Informacje prasowe

Telekomunikacja Polska najbardziej rozpoznawalnym sponsorem reprezentacji olimpijskiej

4 maja 2010

Telekomunikacja Polska najbardziej rozpoznawalnym sponsorem reprezentacji olimpijskiej

Telekomunikacja Polska jest najsilniej kojarzonym przez Polaków sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej w Vancouver – wynika z opublikowanego właśnie badania ARC Rynek i Opinia.

Zimowe Igrzyska w Vancouver cieszyły się dużą popularnością, aż 62% Polaków było zainteresowanych tegorocznymi Igrzyskami. Rekordowa ilość zdobytych medali znajduje potwierdzenie w badaniach. Wg większości Polaków, Reprezentacja Olimpijska właśnie w Vancouver odniosła największy sukces.

Z badania wynika, że Telekomunikacja Polska jest zdecydowanie najbardziej znanym sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. 69% wskazuje TP jako sponsora reprezentacji. Na kolejnych miejscach uplasowały się: Totalizator Sportowy i Orlen. Wizerunkowe działania Telekomunikacji Polskiej prowadzone w czasie Igrzysk – „Orzełek dla Polaków w Vancouver” – okazały się najbardziej kojarzone przez badanych. Znało je 54% badanych. ARC przeprowadziło badanie po Igrzyskach Olimpijskich w Vancouver na reprezentatywnej grupie ponad 800 osób.

Telekomunikacja Polska jako narodowy operator telekomunikacyjny aktywnie angażuje się w rozwój polskiego sportu. TP jest aktywna na rynku sportowym od 2001 roku. W latach 2001-2005 TP była Generalnym Sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej w czasie Zimowych Igrzysk w Salt lake City oraz Letnich Igrzysk w Atenach. Na mocy podpisanej w styczniu 2010 roku umowy, Telekomunikacja Polska została sponsorem Reprezentacji Olimpijskiej na Zimowe Igrzyska w Vancouver w 2010 roku oraz Igrzyska Letnie w Londynie w 2012 r.

Udostępnij: Telekomunikacja Polska najbardziej rozpoznawalnym sponsorem reprezentacji olimpijskiej

Informacje prasowe

Licytuj flagę olimpijską, pomóż polskim sportowcom!

9 marca 2010

Licytuj flagę olimpijską, pomóż polskim sportowcom!

Od dziś można kupić na aukcji wyjątkową flagę olimpijską z autografami polskiej reprezentacji, w tym naszych medalistów z Vancouver. Flaga towarzyszyła sportowcom podczas igrzysk olimpijskich, a teraz dochód z jej sprzedaży zasili Fundusz im. Kamili Skolimowskiej. Inicjatorem akcji jest Telekomunikacja Polska, sponsor Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej.

Prezes Grupy TP Maciej Witucki jeszcze przed igrzyskami przekazał flagę na ręce prezesa PKOl Piotra Nurowskiego. Dzięki temu podczas startów flaga ta powiewała w wiosce olimpijskiej motywując naszych sportowców do walki o zwycięstwo. Polska Reprezentacja Olimpijska przywiozła z Vancouver aż 6 medali!

Wartość tej szczególnej pamiątki jest ogromna. Wystarczy wspomnieć, że swoje podpisy na fladze złożyli wszyscy olimpijczycy, ich trenerzy i sztab techniczny. Znajdują się na niej oczywiście podpisy polskich medalistów olimpijskich: Justyny Kowalczyk, Adama Małysza, Katarzyny Bachledy-Curuś, Katarzyny Woźniak i Luizy Złotkowskiej.

W porozumieniu z PKOl, Telekomunikacja Polska przekazała flagę na aukcję charytatywną. Aukcja będzie trwała przez 2 tygodnie do 22 marca pod adresem http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=951713145 Cały dochód zostanie przekazany na Fundusz im. Kamili Skolimowskiej (więcej na www.medalkamili.pl). Pieniądze zostaną przeznaczone na leczenie sportowców, którzy wyczynowo uprawiając sport, w wyniku kontuzji lub choroby musieli przerwać karierę. Pieniądze zbierane są dla tych zawodników, którzy ze względu na trudną sytuację, nie mogą sobie pozwolić na sfinansowanie leczenia.

Zdjęcia i film prezentujący flagę można zobaczyć na www.blog.tp.pl

 

* * *

 

Telekomunikacja Polska została sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej na lata 2010 – 2012.  Umowa dotyczy Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Vancouver oraz Letnich Igrzysk Olimpijskich w Londynie w 2012 roku. Wcześniej TP była sponsorem reprezentacji Polski na Igrzyska w Salt Lake City i Atenach.

Udostępnij: Licytuj flagę olimpijską, pomóż polskim sportowcom!

Informacje prasowe

TP kibicuje polskim olimpijczykom

12 lutego 2010

TP kibicuje polskim olimpijczykom

Igrzyska Olimpijskie w Vancouver to wyjątkowe wydarzenie, w którym aktywnie polskich sportowców wspierać będzie Telekomunikacja Polska, sponsor kadry olimpijskiej. Będziemy kibicować sportowcom w ich zmaganiach o medale, informować o nich w telewizji, internecie i na blogach. Planujemy też liczne atrakcje dla wszystkich kibiców sportów zimowych. Dla olimpijczyków mamy też flagę i specjalnego orzełka.

Przez najbliższe dwa tygodnie główną atrakcją kanałów Orange Sport i Orange Sport Info będą Igrzyska Olimpijskie w Vancouver. Będą nadawać wywiady, raporty specjalne i relacje na żywo. Codziennie gość dnia – ekspert, dziennikarz, sportowiec czy trener – komentować będzie wydarzenia na olimpijskich arenach Vancouver. Poranny, olimpijski przegląd prasy będzie relacjonował komentarze mediów, a pasek informacyjny nieustannie, na żywo informował o najważniejszych wydarzeniach. W miejscowościach drogich sercu naszych reprezentantów pojawią się wozy satelitarne. Dzięki nim widzowie zobaczą jak na skoki Adama Małysza reagują mieszkańcy Wisły i czy mieszkańcy Kasiny Wielkiej trzymają kciuki za powodzenie Justyny Kowalczyk.

Grupa TP wspiera olimpijczyków również na portalu internetowym. Pod adresem www.igrzyska.wp.pl/vancouver powstał serwis poświęcony wyłącznie Igrzyskom Olimpijskim, który informuje o najważniejszych wydarzeniach z Vancouver.

Od pierwszego dnia igrzyska oraz komentarze olimpijczyków będą opisywane także na blogach Grupy TP. Pod adresem www.blog.tp.pl olimpijczycy, trenerzy i dziennikarze sportowi będą zachęcać do wspierania biało-czerwonych. Na kibiców czekają też nagrody w specjalnym konkursie.

Dla olimpijczyków TP przygotowała również specjalną flagę, która została przekazana na ręce Piotra Nurowskiego, szefa PKOl. Przypomina ona dotychczasowe sukcesy i jest motywacją do kolejnych. Znalazły się na niej życzenia powodzenia podpisane przez sportowców, dziennikarzy oraz pracowników TP i Orange. Flaga pojechała do Vancouver i zawiśnie w polskiej wiosce olimpijskiej. Po powrocie zostanie zlicytowana na wspólnej aukcji charytatywnej TP i PKOl.

Przez cały czas trwania igrzysk na lodowisku przy Złotych Tarasach w Warszawie będzie działać Strefa Olimpijska TP. W strefie transmitowane będą wszystkie wydarzenia sportowe z Vancouver. W przerwach transmisji odbywać się będą na lodowisku liczne atrakcje, quizy i konkursy.

Od 12 lutego do 1 marca Telekomunikacja Polska będzie wspierać olimpijczyków również specjalnym orzełkiem. Pojawi się on w reklamach telewizyjnych, internecie i prasie. Spoty sponsorskie codziennie będą pojawić się przy transmisjach z aren olimpijskich. Za ich kreację odpowiedzialna jest agencja Publicis, a za zakup mediów agencja Mediaedge.

Udostępnij: TP kibicuje polskim olimpijczykom

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej