
Wybitne pomysły pojawiają się w najmniej oczekiwanych momentach: chwilę przed zaśnięciem, kiedy pole świadomości zawęża się jak migawka w aparacie fotograficznym, we śnie albo podczas biegania. Archimedes dokonał odkrycia w kąpieli, Newton – pod jabłonią 🙂 Nie bez powodu wiele równań i złotych myśli zapisano na serwetce w kawiarni. Nasza wyobraźnia chadza własnymi ścieżkami i zamiast sprowadzać ją na utarte tory, warto pozwolić jej działać …i zbierać owoce.
Pierwsza kampania Imagine with Orange poświęcona Inteligentnym miastom przyniosła 272 doskonałe pomysły z całego świata. Społeczność wybrała trzy zwycięskie aplikacje:
- City365 – mobilna aplikacja oparta o mapy, która informuje o wszystkich ofertach i przecenach w mieście
- Pengin – wyszukaj i spotkaj się z 7 osobami z okolicy, mającymi podobne zainteresowania. Dlaczego 7? To taka ilość informacji, którą człowiek może zapamiętać na raz
- Kontrola wydatków, dzięki fotografowaniu rachunków. Bez ręcznego wprowadzania danych, i bez papierów w kieszeni.
Zwycięzcy zebrali w sumie 2077 głosów od użytkowników z całego świata. Międzynarodowe jury postanowiło przyznać również własne nagrody. Wśród zwycięzców jest jeden pomysł z PL:
- Sport wpływający na inteligentne miasta
- FindThat mobilna aplikacja, pozwalająca znaleźć produkt, który chcemy kupić, który wcześniej został sfotografowany
- Pomysł z Polski – Beaconowa nawigacja w metrze dla osób niewidomych
Gratulujemy!
Wyobraźnia jednak stale pracuje i już od zeszłego tygodnia trwa nowa kampania, tym razem poświęcona mobilnym finansom.
Jeśli masz pomysł, jak zmienić usługi takie jak: bankowość internetowa, kontrolowanie wydatków, płatności, karty kredytowe, elektroniczny portfel, transfery i przekazy pieniędzy, wiesz, jak powinna wyglądać cyfrowa waluta przyszłości, masz pomysł na aplikację do zarządzania naszymi finansami, nie czekaj, tylko wejdź na platformę Imagine with Orange i zgłoś swój pomysł.
Autorzy najciekawszych idei mogą wygrać bezprzewodowy projektor multimedialny lub wyjazd do Paryża na warsztaty z zespołem ds. innowacji. Kampania w Polsce, Francji, Rumunii i na Wybrzeżu Kości Słoniowej potrwa do 2-go lipca.
Liczę na Wasze pomysły – w poprzedniej kampanii czytelnicy bloga pokazali mega kreatywność! 🙂