać najlepszą ofertę – wirtualny doradca Orange czy kontrolować ilość wykorzystanych minut i sms-ów wpisując na telefonie kod (*103*#) bądź wysyłając SMS o treści ILE pod numer 8005. Mam nadzieję, że któraś z nich już wkrótce się Wam przyda.

Udostępnij: W Orange łatwiej

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej