Odpowiedzialny biznes

Miasteczko Orange bez barier

3 grudnia 2014

Miasteczko Orange bez barier

Szerokie i czytelne przestrzenie komunikacyjne, przestronne windy, w których przycisk parteru jest dodatkowo wyróżniony kolorystycznie i dotykowo, bezprogowe wejścia do budynku, toalety dla osób z niepełnosprawnościami, zapewnienie dużych przestrzeni pomiędzy biurkami, równomiernie oświetlenie, dostępne pomieszczenia socjalne i stołówka, w których zadbano o przestronność i niższe blaty, specjalne miejsca parkingowe, recepcja budynku z blatem na dwóch różnych wysokościach – to niektóre cechy budynku, który jest dostosowany do potrzeb i wymagań osób z niepełnosprawnościami.

Takie właśnie jest Miasteczko Orange, które od Fundacji Integracja otrzymało właśnie certyfikat „Obiekt bez barier”. Certyfikat został nadany po dokonaniu audytu przestrzeni z punktu widzenia pracowników oraz gości.

Eksperci z Fundacji Integracja odwiedzili wszystkie ogólnodostępne przestrzenie budynku, by sprawdzić, czy osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim nie będzie miała problemu z korzystaniem z infrastruktury obiektu. Zasymulowana została wizyta w Miasteczku od wejścia głównymi drzwiami, przez korzystanie z sal konferencyjnych, wind, toalet, stołówki po zakończenie wizyty wyjazdem z parkingu.
W Miasteczku Orange mieści się też punkt obsługi klienta, który dostosowany jest do potrzeb klientów z niepełnosprawnościami.

86a0799678858cb1307293a9538b2d89d1b

Udostępnij: Miasteczko Orange bez barier

Odpowiedzialny biznes

Orange bez barier

10 października 2014

Orange bez barier

Swobodny dostęp bez barier architektonicznych i stanowisko z niskim biurkiem w ponad 150 salonach,  możliwość wydrukowania dokumentów powiększoną czcionką, otrzymania faktury i dokumentów powiększoną czcionką, w alfabecie Braille’a czy e-mailem,  oferta odpowiednich telefonów – to niektóre ze zmian, które już wprowadziliśmy, aby lepiej odpowiadać na potrzeby klientów z niepełnosprawnościami i dostosować się do wymogów Rozporządzenia MAC. Przed nami kolejne wyzwania – umożliwienie skorzystania z usług tłumacza migowego, zapewnienie pełnej dostępności strony internetowej czy testy z pętlą indukcyjną w 10 wybranych salonach.

Aby lepiej zrozumieć, jak dobrze odpowiadać na potrzeby tej grupy klientów przeprowadziliśmy szeroko zakrojony proces konsultacji społecznych z ekspertami – osobami pracującymi na rzecz osób z różnymi grupami niepełnosprawności oraz poprosiliśmy o opinie osoby z niepełnosprawnościami (wzroku, słuchu, ruchu). Podjęliśmy też stałą współpracę z Fundacją Integracja, z którą konsultowaliśmy wprowadzone zmiany. Fundacja pomogła nam przygotować materiały szkoleniowe i informacyjne dla pracowników, przygotowała audyt wybranych salonów, wytyczne do stworzenia dostępnych dokumentów. Natomiast naszym ekspertem od strony internetowej jest Fundacja Widzialni, z którą pracujemy już od ponad roku nad tym, aby strona internetowa www.orange.pl była dostępna dla wszystkich.

Opis wszystkich udogodnień, które mogą być najbardziej korzystne z punktu widzenia klientów z niepełnosprawnościami można znaleźć na stronie www.orange.pl w zakładce „bez barier”.

6ed472d3826a171702f222ff8ccb6a8ab33

Udostępnij: Orange bez barier

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej