konkurs

Huawei Mate 10 Pro i Huawei Mate 10 lite konkurs na blogu Orange Polska

Mikołajkowy konkurs – świetne smartfony Huawei do wygrania!

Mamy dla Was świetne telefony, których nie powstydziłby się nosić w worku z prezentami Święty Mikołaj. Jak je zdobyć? Wygrać w konkursie, który zorganizowaliśmy dla Was razem z Huawei. Ruszamy dzisiaj. Do zdobycia: dwa Mate 10 lite i jeden Mate 10 Pro. Oczywiście telefony są dostępne w naszej ofercie, o czym pisaliśmy na naszym blogu, przy …

Mikołajkowy konkurs – świetne smartfony Huawei do wygrania! Read More »

Samsung Galaxy Note 8 i rysik

MEGA konkurs z Samsungiem czyli druga szansa na Galaxy Note 8! – wyniki!

Pierwsza odsłona konkursu, za nami. Jestem pod wrażeniem – blisko 400 uczestników i masa dowodów na Waszą wyobraźnię. Wszystkie odpowiedzi znajdziecie tutaj. Jak zapowiedzieliśmy z Olafem do wygrania są trzy Samsungi Galaxy Note 8. Czas zatem na drugą szansę. Żeby zdobyć telefon musicie ponownie wykazać się kreatywnością i odpowiedzieć na konkursowe pytanie. Jedna uwaga. Doświadczeni …

MEGA konkurs z Samsungiem czyli druga szansa na Galaxy Note 8! – wyniki! Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.