Inne

#jestnaswiecej – podsumowanie dwóch tygodni kampanii

5 kwietnia 2019

#jestnaswiecej – podsumowanie dwóch tygodni kampanii

Dokładnie dwa tygodnie temu  przedstawiłem Wam naszą nową kampanię społeczną, w której sprzeciwiamy się hejtowi. Pokazujemy, że hejterzy są w mniejszości.

Dziś mogę ze spokojem powiedzieć, że #jestnaswiecej

A świadczą o tym liczby i fakty:

  • Manifest Tomsona i Barona – ambasadorów akcji – na samym Facebooku dotarł do 1 337 076 odbiorców;
  • 328 szkół, placówek, Pracowni Orange, świetlic i innych miejsc zamówiło 34 460 sznurówek. W każdym miejscu młodzież skorzysta z lekcji o hejcie;
  • na instagramie pojawiło się do dziś 414 postów oznaczonych #jestnaswiecej,
  • strony www.jestnaswiecej.pl i podstrona Fundacji zanotowały 6424 unikalnych użytkowników;
  • do akcji dołączył sam Adam Bodnar, Rzecznik Praw Obywatelskich. Zobaczcie jego wpis na instagramie: (Dziękujemy!)

  • odcinek Nieprzygotowanych „Negatywne komentarze” przygotowany we współpracy z nami ma dziś ponad 321 000 wyświetleń. Jeśli jeszcze nie widzieliście, polecam!

Dostaliśmy też wiele głosów uznania, informacji o chęci wsparcia akcji. Bardzo się cieszymy, że tak wiele osób widzi problem hejtu i wspiera akcję #jestnaswiecej. Chcemy w ten sposób choć trochę pomóc tym, którzy doświadczają hejtu i zadbać o lepszą jakość internetu. A bez Was na pewno nam się to nie uda!

 

Udostępnij: #jestnaswiecej – podsumowanie dwóch tygodni kampanii

Reklama

W Love dla Firm nowa kampania

25 marca 2019

W Love dla Firm nowa kampania

A w niej dwa plany komórkowe w cenie jednego, czyli za 28,78 zł + VAT miesięcznie. Pamiętajcie, że już co druga firma w Polsce jest w Orange. Nic dziwnego. Dodatkowo tylko teraz najnowsze smartfony Samsung Galaxy S10e i S10 w kolorze niebieskim na wyłączność w Orange. To zanim Was zaproszę do obejrzenia naszego nowego spotu, załączam garść informacji praktycznych. Za kreację odpowiada Havas Warsaw. Produkcją zajęła się Film Produkcja. Postprodukcja to Miło. Reżyserem spotu jest Michał Gazda, a media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media.

Udostępnij: W Love dla Firm nowa kampania

Reklama

Prezent na święta od Orange

20 listopada 2018

Prezent na święta od Orange

To już oficjalne. W telewizji, galeriach handlowych, na ulicach… wszędzie mamy święta. W Orange w najlepsze trwają już świąteczne kampanie ofert dla firm i na kartę, a teraz kolejna, z ofertą dla klientów indywidualnych. Jest to historia o tym, jak hołdując polskiej tradycji, przygotować się na niezapowiedzianego gościa. Komunikacja zbudowana jest wokół elementu zaskoczenia, który tylko pozornie zakłóca trwającą kolację świąteczną. Choć pojawienie się gościa budzi konsternację, finalnie pokazuje, jak powinny wyglądać prawdziwe święta. Bo polskie święta są o dzieleniu się. Ich podstawą jest mnogość potraw, pełny stół i prezent dla każdego. Jego brak to dyshonor dla gospodarzy. Jak kończy się nasza historia? Zapraszam do obejrzenia spotu.

I jeszcze garść informacji. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Leo Burnett. Produkcją zajęło się Dynamo, postprodukcją Studio Delapost, a media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media. Spot wyreżyserował Michał Gazda.

 

Udostępnij: Prezent na święta od Orange

Reklama

Jogging w Orange na Kartę

17 września 2018

Jogging w Orange na Kartę

W telewizji, radio i internecie nowa kampania Orange na Kartę. Nowa, ale wspierająca najlepiej sprzedającą się ofertę, czyli  Rozmowy i SMSy bez limity + 15 GB. Oferta jest dostępna dla obecnych klientów jak i dla wszystkich, którzy zdecydują się na przeniesienie do nas numeru czy też zakup dowolnego startera Orange. W każdym z tych przypadków klient zapłaci zawsze tylko 25zł za korzystanie z oferty przez cały miesiąc.

A w kampanii tradycyjnie Mikołaj Cieślak i Robert Górski. Po sporze kulinarnym, teraz swoją dyskusję przenieśli na pole sportu. A Wam chrupie czy strzyka? Mi jeszcze ani jedno ani drugie, ale coś czuję, że po przyszłotygodniowych okrągłych urodzinach to wszystko przede mną. 😉

I tradycyjnie garść informacji. Za kreację odpowiada Leo Burnett, produkcją zajęło się Studio M5, a  postprodukcją Orka. Spot udźwiękowił Lunapark, a wyreżyserował go Damian Kotzur.

Miłego oglądania! 🙂

Udostępnij: Jogging w Orange na Kartę

Reklama

Internet w Orange dla Firm

10 września 2018

Internet w Orange dla Firm

Każdy kto posiada własną firmę (zwłaszcza taką mniejszą) wie, że ma w niej wiele etatów – jest prezesem, działem sprzedaży, infolinią, a nawet obsługą firmowego fanpage’a. W takiej firmie  podstawą jest być blisko klienta. A do tego najlepiej mieć internet i rozmowy bez limitu w Orange dla Firm. Teraz w zestawie z wodoodpornym Huawei P20 Pro z wytrzymała baterią i zestawem samochodowym.

I garść informacji na temat nowego spotu. Za jego kreację odpowiada Havas Warsaw, produkcję Tyrka Studio, postprodukcję Miło. Dźwiękiem zajął się Lunapark, media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media, a spot wyreżyserował Kolektyw Reżyserski Państwo Rodzeństwo.

 

Udostępnij: Internet w Orange dla Firm

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej