Innowacje

Nowa funkcja w aplikacji Mój Orange

27 października 2014

Nowa funkcja w aplikacji Mój Orange

Chyba nikogo nie zdziwi, jeśli się przyznam, że nie lubię dzwonić na infolinie. Te wszystkie „jeśli chcesz zamówić… – wybierz jeden”, „sprawdzić … – wybierz siedem”…itd.
Wiem, oczywiście, że IVR umożliwia skierowanie klienta od razu do właściwego doradcy, zamiast przełączania go kilka razy, ale nie zmienia to mojej niechęci do korzystania z tej formy kontaktu. Dlatego cieszę się, że pojawiło się coś dla mnie, coś co rozwiązuje ten problem, przynajmniej w kontakcie z Orange. 🙂

Od niedawna użytkownicy Mój Orange mogą skontaktować się z właściwym Doradcą już z poziomu aplikacji. Wystarczy w menu aplikacji wybrać „kontakt z Biurem Obsługi Klienta”, a następnie jeden z dostępnych tematów rozmowy i poczekać na zgłoszenie się Doradcy.

4dd3696e58cd84a9b344341b582f5eaad5d

Z nowej funkcji mogą korzystać wszyscy Klienci Indywidualni ofert abonamentowych i na kartę (oprócz Mix), którzy używają smartfonów z systemem Android i mają zainstalowaną aktualną wersję aplikacji Mój Orange. Informacje o aplikacji, a także instrukcję, jak ją pobrać i zainstalować możecie znaleźć na stronie: http://www.orange.pl/mojOrange

Udostępnij: Nowa funkcja w aplikacji Mój Orange

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej