Jak poznałam górali

31 maja 2022

Jak poznałam górali

W świecie reklamy rok dzieli się u nas na sezony komercyjne. Najczęściej w nazewnictwie powiązane są z porami roku lub czymś ważnym, co w danym okresie dominuje. Najważniejsze to Back2School, startujący na koniec sierpnia i Xmas w okresie przedświątecznym. Od kilku dni mamy jeden z najdłuższych i najspokojniejszych sezonów tzw. CP (od angielskiego Commercial Period) Summer, czyli lato. Dziś widzę, że nawet pogoda postanowiła się wreszcie do dostosować.

Góry nad Zegrzem

W sezonie wakacyjnym dajemy Wam 300 GB internetu ekstra na 3 miesiące w planach 5G, a do tego smartfon w supercenie. O tym właśnie opowiada reklama, którą od kilku dni możecie zobaczyć m.in. w telewizji. Ale zanim Wam ją pokażę kilka słów o tym jak powstawała. Żeby przygotować trwający 30 sekund materiał potrzebowaliśmy dwóch dni zdjęciowych i dwóch lokalizacji. Ekipa Orange w osobach Ulki i Michała udała się na plan tego dnia, kiedy pokazywaliśmy pobyt jednej z bohaterek w górach. Zdradzę mały sekret – w charakterze gór wystąpiła miejscowość nad podwarszawskim Zegrzem (żartobliwie nazywanym polskimi Malediwami). Ale górale byli prawdziwi. Tak samo jak owieczki.    

Ulka z Michałem na planie zdjęciowym

Nie będę ukrywać, że jadąc na plan najbardziej emocjonowało nas, że spotkamy właśnie owieczki. Jeśli zastanawiacie się czy nie zmęczyła ich praca, to uspokajam – miały sielankową łąkę, świeże jedzenie i profesjonalną opiekę, a przed kamerami pojawiły się dosłownie na kilka minut. Przyjechały do nas z gospodarstwa agroturystycznego w okolicach Warszawy, gdzie na co dzień prowadzą błogie życie i hodowane są dla przyjemności posiadania własnych owiec, a nie na mięso czy inne mleko. No i byli też prawdziwi górale i tańczyli, a nawet konsultowali tematy pogodowe. Ale o tym już w materiale, bo przecież Michał nie byłby sobą, gdyby nie zapytał „Góralu, a jaka będzie pogoda?”.

Nasza kampania

A co z tego wyszło pod okiem Państwa Rodzeństwa czyli kolektywu reżyserskiego, jaki tworzą Maria Zbąska i Kazimierz Zbąski? Oceńcie sami. Tradycyjnie kilka słów branżowych zanim pokaże Wam gotowy spot. Kreację wspólnie z Orange Polska stworzyło Leo Burnett. Za produkcję odpowiadało Graffiti. Postprodukcją zajęło się Studio Orka. Media zaplanował i kupił dom mediowy Value Media. A odsłona w mediach społecznościowych to Follow Agency.

I na koniec życzę Wam miłego oglądania lata nie tylko w telewizji.

Udostępnij: Jak poznałam górali

Reklama

Kampania Orange na kartę od kuchni

21 stycznia 2022

Kampania Orange na kartę od kuchni

To mój pierwszy wpis w 2022 roku, więc zacznę tradycyjnie, czyli od życzeń: Niech będzie dla Was dobry! 🙂 To już prawie dwa lata (bardzo nie lubię tego sformułowania) nowej normalności, więc życzę nam wszystkim, żeby ta nowa, zaczęła przypominać starą, bo nie wiem jak Wy, ale ja tęsknię.

A teraz do konkretu. Dziś (w Dzień Babci – kto zapomniał, temu przypominam) rozpoczęliśmy nową kampanię Orange na kartę. Mówimy w niej o promocji, w której przez trzy miesiące każdy nowy klient może otrzymać w prezencie nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y oraz pakiet aż 31 GB za darmo na 31 dni. Co trzeba zrobić przeczytacie w tekście Ewy Przybylińskiej o tu. A ja bardziej o stronie wizualnej tej kampanii chciałam poopowiadać (a właściwie pokazać).

Zacznę, jak to przy produkcji każdej kampanii, od planu zdjęciowego. Moimi i Waszymi oczami na miejscu byli Ulka i Michał z Ekipy Orange, którzy tradycyjnie podglądali pracę i sprawdzali czy… catering na planie trzyma poziom. 😉 Ponoć trzyma (tak powiedział Michał). Ten materiał z planu podoba mi się wyjątkowo. Nie to, że poprzednie były słabe, ale jednak teatr, jezioro i 31 łabędzi – to wszystko robi robotę. Zatem bez zbędnych ceregieli zapraszam na plan.


I jak? Koniecznie dajcie znać w komentarzu czy podobało Wam się tak jak mi.

A wracając do meritum – spot dopiero od dziś w telewizji, więc pewnie jeszcze nie zdążyliście go spotkać przemierzając kanały w poszukiwaniu czegoś na długi zimowy wieczór. Ja tylko napiszę, że tak pięknych Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka jeszcze nie widziałam. Ale to chyba znów magia teatru. Jednak przyzwyczaiłam się do zdjęć w plenerze.  A lokacja (i biała koszula) robią wielką różnicę. Format z panami nazywa się u nas roboczo „Trudna przyjaźń”, ale ja przyznam, że po każdej kampanii Orange na kartę mam refleksję, że panowie na pozór się waśnią, ale nawet w komercyjnym spocie widać ich prawdziwą przyjaźń i to, że zwyczajnie lubią ze sobą pracować.

I zanim Was zaproszę na premierę, to jeszcze garść informacji branżowych. Kreacja, to oczywiście współpraca Orange Polska i Leo Burnett. Produkcję powierzyliśmy Studiu Graffiti. Postprodukcją zajęła się Orka. Spot wyreżyserował Michał Gazda. Za zakupem mediów tym razem stoją dwa domy mediowe – Initiative i Value. Initiative w roli domu mediowego, z którym się żegnamy (Łukasz, Helena, Marcin, Agnieszka, Mateusz& team – bardzo Wam dziękuję! To dopiero chwila, a ja już tęsknię. I nie żegnam się, tylko do zobaczenia Kochani! 🙂 Bo to były bardzo dobre lata, te razem), a Value witamy na pokładzie po wygranym przetargu na obsługę Orange Polska. No i socialmediowa odnoga komunikacji, to tradycyjnie Agencja Follow. I już nie przeszkadzam i uciekam i zostawiam Was z naszą nową produkcją. Dobrego popołudnia! 🙂

Udostępnij: Kampania Orange na kartę od kuchni

Odpowiedzialny biznes

Cyfrowy świat dla wszystkich

12 października 2021

Cyfrowy świat dla wszystkich

Jak co roku o tej porze mamy dla Was kampanię społeczną Orange. Dwa lata temu mówiliśmy rodzicom o tym, jak odpowiedzialnie i bezpiecznie korzystać z cyfrowego świata Razem w sieci z dziećmi.
W ubiegłym roku robiliśmy coś Razem dla planety, zachęcając do oddawania używanych telefonów i do bardziej ekologicznego spojrzenia na nowe technologie.

W tym roku pokazujemy, że każdy powinien mieć dostęp do cyfrowego świata – niezależnie od miejsca zamieszkania, umiejętności, wieku czy sprawności.

Hasło tegorocznej kampanii brzmi „Mnóstwo wsparcia od innych i trochę wsparcia od Orange. Przybliżamy cyfrowy świat wszystkim”.

To „trochę” to wcale nie tak mało:

  1.  To konkretne programy, działania i wsparcie w upowszechnianiu, poznawaniu i wdrażaniu nowych technologii w codziennym życiu mniejszych i większych społeczności.

Sieć numer 1

W ostatnich 5 latach inwestycje OPL w światłowód wyniosły ponad 10 mld zł. W zasięgu światłowodu Orange jest ponad 5,4 mln gospodarstw domowych. Do roku 2025 planujemy budowę kolejnych łączy światłowodowych dla ok. 1,7 mln gospodarstw domowych, które do tej pory nie miały dostępu do ultraszybkiego internetu.

100 Pracowni Orange

Aby ułatwić mieszkańcom małych społeczności dostęp do informacji, wiedzy i technologii, stworzyliśmy Pracownie Orange. Są to multimedialne centra edukacji cyfrowej zlokalizowane w niewielkich miejscowościach. Ich zadaniem jest zapewnienie członkom miejscowych społeczności dostępu do nowych technologii, szkoleń i warsztatów. Dotąd powstało 100 Pracowni Orange w całej Polsce.

FabLab powered by Orange

W dwóch miastach, Warszawie i Gdańsku, Fundacja Orange stworzyła FabLaby – otwarte miejsca skierowane do osób, które chcą nauczyć się twórczo korzystać z nowych technologii. W FabLabach oferujemy wsparcie doświadczonych edukatorów, profesjonalny sprzęt oraz bezpłatne warsztaty dla dzieci i młodzieży.

 

  1. To wsparcie dla edukacji cyfrowej. Fundacja Orange poprzez programy edukacyjne od 16 lat uczy dzieci kompetencji cyfrowych, odpowiedzialnego i bezpiecznego korzystania z nowych technologii.

MegaMisja

MegaMisja to ogólnopolski program edukacyjny dla szkół podstawowych. Kierujemy go do nauczycieli oraz dzieci w wieku 6-10 lat. Zależy nam na tym, żeby najmłodsi byli bezpiecznymi i świadomymi użytkownikami multimediów, a nauczyciele mieli dostęp do sprawdzonych materiałów, dzięki którym mogą prowadzić nowoczesne zajęcia dla dzieci. Do tej pory w programie wzięło udział 30 000 dzieci
i ponad 1000 nauczycieli. Nowa edycja programu ruszyła we wrześniu.

#SuperKoderzy

#SuperKoderzy to ogólnopolski program edukacyjny skierowany do uczniów szkół podstawowych z klas 4-8. Jego kluczowym elementem jest nauka programowania, ale realizowana w innowacyjny sposób – nie na lekcjach informatyki, a na zajęciach przedmiotowych, np. na przyrodzie, matematyce, historii, muzyce i języku polskim. Została również uruchomiona ścieżka dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Program realizowany jest od 2016 roku i bierze w nim udział co roku kilka tysięcy dzieci. Obecnie trwa kolejna edycja.

Lekcja:Enter

Lekcja:Enter to projekt edukacji cyfrowej skierowany do nauczycieli, którego celem jest doskonalenie ich kompetencji cyfrowych. W latach 2020-2023 przeszkolonych zostanie ponad 75 tys. nauczycieli (15% z każdego województwa). Projekt jest realizowany we współpracy z Fundacją Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego oraz Instytutem Spraw Publicznych. Działania w systemie regrantingowym są realizowane przez placówki doskonalenia nauczycieli we współpracy z samorządami lub organizacjami pozarządowymi. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.

  1. To także dostęp technologii cyfrowych dla osób z niepełnosprawnościami i starszych.

Orange bez barier

Klientom z niepełnosprawnościami zapewniamy możliwość skorzystania z ponad 140 dostępnych salonów w całej Polsce. Zapewniamy w nich m.in. swobodny dostęp bez barier architektonicznych, dodatkowo przeszkolonych konsultantów, możliwość skorzystania z tłumacza migowego i inne udogodnienia. Klienci niesłyszący mogą też skorzystać z usługi tłumacza migowego podczas kontaktu z naszymi infoliniami. Tłumacz zadzwoni na naszą infolinię i pomoże w uzyskaniu potrzebnych informacji.

Dla seniora

Wprowadziliśmy wiele udogodnień dla starszych klientów w naszych salonach i na infolinii – specjalne standardy obsługi, dokumenty powiększoną czcionką czy dedykowana komunikacja dotycząca bezpieczeństwa. Organizujemy także szkolenia dla osób starszych z zakresu nowych technologii. Od 2020 roku, z powodu pandemii przenieśliśmy je do sieci i zapraszamy na „ABC cyfrowego świata ze smartfonem”. Do tej pory odbyły się 3 edycje szkoleń, z których skorzystało kilkuset seniorów. Na kolejny cykl edukacyjny zaprosimy już wkrótce.

  1. To także udostępnianie nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań dla biznesu. Dla tych co stawiają pierwsze kroki na drodze biznesowej – startupów, jak i dla tych bardziej zaawansowanych – zarówno zarówno małych i średnich firm jak i dużych korporacji.

Wsparcie dla startupów

W Orange Fab rozwijamy, testujemy i wdrażamy innowacyjne rozwiązania. Startupy mają zapewnione wsparcie mentorskie i techniczne w zakresie dostępu do platform chmurowych, takich jak Live Objects i Integrated Computing, oraz łączności LTE-M lub 5G, a także możliwość wspólnego z Orange oferowania swoich produktów i usług. Dla Orange taka współpraca oznacza dostęp do nieszablonowych pomysłów, technologii i modeli biznesowych naszych partnerów. Pozwala to nam na identyfikację, definiowanie i prezentację nowych źródeł przychodów lub oszczędności, a w rezultacie na budowanie przewagi konkurencyjnej.

Więcej na www.orange.pl/cyfrowyswiatdlawszystkich.

Udostępnij: Cyfrowy świat dla wszystkich

Reklama

Orange na kartę – making of

14 września 2021

Orange na kartę – making of

Wrzesień obfituje w nowe kampanie. W końcu to Back2School i tradycyjny czas w marketingu na odświeżenie ofert. Nie od dziś wiadomo, że wraz z wrześniem i końcem wakacji lubimy porządkować tematy (na przykład wybrać nowy plan taryfowy czy zmienić operatora albo wykupić nową usługę). W moim wypadku to co roku między innymi dostęp do elektronicznego dziennika szkolnego. Lubię też na koniec sierpnia zrobić rachunek sumienia czy na pewno korzystam z aplikacji, za które co miesiąc płacę. Nie wiem jak jest u Was, ale w moim telefonie w trakcie pandemii do przesady rozmnożyła się ilość płatnych aplikacji, w których oglądam filmy i seriale, a także czytam książki. I żeby było śmieszniej, kończy się zawsze tym, że nie mam czego oglądać. Polećcie coś, bo ostatnio wszystko po mniej więcej 10 minutach mnie usypia. 😉

 

Ale wracając do września i Back2School. Mamy nową kampanię w Orange na kartę z Robertem Górskim i Mikołajem Cieślakiem. O samej ofercie Kasia Barys pisała Wam o tu. Ja dziś chcę napisać o spocie, jaki od kilku dni możecie zobaczyć w telewizji. Akcja rozgrywa się na boisku, a panowie grają w piłkę nożną. Jaki ten sport może mieć związek z Orange na kartę? Zobaczcie sami.

 

Dodam tylko (dla szczególnie zainteresowanych), że pomysł na skrypt wypracowaliśmy z Leo Burnett. Produkcją zajęło się Studio Tyrka. Postprodukcja to Orka. Spot wyreżyserował Amon Schulz. Media kupił dom mediowy Initiative, a social media zaplanowało Follow Agency.

 

Ale teraz mam coś specjalnego, bo wiem, że lubicie popatrzeć na naszą pracę od kuchni. Tym razem relacja z planu oczami Ulki Woźniakowskiej z Ekipy Orange. Zapraszam. 🙂

Udostępnij: Orange na kartę – making of

Reklama

Dzień na planie zdjęciowym

7 września 2021

Dzień na planie zdjęciowym

Przyszedł wrzesień. No nie da się ukryć. Może pogoda udaje jeszcze końcówkę lata, ale moim zdaniem to tylko gra pozorów. Dzieci wróciły do szkół, co ewidentnie zaowocowało korkami na mieście. A jak wychodzę na poranny spacer z psem, to widać mój oddech. 😉 Ale żeby nie było pesymistycznie (bo może to tylko taka moja uroda, że nienawidzę jesieni, a Wy na przykład kochacie ten czas), to dla osłody donoszę, że dziś do Was nadaję z Miasteczka Orange. Formalnie pierwszy raz od początku pandemii. Miło wrócić do starych kątów, które po takim czasie wydają się lekko obce. Na nowo poznaję moich kolegów i koleżanki, a ja kocham poznawać ludzi! 🙂 I nawet nie pytajcie, o której dziś wstałam. 😉

Ale do konkretów. Bo skoro wrzesień, to też w marketingu tak zwany sezon Back2School, a wraz z nim nowe ramówki w stacjach telewizyjnych, ale też nowe kampanie reklamowe. My w najnowszej namawiamy Was do Orange Światłowodu, który jest gigaszybki. O ofercie przeczytacie o tu. Natomiast ja zapraszam do obejrzenia relacji z planu zdjęciowego. Ulka i Michał występowali w spocie, a ich pracę podglądał i relacjonuje dla Was Kuba Duszek. Jesteście ciekawi?

Poniżej zobaczycie efekty tego dnia spędzonego na planie. Tak wygląda nasza kampania, z którą pewnie już spotkaliście np. w telewizji albo internecie. Ja dorzucę garść informacji branżowych. Nad kreacją pracowaliśmy wspólnie z Leo Burnett. Produkcją zajęła się Papaya. Postprodukcja to tym razem Film Garden. Spot wyreżyserował Łukasz Zabłocki. Media kupił dom mediowy Initiative, a za odsłonę w mediach społecznościowych odpowiada Follow Agency. To miłego oglądania i głowy do góry – razem jakoś przetrwamy jesień! 🙂

Udostępnij: Dzień na planie zdjęciowym

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej