Miasteczko Myśli

„Ślady człowieka” – jak pomagać mądrze i skutecznie?

Kryzysy humanitarne to swoiste „ślady człowieka”. Tych, którzy z różnych powodów zmuszeni byli do ucieczki oraz społeczności, które niosą im pomoc. Trwa największe wyzwanie humanitarne w Europie od czasów II Wojny Światowej. Dla wielu to test humanizmu, czas działania i szukania odpowiedzi, jak pomagać skutecznie. Wszyscy powinniśmy rozumieć, że pomaganie to nie sprint, a maraton. …

„Ślady człowieka” – jak pomagać mądrze i skutecznie? Read More »

Kilka słów o eko-ściemie, odpowiedzialności i faktycznych zmianach

Raz jeszcze dołączam do Hani w ramach Eko-Piątków. Dziś chciałbym się z Wami podzielić kilkoma przemyśleniami po wysłuchaniu naszego środowego wydarzenia online – Miasteczko Myśli. Razem dla Planety. Jeśli miałbym zamknąć dyskusje, jakie się wtedy odbyły w jednym słowie, byłoby to działanie. W przypadku zmian klimatycznych, jak powiedział Barack Obama, jesteśmy pierwszym pokoleniem, które dostrzega …

Kilka słów o eko-ściemie, odpowiedzialności i faktycznych zmianach Read More »

Zapraszamy do rozmowy o przyszłości Ziemi

Wczoraj pisałem i pokazywałem farmy wiatrowe, która właśnie zaczęły pracować na potrzeby Orange Polska. To realny przykład naszego zaangażowania w bycie firmą bardziej przyjazną środowisku. Dzisiaj zapraszam Was na wyjątkowe wydarzenie, które zorganizowaliśmy – Miasteczko Myśli – Razem dla planety. Wspólnie z wybitnymi gośćmi będziemy dyskutować o rol biznesu w uniknięciu katastrofy klimatycznej. Wśród nich …

Zapraszamy do rozmowy o przyszłości Ziemi Read More »

zielony tydzień

Rusza Zielony Tydzień z Orange

Jutro na całym świecie będziemy obchodzić Światowy Dzień Środowiska, który ma przypominać o stanie naszej planety i zwracać uwagę na problemy środowiska naturalnego. W Orange celebrujemy ten dzień …wydłużając go aż do 9 dni! Zapraszamy do przyłączania się do naszych akcji i korzystania z atrakcyjnych ofert przygotowanych specjalnie na Zielony Tydzień. Daj drugie życie telefonom …

Rusza Zielony Tydzień z Orange Read More »

Rewolucja czy ewolucja? Ważne, aby się inspirować i zmieniać!

Podczas Miasteczka Myśli – Czas rebeliantów rozmawialiśmy o tym, jak zmieniać organizacje, by stały się wymarzonymi miejscami pracy i jak włączać ludzi do ich współtworzenia. Do rewolucyjnych zmian wiele firm dochodzi stopniowo. Niektóre zaczynają od rewolucji w jednym dziale, zmieniając od razu niemal wszystko. Pozostałe, widząc, że to działa, dołączają dając mechanizm „kuli śnieżnej”. Inne …

Rewolucja czy ewolucja? Ważne, aby się inspirować i zmieniać! Read More »

dziewczyna z plecakiem na siedząa na rozstaju dróg

„Miasteczko Myśli” Orange. Czy nadszedł czas dla korporacyjnych rebeliantów?

Pływanie pod prąd nigdy nie jest komfortową drogą. W niepewnych czasach w jakich teraz żyjemy, bycie „rebeliantem” wydaje się wyzwaniem wręcz ekstremalnym! Czy warto nim być? Może lepiej przeczekać i nie wychodzić poza utarte schematy działania? Odpowiedzi będziemy szukać na kolejnej edycji „Miasteczka Myśli” – „Czas rebeliantów”. Nie ma jednej definicji świata, życia i biznesu. …

„Miasteczko Myśli” Orange. Czy nadszedł czas dla korporacyjnych rebeliantów? Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.